Liteville - klub majitelů (vol. L)

2397 nepřečtených
  • TJK

    Jak se rika… dvakrat do stejne reky nevstoupis… ale jak uz to tak byva… kdyz je neco dobry tak se k tomu vratis rad… vratil sem se do puvodni firmy, zakladam si druhy vlakno a postavil jsem si druhy LV :-D

    Zatim netusim co z toho vznikne… akt. 160/140 + Variospin… mozna zustane, mozna ho sundam, mozna dam 160 vahadla… tezko rict, moznosti jsou nepreberne :-D Bikepark me bavi ale les a vyjizdky jsou super… tezko rict kam se to bude casem ubihat…

    a jak to mate s kolem vy?

    • svářeč  

      anketa na kokot, ale jsem tu prvni. LV nuda. vidlice moc pekna.

    • mastihuba  

      to je dost :) nemam kolonku v anketě tak musim dat nejmensi zlo :)

    • Bafoon  

      ty jo… kolo nařachlý, ale přijde mi taky asi nejnudnější co jsi kdy postavil – i když bílý boky jsou trošku „úlet“ :)

      těšil jsem na LV sedlovku no…

      a na traily, kdy je pustíš…

      nic nic NIC!

    • nitraq  

      Tolik řečí k vedení zadní brzdy na RB a pak mu nevyjde hadice, aby to udělal na LV pořádně:)) Jo a anketa doprá:D

      • Lucase  

        Nevyjde? Ty nevidíš ten kilometr před řidítky? :)

        • nitraq  

          Mně právě bylo divný, že má takový lasa před řidítky, ale když tak má všechny kabely a hadice, tak jsem si říkal, že to asi autor chtěl.

      • TJK  

        Sram ma Banjo z druhe strany, nejde nazahnout tak jak by to melo byt… proto je to tak jak to je… nevim jestli si je budu nechavat tak nebudu rezat hadice ted zbytecne ;)

        • Bafoon  

          Vyjde…ale musí se udělat takové debilní esicko a dobře ho schovat a hlavně chytit

          • TJK  

            posli fotku, ja na to koukal a nejak sem to rozumne nevymyslel… s tim esickem mi to reze kotouc

            • Bafoon  

              Kotouč/hadice je tak 3mm možná i 4(!) :-)

              Vozím to tak od jara, i v parku, nic to nedělá

              • TJK  

                takhle se s tim jebat me nenapadlo.. mrknu na to ale moc se mi to nelibi teda no :-D

                • Bafoon  

                  Mě to stalo novou 2000mm hadici pac starou jsem uz zkrátil :)

                  Je to hnusný, kreju to blátem – u tebe bych to nedělal :-D

              • scret  

                SRAM/Avid nebrat :)

                • mpIII  

                  Přesně tak, jedině Hope! :0)

                • Bafoon  

                  Já měl hodně brzd ale ke sramu jsem se třeba vrátil pac spokojenost :-)

                  • TJK  

                    dost dlouho mi trvalo zvyknout si na tu jejich zvlastni modulaci

                    • wilda81  

                      Nekecej. Nic takového nemají. :)

                      • TJK  

                        no prave.. nemaji totiz zadnou :-D

                      • lukas aka mitro  

                        Nooo…tak moje CRka se sintrama modulaci trochu maji…ale pravda, ze kdyz prejdu z hope, tak musim opatrne…a hope pak zase nebrzdi vubec ostre. Ale v kopci jsem za hope rad:)

                    • Bafoon  

                      Popravdě jsi mě k elixirum přivedl zpátky ty. Pak jsem shodil deorka z dc a z bazaru vzal v luxus stavu X0 dvoupistky. A pak musel prodat Saint/XT a dat traily na Mrchu :-)

                      Na obyč se mi víc líbí páky, co s odulym karbonem.

                      Eeee prostě dobrý brzdy, spokojenost …

              • black.horse  

                taky to mám jak TJK na prasáka, s tímhle vykrucováním hadice bych se jebat nechtěl :-)

      • smizo  

        Necekal sem, ze jeste budes mit ty sramy x0, ja tam mam ted sintr desky od sramu a brzdy jsou proste super, jeste me nezklamaly, uz je mam skoro stejne dlouho jako stary hope x2, ale sram ma trochu brutalnejsi silu a to mi vyhovuje

    • kubad  

      goood

    • Atilla  

      Už se těším jak se svezu, ale RB mělo duši a šmrnc.

      • TJK  

        puvodne mel byt RAW a mel zustat Durolux… ale volal sem precedovi a nejak se to cely preplanovalo :-D njn.. cerno cerna nuda :-D

        • mastihuba  

          chybí ti tam černý pláště a good za ty frky furt vokolo RB nic jinýho nezasloužíš :)

    • mpIII  

      Parádní! A váha? :0)

    • black.horse  

      Děkuju že sis na mě vzpomněl v prvním bodu ankety :-D

      Jinak kolo pecka, nudnej pohřebák je fajn design, to se dle mě neokouká:-)

      • TJK  

        neni zac.. na vas skalni priznivce znacky se zapominat nesmi! :-)

    • svářeč  

      teď na to koukám na monitoru,takže už vidím,že je to fakt nudná nuda.snad nejvíc co si kdy složil.jako sory,ale víc mě oslovily ty nužky na keře v galerii,než totok.kdybys na to dal aspoň žlutý magury(klidně i bílý hayesy)

    • MirosPikos  

      Říkám si tak…zbavit se takovýho fešnýho Bandita a pak postavit takovou nudu. To musí Bandit jezdit na hovno a tohle lítat úplně božsky, jinak to snad ani není možné. Neřešil bych to, kdybych zrovna nehledal nový rám a Bandit nebyl mezi favority :)

      • goofy  

        +1 :-)

      • kubad  

        V jednoduchosti je krása, na mě tohle působí líp než RB a zbytek si s odpověděl sám :)

      • TJK  

        tak jestli vybiras neco misto Canyona tak Bandit v rozumne cenove relaci jasna volba a doporucim vsema 10… LV si koupis polud proste vis proc a za co chces uzratit 2× tolik penez…

      • Bafoon  

        No ono to je nudný asi jenom pro pár typku tady v tom vlákně, kde má každej bajka nad xxxtisic a na rámu stejne značky čili se řeší blbosti :-)

        Jinak jezdit a lítat bozsky – největší výhoda LV je podle mě ta, že na tom jde postavit kolo s epiconem a deorkem stejně jako s bossem na Eaglu. To kolo se prostě nedá zabít – já se snažím furt neco a pokaždé to jen posune projev kola jinam než dosud. Viz různé moje updaty od xc, park, trail,… Ram je prostě boží :-)

    • mirabike  

      Super, mě se to líbí..

    • logoman  

      Ja myslim, ze super. Snad jen ty riditka jak z kola pro 15. lety se k te zbyvajici strohosti nehodi.

    • TJK  

      je tu hezky salati :)

      • mastihuba  

        tos vzal zenu na libanky do bajkparku? to ses moc nepredvedl :)

      • goofy  

        To bych nechtěl. Líp mi je tady u toho Cadu… :-D

      • black.horse  

        No fuj, samej kopec, ještě že si mohu v klidu užívat tu pohodu v kanclu :-D

      • Elwing  

        Tady taky :-)

        • goofy  

          Černá voda? Malý chudák odložený bokem.. :-D

        • Tomínos  

          Vy vozíte kola naskládaný okolo motoru? :-O

        • scret  

          mate kodiaka?

