• Sroters

    Ahoj,

    Tak co mi poradíte nahodit? Objíždím enduroserii. Takže terén různorodý :).

    Na zadek se mi zamlouvá Maxxis Minion SS 27,5×2,30"/ Maxxis Aggressor 27,5×2,30"/ Maxxis High Roller II bez 3C

    • goofy  

      Hlasoval jsem pro Miniona, ale divám se, že ho tam nemáš ve 3C verzi. Za mně tedy Miniona 3C.

    • antt  

      wtb vigilante?

    • mr.antik  

      z těch uvedených jedně ten co má 3C. Pokud chceš lehčí, dal bych do výběru i DHR II 3C

      • Sroters  

        Lehčí to bejt nemusí. Chci aby předek podržel a zadek odvaloval :)

        • mr.antik  

          no ono i to DHR drží parádně, ale jde o odolnost proti terénu a agresivnímu stylu řízení :-)

          DHF 3C by mohl být dobrý kompromis myslím

        • mirabike  

          HRII bude vzadu hůř odvalovat i brzdit než minion DHRII a bude těžší.. a aby to jelo nejlépe Dual směs..

          • JakeF  

            HR II zase výrazně víc vydrží a líp se s ním smykuje do zatáčky, což se občas hodí, DHR II se tomu hodně brání… Akorát pak HR II někdy smykuje i když nechceš a to se občas hodně nehodí :).

            • Atilla  

              Já na tom plášti asi neumím protože na předku jsem jel pořád šmejrem:)

              • JakeF  

                S HR II?

                • Atilla  

                  jj

                  • JakeF  

                    No to chápu, já po zkušenostech se zadního kola jsem přesně tohle očekával a ani jsem ho na předek nezkoušel… Ale jak jsem tu někde psal, hromada lidí ho na předku vozí a někteří i dost rychle, takže asi se dá zvyknout.

                    • Baba-Ji  

                      no já si myslel, že drží, poslední rok jsem s ním neměl problém.

                      Ale tuhle sezónu mně párkrát pěkně ulít předek, např. teď v Koutech mně za klopkou odplul dopryč tak, že jsem si z toho sed na zadní kolo …což nebylo moc fajn pro prdel a vercajk

                      …leč většinou jsem to sváděl spíš na svoji blbost (málo váhy na předku atd.)

                      až toho HR II z minulé sezóny na předku sjedu, asi prubnu DHR II i na předku

                    • Mr.Duck  

                      Já nevím jestli jezdím rychle, ale hr2 mi přišel super. Možná ne takový grip na tvrdém povrchu v zatáčce jako dhf, ale za to čitelnější.

                      Možná tomu pomáhá 32mm vnitřní rozměr ráfku?

                      • Atilla  

                        Ale tys ho určitě vozil v butylu, co?

                        • Mr.Duck  

                          Na dh ano, 3c. Na XC v exo. Ale na tom xc jsem měl nějakou tvrdší směs, neprodat kolo, vydržely by snad půl sezóny, na kořenech to bylo dost znát, ale jinak mi i tak dost vyhovovaly.

                          Až se zahojím a přijde enduro, musim trochu poexperimentovat, loni jsem na závodech vyhrál pár dhf, na které jsem původně po vyzkoušení hr2 zanevřel, a vcelku mě to bavilo, jen to nesmělo být moc z kopce na mokru. Tam dhf vůbec nebrzdí :(

              • honhav  

                +1

    • JakeF  

      High Roller bych osobně neriskoval ani ve 3C, dokud není v náklonu, tak má tendence nepříjemně ustřelovat… Nicméně dost lidí ho na předku vozí, takže asi se na to dá zvyknout.

      DHF je určitě super a nechá se mu naložit dost, jezdil jsem s ním (2C) i bikeparky a nikdy mě nezklamal a je velmi předvidatelnej. Jediná nevýhoda je, že je celkem těžkej, na předek až zbytečně.

      Aktuálně testuju na předním DHR (2C) a podle mě bude někde mezi DHF a HR II, ale údajně by měl být rychlejší než oba a hlavně má na předek cca ideální váhu a odolnost. Na zadní navzdory svýmu jménu to je s odolností bída.

      A za mě klidně můžeš žít bez 3C, jsou o půl kategorie posunutý – trochu líp drží, ale trochu hůř jedou. Není to jak třeba u Schwalbe, kde trojsměs je jasná volba, protože mimo peníze je lepší ve všech ohledech.

      • scret  

        zvlastni, u 26 jsem rozdil mezi DHF 2C a 3C zaznamenal sakra velky rozdil, hlavne kdyz je vlhko… na zadku mam 2C, kvuli nizsimu val.odporu, ale na predku 3C vyssi odpor nepozoruju vubec…

        Takze za mne jasna volba DHF 3C dopredu a dozadu treba Minion SS nebo DHF, DHR ve dvousmesi…

        • Radek Broz  

          Kde je v 3C kupuješ?

          • scret  

            na 26 uz je problem:((( Taky bych bral jednoho do zasoby…

            Ale tusim, ze je obcas maj v nemecku… Cena uz trochu ulet (1200–1500kc/ks)

            • becis  

              Zadny problem na 26 neni, akorat se musi brat z DE. Uz je takhle beru 2 roky a porad je maji skladem

          • mr.antik  

            asi jen v islámským státě, u nás nic :-(

      • wladeq  

        HR2 nepříjemně ustřeluje a DHR, který díky vzorku vede stopu asi tak, jako když jdu ve 4 ráno z party je v pohodě říkáš, hmm, Okej ;-) …souhlas s mrduckem, HR2 je čitelnější, už v pondělí víš, že ti o víkendu ustřelí, minion líp drží, a líp brzdí. Odolnost nesoudím, vzadu z kopce rozsekáš všechno

        Btw. DHR dopředu je dost zvláštní kombinace, to slyším poprvé ;-)

        • Baba-Ji  

          „normal“ se to vozi na obou kolech

          …videl sjem to na nejakych default factory setupech kol, Minnar to taky kdesi vozil, na EWS…

          …ja bych se tomu nebranil, cekal bych neco jako mezistupen HRII a DHF

          • wladeq  

            „normál“ se vozí DHF na obou, DHR nemá vodící dezén, a je to podle mě dopředu nesmysl, musí to strašně tancovat. Ale teorie…možná se pletu

            • Atilla  

              Normálně to dávají výrobci na sériová kola, vozí to tak i lidé na WC DH a spousta výborných předních plášťů nemá směrový dezén např.: Shorty, magic marry, Wetscream, wtb vigilante, …

              Lepší když nevím/nevyzkoušel jsem pomlčet.

              • wladeq  

                V tom případě to tu můžem zavřít ne?

                • Atilla  

                  Tak by bylo asi lepší než jsem psát kraviny typu:

                  „HR2 nepříjemně ustřeluje a DHR, který díky vzorku vede stopu asi tak, jako když jdu ve 4 ráno z party je v pohodě říkáš, hmm, Okej ;-) “

                  Zvláště když jsem to ani neviděl, natož jel.

                  • wladeq  

                    Hr2 jezdím furt, a nezdá se mi, že by střílel, když neni v náklonu, jel jsem dhf, nevyhovoval mi, nezdá se mi, že by dhr byl vpředu víc, můj nazor, toť vše, co je na tom kravina…šefe?

                • mr.antik  

                  Doporučuju zkusit DHR II, kromě odolnosti normální guma se kterou můžeš vyhrát ews ale chapu že dost lidem je to malo

                  • Tomínos  

                    Protože jsou to lidi který by to vyhráli jen kdyby chtěli :-) Naštěstí pro ty ubožáky co to jezdí se jim zrovna nechce :-)

    • Sroters  

      Tak na předek nejspíš nahodím DHF. Co ale na ten zadek? :)

      • JakeF  

        Zkus ten Aggressor, ať dá někdo reference… Zadní guma mi obecně od Maxxisu přijde problém, do nějakýho testu teď nedávno přímo Maxxis doporučil DHFko i na zadní kolo, tak to schválně teď budu zkoušet… Teoreticky by to mohlo fungovat, velký figury by se nemusely žvejkat a mohly by mít solidní životnost, přitom celkem jede a váhově je taky spíš výš, takže ani odolnost by nemusela být problém. Akorát budu mít na kole DHR/DHF, takže přesně opačně, než je to v názvu :D.

        • petr99  

          A co dozadu ardenta a dopředu miniona front??

          • JakeF  

            Ardent jsem nikdy nevozil, ale na enduro závodění už bude nejspíš málo gripu a málo odolnosti…

            • petr99  

              Zas to ale pojede, právě že o týhle kombinaci přemýšlím na AM, sem tam chci závod. Případně kdyby to bylo málo, myslel jsem, že bych přezouval podle situace na DHR, ale jestli je DHF lepší i dozadu…

              • TheJD  

                Pokud chces rychlejsi plast, tak bych se asi podival na Minion SS.

              • scret  

                vozim v pohode Ardenta 2,2ku TR EXO a dle myho je to dobrej univerzal… Ale na blaticko to uz moc samozrejme neni… Do bordelu menim vzadu za DHR…

                • jeniiiik  

                  Ten Ardent není ani na blátíčko, ani na moc sucho, ani na vlhko, ale zase je s tím kopec srandy když ti to zadní kolo v palbě lítá kam chce :-D Na suchu už líp držel Slaughter od Spešlu (obdoba SS Maxxis)

                  • scret  

                    Nemam s nim problem. Dobrej univerzal a za tim si stale stojim. Daleko lepsi nez treba NN.

                    Jinak mam RockRazora, coz je vlastne takovej Slaugter… a taky to neni spatnej plast, ale jeho pole pusobnosti je jen sucho a tvrdsi podklad… Zatimco ardent zvlastne i trochu vlhka, hrabanky atd.

