• hovado_cz

    Prošel jsem fórum a našel jsem sice nějaký vlákna ale vesměs byly docela starý takže zakládám nový. Hledám XC pláště na moje HT 29". Určení: maratony a takové to blbnutí v lese, na polňačkách a sem tam trochu té cyklostezky :-)

    Prosím tedy o návrhy + postřehy, jaké pláště popř jaké mlíko atd. (případně jestli má smysl vzít skinwwall) Předem díky za podnětné komenty.

    Anketa: Jakou značku

    2x
    4%
    6x
    11%
    13x
    25%
    24x
    45%
    6x
    11%
    0 0
    • dříč  

      Ahoj,mrkni na Ardent od Maxxis,dlouha vydrz,dobre Te podrzi,jezdil jsem a opet kupuji,rekl bych hodne slusnej plast za skvelou cenu

      0 0
    • atty  

      Tak třeba klasiku – Rocket Rona dopředu, Ralpha do zadu, snake skin verzi v triple směsi, pokud něco ještě rychlejšího bez požadavků na nějaký extra grip v malinko těžším terénu, tak Thunder Burt/Thunder Burt.

      Od spešlu analogie třeba Ground Control/Fast Track (nejezdil jsem, lidi tuhle kombinaci hodnotí dobře a i spešl je v téhle kombinaci dává na dost kol od výroby), pro ještě méně terénu a rychlost Fast Track/Fast Track (je na ně teď akce od spešlu – 2 gumy za cenu jedné)

      Ale s gumama je to podobné jako se sedlem, délkou řídítek a jejich zahnutím, či pohonem 1×2×3× něco…každej preferuje něco jinýho a každému vyhovuje něco jiného, podle toho, co konkrétně a na čem jezdí.

      0 0
      • hovado_cz  

        chápu bod č. 3 ale ptam se proto, abych omezezil počet pokusů/omylů :-)

        0 0
    • JFtryall  

      Scylla Textra, Ikony, Rocket Ron-Thunder Burt Snakeskin, Spesl FT v 2BlissReady. Vyhnul bych se 2.1 a obecne lehkym uzovkam.

      0 0
      • orm  

        Jezdil jsi ten Ikon? Ja se po letech jezdeni na schwalbe, conti, rubena na 26" rozhodl zkusit maxis ikon na 29". Vzal jsem 2.2" a prekvapila me jejich sirka 56mm a objem. Jeste jsem je nejel, ale prijde mne ze moc nepojedou :-).

        0 0
        • JFtryall  

          Dle testu jsou jedny z nejpomalejsich. Ale uplne bych se tim neridil. V terenu fungujou dobre a vyhravaji se na tom zavody. Co mi vadilo vic byla nepoddajnost a nepohodli, musel jsem to foukat na dost malo. Momentalne jsem zkousel TB a RoR ve Snakeskinu a prislo mi to o dost lepsi. Ted jsem nahodil nove Renegade ve 2.3, tak jsem zvedav.

          0 0
    • vpa007  

      Víceméně souhlas s vejš psaným… každej na to má jinej pohled a každej na tý gumě hledá něco jinýho. Ale začnu jinak.. hádám, že to je na Focuse, takže popiš, co ti na Contíkách (ne)vyhovuje… páč zrovna podle jedněch jsou RaceKing zrovna ideál tak na maratony (m). Pokud je to vpředu málo, tak nasaď XKing, kterej je v mých očích víc xc (x)… pak už jen možnost XKinga posunout vzad a vpřed dát MountainKing, ktere mě osobně přijde už na allmountain (a). Každopádně vozil jsem leta XKing a RaceKing na RB CRX a super.

      Podobná varianta je třeba od Mitas Scylla (m) + Kratos (a).. bohužel Mitas nemá nic tak nějak uprostřed, co by mělo vyšší, ale rychlej vzorek. Ale jinak solidní kombinace na toulání po krajině i na trail. Navíc domácí značka a rozumná cena za kus. Na maratony 2× Scylla, ostatně tak se teď jezdil CapeEpic a 4Islands.