          • svářeč  

            koukám na to,vono to má kompresor ?

            • scret  

              supr recenze, zrovna Martina jsem se chtel zeptat na nazor, prtze je vzdycky tak slusne kritickej a ma nejaky zkusenosti…

              Bohuzel se mi potvrdily moje domnenky.. Kodiak fajn auto, ale ve vysledku za nej das mega a za ty prachy to neni zadna hitparada! :( Motor priskrcenej a nic lepsiho nedostanes… A malymu benzinu v tomhle aute neverim uz vubec. V aute na operak proc ne, ale jako vlastni? Nikdy.

              • kubad  

                Motor čipneš to bude letadlo pak :)

                V té ceně moc podobného nemáš většinou menší

                • scret  

                  Vzhledem k tomu, ze jsem ted asi popravil Santu, tak budu v dohledny dobe muset neco vybrat… A bude to bud SUV nebo MPV… Potrebuju aspon trochu vyssi podvozek a rad bych zas 4kolku… Kodiaka si taky projedu… Novej Santa ma kufr bohuzel mensi o nejaky litry, ale je zas taky ve vyberu… Sorento asi nechci, nelibi se mi uvnitr… A nic jinyho mne nenapada z SUVecek ± do jednicky…

                  Klidne bych vzal ix55ku (bo 3litr 6valec), ale sehnat malo jetej kus (navic ne 9let starej) je uz dneska trochu orisek…:(

                  • Stingray  

                    Co Forester?

                    • scret  

                      v Subaru se uplne nevyznam, ale nepouzivaj vyriatory? a myslim, ze uz dneska sezenes jen vykonove tusim kolem 150k… To nechci! U takovyho auta zastavam nazor, ze aspon od 180k nahoru…

                      Ikdyz jako 4kolka to bude samozrejme nejlepsi… Zas nepotrebuju uplne pravovernou 4kolu, haldex apod. uplne bohate staci…

                      • lukas aka mitro  

                        177k ma turbobenzin dvoulitr, ktery je jenom s automatem – lineratronic. Neoturbeny 2.5l benzin uz myslim v nabidce neni a oturbene naftove dvoulitry s manualem maji mensi vykony…

                      • Stingray  

                        Starší mají klasický automaty, nový variátory. Výkonově jsou od 110 do 177 Kw, takže i to by tě uspokojilo. A hlavně se to na silnici nechová jako klasický SUV ale jako vyšší kombi. A v terénu to umí věci co některý SUV nedaj…

                        • scret  

                          jj, vim, ze Subaru je v terenu bozi… A Outback je pekny auto a docela i velky… Ale ten variator proste nekousnu a auto za jednicku s manualem?:( Sice jsem fanda do klasickyho razeni, ale spis do neceho sportovnejsiho… Do takovyho typu auta mi prijde automat pohodlnejsi…

                          • goofy  

                            Když už je tu zase rozjela taková diskuze o autech, co to ten variátor vlastně je? :-D

                            • krabica  

                              Převodovka jak ve skůtru. Řemen na řemenicích, které mění průměr a tak se mění převod. Zjednodušeně…

                            • scret  

                              jak pise krabica, takovej skutr… Krome toho, ze je to hodne divny na rizeni, tak jsem slysel, ze vydrz nicmoc…

                              • lukas aka mitro  

                                S tou vydrzi by mne to zajimalo.. Za jakych podminek nic moc a co to nic moc znamena?

                                • scret  

                                  hele, v tomhle jsem bohuzel analfabet, ale udajne se tam neco opotrebovava, takze jsou nutne castejsi servisni intervaly.. Proste s tim nenajedes 200tkm… Ale nepisu to jako dogma, jen, ze jsem to nekde zaslechl – mozna Meziplyn-H.Koubek??

                                • mpIII  

                                  Audi mělo s multitronicem problémy takového rázu, že ho raději nahradili S tronicem (DSG). Například tenhle test na 100 tisíc km. A to není ojedinělý případ.

                                  • kandik psi zub  

                                    mam pocit ze CVT obecne vadi jizda konstantni rychlosti, typicky tempomat po rovne dalnici. Vyjizdeji se pak na tom ustroji drazky od remenu ktery se diky tom jizdnimu rezimu drzi v jednom miste.

                                    • svářeč  

                                      tomu se da lehce predejit, budes-li jezdit jak magor brzda,plyn:))

                                    • scret  

                                      jj, to je ono… Ted je otazka, jak moc to systemu vadi? Jestli se to stane jen u nekoho, kdo jezdi skoro jenom dalnice a na tempomat, anebo se ti to vysoupe po druhy dovoleny do itosky…

                                    • mpIII  

                                      To je prostě ústrojí do města. Ne do aut, která najíždějí kupu kilometrů. Na druhou stranu Subaru má myslím místo řemenu řetěz, ne?

                                      • kubad  

                                        měl sem CVVT v Yarisu a nemusím to mít znovu, hodně divné, ale fungovalo spolehlivě teda

                                        • lukas aka mitro  

                                          Ja s tim prave jeste nejel, tak mne to zajima…pocit, kdy zmacknes plyn, auto rzychle ale otacky stoji na miste musi byt lehce matouci…stejne jako konstantni zrychle namisto kopani od prevodovky a vytaceni motoru…

                                          • kubad  

                                            pokud nezrychluješ na max, tak je to plynulé, jdou nahoru otáčky i rychlost, ale :D

                                            klidně se stane že zrychluješ a otáčky jdou naopak dolu .

                                            při plném plynu otáčky vyletí na max a tam drží auto zrychluje je to hodně matoucí

                            • alinceb  

                              Laicky – mění převodový poměr plynule bez přednastavených stupňů, narozdíl třeba od DSG, které má jasně dané převody a řadí mezi nimi. Když u CVT nastavíš sportovní mód (např. při řazení pádly), tak nějaké stupně ale přednastaví.

                            • mirabike  

                              Asi první sériový auto s variátorem, z něj pak vycházelo asi známější Volvo 66.. měl jsem tu čest se s tím kdysi vozit, nejzajímavější bylo, že dozadu to jelo stejně rychle, jako dopředu :)

                              • goofy  

                                Díky panstvo. Já furt uvažoval jak to funguje, a teď je mi to už myslím jasné. :-)

                          • Stingray  

                            Subaru je právě boží i na silnici, ty silnější motory mívají i samosvor a to je prostě v zatáčkách pecka. Na apexu plnej plyn a to auto se do tý silnice úplně zahryzne a drží. Ty jejich variátory sice nejsou kdoví co, ale jezdit se s tím dá a jsou spolehlivý. S pádlama pod volantem nepoznáš rozdíl oproti klasickýmu automatu, jen to má jinej zvuk.