                    Prezil jsem s nim i destivej Saalbach, takze to asi tak hrozny nebude:))

                    • Gabbo  

                      Ja se Ardenta taky musim zastat, na mokru sice moc nebrzdi ale jinak je celkem fajn. Je krasne citelny a presne vis, kdy ti vzadu ustreli. Na Enduro zavody bych ho uplne nechtel, ale na jezdivejsi kolo i na XC vyjizdky super.

                      Ted jsem ho akorat kopnul tak budu zkouset Aggressora.

                      • goofy  

                        Je krasne citelny a presne vis, kdy ti vzadu ustreli. – ano. Pokaždé… :-D

                        • lukas aka mitro  

                          Zase na takove bezne sourani po beskydech s nim, ve 2.4" DC, problem moc nemam..

                          • goofy  

                            Já s ním taky problém nemám (2,25). Na delší štreky s příměsí asfaltu ideál. Ale když to chce člověk z kopce trošku pustit, tak už začíná být až moc sranda. :-)

                            • wetapg  

                              Já ho vozím vzadu (2,25) už přes půl roku. A i na sněhu byl v pohodě. Fakt je, že bláta jsem si letos moc neužil, ale nikdy mě nevypek.

                          • zimik245  

                            Já měl taky 2,4" ale EXO. Vepředu aj vzadu. Beskydy jsou mým domovem. Jo sice obutí za 12kil, ale kupu jsem nelitoval. Jezdil jsem na nich ± rok a půl a to i přes zimu po Ostravě, hlavně Bělský les a okolí. Teď na kole jezdí moje 15letá sestra a furt je má v dobrém stavu. (Sry, „jezdí“ :D ). Za mě jsou to perfektní gumy. Při klopení tolik neustřelujou, na mokru moc nekloužou, ve sněhu mi zabírali dobře a na blátě jsem taky moc problémů neměl. Jo a jen tak btw, vozil jsem ho na svoji stavěné Meridě matts 900 XC. Obyč Hardail. Ani celkem agresivního sjezdu z Lysé po štěrku a blátě jsem se nebál.

                    • jeniiiik  

                      Však já ho jezdím taky… Celkem mě ta loterie baví :-D Naposledy jsem si dal díky němu pedal grind na Sítku na Rychlebkách. :-) Objel jsem s ním enduro Kouty, Rychleby několikrát, Kopřivnou, naše traily na hrabance a v šutrech zatím s jedním defektem ale na duši (nějak nemám čas předělat na bezduše).

                      NN a cokoli od Schwalbe jsem zavrhl, jeden víkend na Rychlebách a jedny gumy na to padly. Teď na testovacím kole (oem performance verze) zase. A to nepočítám defekty jak na duších tak na bezdušákách.

                      • JakeF  

                        HR II / Ardent by mohla být ultimátně zábavná kombinace :).

                        • scret  

                          jak to myslis? ted mi prave putuje HR2 3C a chci ho nasadit… Vzadu mam skoro stabilne Ardenta…

                          Aktualne vepredu DHF 3C…

                          • Concorde  

                            Oproti DHF se mi zda HRII hodne nepredvidatelny

                            • Mr.Duck  

                              Ja mam teda opacny pocit, DHF mi prijde ze drzi drzi a najednou streli, na HR2 mi to prijde mnohem kontrolovanejsi, i kdyz treba drzi o neco min.

                              • Concorde  

                                Cece ja to mam fakt presne naopak :D HRII mi ustreluje pravidelne v urcitem naklonu. Pak se sice chyti, ale je to velmi neprijemne. Dela mi to i na suchu (staci trochu listi). V rozbitych pasazich to je celkem dost o hubu, DHF mi prijde vyrazne citelnejsi.

                                • Mr.Duck  

                                  Muze to byt trochu o tom, ze sve poznatky mam prevazne z DH MaxxGrip gum. HR 2 jsem vozil i na Enduro a bavily me moc, ale tam nemam srovnani s DHF.

                          • JakeF  

                            Jak píše Concorde, HR II je taková driftovací a ustřelovací mrcha, DHF drží výrazně líp a je předvidatelnější.

                            • allrose  

                              prd…mokrá lehlá tráva,slizký bahýnko jsou jeho slabá místa..jinak spokojenost na předku

                              • JakeF  

                                Stačí trochu hlubší prach a už se nechytá. Za mě nejslabší guma v nabídce Maxxisu, jediný plus je odolnost.

                                • scoty  

                                  :) teď myslíš DHF nebo DHR II?

                                  • JakeF  

                                    Ani jedno, HR II.

                                    DHF i DHR II jsou dobrý, maj jedinou nevýhodu – DHF je na předek zbytečně odolný a DHR dozadu moc málo odolný, tak je teď zkouším opačně :).

                                    • scoty  

                                      aha:)

                                      stejně si nedokážu představit gumu, která by držela na mokré trávě s blátem, kořeny…

                                      a k tomu ještě slušně jela…:)

                                      Bude to víc o pilotáži..

                                      • JakeF  

                                        To netvrdím, jen mi osobně přijde DHR II i DHF lepší.

                                    • petr99  

                                      Tak pak dej vědět. A je mezi nima hmotnostní rozdíl ?

                                      • JakeF  

                                        DHF je těžší, ale přesný váhy si nepamatuju… Jel jsem to zatím jen párkrát a je to taková zvláštní kombinace. DHF vzadu dobrý, ale DHR II na předku vyžaduje hodně čistou jízdu – váhu na předku a při zatáčení už na brzdu nesahat. Rozhodně bych se nezlobil, kdyby držel trochu líp :).

                                • Mr.Duck  

                                  Ja myslim ze treba na korenech a kameni je ten HR2 lepsi nez DHF, ale potrebuju to poradne otestovat, az treba nekdy nebudu vedet co s penezma a budu si moct dovolit dvoje gumy :)

                            • scret  

                              hmm:(

                      • wetapg  

                        Já měl u NN neustále pocit, že se nějak kroutí. Pak jsem přešel na Maxxisy a pohoda. Vpředu Minion DHF 2,3 a vzadu Ardent 2,25.

          • goofy  

            Na XC kolem komina to tak vozim. Na vaznejsi jezdeni tam hazim DHR II.

          • allrose  

            ardent na XC

          • NerveAl29  

            Ardenta jsem celkem hravě píchnul:(

            • Gabbo  

              Muj Ardent je po sezone a pul jako emental, ale vse pobralo mliko.. bez vyraznejsiho poklesu tlaku.

          • NerveAl29  

            Nevím, co jezdíš, ale Ardent nebyl v náročnějším terénu moc dobrej na brzdění a taky jsem na něm chytil několikrát defekt:( už bych si jej nedal. Cekám ted na DHR, tak jsem zvedav. DHF vpredu je supr. premyslel jsem, že ho dám i na zadek. Uvidím, co ukáže DHR…

            • petr99  

              ok dík, pak dej dyštak vědět, taky se rozhoduju teď, jestli (až odejdou co mám) na zadek DHF nebo DHR. Slyšel jsem že DHF se líp odvaluje

              • goofy  

                Od verze DHRII to už podle mě pravda není…

                • petr99  

                  v tom případě mám jasno, díky :D

                  DHF předek a DHR zadek

                  • goofy  

                    Dost lidí pořád preferuje DHF protože déle vydrží a na asfaltu ve větší rychlosti má možná menší odpor? Tahle veličina je dle mě neznatelná, ale zato ocením jak DHRII brzdí a zabírá.

                    • krabica  

                      Mám ve předu DHF a vzadu točím podle podmínek Ardenta a DHRII.

                      • petr99  

                        taky jsem s tímto řešením silně koketoval

                      • goofy  

                        Mám to stejně. :-)

                      • NerveAl29  

                        Hosi, Ardent je pro holky:) Nebrzdí, nedrží stopu, defekty… možná tak na Singletrack apod. tam asi bude super. Ale drsnějsí terén je mu cizí…

                        Dnes jsem dovezl na zadek DHR II. Už se na něj těším. Hlavně je TR! Oproti HRII, který mi obuli ve fabrice.....ten jsem nasadil synovi a je nadšený!!! Navíkend nasadím a projedu v Beskydech…tak uvidíme..

                    • mirabike  

                      jak jsem vysledoval, tak DHRII líp brzdí, jíp jede v terénu, líp jede z kopce.. DHF líp jede na tvrdým (zejména asf) v záběru, je to podle mě tím, že má „delší“ figury, který se pod záběrem výrazně míň deformujou, než „krátké“ u DHRII

                      • JakeF  

                        DHF je taky výrazně odolnější… Což je bohužel zásadní věc, která DHR II hodně sráží dolů, jinak chováním mi to přijde asi ideální zadní guma na enduro z nabídky Maxxisu.

                        • goofy  

                          Tak já nevím. DHRII mi vydrží přes rok a to je myslím dostatečné. Hlavně, když ta guma stojí 600…

                          • Baba-Ji  

                            on mel na mysli hlavne odolnost vuci defektum …kterou ma DHRII podle vseho horsi, nez DHF ;)

                            • goofy  

                              To je právě věc, kterou fakt nepozoruji. Buď jezdím hodně něžně (což kdo jel kdy mou stopu tak potvrdí, že určitě ne), nebo mám štěstí, ale jestli prorazím jednou za rok/dva roky? Hodně jsem tady o tom četl, ale osobně to nepozoruji, nebo s tím minimálně nemám problém.

                              • JakeF  

                                On je i nejlehčí, což se většinou na odolnosti odrazí… Já s ním měl z nabídky Maxxisu defektů bezkonkurenčně nejvíc. HR II nebo DHF v pohodě, ale chováním jsou oba proti DHR II horší :(.

