Liteville - klub majitelů (vol. XXXIV.)

1509 nepřečtených
  • Lister

    Dovolím si po dlouhé době založit nové vlákno.

    Novorozenec, váha 1900gr, délka 548mm, Mattoc Pro 26 160mm, na fotkách nastaveno cca 145mm zdvihu. Musím si rozmyslet, jestli se mi to líbí nebo ne. Minimálně si budu muset zvyknout na ty macatější nohy.

    Jak to chodí, se mě zatím neptejte, protože jsme na to ještě neseděl a navíc nehodlám novou vidlici hodnotit dříve než po nějakých 15–20 hodinách jízdy. Na testování se hodně těším.

    První dojmy docela pozitivní, vidlice působí solidně, jen nálepky jsou takové trochu horší – už jsem četl i zkušenosti, že se rychle šoupou. Rychloupínací osa je geniální, nic rychlejšího aktuálně asi neexistuje. Můstek není extraširoký, ale zase je hodně vysoký, takže po nasazení 650b kola tam zbylo místa tolik, že by to z fleku mohla být 650b vidlice – s gumou 2.4 nebude sebemenší problém.

    • Scottman  

      Za mě super co se vzhledu týče s tou vidlí ;-). Tu si měl koupit kesu a ne tu červenou… :(

      • Lister  

        Byl jsem zvyklý na bílou, tak je to trochu nezvyk, ale nehodnotím to úplně negativně. Až když jsme se teď podíval na ty fotky, tak jsme si uvědomil, jak má ta vidlice málo předsunutou korunku a že to všechno dohání patkama.

      • RacerX  

        Ty to nepochopis, Kesu ji vzal prave, proto ze je cervena ;)

        • Scottman  

          Ne, to opravdu nikdy nepochopím, pro mě totální kýč :D

          • alinceb  

            Imho se vrací doba barevných vidlí…;)

            • Scottman  

              hmm, tak to pro mě budou kola k zblití :D

              • Lister  

                Však se na ně dívat nemusíš.

                • alinceb  

                  :D

                • Scottman  

                  Tak když něco takového vidím, tak se vždycky jenom pousměju jaký je to kočkopes :D

                  • RacerX  

                    Se mi zda, ze jsi fakt mimo, to ze mas omezene designove citeni uz je jasne, ale tolik bych se s tim v kazdem druhem prispevku nechlubil…;o)

                    • Scottman  

                      Asi jsem fakt mimo, ale pro mě čím jednodušší a méně nápadné, tím lepší. Na 601 v rawu bych plácnul Totem-a v rawu. Nemám prostě rád cirkus, toť vše :D. Jediné barevné, co na celočerné kolo sedí jsou Cmax Enduro kola, ty se mi líbí moc.

            • logoman  

              No kez by, vcera pred spanim jsme premyslel jak by moje kolo vypadalo s cervenou vidli, jeste bych ho doplnil cervenym sedlem :-)

              • alinceb  

                Barevný fekalporno? ;)

                • logoman  

                  Kdyz muze byt toto muze byt vsechno :-D

                  http://fotos.mtb-news.de/p/1597793

                  • TJK  

                    :-)

                    • logoman  

                      No fajn jeste pls dodelej cerveny sedlo a korunku dej taky cervenou, mozna i spodni misku hlavka :-D

                      • alinceb  

                        To je fotka. Tomáš s fotokrámem neumí…;)

                      • TJK  

                        se navotravujes :-DD

                        • logoman  

                          No to jsi odflakl, korunka a sedlo jsou malo syty … :-D

                          • TJK  

                            tyvole ja sem amatersky lestic.. zadnej potmanhanej fotkram juusr :-) si to udelej sam :-D

                            • logoman  

                              :-DDP

                              Jinak fajn divocina ne jak zdejsi zaprdeny kola :-)))

                            • logoman  

                              Uz se to blizi, kua to zase bude porno na kolech :-) Vypada to ze bude mit ostrejsi rysy :-)

                              • logoman  

                                POpravde dost to pripomina enduro od speslu xD

                                • logoman  

                                  Tady uz je videt vsechno :-)

                                  Myslim ze povedena evoluce. Vypada hezky. Ted jsem zvedavy na geo.

                                  Chtelo by to kvalitnejsi fotku at se da dat do galerie :-D

                                  • RacerX  

                                    Evoluce ano, ale trosku mi to pripada jako ztrata identity Moja. I kdyz co dale vymyslet…trosku zatim bojuji s uchycenim tlumice k zadni stavbe, ale chce to kvalitni foto z boku, dojem pak muze byt naprosto jiny.