              • mpIII  

                2.0 TSI bych se v Kodiaqu asi nebál.

              • kesu  

                Ahoj,

                k tomu autu, nechtěl jsem to psát na moje.auto, ale tohle je nějaká první série a má to různý mušky. Jdou dost blbě zavírat přední dveře, ve vyšších rychlostech (cca od 130km/h) jde z podvozku zvuk, jako by chtělo něco ulítnout. A má to i další drobnosti…

                Já bych určitě počkal rok, pokud by mi nevadilo TDI (jako že vadí), tak bych počkal na RS s BiTdi, 500Nm je dost a s Passatem to hýbe slušně. Navíc RS v Oktávce má i trošku lepší sedadla. Po prázdninách budu mít Supa s 206kW benzínem tak to chci postavit proti Passatu BiTdi někde na letišti a jsem docela zvědavej, jak to dopadne. A na ten motor se vůbec těším. Kolega to má v Supu s 430koňma a je to docela letadlo. Ale Sup na to nemá převodovku, Kodiaq jo a trochu se spekuluje, že v dalších modelových ročnících by to mohlo silnější benzín dostat. VR6 ale ne. Pokud by Kodiaq dostal tenhle dvoulitr, případně i slabší z RS oktávky, tak budu vážně přemýšlet, že si to fakt koupím. Ono to auto má obří interiér a hlavně co s tím jezdím, tak mi nikdo neřekl ani křivýho slova. Za Passata, kterej byl ceníkově levnější, jsem poslouchal kecy pořád. Tohle je mezi lidma prostě taková oktávka, kterou má každej doma. A s Mercedesem na schůzky nejezdím už vůbec, protože by se mnou nepromluvila ani klika od ha*zlu. A to je to starej krám. Vůbec to vnímání Škodovky je u nás takový zvláštní.

                No a pak by měl Kodiaq dostat hybrid, jakej se uvidí asi příští rok podle Tiguanu GTE. Spekuluje se o 2,0 tsi a elektromotorech. Krom toho má být i Tiguan R s 206kw…

                Na mě trochu Kodiaq působí, jakože mu Škodovka v ČR nevěřila. Proto ty zadní „čínský“ světla. Proto chybí vrcholný specifikace LaK, silnější motorizace a tak. Navíc nesmyslný čekací doby klidně i rok. Přitom to auto podle mého přesně sedí na náš trh. Každý přece potřebuje obří kufr, sedm sedadel, kdyby náhodou vezl za rok všechny vnoučata. Mimochodem u nás se prodá 40% s třetí řadou sedadel.. Bez SUV ani ránu, protože kdyby náhodou v zimě jel na chatu, kde rok nebyl a kam sice vede udržovaná silnice a celou dobu tam jezdil oktávkou, tak by se to mohlo hodit. A je to vidět i na našich silnicích..

                Kolegovi jsem s klidným svědomím doporučil 1,4tsi 4×4 s manuálem, slušně vybavený auto vyjde na 800 tis ceníkově s daní a za ty peníze je to super. Navíc od toho „vrcholnýho“ TDI tam ani moc rozdíl výkonem není.

                A ono to TDI reálně nejede špatně, oproti minulé XC90 s 180kD5 je to vyloženě raketa. První 3,0tdi Q7 jela taky hůř. Ale já nejsem běžný uživatel a povětšinou na tom stojím jak na rejči, ani ne že bych jezdil nějak nesmyslně rychle. Ale za kamionem se táhnu fakt nerad a mám rád takovej ten odpich ze zatáčky. No a když na to dáš kola na kouli nebo vlek, tak už to chce prostě víc. Mimochodem s vlekem a nebo těma kolama se to díky delšímu rozvoru a kratším převisům chová podstatně líp než Passat.

                Teď je výprodejovej Toureg, jenže pořád plná palba Kodiaqu vyjde na cca 1,2 a stejně vybavenej Tureg na 2 mil. Mimochodem základní Toureg je dost okradenej třeba na akustickejch izolacích. Když srovnáš Kodiaq se stejně vybaveným GLC je tam rozdíl 400tis. Kč. Vím jak jezdí C a jak Sup, ale 400 tis kč a k tomu menší auto je taky argument. Chci tím říct to, že celkově Kodiaq není špatný a ani drahý auto. Kdyby byla LK verze s lepšíma sedadlama a byl tam silnej 2,0 TSI nebo případně hybrid, asi bych si to i koupil.

                • svářeč  

                  moc hezky jsi to sepsal a uz vim co si nekoupim a taky vim, proc se semnou nikdo nebaví.

                • scret  

                  jj, BiTDI nebo nejakej silnejsi benzin by tomu sluselo… Benzin bude navic lehci, tzn. lepsi jizdni vlastnosti… Pokud XC90 nebo Q7ma jela hur, pak to neni uplne takova lemra…

                  Co ma kolega za Supa, ze to ma 430k?

                  Bohuzel se mi cim dal tim vic potvrzuje muj pocit, ze Kodiak je fajn, ale ikdyz za to das treba 1,2mega, porad to tak nejak na ty prachy nevypada:( ta RS verze uz by mohla bejt jina kava…

                  • kesu  

                    Já si zaklikal 2,0 TSI zaškrtaný odzhora dolu včetně koule, střechy, větranejch sedaček a vyšlo to na 1,2 mil. Kč. Kdybych věděl, že ten motor půjde upravit někam na 250hp, vážně bych o tom přemejšlel. Ono v týhle kategorii toho zas tolik není. Na podzim má být nový Toureg, tak se uvidí co nového tam.

                    Kolega má LK s 206kW, ale nasypal do toho motoru snad 200tis. Kč. Nevím co vstřikovače, ale má v tom měněnej mezichladič, fejfuk s katem, celý sání atd. To 2,0 tsi je slušnej základ, v Rkovým Golfu to má kde kdo na +400HP. Ale problém je, že to mokrý DSG6 DQ250 co je v Supech a Passatech krom BiTdi má konstrukční limit na 350Nm, při použití s 400Nm schazují motoru softem krouťák na prvních 5 rychlostech. Co s tím udělá 500Nm je asi každýmu jasný. Ta převodovka měla co dělat s tím 130kW 380Nm TDI. A kombinace Passatu B7 s nejsilnějším dieselem a 4motionem končila velmi často mechatronikou převodovky. Haldex 4 totiž v plným plynu spojí spojky natvrdo. Takže pokud vlítneš do zatáčky jak cukrář a dáš tomu plnej plyn, tak to sepne Haldex a v tu chvíli jedou vždy dvě vnitřní a dvě vnější stejnou stopu. No a do toho elektronika přibrzdí vnitřní přední kolo. Co v tom pohonu vznikne za parazitní momenty v tenhle okamžik a s tou silou je prostě daleko za návrhovým stavem. Většina lidí s tím tak nejezdí, ale to auto, respektive pohon na tohle nemá. Proto je v Tiguanu, Arteonu a i Kodiaqu DSG DQ500, která by měla vydržet až 600Nm. A k tomu mi přijde, že Haldex 5 to klidně nechá prohrábnout. Myslím, že je to záměr kvůli ochraně převodovky. Rozumný řešení je Golf R s manuálem, tam je prostor na výměnu spojek a pak je to v pohodě. Ostatně důkazem, že je tohle velkej problém je fakt, že přední samosvornej diferenciál VAQ neumí kombinovat s Haldexem.