                                • petr99  

                                  a teď jestli můžu ještě jednu otázkou, zkoušel si DHRII dopředu, nebo tam je lepší DHF ??

                                  • Atilla  

                                    Já měl DHR2 v ST kevlar a rozhodně dobrý plášť na předek. Nemůžu říct, že je lepší než DHF. Oba mají svoje.

                                  • JakeF  

                                    Zkoušel, aktuálně ho mám obutej a jel jsem s ním třeba Trilogy. Na předku z něj mám rozporuplný pocity, dokud se jede čistě, tak drží, brzdí, zatáčí, všechno v pohodě… Ale moc neodpouští, když člověk udělá chybu a třeba si musí v zatáčce přibrzdit, to jde snadno do smyku a ven ze zatáčky. Paradoxně na zadku mi přišlo, že se choval přesně opačně a člověk ho musel ke smyku do strany hodně nutit, Maxxis asi ví, proč ho označuje jako zadní :). DHFko mi přišlo hlavně na suchu celkem „blbuvzdorný“ a doporučil bych ho spíš, zase ale trochu hůř brzdí.

                                    • goofy  

                                      Měl jsem asi podobné pocity.

                                    • scret  

                                      s DHRII vzadu mam stejny pocity… vepredu sjem ho zatim nejezdil…

                                      DHF drzi snad na vsem… HRII taky drzi, ale oproti zdejsim zkusenostem jsem s nim nemel problem, ze by byl zradnejsi nez DHF…

                                      Oboji jezdeni ve 3C a 26 verzi…

                                      • menex  

                                        Ty jo tak já mám vzadu mam DHRII naprostá spokojenost ale na předku mám DHF a jsem celkem zklamanej v klopkách (dolní morava) to moc na suchu nedrží nemužu se na to moc spolehnout oboje 26×2,3. Přemýšlel jsem na předek vyzkoušet HRII.

                                        • Atilla  

                                          Hele jestli ti DHF nedrží v klopkách tak HR2 ani nezkoušej. A ani nevím co o moc líp drží v klopkách, tak možná shorty.

                                        • krabica  

                                          Jaké vozíš tlaky?

                                        • scret  

                                          tak to nechapu, prtze neni moc plasti, ktery drzej lip:)

                                        • Ajkalla  

                                          Zkus Conti Der Baron Project

                                        • Baba-Ji  

                                          jake mas tlaky?

                                        • pavlik6022  

                                          ten dhf mas 3c ?

                                          loni jsem ho jezdil a drzel luxusne, teď mam hr II 3 c a prijde mi o třídu horší, párkrát jsem kvůli němu ryl v klopce drzkou v zemi

                                          • menex  

                                            Aha tak v tom bude problém, foukam to na 55 max je myslím 60psi ale nemám 3c a v tom bude zakopanej pes,mam obyč kevlar.

                                            Ach jo takže další investice.

                                            • chomejs  

                                              55 psi? To mělo jít asi do rubriky vtipy, ne?

                                              • Tomínos  

                                                Možná v tom bude zakopanej pes proč mu ta guma nedrží :-)

                                              • menex  

                                                na plášti je napsáno 35 až 60psi a max bar 4,1.

                                                Kdzyž to změřím měřákem na gumy tak je tam 3,8bar.(spokojenej)

                                            • Concorde  

                                              To se divím, žes při takovém tlaku neroztrhnul ráfek :)

                                              • menex  

                                                tak nakolik to mám upustit na 3,2 nebo ještě mín 3,0

                                                • Tomínos  

                                                  Jestli nemáš asi 120 kilo, tak předek max 2,0 nebo budiž dej si tam 2,2 ať ti to nepřijde blbý a na zadek 2,2–2,4, ale abych řekl pravdu, já vozím maximálně ty nižší tlaky. (90kg)

                                                  • menex  

                                                    Tak mám asi špatnéj měřák když jsem to upustil na 2 tak mám gumu dost prázdnou, takže koupím novou pumpu a znovu nahustím.

                                                    díky

                                                  • Baba-Ji  

                                                    2 a vic foukam jen kdyz chci mit jistotu, ze necvaknu(zavody) …ale uz to pak moc nedrzi

                                                • Concorde  

                                                  Osobně vozím na mokru něco mezi 1.4–1.5 baru, na suchu cca 1,7. Vepředu vždycky malinko míň. Jo a vážím v plné polní 90kg. 3 bary jsou nemyslitelné…

                                    • petr99  

                                      díky kluci za rady

                                      a ještě jedna otázka :D, jak je to s těma směsema apod., případně v jakých jakej (DHRII zadek DHF předek) ?

                                      • JakeF  

                                        Dual je taková enduro klasika vhodná hlavně na zadní, 3C o něco líp drží a o něco hůř jede takže vhodnější na předek (ale na běžný enduro ježdění pořád Dual bez problémů), ST jsou měkká sjezdová směs, to už bych na EN ježdění nebral, ale občas se s nima na závodech taky někdo objeví.

                                        • petr99  

                                          díky moc, myslím, že mi dual bude stačit i na předek, když to nemám ani na endurový kolo

                                      • JakeF  

                                        Dual je taková enduro klasika vhodná hlavně na zadní, 3C o něco líp drží a o něco hůř jede takže vhodnější na předek (ale na běžný enduro ježdění stačí Dual bez problémů i na předek), ST jsou měkká sjezdová směs, to už bych na EN ježdění nebral, ale občas se s nima na závodech taky někdo objeví.

                                    • petr99  

                                      Čau, zase to trochu otevřu. Nezkoušeli jste někdo na zadek DHF ? Na koloshopu ho maj totiž za pěkný prachy (ano, dual, ne 3c, ale to sem nesehnal, jedině HR II ale za 1500Kč), tak sem chtěl koupit na předek, ale pak už tam pravděpodobně (ještě neodepsali) nemaj DHR II. Našel sem ho jinde samozřejmě, ale bylo by to o cca 100Kč + poštovný dražší. Samozřejmě že to není zas takovej rozdíl, abych se vzdal případně lepšího pláště, ale kdyby někdo měl zkušenost, že třeba DHF vzadu není o tolik horší, tak by to bylo fajn. Kdyby tam ovšem tak nefungoval, vezmu DHR II. Oboje 26×2.30 kevlar EXO TR dvousměs.

                                      Díky za postřehy

                                      • JFtryall  

                                        Bude fungovat v pohode, dost lidi to tak vozi. Neni duvod se bat. Predek ale urcite 3C.

                                      • goofy  

                                        Kde mají DHRII?

                                        Jinak já ho teď vzadu vozím (DHF), jelikož jsem DHRII nesehnal a potřeboval jsem akutně novou gumu dozadu. Jede to prakticky stejně jak DHRII, jenom krapet hůř brzdí a zabírá blátě. Zase asi déle vydrží.

                                        • petr99  

                                          Tak nakonec tak kde jsem myslel, že ho mají, ho taky nemají, ale tady jsem našel, že ho mají, ale cena vyšší a navíc je možný že to „ihned k odeslání“ tam zapoměli. Takhle dozadu asi koupím DHF, za tu cenu. Přemýšlel jsem taky, že bych počkal na příští rok, ale když to zas takový rozdíl není, asi se nebudu trápit se sjetým NN ;).

                                          • Tehu  

                                            Já jsem poptával HR ii 27,5×2,4 ve verzi TR a tvrdili mi v jednom shopu že nový zásoby začnou chodit v prosinci. Tak bych aji počkal, stejně toho moc nenajezdis už ;)

                                          • mr.antik  

                                            DHF vzadu mi přišlo o fous lepší odolností vůči proražení při nizkym tlaku. Tak jsem ho po sezóně s DHR2 koupil zas a uvidim. jestli se mi to potvrdíZa ty prachy není co řešit byť jen na zkoušku, guma dozadu není přeci na dlouho…

                                            Dopředu DHF či DHR2 ve 3C rozdíl nepoznám, tak ram ještě nevím. Kupovat se to musí v německu, což je ale při ceně pošty jedno.

                                            • petr99  

                                              A co dopředu ten HR II od Jardy z bazaru ? Ale celkově ta cena za 3c mě docela drtí, je to až takovej rozdíl oproti dvousměsi ?

                                              • mr.antik  

                                                je… HR už je docela tězkej kalibr. Cena za 3C je dost ale v součtu s levným zadkem je to v pohodě. A ten predek určitě přežije dva zadky bez potíží

                                                • petr99  

                                                  Ano, a to taky, na kolo 130mm, který ale váží jako enduro v plný polní, si říkám, jestli ten HR není zbytečnej. Ale jinak se mi to docela líbí, HR 3c předek a DHF dvousměs zadek…

                                                  Ale pak zase 1100 + dobírka (teď jsem platil cca 170 kč) je docela pálka

                                                  • Jarda636  

                                                    Já osobně vozím HR II na predku 2 sezónu, odjeta celá Enduro série a ještě běžný ježdění, cca 6000km a plášť se ještě zdaleka nejblíží svému konci.

                                                    Jeden vozí i syn na 19 mm širokém ráfku a v pohodě.

                                                    Prodávám ho protože jsme podlehli módě a přešli na 27,5.

                                                    Případný nákup je ale tobě :-)

                                                  • Fredos  

                                                    já jsem vyměnil HR2 na předku asi po 4000, taky sem si říkal že ještě není mrtvej, ale byl to kurňa rozdíl pak s novým DHF.

                                                  • petr99  

                                                    Jo, jasný, nepochubuju o kvalitách pláště. Taky jsem měl ale (kromě ceny) obavu, jak si sedne na můj taktéž 19mm širokej ráfek. Tenhle problém jak čtu, odpadá.

