Plášť Z-Max x plášť WTB Nanoraptor

69 nepřečtených
  • zapl

    Jaký máte názor,zkušenos­t s plášti Ritchey Z-Max 2.1 Evolution a WTB Nanoraptor 2.0 Folding Comp?Jaký byste brali?

    Díky moc:-)

    Anketa: Který byste doporučili?

    5x
    15%
    0 0
    • chupas  

      ja teda nemam zkusenosti na porovnani, ale jen tak ze srandy jsem poridil Z-max 2.1 „socka edition“ za par penez. jako vyznamne minus vidim tu sirku. takova hnusne mala nudle, spis bych tomu rikal „1.9 jentaktak“.

      nanoraptor >prej< spatne drzi na mokrem sutru/koreni. spis je to takova silnicni-teren-guma.

      0 0
      • Neddy  

        No teď jsem ty Z-Max 2.1 Comp za 280 Kč vkládal do košíku v e-shopu, ale teď, když to slyším, tak si je nekoupím. Chci totiž balóny :-) Pořád jezdím na podhuštěných pláštích a tohle by asi teda nebyla ideální volba…

        0 0
        • chupas  

          ja si jeden poridil za cca stejnou cenu jen abych zkusil jak ten vzorek jede (jezdim ho na pr­ednim) a co to umi, jak se to cisti a tak. taky kolik to vydrzi. normalne vozim maxxis advantage 2.1 a ten je proti tomu sirsi, dava mi vic sebevedomi. a to povazuju maxxis za nudly taky. od te doby co jsem vozil bontrager JonesACX jsou ostatni plaste nudloidni, nebalonovy. ten z-max bych se sirkou nebal priradit k maxxis wormdrivum – takovej slikoidni profil.

          pro upresneni je to tenhle plast „http://www.kup­kolo.cz/produk­ty/Pneu66/MTB221/Ak­ce!-Plast-MTB-Ritchey-Z-MAX-2.1_944.htm “:http://www.kupkolo.cz/…-2.1_944.htm  Dneska bych spis zkusil tu 2.35 potvoru.

          0 0
    • marapara  

      Nanoraptor je jen na sucho, v mokru je docela ztracený. Zmax na tom bude v mokru daleko líp, ale určitě pojede hůř na silnici a na suchém tvrdém povrchu hůř, než nanorpator. Otázka je, kde udeš jezdit. Spíš bych do výběru zařadil Kendu Karmu místo Zmaxe. Karma jede dobře na všech povrcších a v mokru se úplně neztratí, jako nanoraptor. Ale vyloženě do bláta není.

      0 0
      • jonti  

        Suhlas, ale Zmax rozhodne nie je zly plast, len proste treba pocitat s trochu vacsim odporom ako maju moderne plaste. Na druhu strany vdaka vyske vzoru sa podla mna tazsie pichne.

        0 0
      • sway  

        Nanoraptor je zlatý v tvrdém terénu, a naopak prokletí v mokru/bahnu – to si člověk připadá, jako když ho někdo drží za zadní kolo. A celkem rychle se obaluje bahnem, ale na druhou strnu, samočistící schopnost je v pohodě.

        0 0
      • JSt  

        nesouhlas. s nano se da vpohode jezdit i v mokru. letos na brno-ch-brno (bylo trosku vlhcej) jsem to mel nazuty na obou kolech a nebylo zasadnejsiho problemu. splinter to jel na karmach a stezoval si, ze mu to plavalo. ctyri bahnity dny v beskidech jsem to mel nazuty jen na zadku vepredu high roller (jistota je kulomet ;-) ) a vyjel jsem na nanoraptoru vic nez lidi kolem me na drapacich. a zdaleka jsem nebyl sam, kdo mel nanoraptory nazuty a vubec si nestezoval. kde si naopak nejsem s nano na predku moc jisty jsou prasny odkloneny zatacky (ale to je problematicky prakticky s kazdyma gumama).

        0 0
      • nobody  

        teď jsem projížděl dost bahnitým terénem a Karma (na zadním) se v bahně neztrácela a hlavně se o dost dřív vyčistila než Nevegal (na předku)

        0 0
        • Neddy  

          No třeba kdybys měl na předku i zadku Karmu, tak by se ti taky ta zadní vyčistila dřív… Přední kolo se jen valí (pokud třeba prudce nebrzdíš), kdežto zadní přenáší sílu a zrychluje.

          0 0
          • nobody  

            no když nejedeš zrovna po zadním, tak se musí přední i zadní odvalovat stejně

            0 0
            • jIrI___  

              Zasní se bude vždycky odvalovat o malililinko rychleji, při každém záběru nepatrně proklouzne.