                    A to jsou „drobnosti“, které tohle dělí od třeba té Q7. Tam jsou normální diferenciály a umí to i dozadu mechanickej svor.

                    • TJK  

                      jestli je na tom spodek motoru stejne mechanicky jako GTIcka tak to jezdi na 400k docela dost takze nejakych 250–300 by nemel byt zasadni problem… limit bude mozna male turbo a vstrikx ktery pojedou na 90–100% duty cycle a to je spatne… ale primarne turbo, vstriky, mezichladic a vyfuk… pokud nejsy magor abys veschno kupoval to nejdrazsi tak turbo pijde za 20–25 udelat hybrid… vstriky Bosch kolem 10k a vyfuk s mezichladicem do 30k… lidi co by to meli umet rozumne naladit tu par je…

                      • kesu  

                        Já právě nevím co je to 132kW TSI zač, je to snad nová verze s Millerovým cyklem. Ale co se s tím dá nevím. Budu mít od konce prázdnin toho Supa, tak jsem na to zvědavej. Podle toho si udělám představu jak se to chová a jak mi to bude vyhovovat.

                • kubad  

                  nemyslím že by stará Q7 jela hůř :D

                  ale záleží jaká verze a jaká konfigurace

                  • mpIII  

                    Tak 204k verze nebyla žádný letadlo, k tomu byla první Q7 dost těžká. Nová, lehčí, nebude špatná ani se základem.

                    V čem má Audi opravdové plus je to, že do téhle třídy nedává vyhoněné čtyřválce jako zbytek konkurence. Vyloženě směšná je v tomhle verze XC90 T8 hybrid, kdy za ní chtějí tolik co Audi za SQ7 s osmiválcem a opravdovou 4×4.

                    • kubad  

                      jasné seriových 180kw + čip, na vzduchu a 21" pneu fakt jede a drží , ale takových 200kw na vzduchu, ještě bez čipu a na 22 " hmmm těch 400kg je sakra znát :D

                    • kesu  

                      Tak já ještě XC90 T8 nejel, mám to slíbený na test, tak sem docela zvědavej. Ale to auto je dražší než X5 40e, GLE 500e a dokonce se hodně přiblížilo k Cayenne SE hybrid. Ve Volvu se museli s cenama zbláznit.

                      Kamarád měl na chvíli V90 D5, auto v ceníkové ceně 2,5 mil. Kč. Prý se skoro ani jiné verze neprodávají. Ale podle mého je to akorát dost naleštěnej Passat..

                      • mpIII  

                        Ohledně T8 doporučuji přečíst tenhle blog a komentáře: https://blog.auto.cz/…bridni-tema/

                        • kesu  

                          Já to četl, ale chci si udělat vlastní názor. Někdo hybridy z principu kritizuje, popřípadě nenabíjí a tak. Takže to nechci soudit dopředu. Osobně se mi elektrická zadní náprava líbí a myslím, že to půjde naladit tak, aby se to chovalo velmi dobře. Ale v případě Volva bych tam chtěl nahradit R4 sametovým šestiválcem klidně atmo, místo 50l nádrže dát aspoň 80. Snížit cenu z 2,2 někam na 1,7 a to pořád nevím jak to vlastně jezdí…

                          • mpIII  

                            Nemyslel jsem to tak, že by sis neměl dělat vlastní názor. ;0) Jen mi přijde zajímavé, jak moc XC90 zkritizovali. Prý jízdně a odhlučněním je na tom Kodiaq lépe. A zrovna těmto dvěma lidem (webpaja, dinar) se opravdu dá věřit – oba majítelé aktuálního RR Sport a jeden má XE a druhý 335×d. K tomu mají projeto neskutečně aut, jejich blogy moc rád čtu, rozhodně lepší jak testy na auto.cz :0)

                            https://blog.auto.cz/dinar/

                            https://blog.auto.cz/webpaja/

                            • kesu  

                              Jen jsem zavadil o článek o GL a ML, kde jeden z nich popisuje jízdní vlastnosti ML tak, že je mu v tom blbě v zatáčkách. Vzpomněl jsem si, že podobný pocit jsem měl z Voyagera, Renaulta Espace a Toyotu LC V8, ve kterých je mi normálně špatně od žaludku a považuju to za nejhorší auta, jaká jsem jel.

                              RRS se mi strašně líbí, ale patří to mezi auta, ve kterých bych asi fakt jezdit nemohl, ty kecy za to nestojí. A navíc je to za peníze, který znamenají garsonku…

                              • kubad  

                                Furt papírky když musíš tak musíš

                                • kesu  

                                  Problém je, že já nějak nemusím. Prostě bych chtěl PHEV a to tam není a v tu chvíli se přikláním k volbě hlavou.

                              • alinceb  

                                Dneska jsem se z hecu podíval, kolik stojí bazarové RR a ty auta strašně padaj na ceně. Nebýt to taková nespolehlivá kasička, tak bych si ojetinu klidně koupil. Vyjde na stejné peníze jak náš Ford…:D

                                • logoman  

                                  Prijde mi ze realne si to muze poridit nejaky fanda mechanik co si to dokaze oservisovat, protoze jinak to jsou mega diry na penize, ktery do toho nechcou davat ani majitele co si je mohli koupit novy :-)

                                • kesu  

                                  Tak jetý luxusní SUV jednině přes mojí mrtvolu, maximálně Touarega a i to bych si sakra rozmyslel. Ty auta jsou podstatně složitější než podobně drahý sedany/kombi a taky namáhanější. Míra někde řekl, že tu techniku co v tom jezdí dost obdivuje, ale jetou by ji nechtěl ani za nic. A to je i můj názor.

                              • mpIII  

                                GLE/ML hodnotí shodně jako jízdě nejhorší auto segmentu. Nemůžu ale potvrdit, sám jsem to nejel. Ale co jsem se projel s 330×d F31 po LCI, tak jednoznačně můžu podepsat to, jak oba hodnotí trojku.

                                Já na SUV moc nejsem, spíš koukám po kombíkách. Vybírat z téhle kategorie, tak ale hodně přemýšlím o XE S (i když je to jenom sedan). Ale ani na Jag ani na trojku teď nemám a do ojetých bych se asi bál. I když předváděčky s cca 30 tisíci už jsou celkem cenově rozumné, zhruba na úrovni nové Cupry. Bude to legrace, co nakonec za 3–5 let vyberu, to už bude mít fábka skoro 140–200 tisíc a už to asi bude chtít měnit. :0(

                          • svářeč  

                            ty mas momentalne ML?

                            • kesu  

                              Svý auto mám vlastně akorát starý SL, druhý je ženino a já si auta tak nějak půjčuju. Teď mám toho Kodiaqa, pak bude Superb. Potom si možná něco koupím na trochu dýl, ale zatím moc nevím co.

                  • kesu  

                    Já jel akorát s tou první co měla ještě tu 171kW specifikaci a to opravdu nebyla žádná raketa. Možná to mělo vyšší maximálku, ale v akceleraci do stovky je určitě Kodiaq lepší. Pamatuju si, že měla udávaný čas přes 9 vteřin. Velký podíl na tom měla převodovka, která je vývojově a taky naladěním někde jinde než DSG7. No a pak hmotnost, první Q7 fakt nebyla lehký auto. Ale já to v žádným případě nechtěl srovnávat, Kodiaq je na půl cesty mezi Oktávkou a Supem a Q7 byla napůl mezi A6 a A8.