                                          • petr99  

                                            Když pro mě je asi stejně 2,4 moc, mám úzký ráfky…

                                      • Mr.Duck  

                                        Jak psali prede mnou, vozi to kde kdo. Me prijde, ze DHF vzadu neni nic moc na mokru – moc nebrzdi, jinak je v pohode.

                                      • smash_mouth  

                                        Jezdim to ted .. uz asi 6 mesicu. Za sucha gut, moc se nesjizdi, nedefektim ale

                                        • neni nijak citelne rychlejsi nez DHR2 3c (proto jsem ho puvodne kupoval)
                                        • citelne hure brzdi/drzi prudkejch vecech
                                        • prekvapive je DHF cili predni guma o dost tezsi nez DHR2 (cca 160g) cekal bych opak, ale asi tomu nerozumim :)

                                        Takze kdyz to shrnu tak uz mam od stredy doma pripravenej DHR2 ve 2. smesi

                                    • ememem1  

                                      teda nechcem ti do toho kecat, ja som neni ziadny freerider (aj ked poslednych par tyzdnov kombo dhr ii/dhf zo srandy a zmiesanymi pocitmi na to svojom chrtom fulle vozim), ale mala poznamka k „Maxxis asi ví, proč ho označuje jako zadní“

                                      maxxis to tak neoznacuje, to F=front a R= rear je asi najbeznejsi omyl.

                                      maxxiss F oznacuje ako Freeride a R ako Race.

                                      ono by to aj zodpovedalo tomu co hovoris ze dhr ii je o odst menej odolny. ja som na to sice zatial neprisel, ale je fakt, ze v rovnakej zmesi a rovnakom rozmere (nominalnom aj nameranom) je v 26" o dobrych 100g lahsi jak dhf co neni uplne malo.

                                      • JakeF  

                                        Jistě své tvrzení můžeš doložit nějakým označením přímo od Maxxisu, že? Mně rychlý google nic nenašel…

                                        • ememem1  

                                          ale nikde ani oficialne nenajdes ze je to front a rear.

                                          no ale niekde od maxxisu to urcite bolo inak bych to nepisal, ale pravdu povediac neviem ci na nete alebo som to cital volakde. (obycajne bm alebo mb v lietadle). dokonca tam tusimze bolo downhill freeride adownhill race. dost mi to udrelo do oci lebo som bol tiez v tom front/rear.

                                          nicmenej najdes x clankov napr. aj tento http://enduro-mtb.com/…omparison/2/ kde maxxis vyslovene dodal do testu dhf ako zadny.

                                          ale hadat sa tu o to nejdem, skor to bola poznamka na margo toho ze to budes mat opacne.

                                          • JakeF  

                                            No, nicméně sami se tomu v testu podivujou… Naopak z toho vyznívá, že to berou jako, že to je přední a nikde tam nezmiňujou, že by jim to Maxxis vyvracel, pouze že jim pro tenhle test doporučil kombinaci, kde je zadní. Což docela chápu, v kombinaci s Shorty 3C se to super doplňuje, DHR by musel jít v nějaký odolnější verzi.

                                            "The MAXXIS Minion DHF is a true classic. But while its name suggest otherwise, MAXXIS recommended using it on the rear wheel for the purpose of this test.

                                            Nicméně jak píšeš, z oficiálních zdrojů jsem nenašel potvrzení ani jedný z těch verzí… Každopádně ze zkušenosti můžu doporučit spíš použití DHF/DHR jak název naznačuje, naopak to má jedinou výhodu, a to je poměr celková váha/odolnost.

                                            • ememem1  

                                              sak ja to tiez teraz tak klasicky aj vozim, este keby to trocha lepsie islo tak to nema chybu :-)

                                              • čel.A  

                                                Agressora dozadu nebo na trail ježdění jejich nový plast Forekaster

                                                • ememem1  

                                                  forekaster bohuzial 26 neni. aggresoor uvidim ked to ojazdim :-). nicmenej skoda ze nikde neni relane meranie, vsetko je len taka empiria, aspon taky stupidney pseudotest ako obcas robim ja by sa niekto nohlo trocha systematickejsie hecnut. ale asi je to jedno. bud to ide alebo drzi.

                                                  • čel.A  

                                                    Tak já beru, ze 700gr plast pojede z principu rychleji než třeba DHR. Jinak Maxxis ho udělal jako alternativu k NN.

                                                  • Rice  

                                                    Forekaster není moc alternativa k NN, tu bych spíš viděl v Agressorovi, teda když nekoukám na hmotnost. Forekaster mi připadá jako Continental Xking, takže na tvrdej rychleji povrch. Ale kdyby Maxxis udělal odlehčenou verzi enduro plášťů na trail, tak bych si nestěžoval.

                                                  • čel.A  

                                                    Forekaster je primárně dle definice Maxxisu do mokra. Jinak na zahr webech najdeš více testu. Je to alternativa k NN.

                                                    Budu ho nasazovat na podzimní ježdění, tak uvidím.

                                                  • Rice  

                                                    Aha, na webu maj opravdu mud/wet. Ale stejně bych si na podzim na traily dal plášť s trošku vyššíma figurama…

                                                  • ememem1  

                                                    tak dhr2 ma 26*2.3 dual 780g (navazene 775), rovnaky agrressor katalogovych 815 co je teda dost divne. uz som co to od maxxisu pojazdil (volakedy davno dynamite/ignitor co mimochdom boli celkom slusne plaste za dobre peniaze, cm, ranchero, ikon, ardent race (asi vobec najlepsie co neni od maxxisu vyslovene „gravity"aj ked sa priserne zle cistili), ardent). aj cestne ust padrone. mne to vychadza, ze vsetko co robi maxxis "smerom do xc“ stoji za hovno :-) dobre su tie ich velke a tazke plaste :-)

                                          • Derwen  

                                            už nevím v jakém testu/recenzi jsem to četl, ale vyznělo to takhle: DH: F – jako free (ride), R – jako race, nikoli front/rear…

                                            • goofy  

                                              Což je samozřejmě blbost… Od pradávna to bylo myšleno jako Front/Rear. Proto má Front taky více vodící vzorek, ale s horším brzdným výkonem. Původní DHR měl horší boční vedení v zatáčkách. Proto hodně lidí volilo pro předek i zadek DHF, protože DHR v náklonu víc klouzal. Teď, když jsou boční figury u DHRII totožné je to už jedno. Lidi to samozřejmě kombinují dál, protože jeden chce řidší vzorek DHRII, druhý chce jistější vedení DHF, a nebo prostě jako já někdo DHR nesehnal, když ho zrovna akutně potřeboval…

                                              • Honzas  

                                                Jako uplnou blbost bych to nevidel, tohle je z katalogu na www.maxxis.com

                                                Minion DHF

                                                The Standard. Often imitated, never duplicated

                                                Directional, ramped knob design – front or rear

                                                Minion DHR

                                                The Minion DHR was engineered to meet the demands of the UCI World Cup downhill races.

                                                Directional, ramped knob design – front or rear

                                                Takze maxxis samotnej je na predni / zadni nerozlisuje.

                                                • tonik666  

                                                  Jak jsem psal o kousek níž, mělo to být front a rear, jenže se DHF začal jezdit i vzadu, takže Maxxis tomu začal říkat jen DHF a DHR. DHF je někdy z 2006 nebo dřív, takže o původním záměru lze dost blbě něco najít.

                                                  • goofy  

                                                    Tak

                                                  • Honzas  

                                                    Tak puvodní záměr je jasnej.. Tam to bylo bezesporu přední / zadní. Jsou tu i fotky s nápisem rear tuším.

                                                    Teď se to ale posunulo, vzorky se trochu změnily a už tam ta jednoznačná specializace na přední a zadní kolo není. Tak se holt musely najít jiné významy pro F a R.

                                                  • tonik666  

                                                    Ty ale nedávají smysl. Jezdím i freeride a mám DHR II vpředu :)

                                                  • Baba-Ji  

                                                    Honzas: koukni na vzorek, ta specializace na predek /zadek tam prave je jasna

                                                    …to ze se to pouziva i jinak, protoze za nekterych okolnosti je to tak lepsi, je uz druha vec

                                      • mirabike  

                                        v omylu asi žiješ ty, dnešní označení vychází ze starýho přední/zadní ;-)

                                      • tonik666  

                                        To co pises o Dhf a Dhr, ze to je freeride a race, je nepotvrzeny a pravdepodobne to neni pravda. Odkud to mas?

                                        Dohledaval jsem to po netu a par lidi pred tebou se ptalo (vlakna na pinkbike rok 2008 a ridemonkey rok 2007), meli stejnou teorii jako ty a odpoved dostali nasledujici:

                                        DHR a DHF je front a rear, maxxis to tak myslel, ale protoze se DHF zacalo velmi brzy jezdit masivne i vzadu, tak tomu zacali rikat jen DHF a DHR a to front a rear uz nezduraznuji.

                              • Baba-Ji  

                                No u mne jsou statistiky v neprospech DHRII docela vyrazne.

                                Ted na Megavalanche, kdy jsem dojel kvaldu po rafku, jsem se uz nasral a hodil bezdus. V tomhle setupu, tuk tuk, zatim pohoda :)

                                • krabica  

                                  Vozím vše jako bezduše a je to pohoda, ale moc neprasím…

                                  • krabica  

                                    Teď jsem DHRII říznul z boku, ani nevím jak. V okolí žádné šutry nebyly, docela pěkný trail v Bielsku-Biala. Jen jsem poskočil na takové vlnce a 0,5 cm díra v bočnici, kterou tmel nepobral. Docela mě to překvapilo.

                                • goofy  

                                  Jak říkám, myslím, že tomu svou nečistou jízdou dávám nažrat dost a mě drží. Ta váha je ubraná hlavně na vzorku dle mě. Kord bude stejný.