                                    • lukas aka mitro  

                                      mi ram pripada jak od speslu:(

                                      • kali222  

                                        to taky :D hlavne je desivej pomer haksny vidle X mastodonti ram. :)

                                        • logoman  

                                          Tak s temahle vidlicema pripevnenyma k tlumici myslim zacal spesl. Poprve to bylo na sx trail 2009 …

                                          Pomer mi prijde v poradku. Tady mi to prijde markantnejsi

                                          na 301 mi prijde subtilnejsi.

                                    • logoman  

                                      Me to nevadi, pokud ho udelaji pekne, aby ciste navazovalo na zadni stavbu (zatim to tak moc nevypada) nemam s tim problem.

                                      Ted ta dira ve predu vypada jako na speslu enduro.

                                      • RacerX  

                                        Ta vzpera je tam dobra, imho spesly enduro mi prijde jako jeden z nej ramu na svete (LV 601, Nicolai, SC Nomad a S Enduro), takze jedine dobre. ;)

                                        • Endurossta  

                                          proč mi připomíná polygon?

                                          • RacerX  

                                            Nevim, ale pohled to neni pekny.

                                          • logoman  

                                            No to nevim, ten vypada uplne jinak. Jen maji spolecnou matnou barvu.

                                            Zatim je to asi prototyp, ony vsechny matny kolo vypadaji trochu o nicem. Jak na to daji nejaky pekny lak hned to bude jina :-)

                                              • logoman  

                                                Zrovna jsem to sem chtel poslat.

                                                Strasne se mi to libi. Enduro od speslu je senzacni, mojo taky. Tohle je jejich krasna kombinace.

                                                Pekny je vnitrni vedeni, vypada to promakane. Jeste znat geo.

                                                Ale pusobi delsi a nizsi. Kua skoda, ze si nedokazu obhajit dat do ramu tyhle prachy :-/

                                                • Scottman  

                                                  Vypadá to pěkně, lépe než starší ročníky a Enduro od Spešlu nebrat už jen kvůli velkému S :D

                        • Baba-Ji  

                          k cervene vidli cervene rodla, mozna i pedaly, sedlo nevim, nevim

                  • Lister  

                    Na tohle jsem se taky dával. Štika byla lepší. Docela by mne zajímalo proč to měnil.

                    • TJK  

                      nic naplat.. ale vybral sis spatnou barvu :-D

                      • logoman  

                        Jo byla by to takova piha krasy. Mozna zvlastni, ale dodalo by to kolu smrnc a na individualite.

                      • Lister  

                        Dle obrázků v tomhle testu jsme se rozhodl, že se mi to nelíbí. Navíc co mi říkal prodavač, když zjišťoval dostupnost, tak měli poslední dva kusy v černé a asi letos už ani jiné nebudou – ale to nevím jistě. Bílá zcela nedostupná.

                        • TJK  

                          me to prijde moc hezke.. ale v uhlu pohledu aby to bylo takove svitive a trosku provokativni.. z usedlejsiho uhlu pohledu a takove celkove sladenosti celku je ta cerna lepsi :-) hele ja mam taky bilou vidlu v barve ramu.. a mohl sem tam fouknout treba zelenou :-D

                        • lukas aka mitro  

                          Ja bych se tim testem neridil…vzdy to kolo ma avidy, s tim se neda jezdit.

                    • logoman  

                      Na novym kole (nomadovi) uz ma zase RS.

              • TJK  

                no ja si stale vybavuju sedivy Mojo se zlutou marunou.. to bylo fakt paradni kombo… ale nevim jestli zlutej ram, bily kola a cervena vidle bude uplne ideal kombo.. i kdyz.. udelej si nejakej nacrtek a uvidis sam :-)

                • alinceb  

                  Ne, já, být logomanem, bych ji tam dal. Aspoň se bude komu smát. Bílý Hayesy a lihovka už jsou takový vyčpělý…

    • svářeč  

      zdvih nastavíš z venčí bez většího zásahu?