                    • kubad  

                      u té co sem měl v poslední verzi s 8kvaltem 176Kw uvádí 0–100km za 7,9s / u nové 200Kw – 6,3s :D

                      Kodiak 140Kw 4×4 Auromat uvádí 0–100km 8,9s

                      • TJK  

                        tak to bude mazec… sem zvedav co udela Ecko s 220Kw a 700Nm :-) ne ze bych to potreboval… ale kdyz uz to tam jde v klidu dat :-D to bude dost nechutny letadlo…

                        • kubad  

                          no ve výsledku bude 343 PS / 711 Nm taky na to sem zvědav :D

                          Váhu píšou 2070kg což je přes 400kg dolu

                          • TJK  

                            to je kousek prez 100kg rozdil od Ecka.. to pojede fakt luxusne… tim jsem si jist

                          • kesu  

                            400Kg je masivní úbytek váhy. Já u nové Q7 strašně bojuju s tím „kombi“ designem. Nicméně na podzim má být na stejným podvozku Tureg, který snad bude trošku menší. Je to u mě docela kandidát, pokud tam bude motorizace.

                            Mimochodem máš tu natáčecí zadní nápravu?

                            • kubad  

                              jo :D

                              po svezení v testovačce sem byl ztracený

                              • kesu  

                                Jezdí to úplně jinak a navíc teda to auto je fakt hodně prostorný. A i interiér je moc hezkej, nepřemýšlel si o hybridu nebo SQ (kvůli stavitelným stabilizátorům)..

                                • kubad  

                                  hybrid – váha + 450kg a cena grr

                                  nemyslím že by to něco přineslo

                                  SQ už cenově moc vysoko ta výbava pěkně zvedá cenu :D , ale chvilku sem přemýšlel no

                                  • kesu  

                                    Šíleně, já na to chvíli koukal a 200kW diesel jakmile se tam dá trošku výbavy (navi, větraný sedačky a pár asistentů) je tam 2,3 a to jsem toho dost vynechal, co bych chtěl. Výběhovej Tureg je podstatně levnější a to i před slevama, který jsou masivní

                            • TJK  

                              treba pro me je to prave to co se mi na ni libi.. ze to uz nepusobi tak hrozne nafoukle a obrovsky.. ze to je takove spis velke kombi…

                              U Tuarega furt slusim mluvit o mild hybridu ze spolecne platformy Porsch Cayenne.. ale tezko rict jak to je.. ve VW nikdo nechce nic rict…

                              • kesu  

                                No já bych tak nějak spíš chtěl 4E hybrid z nový Panamery ale za cenu VW:-)

                                Mild hybrid podle aktuálních popisů má na jednu stranu řešit „extrémní“ stavy spalovacího motoru, ale zase na druhou stranu to může být akorát podstatně otravnej startstop..

                        • mirabike  

                          no vzhledem k tomu, že to máš do prvního deště, tak se stejně moc nepovozíš :D

                        • kesu  

                          Já ti nevím, jezdil jsem s BiTdi v A7 a mělo to tuším nějak podobný parametry a nějak jsem tomu ty koně neveřil. Oproti o sotva 10% dražší 4,0 TFSI to bylo diametrálně jiný auto. Já bych chtěl benzín.

                          • TJK  

                            tak jizdni projev benzinu bude vzdy vyrazne jiny nez u nafty… ten zatah a yrovost toho vykonu a pocit jak je ten vykon „podany“ je proste uplne jiny.. srovnavat se to asi neda… jedinej holej fak je ten ze ja pojedu kombinaci za 7,5 a ta 4.0 za 15…

                            • kesu  

                              Hele to ne, ta 4,0 TFSI jezdila stejným stylem za 11–12, tam kde to BiTdi jelo za 9. A bylo to městský a příměstský provoz a žádný stání na krku. Ten 4,0 je fakt velmi povedenej motor a jezdí za podstatně míň než dnes už minulá kompresorová V6.

                              Ale já na tu spotřebu fakt kašlu a možná bych si i takovej mastodont jako je ten Tureg/Q7 koupil v benzínu. Pokud to bude dobře udělaný tak rozdíl bude 3–4l. Při 35 tis. Km ročně to bude 30–40 tis. Kč. S DPH a v hrubém, takže nakonec to nebude možná ani cena jedný Suntour vidlice ročně :-)))

                              • TJK  

                                hele ja sem benzinovej… ja tomu rozumim.. me hrozne oslovila ta nova E43 AMG… konecne benzinovej motor v mezistupni auta co je jeste v „lidskechj penezich“… a da se to vzit jako daily… to uz treba E63 fakt neni.. takze me to hloda no…

                                • kesu  

                                  Jo tomu přesně rozumím a nejhorší je, že bych klidně jezdil v GLE coupe s tímhle motorem…

                                  • TJK  

                                    ja mam dalsi dilema jeste s velikosti auta… kombi velikosti Ecka je naprostej luxus.. ale fakt by se mi libilo i velky GL.. sice je to hroznej nesmysl… ale ja do mesta moc nejezdim.. takze s tim nemam problem a co jsem v tom sedel.. tak uzt to prestava bejt auto ale fakt takovej obyvak :-D strasne se me to libi

                                    • svářeč  

                                      oproti všem tady jsem řidič začátečník(alespoň co se legálnosti týká) a i s velkou krabicí mi nedělá město problém.

                                      tím chci jen říct,že si to buď zdůvodni jinak,nebo si to GL prostě pořiď.nebo se kuva vodvaž a kup čisté G :D

                      • kesu  

                        Tak to už je ale podstatně jiný auto, ta první měla opravdu přes 9 vteřin.

                        • mpIII  

                          BTW co říkáte na novou A8? http://www.auto.cz/…logii-108369

                          Za mě těžký zklamání (ačkoli design super, interiér celkem fajn, technologie super) – opravdu nechápu, proč nahradili úžasné MMI dotekáčem. :0( Takhle to univtř je jako zkřížený Velar (dotyk na vše) s XF (otvírací výdechy klimatizace)…

                          • kesu  

                            Osobně mám problém s designem Audi v posledních letech, přijde mi to snad ještě míň nápaditý než BMW. Novou A4 nepoznám od tý minulý.. Technologie asi dobrý ale ty výklopný výdechy se mi vyloženě nelíbí. No a ovládání dotykem tam může být jenom proto, že to má „skoro“ autopilot. Jinak ovládání pomocí dotykáče je dle mého opravdu nebezpečný.

                            Co se mi nelíbí jsou mildhybridy, co se mi naopak líbí jsou motory od V6 po W12 včetně PHEV s 3,0 TFSI..

                            • mpIII  

                              Design nových Audi je pořád paráda (je to evoluce, ne revoluce), mnohem lepší než M-B, který nepoznáš jeden od druhého.