                                  • JakeF  

                                    Nebyl bych si jistej, třeba HR II má vzorku ještě míň a je o kus těžší… A taky snad neprůstřelnej :).

                                    • goofy  

                                      No je to možné, ale když jsem měl oba Miniony vedle sebe, tak mi to nepřišlo.

                                    • mirabike  

                                      HRII má výrazně větší počet macatejch bočních figur..

        • allrose  

          před pár měsíci jsem dával DHF 2c na zadek a nějak neoslovil,přijde mi že figury se hroutí do stran,ale v přímém směru bez bočních sil si to pěkně valí..DHR by měl být díky figurám ideál (bohužel nezkoušeno díky nedostupnosti v čechách v mém rozměru)…ne nadarmo ho osazují na endura spousty firem na obě kola

          • JakeF  

            Až udělaj DHR o 100g těžší a odolnější, tak to možná ideál bude…

            • allrose  

              DHF se mi už podařilo cvaknout…tak nevím..asi to horší nebude,pořád to jsou trailové pláště-800–900g-pro můj rozměr

              • JakeF  

                No ale DHF by mělo být váhově blíž k HR II, kterej celkem vydrží, i když už se mi ho taky povedlo procvaknout, ale byla to vyložená prasárna, kde mu to nevyčítám… DHR II mi přišlo odolností o kus horší, ale možná jsem jel měl smůlu. Nicméně je i lehčí, takže ono by to odpovídalo.

          • petr99  

            tak teď mám zmatek, někdo by dal DHF na obě kola, někdo zase DHR na obě. Nakonec asi zkusim původní volbu Ardent – DHF, případně přikoupim DHR na přezutí na zadek

            • chyna.cz  

              zkoušel jsem DHF na předku, dobrý

              na zadku ardent jeden ,ale poslední dobou několikrát říznutej, takže už nejde použít jako bezduš. tak jsem nahodil na zadek HaDa a jel mnohem líp jak DHR 2směs na zadku.

            • petr99  

              tak asi dopředu půjde nakonec opravdu toto a dozadu toto, případně kdyby nestačilo tak toto. Zkusim se držet oficiálního určení a uvidim. Myslim si, že na ten zadek bude ardent stačit, nemám enduro mašino, jen mě to baví jezdit v okolí po lesích :D

              • mr.antik  

                na běžný ježdění je ardent v pohodě, ale moc agresivity do zatáček od nějak nečekej… těžko říct, dneska každej jezdí „enduro“ a nikdo neví co si pod tí má představit. Třeba na Ještědskou endurosérii bych ho nebral ani náhodou

                • petr99  

                  Tak jde o to, že když jezdim takhle po lesích, tak se ale počítá i s přesunama. Taky nwm jak to nazvat, člověk se v tý terminologii někdy ztrácí :D, dejme tomu třeba AM, prostě sjezdy co okolní lesy daj, často musim hledat dost freeride lajny. Ale je fakt že nějakej závod jsem měl v pláno, už na Ještědu jsem chtěl bejt, jenže to nějak nevyšlo. Když já nechci abych v zádu tahal zbytečnej traktor. Měl bys srovnání třeba s NN ? Toho mám teď.

                  • mr.antik  

                    jestli máš NN 2.25 tak dostaneš malinko větší balónek, odolnost o fous vyšší a vzorek mě osobně mnohem příjemnější a trvanlivější. Nedrží to extra moc, ale je to takové konzistentní a hezky jede. Já bych ho klidně vozil, kdyby byl odolnější. Nesnese to extra nízké tlaky kvůli odolnosti proti proražení a kvůli žvejkavosti. Jako dobrá odolněší altenrativa k němu by mohl být Minion SS.

                    Každopádně uvidíš, ty gumy na zadek ve dvousměsi nejsou tak drahé aby sis nemohl sám vyzkoušet.

                    • petr99  

                      jej, ale to nwm jestli potřebuju (ty balony), protože mám pouze 19mm ráfek. Bude to problém ? Případně dopředu 2,3 DHF ?? Bezduše asi jo, co ? No případně ponechám duši no

                      • JakeF  

                        Na co to jdeš proboha dávat? 19mm ráfek se 2,3 gumám nebude moc líbit… Bezduše určitě, Maxxisy na ně fungují super.

                        • goofy  

                          Ale prosím tě… Na 19 mm ráfku v pohodě…

                        • petr99  

                          na kolo ?? Ne, prostě jsem chudej student a nemůžu si dovolit fulla normálně z obchodu nebo z bazaru. Známej mi za hubičku nachal svýho Jamise XLT z roku 2005 :D. Je to pořád fajn bajk, akorát v tý době jaksi byly trendy jinde, navíc to není kolo určený na enduro, ale je to trail bike (zdvihy 130/125mm), no ale já mám radši víc technický ježdění, takže s tim prostě jedu všechno.

                          Ale jestli máte typ na levný ráfky, nechám se poučit.

                          A tu duši jsem myslel nechat právě kvůli žvejkání. Teďka to NN 2,25 zvládá dobře, ale jestli je maxxis i ve stejný velikosti větší balon…

                          • JakeF  

                            Tak jde o to kolik foukáš… Já měl 2.25 Schwalbe na 20mm ráfku a při nižším tlaku už bylo znát, že se žvejkaj. A druhá věc je, jestli ten ráfek je určenej na bezduše, bastlit na 19mm dušovej ráfek 2.3 gumy, to smrdí svlíknutým pláštěm…

                            • petr99  

                              Hmm, právě. A smrdí to i když tam nahodim ten kevlarovej, ale s duší ? Foukám cca 2 až 2,2 baru s dušema.

                            • petr99  

                              Tak jsem koukal na nějaký ráfky. Jumbo je fajn, ale ten je i na Včka (je těžkej) a to případně široký Včkový ráfky mám doma. Ale našel jsem tyhle, dobrá cena a moc nevážej. Co vy na to ?

                              • goofy  

                                Co tyhle…

                                • petr99  

                                  jj, taky jsem na ně koukal, mám tady otevřenejch ještě pár

                                  tyhle

                                  a tyhle

                                  EDIT: A ty machy maj 25mm

                                  • goofy  

                                    Machy jsou sice nesmrtelné, ale v reálu mají přes 700 g. 660 g je bez kalíšků. Pokud chceš nasazovat bezduše, tak ber ty WER, pokud ne, tak jezdi na tom co máš. ;-)

                                    • petr99  

                                      a jak široký pláště můžu hodit na 23 mm v bezduši ?

                                    • petr99  

                                      a vyplatí se připlatit si za wery 200 Kč oproti "těmhle ":http://www.koloshop.cz/…tribrny.html ? Jakej je rozdíl kromě hmotnosti a možnýho počtu drátů ?

                                    • Atilla  

                                      Máš vyzkoušeno, že to drží na bezduše s tím WER? dík

                                      • Mr.Duck  

                                        Ja mam Wer 523 na bezdusich. Pri hodne nizkem tlaku si to nevaha fouknout pod brzdou, ale s malinko vyssim jeste porad rozumnym tlakem se zda ok.

                                      • goofy  

                                        Nemám. Já jen, co jsem tady vyčetl poměr cena/váha/jde použít na bezduš. Takže možná šířím bludy, ale snad ne. :-)

                      • Derwen  

                        Vozím 2,3 DHF / 2,25 Ardent s duší na cca 19mm ráfcích už nějaký ten pátek a problém jsem nezaznamenal…

                  • allrose  

                    NN 2C 2014 na zadku-není na tvrdé povrchy(hroutí se figury),potřebuje se zakousnout figurama..použití „max“ podzim,zima,jaro do měkčího…ale na ryhlebech se choval mravně(listopad)­..je to kotva a málo odolný

                    ardent 60A-na suché ,tvrdé a je čitelnější,rychlej­ší,méně brzdí z kopce,méně klouže po kořenech než NN

                    DHF 2C-rychlý,čitelný,brzdi­vost srovnatelná

                    jsem brzdič

                    jinak souhlasím s antikem

                    • scret  

                      za mne jednoznacne Ardent lepsi nez starsi NN… lip jede a chova se lip… NN je ale trochu lepsi na mekkym podkladu…

                    • scoty  

                      Často se tu srovnávají staré NN, které už se 2 roky nevyrábí…

                      Nový NN ss třeba ve 2,35 je úplně jiná guma. Oproti starým líp jede, drží a nežvejká.

                      Na zadku v rozměru 2,25 letí skoro jak RaR.

        • PAFIRA  

          Dnes mi přišel DHF a přemýšlím kam ho tedy dát. Jaká je tvoje zkušenost?..... jestli už si to teda nasadil,tak jak tady píšeš…

          • mr.antik  

            2C na zadek ideál. 3C na předek, toho je dozadu škoda

            • PAFIRA  

              Taky bych to viděl tak, je to 2C. Ještě pořešit co dát na předek.

          • JakeF  

            Dopředu… DHF se na zadku chová divně. Zkombinoval bych ho s HR II vzadu.

            Pokud bys ho dal dozadu, tak jediná adekvátní guma dopředu je Shorty 3C. A to už je hodně sjezdový kombo.

            • PAFIRA  

              Tak jeden řekne do zadu,druhý do předu......a pak z toho nemám bejt jalovel :-)

              • JakeF  

                Funkčně Maxxis moc dobře ví, proč DHF je „front“ a DHR je „rear“… Jediný, co nevychytali, je odolnost. DHF je výrazně odolnější. Jinak nemá na zadku žádnou výhodu. Na předku je to super plášť i ve dvojsměsi, proti 3C ztrácí hlavně za mokra. Obecně Maxxisy ve dvojsměsi nejsou špatný gumy. Proti 3C sice horší grip, ale zase líp jedou.

            • Mr.Duck  

              DHF na zadku hlavne nebrzdi. V kombinaci s hrubsi gumou vepredu je to dost divny.