      • Lister  

        Už jsem to psal vedle. Systém foukání té vidlice je takový, že v okamžiku, kdy připojíš pumpu na ventilek, tak se otevře pozitivní i negativní komora zároveň a v tu chvíli může s vidlicí hýbat dle rozmyslu v cca horní třetině zdvihu, když pak foukáš, tak se nevysunuje. V okamžiku kdy pumpu odpojíš, tak se spojení uzavře a vidlici drží v nastaveném zdvihu IMHO hlavně tlak negativní komory. K lazení hodnoty zdvihu tam jsou spacery, které se mají do vidlice instalovat. Jsou tam tři, když nedáš žádný, tak má 170mm, pokud všechny tak 140mm, ale ty spacery dle mého nedělají nic jiného, než že ti jednoduše vymezí tu horní pozici, ale bez nich to asi bude fungovat taky. Je to jen na zkoušku, až si zdvih ujasním, tak to vyřeším definitivně.

        • svářeč  

          dík,vedle jsem neměl čas pročítat.

          • Lister  

            Tak bez těch spaceru se nějak divně chovalo tlumení. Tak jsem to raději vyřešit správně a mam tam 140 mm. S tímhle zdvihem je ta vidlice cca stejne vysoka jako Talas na 150mm takže mám to na co jsem zvyklý. Možná to časem zvednu na 150mm. Změna zdvihu je nakonec hodně jednoducha. Pokud člověk nechce dělat repas vidlice včetně výměny mazaciho oleje tak se to da zvládnout do 10 minut, protože spousta kroků z oficiálního postupu se dá přeskočit. V podstatě to není o moc složitější než vložkování tlumiče.

    • logoman  

      Tak at to pekne jezdi!

    • lukas aka mitro  

      ten modry cuplik to uplne kazi..ale uplne…:(:(

    • kubad  

      550mm zástavba je standard pro 26" 160mm vidlici

      • scret  

        nacelniku, prosim te, MK8 a MK9 ma stejny vahadla?? prijde mi, ze na MK8ce jsou i tlustejsi srouby, ale mozna se mi to fakt jenom zdalo po narocnym dnu:)) diky!

    • vojtechposmourny  

      Jak jsem psal ve fotkách, tohle je zatím nejhezčí setup. Ta vidle v matně černé tam sedne jak prdel na hrnec.

      Super.

    • RacerX  

      Vypada to konecne dospele. ;)

      Co se tyce tech spodnich nohou, verze pro kola 26 a 27 jsou stejne, proto tam je tolik mista. Nemohu to ted najit, ale bylo mi to potvrzeno i od Kesu-a.

      • Lister  

        Ty verze se liší celkovou výškou a offsetem. Ale je pravda ze nevím, jestli je toho dosaženo úpravou korunky nebo kluzáku.

        • RacerX  

          Jojo, melo by to byt jinou korunkou.

          • Lister  

            Pak by to bylo možné. Možná je jednodušší udělat lehce jinou korunku než řešit dvoje kluzáky.

            • TJK  

              no z vyrobniho hlediska.. mit vsechny dily stejne vcetne odlitku spodnich nohou ale resit jen 2 nastroje na vykovek korunky je sakra velka uspora.. to vypada ze nekdo pri konstrukci dost premyslel jak vytriskat z jednoho produktu co nejvic s co nejmensimi naklady.. a pokud je mattoc tak kvalitni a prokaze i spolehlivost.. tak to vypada ze se manitou vraci ve velkem stylu!

              • Lister  

                Každý systém má svá slabá místa. Tady je to právě to spojení/odělení pozitivní a negativní komory. U některých kousků Dorada (u Mattoca už popisováno taky) se za provozu stane, že těsnění neudrží tlak pozitivní komory a dojde k malému úniku vzduchu do komory negativní. A jelikož tlak v negativní komoře omezuje maximální vysunutí vidlice, tak dojde ke snížení zdvihu. Venku jde vyřešit připojením pupmy, a roztáhnutím, ale asi to není nic příjemného.

                • TJK  

                  jo to se mi stalo na talasu.. za jiszdy neudrzelo tesneni a vnitrni snizovaci komora sezrala tlak z hlavni a talas pekne sjel az na doraz :-D

                • deekay  

                  Stejny problem jak v rs dualair.

    • mirabike  

      jo… tohle mu sluší nejvíc, co jsi zatím měl… mohlo by to i nejlíp fungovat, já bych to zvednul aspoň na 160 ;-)

    • mpIII  

      Moc pěkný, konečně změna po záplavě odporných Piků. :0) A taky jsem rád, že jsi vlákno založil ty, takže konečně nebude docházet k ufňukánské cenzuře. ;0)

    • Sgt Pepper  

      jsem moc zvědavej, až se dostanete k CX a dál, jestli někdo to římský číslování zná až tak daleko ;-)

    • TJK  

      Neco pro Deekaye.. Trek Slash 650b + 29er Pike tomu se rika mit fest polozenej hlavovej uhel :-D

    • TJK  

      hlavne se toho nebat! Skoda ze tam nejsou modre gripy… trosku modre tomu chybi!