                              Design BMW je kapitola sama pro sebe. Konečně začali dělat krásný jednoduchý děsign (řada 3 F3× je imho nejhezčí BMW posledních let, řada 5 F1× byla taky nádherná), který ale zase hned hodili do koše a přivedli na svět obtloustlé X5 a sedmičku s obřími ledvinkami. Nová pětka už jenom pokračuje v nastoleném trendu :0( Docela se děsím toho, co provedou s novou trojkou.

                              S tím interiérem A8 to prostě nemůžu pochopit. Že by vyhození MMI bylo jenom důsledek virtual cockpitu? Možná jo, protože už tam jde ovládat úplně všechno na volantu a spolujezdec si může klidně šmatlat po displeji. Ale taky se mi to nelíbí.

                              Co se ti nelíbí na mildhybridu? Je to podle mě rozumný kompromis, netaháš tunu baterek, ale elektromotor pomůže. To tvoje nadšení do elektro pohonu nechápu. Vybijou se ti baterky a pak taháš těžké auto. V8 TDI bude vždy lepší než 3.0TFSI s elektromotorem. Nehledě na to, že největší svinstvo teď vypouští přeplňované benzíny.

                              Super je podvozek. Nejen řízení zadní nápravy, ale i aktivní stabilizárory a přizvednutí podvozku před nárazem.

                              Autopilot v téhle třídě je asi už OK, sporťák to nikdy nebude, tak proč nenechat co nejvíc činností na autě. Moc se mi líbí, že v Audi mají nejen dva radary pro adaptivní tempomat, ale teď i laserový senzor v čumáku. To je prostě ukázka, jak se má autopilot dělat, ne jako to udělala Tesla, která se pak diví, že jen čistě kamerový systém přehlédne kamion proti slunci…

                              Matrix LED s laserem, které svítí do zatáčky už předem podle dat z navigace už je jenom třešnička na dortu.

                              Jo, tady je vidět ten náskok díky technice :0)

                              • kesu  

                                Design je osobní věc, Audi se mi fakt nelíbí. MB je osobitý, ale taky to není můj šálek kávy.

                                Mild hybrid posuzuju pouze podle popisu funkce a mám obavu, že to bude jenom míň otravnej Startstop. Krom toho úspora je i podle Audi minimální (0,7l). Není jediná věc, kterou by PHEV oproti jinému hybridu neuměl. Nevýhodou je hmotnost. Reálně váží systém u XC90 cca o 250kg víc, než stejný benzín. Oproti němu nemá kardan, takže to může být kolem 300kg s plnohodnotnou nádrží. Hmotnosti motorů Audi nevěřím a nevěřím, že V8 TDI bude mít nastrojený reálně pod 300kg a to jsem spíš ještě optimista. Oproti tomu nastrojený benzínový V6turbo má kolem 200kg.

                                Ostatně SQ7 váží skoro 2,3t a Q7 Etron 2,5, rozdíl cca 250kg. Ale 3,0 tdi má reálně minimálně 250kg, takže tam je zase těch asi 300 jak jsem říkal. Kdyby tam ale dali místo 3,0 tdi benzín, mohli by rozdíl smáznout někam k 150–200kg, což je u takovýho auta malinko. Nemluvě o tom, že Etron má vytápění čerpadlem, umí se předchladit a má další zátěže jako třeba podstatně ložitější elektro výzbroj.

                                Já jel s 4,2tdi, s tímhle jsem nejel ale studený to odporně chrochtá. Já to v tom prostě nevidím. Uznávám, že je to výkladní skříň dieselovýho motoru, uznávám, že to umí jezdit za málo. Ale z druhýho pohledu jsou to sice šíleně přetechnizovaný ale pořád jenom kamna. Moc si vybrat mezi SQ7 a Etronem s benzínem neřeším ani minutu. Ona ta naprosto tichá jízda je fakt podmanivá. Ale je to moje záliba, SQ7 stojí na každým rohu a Etron potkám jednou za kvartál.

                              • logoman  

                                Za bangla delali nejnapaditejsi auta (imho nejkrasnejsi sedan vsech dob M3 E90), ted je to nuda a clovek nepozna co je co. Navic ta jejich ofenziva SUV sracek. To plati napric posahanym prumyslem, neni se co divit ze mlady auta nazajimaji kdyz je dnes mainstream nabizeni podobny popelnice pro fotriky. Jdu blejt.

                                • mpIII  

                                  Souhlasím, banglova trojka ještě byla koukatelná, hlavně po faceliftu. Nová M3 je ale ještě hezčí

                                  • goofy  

                                    Tady musím souhlasit s logomanem.. Nová M3 je ve předu trochu zbytečně přeplácaná… A k tomu ten motor. Ta V8 když začala ve předu řvát, to byla krása… A to se mi jinak nová M3 celkem líbí.

                                    • mpIII  

                                      Asi se neshodneme. :0) BTW hrozně se mi líbí, jak puristi řvali, když do M3 dali V8 místo R6… Teď zase puristi řvou, že tam dali R6 turbo. :0) Přitom pro většinu z nás je i tenhle motor sen. :0)

                                      • goofy  

                                        No mám to štěstí, že mám dlouholetého kámoše, který měl všechny M3 od E36 až po stávající F80 a ten R6 turbo je sen tak možná pro tebe. Staré R6 byly docela nekultivované, muselo to být trošku v otáčkách, aby to nedělalo bordel, ale uměly si tak pěkně syrově zařvat. V8 na 5 ve městě v pohodě 50 a nijak jí to nevadilo. Když se na to šlaplo tak super zátah a rozsah otáček a taky moc pěkný řev od kapoty. F80 jezdí moc pěkně. Tam se nedá nijak polemizovat, ale nějak se tam vytratil ten wow efekt. Jediný rachot už dělá jenom výfuk a trochu syčení turba ve předu. Jako to auto jezdí parádně a klidně bych se v něm vozil, ale má to své ale. Další věc je možná ta, že se nechal ukecat do DSG, že z manuálem to pak bude neprodejné… Každopádně jízdně super auto, ale nějak tomu chybí ta třešinka. ;-)

                                        Edit: skoro všechny. Samozřejmě byla ještě E30, ale myslel jsem to jakože všechny mezi E36 a F80. ;-)

                                  • svářeč  

                                    pekna modra:)). to jedine bych k tomu napsal

                                • mirabike  

                                  nejkrásnější sedan všech dob teda imho tohle :)

                                  R4 2.5 .. očima i ušima

          • Elwing  

            Ano, stýská se mi po passatu.

    • krabica  

      Super, ty skinwally tomu dávají šťávu. Jaký máš úhel s vario spinem?

      • TJK  

        kalkulator rika 64,3 a realita za jizdy rika kurva slack and low :-D

        • Atilla  

          A jak rychle dochází zdvih na 140mm?:)

          • TJK  

            tady ani ne… neni tu nejak moc na cem to zatlouct… SAG mam ted 25% ale moza pridam krouzek … kazdopadne me vic stve ze mi v tlumaku zaclo asi mlatit…

        • krabica  

          Se docela nudím, tak řeším zda nepřejít z 66 na 65. :-D Ale mám hlavu ZS49/ZS62, takže není moc na výběr.