      • goofy  

        Budu tady za kacire, ale me tam maximalne vyhovuje DHR II… :-)

        • mr.antik  

          mě taky, ale ta odolnost je fakt na hraně. DHF vzadu bylo o kus odolnější, ale stejně bych rád zkusil SS

          • Radek Broz  

            Kde to cheš jezdit? Tohle je podle mě super na nějakej kalifornskej hardpack, ale tady pro to nikde moc nevidím terén.

            • mr.antik  

              normálně na singltreku ®

              • Radek Broz  

                Tak to jó. I když teď koukám, že tazatel to chce na enduroserii, to mu nějaká xc šlupka taky stačí :P

                • mr.antik  

                  no uvidíme kolik bude na ještědu zase lepičů… i to DHR je na trošku hranatější šutry dost choulostivý, skoro bych řek že esesák bude lepší

          • goofy  

            No teoreticky jo, ale prakticky mi to tak nepřijde. Ta váha je ubraná hlavně na vzorku, masa na kostře pláště je stejně. Dávám mu tady v beskydském písečku zabrat celkem dost a průraz jsem měl zatím jenom jeden, a to byla moje totální chyba a cvaknul bych tam možná i butyla… :-)

            • mr.antik  

              já to mám bohužel vysledované prakticky, víc toho vzorku asi i víc chrání

            • Baba-Ji  

              musim rict, ze se mne zda, ze s DHR II mam vzadu castei defekt, nez s DHF

              • goofy  

                Jak říkám, teoreticky je to možné, ale prakticky jsem to zatím nezpozoroval, a to ho vozím už dva roky… Za tu dobu jeden průraz na duši.Možná, že jsem začal jezdit více gently. :-)

    • Sroters  

      DHF – DHF nebo DHF – Agresor?

    • kadett  

      Já mám teď kombinaci Magic Mary a Hans Dampf. No moc to nejede,ale zato drží a brzdí,takže když už něco víc jezdivýho,tak dozadu bych dal Rock Razor.

      Teď mám objednanou kombinaci Minion SS 27.5X2.30 Sil­kWorm/EXO/TR a HRII 27.5X2.40 3C/EXO/TR, tak jsem zvědavej

      • antt  

        hoď sem pak malou recenzi na ten minion ss pls:)

        • Jarda636  

          Na svém bajku vozím předek 2.4 HRII exo 3C bez duší, vzadu DHR exo tr bez duší a protože bajk je u lékaře tak na rychlo na závody byl půjčený jiný bajk.

          Obutí předek Shorty 2.3 exo 3C a vzadu minion SS.

          Odjet Enduro závod na Ještědu

          První pocit že to jde ukrutně dobře do řízeného smyku ale jde velmi dobře brzdit, teda kromě brzdění v přímým směru na trávě :-)

          Ani v čerstvě nakopaných RZ v hrabance nebylo znát že je vzorek hrozně jemný. A plášť dobře vede i brzdí.

          Před závodem jsem měl obavy že nepůjde brzdit,ovladat kolo ale největší brzda je v mojí hlavě.

          • scret  

            co ten shorty?

            • Jarda636  

              Za začátku hodně neklidný chování hlavně na tvrdém podkladu, myslím že daň za vysoký figury a velký mezery.

              Jinak taky jiný kolo,větší kola první jízda hned louka a čerstvá hrabanka.

              Myslím že do suchého prostředí moc neni ale na kořenech a kamenech Ještědu držel velmi dobře.

              V těch klopenkach jsem si nebyl úplně jistý.

          • chyna.cz  

            by mě zajímalo, jestli už někdo porovnával Rock Razor proti Minionu SS. vzorek je skoro stejný, ale co dělá třeba použitá směs… ?

            • mr.antik  

              Rock Razora jsem jezdil, a troufnu si říct že bude proti SS mnohem horší ve žvejkavosti v zatáčkách. Po pár dnech od nafouknutí se z něj udělal totiž hroznej balón a při té nízké hmotosti a obrovksém objemu se to na zadku prostě žvejkat musí – takže bych osobně klidně SS zkusil, kdyby se dal na 26 sehnat :-)

        • kadett  

          Jojo,ted koncem měšíce mi to budou odesílat DE. Čekal jsem měsíc na představec,tak pak ty pláště nahodím.Chtěl jsem zkusit něco víc jezdivějšího,ptž často jezdím do práce na kole a dost jedu po asfaltu. uvidím co ty gumy udělaj v terénu.

    • honhav  

      na radu Baba-jiho jsem po nespokojenosti s hrII (2C 3C)nahodil kenda honey badger dh pro a kupodivu jsem fakt spokojenej. Neni to uplne rychly ale je to čitelna a pro velmi dobre drzici guma… jen je pomalejsi nez hrII a vic se nadres po tvrdym.

    • scoty  

      No abych řek pravdu, tak mi teď docela vyhovuje NN 2,35…dobře drží i jede,… ale nezávodím EN teda:)

    • Tehu  

      Tak a je to aktualni :-) muj predni HansDamf mel defekt (asi utrzeny spunt), sice to mleko zacelilo ale chci si poridit neco noveho radsi a tohle to dojet nazadku potom (tam plaast dosluhuje)… Takze nez se zahojim pokupim novy plast at si to trosku zprijemnim :-) uz od drive mam vybrane tyto dva adepty…

      Jezdil nekdo oba? Treba i v navaznosti na dvousmes HansDamf…?

    • Ajkalla  

      Zkoušel už někdo Conti Der Baron Project ? Srovnání s HR2 nebo DHF ?

      • Tomínos  

        Kámoš ho tady jezdí. (27,5) A tvrdil mi, že mu přijde na předku lepší než Minion DHF, kterýho měl myslím předtím v 3c.

        • Ajkalla  

          Díky, hodně o něm uvažuju.

          • File12  

            Ja tu na nej nedavno nadaval. Ale bylo to rafkem. Ted ho mam na frequency a drzi jak pribitej. Jo a ten plast je pecka. Drzi dobre za vsech podminek. Dhf mozna lepe na suchu ale na bahno a morko je lepsi baron projekt. I se lip cisti.

      • honhav  

        Mam je chvilku, jel jsem na nich rychlebsky enduro. Prijde mi ze drzi dobre na kamenech i korenech, super citelny v naklonu, trosku se smejkli na kamenech od blata, ale tam klouzalo vsechnou. Velmi dobrej zaber v hrabance i blate, pekne se cisti. Nizsi vzorek nez u sjezdovych gum, ale vaha ujde a celkem pekne jedou… Za me velmi slusny gumy – jsem spokojeny. S HR2 jsou pro me nesrovantelne lepsi. Ale me proste hr2 nesedli tim jak jsou necitelne v naklonu a ustreluji…

    • nomecz  

      Trosku se prifarim k tematu, hledam „trailove“ gumy na 29" momentalne jezdim MKII/XK 2,4 racesport je to dobre ale nejdou rozume ubezdusit a verze protection je zas zbytecne tezitko. Nijak moc nedefektim. Tak hledam nejakou nahradu ktera podrzi trochu vic v terenu a zaroven v pripade potreby zvladnu 100 km vejlet a nebude problem je dat na mliko.

      Uvazuji o novem NN pripadne v kombinaci s necim ? Ale k swalbe nemam moc duveru a maxis vubec neznam

      • Atilla  

        minion SS

      • scota  

        Maxxis Ardent EXO Protection

      • wilda81  

        Jestli máš rád balóny – což Continenatly jsou, tak:

        WTB Vigilante TCS 2.3 Light/HighGrip + WTB Trail Boss TCS 2.25 Light/Fas­tRolling

        TrailBoss za mokra trochu klouže a při ostré jízdě v bikeparku celkem rychle mizí, ale jako jezdivé kombo na traily mi to přijde fajn.

    • kadett  

      Tak už mám něco najeto na kombinaci Maxxis 2.4 HRII 3C + Exo + Minion SS Silkworm + Exo 2.3. Přecházel jsem z SchwallbeMagic Mary 2.35 a Hans Dampf 2.35. Musím říct, že jsou Maxxisy o 4mm užší,což mi trochu vadí a jsou o cca 110g těžší,ale ten jízdní komfort je neskutečnej. nevím,jestli to dělá jiná směs a to,že Minion SS nemá tak hrubej vzorek,ale jízda po asfaltu je tak neuvěřitelně tichá oproti Schwallbe. Drží plus mínus stejně,samozřejmě Minion SS trochu nestíhá,ale s tím jsem počítal. Rozhodně změny nelituji. Nahodit na Syntace W35MX ráfky šly jak nic,ale to jsem neměl problém ani s Schwallbe.

    • Jarda Chmelař  

      Mám otázku. Proč chceš na každé kolo rvát jiný plášť? Je to jako u auta dát na předek zimní a vzadu nechat letní. Budeš házet tlamy. Každý má jiné vlastnosti. Když dáš oba pláště stejné, pak v případě roztržení stačí jeden v záloze a pak přezuješ ten který potřebuješ a vlastnosti kola zůstanou stejné.

      • Mr.Duck  

        Ale tak notak. Ja uz se tady zacinam ztracet v tom, co brat vazne, a co ne :(

        • TJK  

          no je to az moc ujete aby to bylo vazne.. ale co kdyz je to vazne vazne?! :-DD

      • mr.antik  

        Jediná situace, kdy potřebuješ stejné vlastnosti, je chování v náklonu v zatáčce, tak je dobrý aby se hlavně boční špunty v náklonu chovaly podobně. Zbytek už je jedno, protože jsou kola ve sjezdu/vyjezdu zatížený každé jinak

      • pavlik6022  

        gratuluji k blábolul měsíce, hned po příspěvku o Schwalbe HD

        • Jarda Chmelař  

          Konečně flame war! Yes :-D

          • wilda81  

            Můžete začít…

          • JakeF  

            Na flame war bys musel mít kontroverzní názor, ne plácat naprosto zjevný píčoviny… Ještě se máš co učit.