      Já teď zkouším gumy Onza, který jsou teda cenově jako Contík, ale pasují mi barevně logama (další úchylnej faktor, kterej je třeba pro někoho důležitej ;-)). Tam je možno nasadit nějakou kombinaci Svelt (m), Canis (x) a Lynx (e). Zatím mám Canise a sem nadšenej. Svelta teď myslím na svý BMC nasadil matbiker.

      Maxxisem a Schwalbe nemám osobní zkušenosti ;-)

      0 0
      • hovado_cz  

        Děkuji za vyčerpávájící koment. Ano řeším to pro Focuse (jinou devětadvácu zatím neplánuju :-) )

        Co se týče Contíků jsem na šestadváce s nima byl max spokojenej ale na 29" mi tam něco nesedí – asi nejsem schopnej popsat přesně co, ale znáš takovej ten pocit, kdy víš že to neni uplně ono ale nevíš co? :-)

        Proto pátrám u jiných výrobců abych vyzkoušel taky něco novýho (před týdnem jsem už měl v košíku dva Canise – na švýcarský ráfky švýcarský gumy – znáš to: eins zwei drei – ale vytuh sem u toho a ráno mě ta nakupovací nálada přešla)

        0 0
        • vpa007  

          No dobře… ale problém je spíš vpředu (jistota gripu při řízení), nebo ti vadí vzadu nízké vzorek, že se hltí při záběru/brždění v prachu/lesní hrabance atd…?

          0 0
          • hovado_cz  

            uplně dobře to nejsem schopen popsat ale mam pocit, že ty co sou tam aktuálně si moc nerozumí s asfaltem, když sme se dostali včera na polňačku tak se „zahlodly“ a letěly jak ďábel, v lese na takovém lehčím trailu byl grip taky v poho. Ale říkam si, že změna je život a třeba vyzkoušet něco trochu jinačího :-)

            A nákup 4 různých párů plášťů a postupná jejich testovačka mi přijde jako neekonomický řešení :-) proto toto vlákno :-)

            0 0
            • MlokCZ  

              Tak to asi budeš hledat těžko.

              Race king (race sport a protection verze) je jeden z nejrychlejších bikových plášťů pro tvrdý povrch včetně asfaltu. Tedy moc nerozumím tomu, co si představit pod „nerozumí s asfaltem“. Jediný ještě o píď rychlejší je na asfaltu Thudner Burt, ale rozdíl je minimální.

              Jestli mají RK nějakou nevýhodu, tak ta je úplně někde jinde, zejména nic moc grip u protection verze v terénu (race sport mírně lepší, jak není tak tuhá kostra, ale to je zase děsná šlupka).

              RK bych doporučil právě pro ježdění i více asfaltu bez priority chování v terénu.

              0 0
              • hovado_cz  

                i tobě díky!

                Hele spíš jde o to, že chci přejít bezduše a když už do toho pudu tak chci kevlar (aktuálně mam drát a nemyslim, že to co mam je TLR) hlavně aby to za něco stálo tak zjišťuji možnosti :-)

                0 0
                • vpa007  

                  hele, tak po tom, co jsme to už lehce rozmotali tak mám nápad… jestli defakto RaceKing je víceméně ok, jen je drátovej a úplně neletí po asfaltu, tak krom zmíněnýho semi-slicku Schwalbe ThunderBurt (taky dobrej, loni sem jej jezdil na TestFestu na nějakým SUPu a překvapivě solidně na trailech držel, až překvapil!), máš možnost vzít Mitas Scylla 29×2.25… je tak vzorkem stejně jak zmíněnej RaceKing. K tomu je to TL guma s kevlarovou patkou, solidně lehká (~ 600gr) a za nestojí majlant (cca 650kč bez Textry / kupkolo). Mám s nima solidní zkušenost, jen dopředu mám opačnej problém jak ty, je to pro mě je moc málo hrubej plášť ;-)