      • p@X  

        BF přece doporučuje 28mm tubeless :)

        • mastihuba  

          rafky a ram diktuji 23 a vod tebe si radit fakt nenecham. cekam jen hlasovani abc…:)

          • p@X  

            Teď jsem se urazil. Doporučuje i Ječňák. Taky se mi to zprvu nezdálo, ale nelituji.

            • mastihuba  

              to je sice super ale novej ram kupovat nehodlam :)

              • p@X  

                Mi neříkej, že tam nedáš 25mm?

                • mastihuba  

                  tak jsem se na to díval a tu 23 vozím proto že by mi tam s 25mm nevešel blatník, no a vzhledem k faktu že už jsem blatník dost dlouho nevozil, du do těch 25mm :D

              • svářeč  

                rb je rb, nemuzes si moc vybirat.

      • svářeč  

        do vinohradu a zpět je to jedno,stejně to píchneš

    • TJK  

      neco malo v akci, nic velkyho ale je to tu zabavny :)

      • Atilla  

        pak napiš pořádný report:) Tohle jako jo!

      • goofy  

        Ta klopka vypadá dobře! :-)

        Jinak taky jsem chtěl dát nějakou provokativní fotku, než mi došlo, že jsem dneska opět nic nevyfotil. :-D

      • alinceb  

        Efektní fotka zadarmo. Taky takový mám…

        • vojtechposmourny  

          Zadarmo možná, ale když to ukážeš někomu, kterej vůbec netuší, tak budeš za hvězdu.

        • svářeč  

          hezký strakatý obleček,to se mi líbí.

          já už jezdím asi tři roky v tom samém a ne a ne to dotrhat.budu kupovat levnější hadry co nic nevydrží,mužu měnit častěji.

        • Atilla  

          Pěkný fotky a o tratě?

          • TJK  

            trate zajimavy… modra a cervena takovy „furt klopky“ a maly dvojacky.. na techniku super.. mma to paradni flow… pak jeden takovej zastrcenej trail hodne rozbitej hodne na blate a korenech.. spis hrkacka dolu technikou a nejvi NENE trail… 8km rockgaren, switchbacky, schody, blato, koreny… furt na brzdach.. palce otoceny dozadu.. jo ma to tam svoje kouzlo… lajny fakt kotel dlouhy.. takze si tam clovek uzije… prislo mi to tam fakt paradni

          • alinceb  

            Tratě fajn, ale ideální to nebylo. Ve spodní části se buduje nová sáňkařská dráha a tak se posledních cca. 200 v.m. sjíždí po áčku, místo po trailu. Navíc lano tě s kolem vyveze jen do mittlestation a pokud chceš výš, tak za svoje.

            My jsme většinou brousili 2 centrální traily (oba startují hned vedle kabinky Gaislachkoglbahn):

            Teäre line – nejskákavější trať ze všech, co jsme jeli. V horní pasáži je to hlavně pumptrack s klopkama na koncích. V rychlosti se dají přeskakovat boule a jet fakt palba. V centrální části je skokanská sekce, kde jsou větší lavice, malej transfer a tak. Pod touhle sekcí je to víceméně klopkovaná skoro až dolů – hodně vysoké a utažené klopky. Klopky jsou často hliněné, některé zpěvněné hutněnou drtí, občas rolety. I ty nejrozbitější klopky jsou ale pořád lepší než ty nejlepší na Špagetě…:)

            Zaahe line – jezdili jsme ji na rozehřátí. Je to dlouhý rychlý pumptrack s klopkama na koncích. Na skákání tam toho moc není – občas se dají proskočit nějaké 2 boule…

            Tyhle traily jsme jezdili tak 80% času.

            Mimo to jsme jeli:

            NENE trail – ten je fakt NENE. Začíná opět kousek od lanovky (přejezd cca. 500m po vrstevnici). Vršek jsou klasickéholé Alpy – 50cm široká cestička plná šutrů. Potom trail zatočí do lesa, kde je hodně prudký s šutrovo-kořenovýma pasážema. Ostatně šutry jsou odzhora až dolů. Název je asi odvozen od toho, jak jedeš dolů a celou cestu hekáš: ne-ne-ne-ne-ne-ne-ne…:) První den jsme ho jeli k závěru, když už jsme byli unavení, a já měl navíc přitažené koprese z parkových lajn – vřele nedoporučuji! V nejnáročnější pasáži jsem trošku polevil v soustředění a vystoupil si kotrmelcem. Druhý pokus byl za čerstva a s otevřeným tlumením a užil jsem si to o 100% líp.

            Harbe line – hliněný a t.č. hodně rozbahněný pumptrack s klopkama na koncích od druhé kabinky (Giggijochbahn). Z vrchu vypadá zábavně, ale mě moc nebavil – teda skoro vůbec. Navazuje na něj technická pasáž restaurací Sonnblick, která je hodně prudká, úzká, rozbitá a plná switchbacků. Tu jsme zkusili jen jednou a stačilo.

            Leiterberg trail – příjemnej, ale technicky náročnější přírodní trail, kterej navazuje na Harbe line (s přejezdem po áčku) od druhé kabinky se šlapavým transferem na konci. Hodně brždění, hodně hlíny a hodně kořenů. Jeli jsme ho sice jen jednou, ale byl fajn.

            Plödern trail – rychlejší přírodní trail a technickýma pasážema. Bavil mě hodně, ale jeli jsme ho bohužel jen jednou.

            Když to shrnu, tak Sölden je fajn, ale chtělo by to na víc dní a nechat se povodit někým z lokálů (na kafi jsme potkali usera SKYlined , který tam žije). Na okolních kopcích je prý spousta krásných trailů, na které se ale musí za svoje. Naše banda ale bohužel moc horekopcom naladěná nebyla. Nebyl jsem v Saalbachu, ale kluci říkali, že je Saalbach lepší. Osobně si myslím, že je to jen tím, že jsme pořád brousili to samé a drželi se lana jak veš kožichu…

            • Atilla  

              Dík za report. Letos už to asi nedám, ale spojit to s něčím příti rok půjde.

            • goofy  

              Super. Asi by mě víc lákaly to kořenové/kamenné věci. Škoda, že to z Asie máme tak daleko…

              • lukas aka mitro  

                No…jsem se dival kde to je a tyvole ani omylem pokud bych nebral tyden dovolenou:D

                • alinceb  

                  Od nás je to 7–8 hodin, od vás tak +2h navíc. Neviděl bych to jako takovou trágu…

                  • scret  

                    njn, panacci maj rychlebky za rohem a alpy se jim zdaj daleko.. Aspon ze je jeste nejaka spravedlnost :))))))

                    • lukas aka mitro  

                      No to vis…to si tak reknes „co budu delat v sobotu“…„hmmm, vstanu v sest a pojedu do rychleb“…a pak vstanes v osm, skocis do auta a jedes do beskyd:)

                      • scret  

                        hmm, tak ja si reknu, ze jedu do rychleb a jedu… a jsem tam za cca 5–6 hodin :)) V rakousku za cca 6–7:))

                        • lukas aka mitro  

                          Ty ses tam nekde od Usti nebo tak…to je takova streka? Bych cekal tak 4h......2 to mam do rychlebek od nas:)