              0 0
      • nobody  

        a ještě, kdes sehnal novou Karmu 2,2?

        0 0
    • MirkoCarver  

      Jezdím Nanoraptor 2,1 v kevlaru a spokojenost, drží solidně i v mokru, jen ji vadí mazlavé lepivé bláto…

      0 0
    • scret  

      mam Z-max milenium 2,1 v dratu… jako guma na zadek neni spatnej, zaber a brzd.vlastnosti jsou vyborny, tlumi slusne… valivej odpor je vetsi,ale zase diky velikosti a vysce spuntu skoro neubejva… mma na nem najeto cca 1tis. az 2tis.km a ten vzorek skoro vubec neubyl… myslim ze jeste dalsi 4tis. by vydrzel v poho… coz na zadni plast je velice slusny… vaha vetsi,ale ne zas moc… spis prumer…

      0 0
      • destr  

        nooo měl sem comp, vzadu tak 3 tisíce a ted je na předku, bo do zadu sem dal evolution a vzorek už je pryč…takže jedině comp

        0 0
        • pos3k  

          riskujes s tim predkem :) Tohle se mi na z-maxu opravdu nevyplatilo

           

          2 zapl: k dratove socka verzi jsem daval tusim neco do recenzi)

          0 0
          • destr  

            Jak riskuju? Je skoro nesjetej, ale dal sem ho dopředu jenom proto, že na zadek byl ten novej ;-)

            0 0
            • pos3k  

              Taky jsem daval na predek temer nejetej 1.5k z-max :) Od te doby dopredu funglaka.

              0 0
    • dinoo3  

      Tie Z-max millenium 2,1 uz mam objednane, tak uvidim tento tyzden co su zac. Naozaj su az take tenke nudle ako to pise niekto vyssie? Teraz mam specialized fast track a tie sa mi zdaju dost velke aj ked su 2,0. dufam ze nebudu o vela mensie.

      0 0
      • scret  

        ve 2,1 se mi nezdaj tak tenky…

        0 0
      • pos3k  

        me taky ne, rekl bych ze oproti vetsine XC plastu se daji oznacit jako balony

        0 0
      • Neddy  

        Pak sem prosím vlož foto, kdyžtak bych si je taky koupil. Díky.

        0 0
      • chupas  

        v priloze je maxxis ranchero 2.0 a z-max 2.1. ja je nemeril, ale kdyz to porovnam opticky (selsky pohled) vidim z-max jako nudli. kazdy at si udela vlastni nazor.

        0 0
    • zapl  

      Díky moc za názory:-)Nakonec jsem koupil Nanoraptory 2.0 kus za 450,kč,z-maxi jsem chvíli jezdil na silnici byly horší,v terénu to šlo.

         
      0 0
      • Honzyn  

        V terenu to jen a pouze slo??Z Max forever!Nic lepsiho na bike nejde dat nez Ritchey Z Max!

        0 0
    • Wojtek  

      hojte klucí,nechce se mi zakládat nové vlákno,tak to napíšu sem:

      na předním mám WTB nanoraptor,ted už sem začal konečně jezdi víc v terénu,a za víkend sem to píchl 2krát!,poprvé,to byl podle mě čístý vpich od trnu,avšak v plášti nic nebylo,2.defekt byl taky trn,ale ten avšak v plášti zůstal,asi 0.5cm na délku měl

      obou dvou defektů sem si fšim az na druhý den,byla vyfouklá duše,

      je to normální,stává se vám to taky?,neřeknu jednou,ale 2krát???

      0 0
      • DaSnail  

        nestáva

        0 0
      • Vilém  

        Minulou nedeli jsem za vyjizdku 3× lepil predni kolo pichle o trn:( Takze stava.

        0 0
      • marapara  

        Občas se stane za jednu vyjížďku víc defektů. Ale po špatné zkušenosti s NR bych se k nim nevracel. Sice hodně vydrží, než se sjedou, ale jinak měl jsem 2.1 drátové a defektil jsem s něma pomalu co vyjížďka. A taky se mi oba dva podařilo rozthnout, což se mi zatím u žádného jiného pláště nepodařilo. Prostě NR drát nebrat.