                  Pokud i to by bylo moc hrubej plášť, tak maj semi-slick Mitas Zefyros 29×2.25, ten váží dokonce 550gr… ten po asfaltu poletí… ale v lese asi poletíš ty (sranda, já bych do něj nešel ;-))

                  PS: tak mě napadlo, že se těhle gum (Scylla) snažil zbavit uživatel Le Corbusier… napiš mu, moh by to být oboustranně výhodnej obchod ;-)

                  0 0
                  • hovado_cz  

                    Díkes, asi vyzkouším ty Scylly za 650 / ks z kupkola je to celkem slušnej kauf – to klidně obětuju kdyby mi neměli „sedět“

                    Jinak ten Zefyros jak tak na něj koukam to už podle vzhledu dezénu je moc velkej brut :-)

                    0 0
      • raw 4  

        Též mám jen vzadu mám onyxe..a max spokojeny..bmc to dávají na svých kola

        0 0
      • jarouš2  

        Canis je hrozný plášť, vůbec nejede.

        Svelt dle mého srovnání jede líp jak RR, ale ta váha je brutal. Na to, že boky taky nemá moc silné..

        0 0
    • radek01  

      Jezdil jsem Schwalbe RR a každý rok bylo nějaké říznutí či neopravitelný defekt…Beru v závodním nasazení.Druhý rok Mitas Scylla trochu těžší ale naprosto bez problémů celý rok jen dolévám mléko.

      0 0
      • hovado_cz  

        hoj, s tim RR nejsi první od koho to slyšim. Loni kamarádovi 2 nový téměř explodovali (byla v nich díra jak v Titanicu) a z toho jeden na asfaltu :-)

        0 0
    • kam  

      Rocket dopredu Ralf dozadu . SS..

      0 0
    • MrtweyUbrus  

      Maxxis Ikon, Ardent, Ardent race

      0 0
    • doubleingram  

      Nejlepsi osobne zkusit, jako ostatne vse.

      Zkusil jsem na XC:

      nejvyssi verze: Karma, Ralph, Ron.

      Karmy nevim, Kendy uz asi vice ne, nebyly spatny ale takovy neslany nemastny.

      Ron Ralph – klasika.

      Pak nejakou beznejsi verzi Crossmarku dozadu – proti Ralphu trochu kotva ale drzak jak svin, bez jedinnyho defektu x tisic km XC praseni.

      Performance Ron – kotva, hnus fialovej.

      Ted na novym XC od vyroby XK RS a jak ho tu spousta lidi hani, tak zatim po asi 1000 km ruzny teren kdy jsem je fakt nesetril, tak jediny defekt cvakla duse ve sjezdu, rana jak svin od hrbolu pod listim. Jinak zattim hodne spokojenost.

      0 0
    • Lachtis  

      Ahoj, využiji toto vlákno. Nechávám si zaplést nová kola a budu kupovat také nové pláště. Pláště budou používány jako bezdušové ve velikosti 2,2 a budou osazeny na HT 29.Jezdit budou spíše na suchém podkladu a silnici, ale bahnu se taky nevyhnu. V procentním poměru bych to asi napsal na: suchý terén 50%, silnice 30%, bahno, mokré kořeny apod. 20%. Nemalou roli při výběru pláště hraje i jejich skutečná šíře = pohodlí (bude to na HT) a kvalita. Ještě doplňuji, že vnitří šířka ráfků bude 20 mm.

      Vybírám mezi níže uvedenými variantami, jiné mi prosím nenavrhujte. Které byste s přihlédnutím k výše uvedenému vybrali Vy? Maxxisy všichni chválí a dost mě lákají. Contíky jsem jezdil a vím, že jsou to kvalitní pláště, se kterými jsem žádné problémy neměl, tak si říkám, proč měnit… Mitas je pro mne neznámou.