            • Tecka  

              Myslím si, že Jarda má hodně „zajímavé“ názory. Viz jeho blog:

              *Těm tlučhubům, kteří jezdí třeba na Giant a GT, především na bike-foru, co vědí vše nejlépe (oni se jistě poznají, jak tam dělali z některých pitomce) a stále tvrdí, že Kellys neumí dělat dobrá kola, bych rád vzkázal, že nemají pravdu. Vycházet z 20 let starých dat a bez ověření omílat to samé umějí opravdu jenom trapáci

              Tak kucí, naskočte na to svoje SOBI 20 ala g a jeďte dělat frajery Často se totiž jedná o „majitele“ kradených kol, kteří mění komponenty a nástřik kola, aby nebylo poznat původním majitelem.*

              • JakeF  

                Evidentně v Jardovo světě je všechno trochu jinak… Není on nějak nemocnej?

            • Jarda Chmelař  

              A ty by jsi zase musel ten svůj názor nějak podložit a ne plácat, jak ty říkáš vaginální sekrety. Každý se hned chytne a čílí se. Já myslel, že cyklisti jsou v pohodě ;-)

              Dík za pobavení na fóru. Je tu s vámi sranda :-D Přeji hezký den :-)

              • JakeF  

                Už to tu máš jednou popsaný… Od každýho kola prostě potřebuješ jiný vlastnosti. Od zadního lepší záběr a spíš nižší valivý odpor. Od předního zase lepší brždění a větší jistotu do zatáček. Přecijen když uklouzne zadní, není to takovej průser, naopak to je občas žádoucí. Když uklouzne přední, tak jsi v průseru.

                Jinak co čekáš? Přijdeš, zkušenosti nemáš žádný, začneš plácat kraviny a reagovat jak kokot… Tak se k tobě lidi podle toho chovaj.

                • scret  

                  kokot se nerika…:)

                  …ikdyz je to pravda:)))))))

                • Jarda Chmelař  

                  Fuj, to je ale jedovatá slina :-D

                  Takže přátelé, abych to uvedl na pravou míru. Na jaký příspěvek jsem reagoval? Na „Maxiss“. Každý, i když vy jste si toho nevšimli ani jeden, ví, že se ta značka jmenuje Maxxis, tedy s dvěma X. Nikoliv se dvěma S. Proto ti diletanti a proto jsem si z toho dělal srandu. Hned jsem byl napaden, aniž byste si to pořádně přečetli a věděli oč jde.

                  Na rozdíl od většiny z vás se dokážu podepsat občanským jménem a nikoliv nic neříkající přezdívkou. Takže, pokud někdo chce pokecat (na nikoho se nezlobím, to mi věřte, beru to, že se bavíme), budu rád, když napíše alespoň své křestní jméno, ať dotyčnému nemusím říkat nějak hanlivě.

                  Dřív jsem se k odpovědi nedostal. Přeji hezký večer bez invektiv :-)

                  • JakeF  

                    Řešit překlepy každýho na BF, tak nedělám nic jinýho…

                    Různejch gum od Maxxisu se mi doma válí tak odhadem 10, tolik k těm diletantům. Už z tebe vyleze, kolik jsi těch enduro gum jezdil, že to podnítilo ty tvoje moudra?

                    Jméno jsem tu měl celý mnoho let, ale vzhledem ke koncentraci zakomplexovanejch individuí a různejch pošahanců, která tu poslední dobou dosahuje úrovně pomalu diskuze na novinky.cz, jsem ho nedávno radši dal pryč. A vzhledem k tomu, že ty svým způsobem vyjadřování a celým svým blogískem touhle kategorií zaváníš taky, nebudu ho sdělovat ani teď.

                  • Pepe72  

                    :-)

                  • mr.antik  

                    vysvětlí mi někdo v čem spočíval ten vtip, já to nějak pořád nedávám a rád bych se zasmál

      • scret  

        tak tohle je pecka! ty to fakt myslis vazne?:))

      • mirorek2  

        „Z videí na Youtube jsem pochopil, jaké kolo potřebuji a pro jaký účel.“

        Ty gumy máš asi taky z jůtůb, ne?

      • Radek Broz  

        :D

    • LaSouche  

      A tyhle pláště někdo zkoušel?

      MAVIC CROSSMAX CHARGE 2.4

      Docela by mě zajímal názor.

      • JFtryall  

        Par lidi je jezdi a myslim, ze v pohode. Na predovku to bude dobra odolna guma, zadek bych dal neco jezdivejsiho na univerzalni pouziti, ale bikepark a tezky veci v horach ok. Maji kolem kila. Bude to srovnatelny s Double Down nebo Grid verzi od Speslu. Spatne nebudou ani e13 gumy, ktere taky vyrabi Maxxis. Jinak WTB Vigilante nebo Schwalbe Magic Mary SuperG. Vsechno bude dobry.

    • TJK  

      Kdyby nekdo chtel.. mám doma v 27,5 rozměru

      úplně novej Minion DHF 2.3 EXO TR 2směs / hodně zánovní Ardent 2.25 EXO TR 2směs

      A pak 2× WTB Vigilante 2.3 TCS Tough High Grip DH casing, superměká směs na úrovni ST u Maxxisu.. předek Top.. zadní guma klasicky pokousaný špunty z parku ale imho funkčně nastejno jen opotřebením tak na 70–80 procent..

      Ceny rozum… potřeboval bych se toho zbavit abych kopil něco nového na zkoušku :-D

    • joska  

      Aktualne na biku ve predu DHRII 3C (z vyroby) zadek ardent exo 2.4. Predek uz dosluhuje, takze vymyslim co tam. Plan je DHF 3C 2.3. Asi se da koupit kolem 1200 + posta, ale mam ted u prace prodejnu kde maji WTB VIgilante cca za 1000

      Dokaze nekdo porovnat DHF3C 2.3 s Vigilante 2.3 asi verze TCS Light High Grip? Jak to drzi a jakej to ma objem na 25mm rafku?

      A pak co k tomu doporucit na zadek od WTB? TrailBoss verze TCS Light, Fast Rolling?

      • scret  

        mam obe gumy (DHF 3C i Vigilante) ve 26 verzi… ale i v 27,5ce to bude stejny… Vigilante je balonovejsi, na rafku krasne vysoka guma… V Light H.Grip to bude vyborna guma… Defacto obe gumy jsou hodne dobry! Ja mam bohuzel Vigilante Light Fast a ta na mokru uz klouze, stejne jako jsem mel pocit z DHF ve dvojsmesi…

        Klidne bez do WTB…

        • joska  

          jeste me napada jek je to s odolnosti?

          DHF 3C EXO TR ma vahu nekde kolem 880g Vigilante v Light Hight Grip taky 880g, takze co se tyce vyztuhy bocnic tak jsou na tom cca stejne?

          Pak WTB dela jeste Tought High Grip. Tahle verze se da chapat jak DD od Maxxisu?

          • JFtryall  

            Ano je to jako DD. Neco jako DH guma v kevlaru.

            • Atilla  

              Budu objednávat DD gumy a nevím jestli na prdel DHR2, nebo tomahawk. DHR2 asi vydrží déle a není to pomalý plášť. Nebo co myslíš? Dík

              • TJK  

                osobne bych dal dozadu Agressora pokud delaji DD verzi.. ale bude imho podobny jako muj Breakout.. nema zase tak brutalni bocni spunty takze v naklonu obcas klouzne vic.. ale zase jede a drzi hodne dobre… agressor jede a drzi taky paradne… tomahawk vubec netusim

                • Atilla  

                  Agressor mě neláká chci víc otevřený vzorek

                  • TJK  

                    tak DHR2 ale fakt tu DD variantu… EXO je nesmyslnej papir..

                    • Atilla  

                      zase tak hrozný to není, sice jsem utrhl pár patek a občas ho prorvu, ale žádný velký díry. Neříkej mi, že ty je pářeš jak na běžícím pásu.

                      • TJK  

                        normalni EXO treba na DHF je gut.. ale DHRII je z nejakeho duvodu jeste kus lehci a papirovejsi.. u vas je vyhoda e jak u nas v jizarkach jezdite v mekkym… a nemate ostre sutry… ja vidim vyhodu hlavne v nizsim tlaku a pevnejsi bocnici.. guma se nezvejka a dobre drzi

                        • doubleingram  

                          Premyslim cim nahradit Ardenta EXO 2,4 dozadu na Spectralu, ktery je na my prasarny malo odolny. Neni DHRII 27.5X2.30 3C 120 TPI DD uz misto Ardenta overkill? Ardent mi prijde ze susne vali a drzi, jen ty defekty.

                          • TJK  

                            ja bych ardenta v klidu nahradil budto Minionem SS EXO nebo Specialized Slaughter… ten je v klasicky verzi papirovejsi takze bych mozna volil u speslu Grid… je to o kus rChlejsi guma nez ardent, v primym smeru hur brzdi zato v naklonu drzi naprosto skvele

                            • goofy  

                              Hůř brzdí než Ardent? To jde? :-)

                              • TJK  

                                s tim nizkym jemnym vzorkem v primem smeru to neni udeal, kdyz je to v naklonu kde jsou bocni spunty tam je to uz lepsi

                          • allda  

                            Jezdil jsem na Spectralu Adent 2.25, teď DHR II 2.3 EXO,TR a už jinou gumu nemám v plánu. Dle mě drží o dost lépe než Ardent (hlavně v bordelu), jede v pohodě a s odolností nemám problém.