      • Baba-Ji  

        modra ne, dal bych gripy cervene nebo zlute

        • TJK  

          ja bych do toho prave zakomponoval modre gripy a sedlo… prodte kdyz cirkus tak poradnej, nemyslim ze by to bylo spatne :-)

        • Kubiczech  

          66sick výbavička jasná volba.

      • RacerX  

        Me se tohle libi jak svina! Uz se tesim az budu resit zase novy bike. :D

        • TJK  

          ze jo.. je to zase uplne neco jineho nez mit decentni vyladeny bike.. tohle ma taky avoje kouzlo a navic to neni takovej barevnej prasopes.. ma to urcitej smysl a vypada to proste dobre..

    • TJK  

      Lister @

      kdyby ti nevonel On One .. muzes mrknout i k SUPerioru :-)

      • honhav  

        pekny, ma to i pripravu na nosice, coz „novy“ vyroci fatbiku zanedbavaji…

        • TJK  

          to si prave rikam, ze kdyz fatbike tak je mozne ze majitel ho bude chtit treba na cestovani.. takze ty drzaky nebo moznost je namontovat je dost dulezita.

          • honhav  

            Presne, plaste co trosku jedou nebo pak na zimu, brasny, nosice na vodu a mas fantastickej pohodlnej cestak…

            Spacak, burty, ohynek, polarni zare, romantika :D

      • Baba-Ji  

        kdyz fatbike, tak Nicolai

      • logoman  

        K cemu krome jezdeni po snehu a pousti to je? Ja to porad nepochopil.

        • scret  

          moda…

          • honhav  

            tak krome mody to ma super prostupnost, pohodlne se na tom jezdi i v terenu, dobre se na tom vozi naklad kamkoliv…

            Jo gumy maji lehce vetsi odpor, ale jezdi se s tim prekvapive lehce na ten objem…

            Podle me me to ma smysl jako cestak, na mirny snehovy podminky, do blata a spatnyho pocasi… Imho me lepsi napad nez mit k fullu xc pevnak…

            • honhav  

              Jo k utvoreni nazoru to chce opravdu pojezdit… taky jsem koukal dost skepticky…

            • scret  

              tak dulezity je po tom vytvorit hlavne poptavku, udelat spravny PR, vyzdvihnout vyhody a sama pozitiva atd.:)

              Jako verim, ze to muze byt fajn, obcas si to treba pujcit, ale hned si to kupovat??

              Kdyz uz to ma i Sup a celkove dost vyrobcu, lze uz jen ocekavat poradnou masirku, aby to byl dalsi bajk do rodiny:)

        • jIrI___  

          Prý že to v terénu jede úplně perfektně.

      • Lister  

        Jo tak tohle by mi nevadilo.

        Hodně libi a proti značce nemam vůbec nic.

    • svářeč  

      nedávno tu byl tank,k tomu se nedostanu,ale tohle jsem nafasoval k práci.

      jak nerad tyhle mr.ky používám…musím říct že zrovna tenhle kus brousí pěkně:-D

    • sjusko  

      Nejak se nemůžu dopočíta, jak mi vyjde hlavovej úhel při následující kombinaci (MK11):

      140mm vzadu a zadní kolo 26"

      160mm vepředu, 27,5 kolo (vidle Pike taky ve 27,5)

    • sjusko  

      Nejak se nemůžu dopočíta, jak mi vyjde hlavovej úhel při následující kombinaci (MK11):

      140mm vzadu a zadní kolo 26"

      160mm vepředu, 27,5 kolo (vidle Pike taky ve 27,5)

    • RacerX  

      Tak panove, jedu takhle lesni pesinou sirokou ca. 5cm, same koreny, kameny, metrove dropy, vlastne spis letim, protoze rychlost mam ca. 40 az 70km v hodine a najednou vyletel kamen primo do ramu, klik, prevodniku a me holeni, nic se me a technice nestalo, i kdyz mel ca.. 55cm v prumeru!

      Aby jste verili, prikladam foto kamenu s mou helmou.

      Jo a pak v hospode byl jeste Usamer bin Issa…tolik nahod v jednou bikerskem odpoledni…husty to bylo fakt radne. :D

      PS.: papir snese vse ;0)

    • poloboh  

      Páni, viete mi poradiť, kto by mi vedel spraviť elox s farbou na pár drobností? (nejaká tá skrutka, koliesko odskoku vidlice etc.)