      1. Oba pláště: MAXXIS IKON 29 × 2,2 EXO TR DC – Hustota: 60 TPI, Směs: 3C Maxxspeed
      2. předek: Plášť Continental X-King Protection, 29×2,2 – Směs Black Chili Compound, TPI: 240; zadek: Continental Race King, ProTection, 29×2,2 – Směs Black Chili Compound, TPI: 240
      3. oba pláště: SCYLLA TOP DESIGN 29 × 2,25 Tubeless Supra TSS + TEXTRA Black
      0 0
      • doubleingram  

        XK jsou IMHO velmi dobre, ale ted jsem jeden 29×2,25 Protection nezacelil mlikem ani po asi 14 dnech, vzduch frcel zle pres boky, porad hodne uchazel. Coz me nemile prekvapilo, takze zatim jezdim s dusi.

        Ikony nektery lidi dost hati, nejezdil jsem zatim.

        Velmi slusne parametrove vypadaji nove Vittoria Mezcal TNT G+, ALE, dle komentare pod merenim me celkem odrazuji, chce to vice zkusenosti.

        https://www.bicyclerollingresistance.com/…cal-tnt-2017

        Ted mam hlavniho kandidate Onza Canis, jen resim, jaky model. FRC120 nebo C³120. Nekdo s nima zkusenosti?

        http://onza-tires.com/tires/canis/

        0 0
        • motacek  

          Mam XK na zadku a nahodil jsem v pohode ve verzi RS. Já teď uvažuji o Onza Lynx. Nemáš s tím nějaké zkušenosti?

          0 0
          • Lachtis  

            Prosímtě, jak jsi spokojený s Xkingem na zadku, zejména jízda po asfaltu či dobré lesní cestě? Není to na zadku moc velká brzda? Porovnání s jiným pláštěm?

            Zatím jsem přikloněn pro Contíky, ale zvažuji, že dám na zadek zase Racekinga, nicméně Xking by byl lepší volbou do horších podmínek, ale mám obavy, že to moc nepojede…

            Díky

            0 0
            • nomecz  

              neboj jede to dobře, dokonce v dané kategorii bych řekl že i víc než dobře.

              Navíc se nemusíš bát, že sebou švihneš po první přeháňce nebo na nějakým trailíku. Race king je rychlejší ale vůbec to nedrží v trošku horších podmínkách.

              0 0
            • motacek  

              Co se týče XK, tak s rychlostí nebudeš mít problém.to obecně vzato s žádnýma contíkama, dost se zaměřují na valivý odpor, který je výborný bohužel na úkor gripu. Být tebou, šel bych do XK. Na starém kole jsem měl RK vzadu a moc to nedrželo. Nicméně rychleby a další různé trail centra jsem s tím objel …

              0 0
            • MlokCZ  

              XK jede slušně (rozhodně pojede lépe než Ikon), ale tuhá kostra.

              Nicméně tu ještě nepadlo (ani jsem nepsal níže), že Contíky jsou nově přepracované a možná i ta tuhá kostra. Detaily se ještě moc neví. Takže u nich by bylo asi vhodné počkat na nějaké první ohlasy a až budou v prodeji.

              https://bikeboard.at/…018-th235795

              http://www.mtb-news.de/…reifen-2018/

              0 0
              • doubleingram  

                Kostra se mi na XK Prot. nezdala, naopak, pri agresivnejsim jezdeni uz vzadu jako bezdus rel. zvykal.

                0 0
                • MlokCZ  

                  To se bude žvýkat každý plášť pokud nebudeš mít superširoký ráfek při nižším tlaku a agresivní jízdě. A řešíme tu XC kategorii plášťů ve které je protection kostra asi to nejtužší na trhu.

                  Když jsem vozil protecitn RK na celopevňáku, tak to bylo už opravdu peklo třeba oproti snake skin/TLE Schwalbe.

                  Na fullu už tu tuhou kostru z hlediska pohodlí nevnímám tak moc, tam se to už začíná trochu ztrácet v odpružení. Ale pořád to poznám.