        0 0
        • Wojtek  

          no,ted přemíšlím,mám ho jen na předním,a chtěl sem kupovat 2 lehce jeté,tak nevím,jaké by byly lepší? počítejme s tím,že už mám 1 N-R,tak budo ho dat dozadu nebo dopředu

          0 0
          • pepek  

            Nanoraptor dej dozadu, dopředu něco državějšího. Jezdil jsem 3 kusy NR, jeden drátový a žádný neobvyklý počet defektů nenastal. Letos  ještě ani jeden (1300 km). Defekty jsou silně náhodná záležitost (kromě této Maraparovy anomálie :-)

            0 0
            • Wojtek  

              a co dopředu teda?

              0 0
            • marapara  

              No, úplně stenou anomálii měl i kamarád, kterému jsem Nanoraptor doporučil po předchozí dobré zkušenosti. Prostě pomalu co vyjížďka, to defekt. A to na něm jezdil víceméně po asfaltu do práce a max. lehčí terén, jako já.

              Nevím, jak je na tom kevlar, asi líp, ale horší plášť v drátu jsem nejezdil.

              0 0
              • pepek  

                Asi jste jezdili furt přes stejnou paseku, nebo vozili furt jeden trn, schovaný ve špuntu :-)

                0 0
              • MirkoCarver  

                NR jsem jezdil na obou kolech asi 4roky úplně v pohodě, ale loni jsem je dal na nového fulla a začal defektit skoro každou vyjížďku. Můj rekord jsou 3 píchnutí na 16km, pak jsem to vzal a jel domů… Vždy to bylo klasické píchnutí, někdy předek někdy zadek, různá místa, žádný zapomenutý střep v plášti. Jezdil jsem je v kevlaru, na nové kolo jsem dal nové pneu.

                Možná je to tím. že jsem začal jezdit daleko víc v terénu než na HT. Každopádně na letošek nasadím NN/RR, snad se to zlepší…

                0 0
                • MlokCZ  

                  Obyč verze RR také není moc odolného proti defektům.

                  0 0
                • marapara  

                  Bohužel, mám téměř stejnou zkušenost. Nejvíc se mi povedly 2 defekty s NR za jednu vyjížďku.

                  0 0
            • Paja  

              Stejne, mel jsem drat i kevlar a u obou defektu minimum, takze ted na jaro dozadu opet NR.

              0 0
        • DaSnail  

          asi si mal tie plášte začarované…

          ja mám presne opačnú skúsenosť, nanoraptory mám v 26" drát lahký aj ťažký a v 29"

          bez defektov 8o)

          ale ja celkove málo defektím. za minulý rok som raz sekol kendu a raz pichol motoraptora

          ešte som roztrhol continental a rozrezal rubenu. ale to neboli tak úplne defekty, duša vydržala. jazdím na maxxis 8o)

          0 0
      • Rychlej turista  

        Moc to řešíš, to že jsi měl dva defekty najednou, může taky znamenat, že sis to vybral a zbytek sezóny třeba už nepíchneš. Pokud budeš chtít pláště odolné proti trnům, budeš muset jít do nějakých festovních pomalých mrch. Za neidentifikovatelné pomalé defekty často můžou i duše.

        0 0
        • MlokCZ  

          Odolné proti trnům mohou být i docela svižné pláště, třeba takový SS alpencross verze (nově double defense), tak kombinace vyšší hustý průběžný vzorek + zesílený běhoun trny téměř úplně eliminuje.

          Jednodušší proti trnům je ale vyhodit duše.

          0 0
          • JSt  

            dobrej obrazek v profilu ;-)

            0 0
          • marapara  

            Kolik ten Alpeccross váží? Asi bude těžší, co?

            0 0
            • MlokCZ  

              Je těžší, takže pro extrémní gramaře to není. Ale ten rozdíl není až tak velký.

              Obecně pro 2,25 Schwalbe platí, že snakeskin verze oproti obyč je 40–50g navíc (dle typu pláště) a double defense verze (což je snakeskin + zesílená ochrana běhounu) je 90g navíc oproti obyč verzi. Pro alpencross (což byl předchozí název pro double defense pro modely do 08) platilo to samé, co pro double defense.

              0 0
    • Petos  

      Chlapci kdysi jsem jezdil Z-Max, nebyli špatné. NR- ty bych si dal leda na silnici v terenu snad vůbec nedrži! a co se biking vyvíjí tak užší plaště než 2.25 si na bika teď ani nedokážu představit.

      Teda pokud se opravdu jezí v terénu a né 80proc. po silnici. Tady pár tipů: Kendy Negeval, Karma, Shwalbe Noby Nic a moji favoriti Continental Mountain King, nebo rychlejší Speedy.

      0 0
      • krokus  

        Ale kuš, v terénu drži slušně, jen nesmíš jet moc velkým bahnem nebo na svahu s velkým bočním náklonem…

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.