      Prípadne aj s Liteville Včkom by som niečo skúsil; svářeč, bitte, ako si to dostal do modrej?

      Vďaka

      • svářeč  

        nápis mám komplet stříkaný.popravdě vubec netuším,jak origo vypadá.nikdy jsem ho neviděl.

    • kali222  

      teoreticky nekdo semnou neco mensiho na bike-discountu a bike-components? malyho protoze chci umorit (prijemna cinnost vzhledem k vyznamu) prachy na PP.

    • Lister  

      Nevíte, jestli někdo už definitivně potvrdil nebo vyvrátil kompatibilitu CCDB inline a LV?

      To abych si ty jednotky mohl barevně a funkčně sladit…

    • svářeč  

      zakladatel asi nebude vědět,ale kdy že se má konat sraz v Žamberku?jen si vzpomínám,že mirabiker jde ten víkend ke tchýni na pijatyku:-D,to je vše.vykouřeno z hlavy mám a řádně:-(

      začíná se mi kurvit volno na to určené,snad 26.7. to nebylo…?

      • smizo  

        řešilo se to v minulym vlákně,ale nepamatuju si,zda se dořešilo právě nějaké datum,ale vymýšleli jsme to s Bafoonem,tak kdyžtak zkusit i jeho

        • Bafoon  

          mi je po včerejšku trošku blbě, tak se snad chytnu časem… :-)

          • smizo  

            z čeho prosimtě? sme tam zůstali trochu dýl včera..dneska­..přišli jste o super zábavu..takže se koukej chytat rychle!!

    • Scottman  

      Dnešní test Onza Ibex, na mokrých kamenech a kořenech ve srovnání s TrailKingem slušně řečeno totálně zaostává, stačí lehce pohladit přední brzdu a okamžitě ztrácí grip a jenom se klouže. Na měkkém se držel lépe oproti TK díky vysokým bočním figurám – shrnutí: pro mě je to na předek plášť pouze na úplně vyschlé traily, každopádně na něj dojde na podzim, kdy půjde na zadní kolo ( mezitím bude vyčkávat na příležitost v podobě > týdenního sucha ). Jsem zvědavý na postřehy od TJK. Testoval jsem při tlaku 1,1 atm a to už se mi plášť jeví celkem přefouklý, ale i přesto mi dneska pod patkou uslintlo mlíko ( nižší tlak ani náhodou ). Ještě bych měl dotaz na Racera: jak na 601 vozíš nastavený ten ozubený úchyt tlumiče k rámu?

      • RacerX  

        Vozim to dle potreby ;-)

        • Scottman  

          Aha, dík, to mi velmi pomohlo ;-))). Na traily jako máme my tady jsi to měl zhruba jak?

          • RacerX  

            To nevim, to byla ma prvni vetsi projizdka, to jsem teprve zjistoval co a jak.

            • Scottman  

              Aha, škoda. Dneska jsem to měl už podruhé nastavené na nule, po dnešku jsem to hodil na položenou 2, tak uvidím. Ale mám radši níže střed a položenou hlavu. S tím pláštěm to bylo dneska kluziště jaké jsem nezažil od poslední návštěvy zimáku :D

              • kali222  

                tak ze by „tak nejak politicky“ padly nadpozemsky schopnosti tohohle plaste?:D jeste ze to neni baskydsky no.1…

                • Scottman  

                  Nevím, na sucho bude gut, na mokrých kamenech a kořenech těžce nedává. TrailKing kdyby nevážil 1100g, tak by byl úplně super, možná časem pořídím PT verzi, protože lepší plášť jsem zatím neměl, jediné, kde TK není úplně stoprocentní je sypký povrch – vybržděná hlína, tam se Onza v náklonu kouše více.

                  • Atilla  

                    Zajímavé, že jsem na něm v maštalích jezdil po dešti ty nejvíc kořenité sjezdy a byl s ním ve špindlu když spadlo 90l denně v totálních sračkách. Jestli to není spíš rukama.

                    • Scottman  

                      Jako je to možná zčásti rukama, ale TrailKing drží na mokru prostě a jednoduše lépe, až budeš řešit další gumu, zvaž jeho nákup, drží na mokru oproti Onze úplně neskutečně ;-)

                      • Atilla  

                        Vzorek hodně podobný MK2, takže nejspíš tragické boční vedení. Je jasné, že ten řídký vzorek bude v bahně lepší, ale když budu chtít bahnáka, tak wet scream. Ono jestli má TK 1,1kg tak to je víc než butyl verze onzy a jen o 50g méně než minion v butylu a těžší pláště se chovají vždycky lépe.