                  Na HTčko bych si je pro sebe už určitě nedal, na fullu se uvidí co ty nové přepracované. Třeba se na fullu zase stane, že pořád budu dělat díry do běhounu u Schwalbe a zase začnu uvažovat o odolnějších Contíkách.

                  0 0
      • MlokCZ  

        Ikon tě slušně podrží, ale zase vůbec nejede.

        XK protection je hodně odolný v rámci dané kategorie, což je ale vykoupeno v dané katetorii extra tuhou kostrou pláště, což znamená, že je nepohodlný (a to opravdu hodně nepohodlný) a drží o něco hůře (než by držel s méně tuhou kostrou).

        Celkově ale drží celkem docela dobře i přes tu tuhou kostru (narozdíl od RK protection, ten už nedrží vůbec). A překvapivě jede velmi dobře i přes tu tuhou kostru.

        Bez duší protection verze fungují, ale není to žádný zázrak. Jednak jim fungují hůře patky (než třeba u Schwalbe), takže když začne docházet tmel, tak patky začínají hůře těsnit a začne ztrácet pomalu tlak (ve stylu za týden prázdný) dokud zase tmel nedoplníš. A boky se někdy také ze začátku zatěsňují o něco hůře, u protection jsem vždy na začátku musel dávat více tmelu než u Schwalbe TLE.

        Jezdil jsem protection Contíky opravdu hodně a to v různých rozměrech (26" 2,4" XK, 29" 2,2" RK, 29" 2,2 XK) a vozil jsem je právě kvůli větší odolnosti (oproti Schwalbe).

        Kvůli té extra tuhé kostře jsem je ale zase vozit přestal a ani chování bez duší mě nikdy moc netěšilo. Zejména na HTčku to byl opruz, jak je to nepohodlný plášť. A ani nižší tlak to pohodlí u protection nezachrání.

        A už docela dost vibruje na slušném asfaltu (když je XK i vzadu).

        Scyllu jsem ani nejezdil, ani neznám měření, takže tam neporadím vůbec.

        0 0
        • Lachtis  

          Díky moc za vyčerpávající odpověď!

          S tím Ikonem jsi mě docela zarazil! Vzhledem k tomu, že jej chci na HTčko a spíše preferuji rychlejší odvalování, tak jej teda asi rovnou škrtám z výběru.

          Na Scylly jsem už pár negativních recenzí taky našel, takže to asi opět prubnu s těma Contíkama (jen ještě zvážím ten Xking/Raceking na zadku). Contíky jsem vozil jen obyč. kevlarové verze (jako bezdušové) a tam jsem s nimi byl spokojený. Protection jsem nevozil, ale je fakt, že tuhá kostra ⇒ méně pohodlí, což u HT je docela zásadní :-(

          Osobně bych tam hodil Schwalbe RoR/RR ve verzi Addix Speed, které mám aktuálně na fullu, ale ty prachy za ně se mi na HTčko, se kterým tak často nejezdím, dávat nechce.

          0 0
          • motacek  

            Tohle ti snad taky pomůže

            https://www.bicyclerollingresistance.com/mtb-reviews

            0 0
          • MlokCZ  

            Protection verze je velmi tuhá oproti všem ostatním verzím Contíků, takže abys pak z toho nebyl zklamaný.

            Pokud bys uvažoval i o Schwalbe, tak můžeš vzít za dobrou cenu ještě pacestar. Addix speed je lepší, ale ten rozdíl je velmi malý (už vozím addix speed jak TB, tak RaR). A i addix speed se dá už za poměrně rozumnou cenu.

            Protection Cotníky cenu moc neřeší, oproti pacestar vůbec (to budou i klidně dražší), oproti addix speed budou levnější ale ne zase o moc když koupíš addix speed ze zahraničí.

            0 0
            • MlokCZ  

              Hm, tak už nic s těmi pacestar, tedy minimálně nic ve 29×2,25". Měli je na více eshopech v Německu kolem 30E. Bohužel aktuálně už v tomhle rozměru nejsou.