                          • scret  

                            no, koukam na mapy, ze jsem si trochu asi zaprehanel:) ale vim, ze to vzdycky tak kolem tech 5h bude… Clovek tradicne chytne nejakou tu kolonu, bouracku atd.:) a nikdy jsem to v realu nejel za 4hodky…:(

                    • goofy  

                      Jo vzdálenost Rychlebek je pěkná, ale mohly by být třeba ještě o takových 100 km blíž… :-D

                  • lukas aka mitro  

                    No..asi 850Km a casove podle toho, kolik se podari mezi olmikem a brnem…ale uz to jsou skoro dva dny na cestovani, tak to chce neco mezi to i na jezdeni:)

                    • Atilla  

                      Co pak kousek přejedeš a jsi v Livignu

                    • alinceb  

                      Ale houby. Ve středu jsem byl ještě do 7 v práci, lehce po 8 doma, uložil jsem malou, pobalil, nabalil auto a v 11 šel spát. Ve 2 jsem nabíral kamaráda a odlet. Na 10 jsme byli v pohodě tam a to nám skoro celou cestu chcalo a někde tak, že se po dálnici nedalo jet víc jak kilo. Já řídil LBC-Rozvadov, pak kámoš přes Německo a já zas dojezd z GaPa do Söldenu.

                      Včera jsme jezdili do 2, pak převlíknout u auta, pobalit a odlet. Ještě jsme jeli na otoč do Innsbrucku, což bylo cca. +2h, ale i tak jsme byli lehce po 11. zpět v Liberci.

                      • mastihuba  

                        No tvl. to sem dělal tak v 98 na lyže, dneska už mi neni 20 abych seděl celou noc v autě a ráno šel na svah. :)

                      • goofy  

                        Jako jel jsem na Stubai přes noc, pak lyžovačka 3 dny a pak zase přes noc odlet dom, a díky pěkne. Stačilo. Chce to prostě na dýl a aspoň jednu noc navíc. :-) Aby tam člověk byl před 9, tak musí aspoň o půl jedenácté vyjíždět, a to si fakt moc neužívám. :-) A to už teď máme lepší spojení s Brnem.

            • SKYlined  

              Teäre line je dobrá z rána na rozježdění, jestli ji sjedu 2× do měsíce je moc ale jezdí tam nejvíc lidí je lehká a zábavná.

              Nene trail mám právě rád na 29jednorozci to tam jenom letí :D pokud už jdu na lano tak si jí aspoň 2× sjedu a je tam hezká zapadla chata s nej pivem tady a schnapsem ;)

              Leiterberg mě letos celkem zklamal, tam byli ještě dvě krásné technické šutr místa kde si to málokdo troufnul a letos to ti parchanti vysejpovali.

              Harbe postavili letos, ještě jsem ji nejel a myslim že jestli ji pojedu tak poprvé i naposled, bohužel jde sölden cestou nalákat co nejvíce Bikeru a staví podle toho hlavně lehké tratě, což jsem slyšel i o leogangu. Proto rád jezdím přírodní stezky, traily to jsou úžasné sem tam kráva nebo turista se kterým v pohodě pokecas a on ti pak ještě fandí protože má co dělat sejit to pěšky a ty to drtis na Biku :D bikery tam taky moc nepotkas, domácí z toho mají strach a turista stejně jako vy je lenivej a raději jde na lano :D a Vilda je stastnej bo ma klid ;)

              • SKYlined  

                Potom mě taky dost nasraly tou.sankarkou dráhou, ten konec byl super dojezde, planujou tu ještě 4 další Traily z toho ten jeden podle toho co na prezentaci říkaly bude enduro nářez. Plánuji ještě DH trať z Gigi kde by se melo 2020 je mistrovství.

    • TJK  
      • 301
      • Capra CF
      • 601
    • goofy  

      Tady se ví všechno, takže:

      Po 3/4 roce co mám nasazeny gumy mi začalo nějak prosakovat mlíko přes boky a kolem patek. Co to značí? Že už uvnitř zkvasilo a zdrclo se, a vozím tam ježečky místo mlíka? :-) Nebo to přestaly dávat gumy?

      Jo a dělá to jenom u zadní.

      • TJK  

        jaka guma?

        pokud tam mas furt prvni mliko tak uz je to fakt na vyliti…

        • goofy  

          Minion Exo 2c… Jo jo první mlíko. No tohle jsem tak nějak tušil… Holt se v tom budu muset babrat. :-)

          • TJK  

            plast sundej.. otri patky od toho zaschyliho mlika a nalej tam novy…

            • goofy  

              Díky. No uvažuji, že při jedné práci gumy sundám, domluvím se v servise a nechám si překontrolovat výplety, jestli budou mít čas.

          • lukas aka mitro  

            Hele taky se mi to sem tam opoti…nevim proc…proste to casen s NT prijde. Obcas v mistech puvodnich ucpanych direk. Neresim to. Ale pokud jsi na pochybach zda mliko funguje, proti bodni spendlik do gumy a uvidis:)

      • jIrI___  

        Převapuje mě, kolik lidí stále leje do gum ježkující NT. Zvlášť v dnešní době, kdy už na českém trhu nemá NT tmelový monopol a za stejnou cenu se dají sehnat spolehlivější tmely :)

        • goofy  

          Tak se s námi poděl o spolehlivější variantě… A já někde psal, co za tmel používám? :-)

          • jIrI___  

            Nevím o ničem jiném, co by dělalo ježky, a to jsem vyzkoušel snad většinu tmelů na trhu včetně těch pro 4kolky a z toho mi vyšlo, že používáš NT :D. Osobně mě nejvíc zaujal Zeroflats, ale poslední dobou se už těžko shání.

            • goofy  

              No jestli tam mám ježka fakt netuším. 3/4 roku jsem gumy nesundával…

        • alinceb  

          Já teda nepamatuju, že by mi někdy NT v kole zježkovatěl. Stane se z něj odporná páchnoucí kejda, to jo, ale ježka jsem v kole nikdy neměl…

          • Janouch  

            me teda NT tmel vzdy vyschnul po cca 2 mesicich davam cca 80ml ted jsem presel na Joes tmel tak uvidime

        • scret  

          posloucham… Kterej ze ten tmel je spolehlivejsij a za stejny prachy?

    • scret  

      hahaa, panackovi v tom zacalo klepat a uz je tlumak na bazaru :D

      • goofy  

        No jo… Další KuciDH… :-D

      • TJK  

        klepani vyreseno… tlumak je vpohode :-) uz mam Debonair RT3 +

        • mirabike  

          Sériovej stejně nebude na LV chodit dobře.. v Německu je Stefan, co je tůní přímo na LV a podle přání, váhy a požadavků jezdce.. to mám já.. a je to sakra rozdíl.. kontakt kdysi sehnal deekay ;-)

          • svářeč  

            no taky nejak nechapu, proc si kupuje neco, co se musi dodelat kdyz za ty same penize jde poridit neco hotoveho a odzkouseneho…

            btw, nejaky report z vikendu?

            • mirabike  

              víkend v Rychlebkách luxusní.. v sobotu 2× nahoru, jednou se Šárkou a po obědě s Martinem (střídali se u mimina), večer oheň buřty, pivo.. a v neděli už jsem to dal jen jednou a měl jsem dost..