                        • Scottman  

                          Boční vedení v blátě není u TK vůbec tragické, ale ocenil bych větší boční figury na to, aby se zařezaly na měkkém suchém a sypkém povrchu v zatáčkách, což pro mě Onza splňuje, ale je pro mě jen na to.

                    • deekay  

                      Tam jde o to ze ty ruce sou furt stejny. Ty trailkingy jsou fakt z mekke smesi, trochu na omak pripomina 42a.

                      • Scottman  

                        +1 ruce jsou furt stejný a tak často jsem se ještě nikdy neválel :DDD. Včerejší vyjížďku bych mohl nazvat spíše než vyjížďkou válením sudů :)

      • Lister  

        Nízké tlaky dohromady s tím že ti to nedrží ⇒ pořád z toho mám pocit že sedíš moc na zadku.

        • Scottman  

          Vzadu jsem nebyl, to co jsem měl nafoukáno byl nejnižší tlak, který s tím pláštěm mohu provozovat, po přeměření manometrem z auta změřeno 1,2 atm a i tak mi po nájezdu na šikmý šutr lehce podfoukl, kdybych chtěl vozit jistotu jako u TK, tak jsem na 1,4–1,5 atm, takhle se to lehce žvýkalo.

          • Jarda636  

            Včera stejné trasy, stejná kola, jen jiné vidle, já minion DHF 3C a všude uplně na pohodu, TJK dá určo report jak se Onza chovala,

            doma pak kontrolní přeměření a tlak na předku 12,9 psi(myslím 0,8 atm), žvýkání vůbec žádný a šotolinový výjezdy a přejezdy i z 1plackou na pohodu

            zadek nafoukán na 1,4 atm-minion DHF EXO TR

            • TJK  

              no zjistil jsem ze ten tlak byl asi zbytecne vysokej na predek.. kazdopadne ty pady byly vice mene chyba pilota.. prvni pad, nejel jsem na dost strmou hranu kamenea podklouzlo mi kolo, ale jeste jsem to vybral, jenze k moji smule jsem to vzal na druhou stranu kde byl jeste vic naprimenej sutr a vzhledem k tomu ze jsem musel brzdit pred ostrou klopenkou tak uz to fakt ta Onza udrzet nemohla alehnuls jsem na predek… druha drzka byla na tom trialovym kousku s tema velkejma kamenama… bohuzel jak tam kluci staly tak jsem zastavil a misto toho abych to teda slezl tak jsem zkousel nastoupit z tech kamenu a po pul metru bez rychlosti sem zapichl kolo a sel po rypaku mezi sutry :-D moje blbost… no a treti pad byl takovej holt nevinej… s tim nema co delat ani pilot ani guma… bylo tam vyjety koryto tak sem si vybral stopu vedle lehce ve svahu a pod listim byl odhalenej koren pekne kolmo do koryta.. takze mi sebral pod rukama predni kolo a bohuzel sem ho trefil primo zebrama jako prvni…

              No a ke gume jako takovy… nemeril jsem ji ale minimalne na tech 64mm bude… pocitove jede uplne stejne jako DHF kdyz sem ho mel na predku… pohodlny je vice mene fakt hodne.. to me na nem bavi… v hlubokym blate cca 20cm max. skvele vede… zaprve diky sirce a zadruhe asi diky bokum ktere fakt kousou.. na tvrdem sotolinovem povrchu pocitove kouse stejne jako DHF coz je fajn. Takze jsem zatim potesen a guma vypada fakt schopne… jeste se chystam vzit ho na lokalni traily a pak na jestedskou spagetu kde budu mit primy srovnani s NN a DHF.. pak se uvidi jak moc dobre na tom je…

        • Scottman  

          Včera jsem měl 50mm představec a 785mm řídítka ( z kopce dobré, do kopce se mi s tím moc dobře nejelo ), takže je možné, že jsem byl o něco více vzadu než obvykle. Ještě tomu plášti dám šanci s mým standartním kokpitem, ale na mokru mu nevěřím, už jen kvůli tomu, že musím foukat větší tlak, jinak se žvýká a shodil bych ho z patek, tím ten grip bude také hodně ovlivněn.