              0 0
            • MlokCZ  

              A addix Schwalbe koukám mají na Koloshopu zase o malinko levněji než nedávno, takže už je rozdíl minimální oproti z Německa.

              RaR a RoR 29" 2,25" addix speed mají za 1205Kč (cena co mám po přihlášení) a TB za 1144Kč.

              Na bike24 to šlo ale také už malinko dolů, cena vychází ale prakticky stejně jako na Koloshopu (RoR stejně, RaR o pár Kč levněji s minimálním rozdílem). Na bike-discount pak oba stejně jako na Koloshopu.

              Vše beru pro TLE verze.

              0 0
              • Lachtis  

                No, udělali jste mi v tom pěknou gulášovku :-D.

                Z těch mnou tří navrhovaných bych po přečtení argumentů vzal ty Contíky, ale když je ta protection kostra tak tuhá, což potvrzují i ostatní, tak to je dost zásadní argument, proč do něj, v případě HT, nejít…

                Jako osobně jsem taky nejspokojenější s RoR a RR, ale kvůli ceně jsem je vyřadil. Nicméně je fakt, že se dají sehnat ve verzi Addix speed TLE za nějakých 1,2 tis., tak možná nakonec ty kačky pustím a půjdu do nich i u HT…

                0 0
                • MlokCZ  

                  Pokud jde o cenu, tak se koukni na ty protection, že to o moc lepší nebude. Ty se před časem daly sehnat i za 900Kč, to teď už ne, teď už je to vše přes 1000Kč a někdy i výrazně.

                  0 0
                  • Lachtis  

                    Právě, že ty Protection mohu mít RK za 890,– Kč a XK za 920,– Kč…

                    Ale riskovat větší míru nepohodlí, kvůli ušetřeným cca 6 stovkám (v případě koupě Schwalbe) za to asi fakt nestojí…

                    0 0
                    • MlokCZ  

                      Tak to je ještě opravdu pěkná cena, za takovou už moc nejsou k sehnání. Případně pohledat, jestli ještě někde nejsou doprodeje pacestar Schwalbe. Ale jak jsem psal, tak v několika eshopech, kde je měli, tak už je nemají. Ale třeba někde jinde ještě budou.

                      0 0
        • motacek  

          A proč jsi nezkusil RS verze těch contíků. Jsou lehoučké, měkké a dobře se zatěsňují. Momentálně je mám na fullu, celý rok jsem jezdil v různých trailcentrech včetně Saalbachu a Leogangu a neprotrhl jsem je.

          0 0
          • nomecz  

            Dobře se zatěsňují ? to jako fakt ? pokud ti šli RS verze dobře zatěsnit tak jsi jeden z tísíce a měl jsi fakt kliku, většina lidí včetně mě mají zkušenost přesně opačnou

            0 0
            • motacek  

              No nekecam. Dělal jsem to poprvé v životě a všechno bez problémů. Pláště drží uz 3/4 roku a mlíko jsem nedolíval

              0 0
              • MlokCZ  

                A kolik jsi tam dával tmelu? Jinak 3/4 roku bez dolití, to jsem ještě neviděl u jediného kusu žádného Contíku. To jsem nezažil ani u jediného kusu protection ani RS. A to beru tak dle 30+ kusů.

                A mě to štve o to více když už delší dobu jsem u metody méně tmelu dolévat, protože v plášti stejně po delší době tmel nefunguje i když je ho tam hodně (a tak jen zbytečně se spotřebuje hodně tmelu a je s tím více práce). A vozit sebou trvale 60ml lahvičku nikdy neotevřeného tmelu (tedy jistota fungujícího tmelu). Už se mi to několikrát osvědčilo, kdy dolitý tmel z lahvičky zacelil díru, kterou tmel v plášti nedal.