                        • Atilla  

                          Hele beru to i na čedič a v klidu, třeba i minion SS pokud člověk nejede v závodním modu, tak vydrží překvapivě dost. Zkusím tomahawka – DHR2 už jsem jezdil, tak si rozšířím obzory.

                          • Baba-Ji  

                            prubni a pak se poděl o referenci

                          • mr.antik  

                            Tam kde vzadu DHF jen cikne a jede se dál je s DHR2 vzadu natuty průraz.

                            U nás to nevadí, žulu a kořeny to dává ale jak maj někde ostřejší kámen tak je to hned

                            • goofy  

                              No nevím. Buď je to takový průser jenom na bezduších a pak nechápu nač jsou bezduše dobré, nebo jsem měl sakra štěstí, ale DHRII jsem slítal až na nulu bez problému. :-)

                              • mr.antik  

                                DHF to nedělá… asi jd to slabší

                                • goofy  

                                  No DHF mám teď protože jsem na rychlo nesehnal DHRII. Před tím jsem jezdil DHRII. Budu muset vyzkoušet DHR i na bezduších, jestli je to fakt tak znát. Na duších mi to přišlo stejné.

                                  • NěMaB  

                                    Dotaz, dopředu minion ss (nahrazuju stavajici ardent) dozadu ardent jsem rád když to na rovině trochu odvaluje.....Nebo radši do předu HDF?

                                    • scret  

                                      narocnej den?:)

                                      • NěMaB  

                                        jo, docela jo…

                                        • scret  

                                          je to videt:)

                                          • NěMaB  

                                            Tak ještě jednou, prosím o radu, nějak neumím jezdit klopky a zadní plášť hodně „žvejkam“…Teď jsem zničil ardent 2c…Stále mám ardent vcelku nový na předků a nevím co pořídit…Buď nechat na predku ardent a dozadu buď HDF nebo minion ss, nebo ardent hodit na zadek a něco nového pořídit na předek? Ten ardent se mi vzadu moc dobře neprojevovala…

                                            D

                                    • filous  

                                      Podle me nesmysl…dopředu HRII a dozadu SS. Připadne DHR2. Tak to vozím ted Já.

                                      • Breakpain  

                                        že bych vymyslel kravinu? … DHF v 3C předek, HRII zadek … ?

                                        • Baba-Ji  

                                          nez dozadu HRII, to radsi DHR II. Minion DHRII bude urco stejne dobre brzdit, ale kazdopadne pojede rychleji. Uz kvuli „tloustce“ figur.

                                          • Breakpain  

                                            Ach ták … no tak klidně, rád si nechám poradit ;-) … a nebylo by porovnání chování kola při náklonu (DHR II vs HR II)?

                                            Svezl jsem se jen a pouze na HRII (P i Z) – dojmy byl takové, že předek držel perfektně, zadek v náklonu pod trochou brzdy šel do smyku …

                                            • goofy  

                                              Podle mě je DHRII lepší než HRII i v náklonu. HRII má zase řidší vzorek, tak se bude asi lépe čistit, ale DHRII je fajn univerzál.

                                              • Lister  

                                                Kdy měníte DHR?

                                                Můj má sjeté takové ty zářezy na figurách středního vzorku a mám pocit, že už to není jak to bývalo, záběr je fajn, ale pořád to přebržďuju…

                                                • goofy  

                                                  Dokud jsou boky ok, tak zadek moc neřeším. Ale je možné, že naposledy jsem měnil v podobné fázi…

                                              • Breakpain  

                                                OK a v předu ponechat DHF či tam střelit HRII ? 3C varianta …

                                                Teď nemám TLR pláště, takže stejně budu kupovat oba … jde mi jen o to, odpíchnout se od nějaké kombinace, která vcelku funguje ;-) … a pak už mě čeká laborace :).

                                                Zvažuju 2.5/2.4 dopředu 2.3/2.4 dozadu, ráfek mám ale hubený … 25mm vnitřní šíře …

                                                • Lister  

                                                  DHF 3C je asi jistota.

                                                  • filous  

                                                    Jj jistota to je…ale na DH nebo do parku…na transferech při enduru podle me chcipnes ☺

                                                  • Lister  

                                                    Jako vozím DHF a DHR na obyčejné XC a bez potíží. Pravda vepředu mám klasiku a ne 3C (protože ve 26 se skoro nedá sehnat), ale zase přední plášť dělá maximálně 1/3 celkového odporu, takže ten rozdíl nijak markantní nebude.

                                                    Navíc jestli zvažuje proti tomu HR tak DHF je ten rychlejší plášť.

                                                  • filous  

                                                    Nevím proc jsem si myslel, že HRII na tvrdym jede lip jak DHFko…ted nevím jak jsem to zjistil…ale co jsem pozjistoval, tak DHF je lepší v měkčím podkladu a HR2 na tvrdym…kde i líp jede. Ale samozrejme se nechám poučit.

                                                  • goofy  

                                                    I to je docela divné, jelikož DHF díky svým velkým figurám je na tvrdým velmi dobré, jelikož se figury při zatáčení a brzdění nebortí. Naopak se HRII v bordelu lépe čistí a ostré figury se lépe zařezávají.

                                                  • JakeF  

                                                    Blbost… DHFko ještě docela jede, jsou lidi, co na závody vozí STčka.

                                                  • scret  

                                                    *1

                                                  • goofy  

                                                    To je samozřejmě blbost. DHF jede velmi dobře, kór na předku.

                                                  • scret  

                                                    jako proc??

                                                  • filous  

                                                    Ok chlapci…co říkáte má smysl…navíc těžko se hádat když vozím 2C a ne 3C proto mi přijde, že jede slusne. Ta samočistící schopnost je asi taky OK. Pravda DHF 3C sem nejel tak nemam přímý porovnání.

                              • Mr.Duck  

                                Ja teda sjel mnozstvi DHR2 jak exo tak dh, a problem ani jednou, ani v bikeparku :)

                                EDIT: Kecam, HR2 ne DHR2!

                                • JakeF  

                                  To je celkem zásadní rozdíl, HR2 je výrazně odolnější. Což je taky hlavní důvod, proč ho jezdím, chováním mi DHR2 vyhovuje líp.

              • goofy  

                Já bych šel zase do DHRII. Ta guma mi vyhovuje. Ale můžeš vzít Tomahawka a pak poreferovat. :-)

              • JFtryall  

                Za me Tomahawk jedna z nejlepsich gum co jsem mel na zadku. DHR bude trosku lepsi v bahnu pri brzdeni a vyjezdu, ale rozdil tam neni nijak velkej. Tomahawk dobre jede po tvrdym a je to fakt odolny. Smes se rada sjizdi, ale je to zavodni guma no. Brat 100 pro DD. Ale DD je jen v 3C, trosku skoda.

                • TJK  

                  to me prijde teosku skoda… imho clovek vic oceni odolnej casing na zadku… proto jsem bral WTB kde si muzu dat dozadu rChlou smes s tuhym casingem a mekou s lehcim na predek

          • TJK  

            ano presne tak… Tough je takovy skoro butyl… DD.. je to hodne silne a hodne pevne

          • goofy  

            Vigilante bude podle mě trošku víc papírovější. Přece jenom je ta guma výrazně macatější.

          • scret  

            jak jsem psal, u toho co mam, tak odolnost mi prijde stejna… Ani s jednou gumou nemam problem treba i v bordelu, na bocich zadny naznak nejakeho poskozeni nebo opotrebeni… Tough musi byt snad neznicitelna i po najeti na minu:))

            Ale nejsem nejakej bezmozkovej strelec… rekl bych normalni hobby AM/EN jezdeni…

    • TheJD  

      Mohl byste nekdo porovnat DHR2 vuci Aggressorovi? Dik

      • JFtryall  

        Aggressor je jen ve dvousmesi. DHR 3C bude lepsi na mokru, korenech, odklonenym svahu a mozna se bude trosku lepe cistit. Valivy odpor bude trochu lepsi u Aggressora. Kdyz budea mit DHR v dvousmesi, nevim jiste jestli je v after marketu, tak to bude srovnatelne. AGRS mi prisel dobrej univerzal, ale jen v DD verzi na ostrejsi vyuziti.

      • tonik666  

        Jezdil jsem oboje, Dhr Ii ve 2c mi vydrzel opravdu dlouho (26, 2.3, exo) a dobre drzel a i docela jel.

        ted mam aggresora a

        1. exo jsem cvaknul/riznul velmi ryhle, mozna smula, takze jsem presel na DD. pokud nejezdis vyslovene kamenite traily, bral bych exo, DD uz je tezke
        2. v naklonu na mekkem nedrzi, vzorek se vyplni materialem a klouze to, v tom byl dhr ii lepsi
        3. docela pekne jede a drzi

        jezdim enduro, jak jinak:)) DD mam pro jistotu, posledni dobou jezdim traily kde jsou sutove pasaze a vzadu se DD hodi abych nemusel pesky – jednou stacilo:))

        • TJK  

          podobny pocit mam z Breakoutunod WTB

          • JakeF  

            WTB je teď novej BF hype, ne? :)

            • TJK  

              nemyslim si…kolik sad tady bylo videt… 3–4? maxxis je furt na kazdym druhym kole… spis to vidim alternativu kdo chtel objemnejsi plaste… krom Onzy a nejezditelnych Schwalbe tu toho moc neni

              • JakeF  

                Kolik jich jezdí netuším, ale čtu o nich v každým #enduro vlákně…

        • Tulipanek  

          A jak moc je rozdil mezi DHR ii 2C exo tr vs DHR ii 2.4 3C exo tr DD oboji pro 27.5 kola? Vidim ze ve vaze ten s tim DD bude urcite tezsi to vime ale jinak vlastnosti? Kdyz to je 3C ale DD tak by to melo snad vydrzet stejne jako 2C ne?