      • TJK  

        mno.. na kamenech klouze a rekl bych ze dost :-DD obe odreny nohy a celkem fest narazeny zebra kdyz se priomo potkaly s korenem stromu pri drzkopadu :-D Kazdopadne tezko soudit jak moc ma velky vliv ty kameny ktere byly o vikendui v Jizerkach fakt ultraslizky :-DD tuhle trasu sem jel prvne a porovnani fakt nemam… takze na hodnoceni dost brzy.

        • Scottman  

          Hele, já jsem to sem původně nechtěl psát, abych nebyl za vola, ale já mám fest naraženou kyčel a sedřenou půlku levé holeně od skluzu přes šutr :DDD

          • TJK  

            pisu to vejs.. ale kdyz si to v hlave srovnam tak za to guma asi nemuze.. resp bych za stejnych podminek upadl na jakykoli gume…

            • Scottman  

              Já už v takových podmínkách s TK jel minimálně pětkrát a neležel jsem, bylo to na Vyhlídce, kterou jsem radši ani celou nedokončil, protože poslední pasáže jsou velké šutry, na kterých se musí i zatáčet a potom sjezd skály a pod ní odjezd z kamenů, to by byla další držka :D. Na měkkém vede hezky, to souhlas, na sucho tomu plášti věřím, na mokro ho už znovu nenasadím, už mám zpět TK.

      • mr.antik  

        takže ještě budeš chtít Maxxisku zpátky? :-) Nedám :-)

        • Scottman  

          Ne, ale na přední kolo už jedině Conti a kašlu na váhu, už teď mi 601 váží rovných 15,2 s TrailKingem, který má 1100g, možná časem pořídím Barona, nebo Kaisera / Kaiser project. Na druhou stranu nevím jak drátová patka půjde používat na deemaxech ( asi půjde, na jaře jsem měl provizorně chvíli nandaného verticala s duší a ten nešel potom skoro ani sundat ) a hlavně jak by to šlo nahodit, jestli vůbec a s jakými tlaky bych to mohl provozovat, UST patka na Trail Kingu jentak nepodfoukne, ještě se mi to nestalo.

          • jIrI___  

            Drátovou patku na bezduše nedávej! Nandat to jde bez problémů, ale při sundávání jsem musel použít kleště a pilku, patka prostě nešla normálním způsobem dostat z drážky.

            • Scottman  

              Už jsem tam měl verticala a dolů šel rukou a bez montpáky, ale asi 15 minut jsem se s tím mordoval, jako jde to, ale dře to :D

              PS: ten plášť byl ale předtím rok ježděný s duší na obyč ráfku

              • scret  

                zas nechapu, rpoc to dobrovolne podstupovat znova:)

                • Scottman  

                  Protože voe nemusím mít strach, že to s mou oblibou ultranízkých tlaků někde zuju na trailu a jentak to nepodfoukne :D

                  • scret  

                    no tak zrovna u drateny patky, ktera na to neni delana, bych se toho osobne bal nejvic… A pak druha vec, drateny verze maj s tema vyssima vetsinou shodny jen vzorek a nazev..

                    • Scottman  

                      Vyšší řady u Kaisera, Kaiser project a Barona, než s drátěnou patkou nejsou, bohužel není ani jeden ve 2.4 – 2.5 UST :(

                    • Baba-Ji  

                      DH verze jsou s dratem …prave aby se tak nezouvaly ;)

                      • scret  

                        i UST verze?

                      • Scottman  

                        Přesně tak, je to porod shodit při nulovém tlaku rukou ( natož při jízdě nafouklé, podle mě to nemá ani šanci podfouknout jak to drží ), ale jde to :D

          • mr.antik  

            no mě to přijde úlet takový gumy… Nedovedu si přestavit nic moc lepšího (z univerzálních gumy) než toho 3c miniona

            • Scottman  

              Výhoda těch mega gum je, že já tím jak jsem lehký, tak mohu vozit ultranízké tlaky, aniž by se mi to žvejkalo a ten grip při nízkém tlaku je ultrasuper ( ale musí mi to plášť umožnit, což třeba Onza neumožní, protože se žvejká a podfukuje i při 1,2 atm a s tímhle tlakem vozím Ikona na zadku ) ;-)

              • mr.antik  

                Tak já taky nejsem těžkej, ale nějaký tlak tam musíš vozit, když ceš jezdit trošku agresivně a rozdíl v gripu 1,2 nebo 1,4 už není tak velký, to je spíš o směsi než o tlaku.