                0 0
                • motacek  

                  Teď si připadám úplně provinile, ale je to tak. Co mam za pláště je jasné z profilu. Tmel a ventilky jsem bral notubes. Instaloval to v 12/2016. Dodnes je to bez dolití v předním plášti slyším ještě mlíko čvachtat. Lil jsem tam cca 150ml, pláště 29×2.4. Dofukuji jednou za 2 týdny tak o cca 0.5 baru (foukám 1.6–1.9bar). To jsou všechny inofrmace, co k tomu mohu asi dát.

                  0 0
                  • MlokCZ  

                    Tak 150ml tmelu to celkem vysvětluje. To je ovšem za mě totální úlet. To je nejen už dost rotační hmotnosti navíc, ale ještě hodně tmelu i navyšuje valivý odpor. Na zatěsnění (aby patky nepřestaly těsnit) tmel vydrží i delší dobu, takže tam počáteční velké množství situaci řeší. Vlastnosti ztrácí hlavně pro zatěsňování větších defektů.

                    Nemám rád, když musím dávat do pláště už jen 90ml…

                    A ještě jsem zapomněl zmínit u RS verze jednu důležitou věc. Odolnost se tam sakra liší pro RK a XK a výše. RK RS je ještě daleko větší šlupka než XK RS. A já vozil hodně i RK (na HTčku RK/RK, na fullu jsem pak dost vozil XK/RK i když někdy i XK/XK). Ty rozřezané v partě byly ale i XK (na fullu jsem vozil RK vzadu jako jediný).

                    0 0
                  • nomecz  

                    ok dal jsi mi další naději :-)

                    mám doma zánovního MKII který je do bláta a sněhu super tak ho zkusím ubezdušit na nadcházející zimu na zadní kolo s pořádnou dávkou mlíka

                    0 0
                    • nomecz  

                      Tak prave nahozen naprosto bezproblemu MKII RS s najezdem asi 1500km

                      napoprve i bez mlika, nasledne nalito 100ml NT tak uvidime jestli to nebude do rana prochcavat vsude mozne

                      0 0
                  • Lachtis  

                    Já do teď používal jen kevlarové verze Contíků s mlékem Notubes a ventilky Cafelatex a taky to fungovalo. U fullu to fungovalo dokonce velmi dobře. U HT jsem měl problémy s ucházením předního Xkinga.

                    Na starém HT 26 jsem dokonce vozil Contíky cca 1,5 roku a nedoléval jsem, ale pravda, že při instalaci jsem tam nalil více.

                    Nicméně u nových kol už dávám přednost TLR verzím právě kvůli ochraně boků.

                    0 0
            • doubleingram  

              RS XK mam na predku a behoun byh dal jeste dost ale z boku uz zacinaj vycuhovat tkanina, takze cekam, kdy ho nekde prorvu.

              Na zadku uz jsme ho vyhodil pred asi 3 mesici, to same. Mel tak 3k.

              0 0
          • MlokCZ  

            Důvod proč jsem vozil Contíky byl jeden jediný a to parádní odolnost protection verze. Jinak mi oproti Schwalbe nemají co nabídnout.

            Ty jsi měl neuvěřitelné štěstí. Jednak se dobře nezatěsňují (dobře se zatěsňují Schwalbe, kde dám 60ml do 29×2,25"a těsní to skoro vždy i bez tmelu a nejsem nucený to hned po instalaci projíždět a doplňovat tmel stačí nesrovnatelně méně než u Contíků). A druhak nic nevydrží, nechápu, jak jsi s nimi mohl dát co píšeš.

            Bez duší nejsem moc spokojený ani s protection verzí (z pohledu zatěsňování + dlouhodobé těsnění patek + nutnost častěji dolévat tmel). RS verze je ještě horší (dlouhodobé srovnání u jezdců, co jim zůstal jeden RS a už nově k tomu jeden protection a ježděno současně).

            V partě jsme měli větší množství RS Contíků. Nikdo si je sám nekupoval, ale bylo více nových kol, která všechna byla osazená RS Contíky. Všichni je rozřezali na zadním (ve stejném terénu co jezdím to samé co oni) a někdo dokonce i na předním. A to ne způsobem jeden ojedinělý řez, ale prostě rozřezané jeden řez vedle druhého, zejména boky. Až nakonec dříve nebo později šel nějaký skrz.

            Ale netuším jaký typ povrchu je v uvedených centrech, problém byl vždy na ostrých šutrech (a nemuselo to být ani nic obtížného a zadní rozřezaný často i jen ve výjezdech).

            Teď už je všichni dojíždí jen na předním, kde se to ještě dá.

            Se Schwalbe jsem velmi spokojený s vyjímkou odolnosti běhounu. I když problémy jsem měl vždy pouze u RaR na zadním. Zajímavé, že u TB a RoR nikdy (RoR jsem ale na zadním vozil jen málo).

            Ale zase to nebylo nikdy až tak hrozné, mám 5× prorvaný běhoun u RaR, ale je to už v rámci 20tis. km+. U TB přitom už mám 10tis. km bez defektu. Pořád si nejsem jistý čím je daný ten rozdíl, asi hustší vzorek u TB nemá tendenci tolik zachytávat předměty vzpříčené prot směru jízdy (tak jsem prorval 3× ten RaR). Přitom hodně km je najeto na stejných místech, takže stejné podmínky pro TB i RaR.

            0 0
      • cosmo  

        Jako majitel nejpomalejsich plastu na foru, tedy Ikonu, te muzu jeste nasmerovat na variantu Aspen, mam je aktualne na kole vzadu, v kombinaci s ikonem vpredu a musim rict, ze plast nema slabinu, jsem z nej nadseny…jede opravdu rychle, v terenu zadny problem, az na bahynko, to je treba trosku pracovat s kolem, ale rychleby naprosto vpohode, bocni naklon lepsi nez ikon vzadu…ano cetl jsem vse co zde bylo o ikonu napsano a mam uz druhy par, v kombinaci s lezdivejsim Aspenem na mem fullu je to opravdu dost dobra kombinace…

        0 0
        • doubleingram  

          Tak jezdi je i Schurter no :) Porovnani s XK, RK, apod?

          0 0
          • cosmo  

            od zacatku jsem vsadil na maxxis, mel jsem ikon/ikon 60TPI a ten mam ikon/aspen 120TPI, nic jineho jsem pod sedlem noveho fulla nemel, takze nevim, mozna az prejdu k jine znacne budu prekvapen rychlosti ostatnich plastu a budu si rikat, jak jsem mohl tak dlouho jezdit toho pomaleho „ikona“:-)…pak mam jeste Specialized Renegade Control 2,3 na sucho a ty opravdu leti a jsou diky sirce pohodlne…ale to je ted mimo…

            0 0
    • va-bo  

      Mám dobrý zkušenosti s Maxxis Ardent Race. Ale v blátě se moc nechytaj, tak jsem teď přezul na Maxxis Agressor. Je to trochu lepší, ale na silnici zase pomalejší.

      0 0
      • MlokCZ  

        Tak pokud by vyřazoval Ikon, že je už pomalý, tak ty zmíněné jsou úplně mimo.

        0 0
        • petyn  

          Uvažuji o Maxxis Rekon race. Ty by měli být rychlejší než Ikony a Ardenty ne?

          0 0
    • motacek  

      Abych ti to ještě trochu zkompliloval. Řešil jsem pláště dlouho a rozjel toto vlákno http://www.bike-forum.cz/…volit-plaste

      Na základě toho vlákna jsem se rozhodl pro Xking 2018 nebo Onza Lynx. Mezi něma stále dumám.

      O Maxxisu bych neuvažoval, ten jejich slavný ikon ma valivý odpor jako ardent …

      0 0
    • MartinKun  

      Zdravim, taky se pridam s dotazem. Jezdite nekdo plste Vittoria? Mam v planu zkusit mezcal/mezcal a nebo peyote/mezcal. Mate s tim nekdo zkusenosti?

      0 0
    • Rubi  

      fast trak

      x-king

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.