                Ty miniony zas nejsou takový balóny, takže se chovaj kulturně při nižším tlaku (mám tak 1,4 vpředu, ale ta pumpa už tyhle desetiny moc nerozlišuje).

                Navíc se na takovým povrchu nenaučíš jezdit – ale samozřejmě můžeš vzít Muddy Mary ve Vertstar směsi.

                • Scottman  

                  Právě, že mi na Maxxisu vadí, že to nejsou balóny, bo to já rád :D. Rozdíl v gripu mezi 1,2 a 1,4 už není tak velký, ale rozdíl v gripu mezi 0,8 ( kdy je TrailKing pevnější než ta Onza při 1,2 a mohu s ním jezdit podstatně agresivněji třeba po šikmých kořenech, nebo kamenech, kde by Onza v rychlosti podfoukla ). Na takovým povrchu se nenaučím jezdit nevím jak je myšleno – povrch je stejný, vybavení je jiné a agresivita jízdy se s masivním pláštěm pro mě spíše zvyšuje, protože se nemusím tolik krotit a mít strach, kde mi to zase podfoukne když to pošlu někam do šutrů a kořenů trochu v rychlosti…

                  PS: Schwalbe nebrat, nechci po lese hledat figury :D

                  • mr.antik  

                    tak na takovém povrchu se musí jezdit s citem a bez brzd, aby to nestihlo ulítnout, samozřejmě nevim co za druh kamenů tam máš, prostě klouzání je součást jízdy… já se občas divim, na čem borci sjedou věci, o kterých se mi ani nezdá.

                    • Scottman  

                      Tak samo, že tohle vím, ale utažený nájezd do zatáčky, kde jedeš přes šikmý kámen a kořeny, který je v solidním svahu, není tam moc místa na zbyt a potom musíš vybírat zatáčku nejde úplně bez brzd, protože potom už nedobrzdím do zatáčky, nalítl jsem tam tak jako bych měl TrailKinga, zadek s citem na brzdě, přední brzdu jsem lehce pohladil ještě před nájezdem na kámen, abych nepřehnal rychlost, potom jsem se jí už nedotkl a korigoval to zadní brzdou, přední kolo podjelo na kamenu do řiti a už jsem dřel holení šutr, tohle bylo dáno pláštěm a moje jezdecká chyba to z 90% nebyla, protože s Trail Kingem jsem to zatím vždycky dal a už hodněkrát bylo takhle mokro a šutry oslizlé. Je to na 1.rychlostce Sušického Enduro X race, na YT zadej do vyhledávače jestli chceš:Javornické okruhy LV sraz 2014 II a je to místo v čase 1:23 – k videu: byla to moje první vážnější jízda na 301 na tomhle trailu, takhle vzadu a pomalu už nejezdím :D. Je nutné podotknout, že po závodě, Scott campu a po deštích teď tento trail vypadá úplně jinak než při závodě, to bylo ještě velmi uhlazené, teď vylezly kameny, kořeny a všechno je obtížnější než předtím ;-)

                      • mr.antik  

                        no to je dobře, že to je těžší… :-) Těžko odhadovat, já už si to ze závodu nepamatuju, jen vím že na té jednižce snad žádné vyloženě těžké místo nebylo, ale za mokra by mě to docela zajímalo, škoda že je to tak daleko.

                        Je jasný když střídáš gumy, tak se těžko zvyká, ale když je guma předvídatelná, je to jedno, i když není grip stoprocentní

                        • Scottman  

                          Právě ta nepředvídatelnost u Onzy se mi nelíbila, horní pasáže byly oslizlé, projel jsem je vcelku s jistotou ( ale s menší jistotou než s TrailKingem ), neutrhla se, tady v tom místě bez varování uklouznutí, se kterým už nešlo nic udělat, naprosto nečekané. Včera bylo ultra mokro, dneska zase, ale dneska jsme s Alešem měli udržovací a upravovací odpoledne. OT: Máme vyhlídnuté jedno místo, kde se bude měnit stopa, budeme to upravovat na podzim.

                      • mpIII  

                        Jak tě tak nějaký čas sleduju, tak bys měl deekaye požádat o ruku nebo o adopci. Podle chuti. Vám dvěma by to prostě náramně klapalo. ;0)

            • scret  

              jinak ta drazsi verze Miniona, co jsem koupil, tak bych po vcerejsim otestovani rekl, drzi jeste o kus lip…

              Po vcerejsku jsem z maxxisu unesenej jeste vic… Clovek to muze rubat a nemusi se bat o gumy..

              • mr.antik  

                jaká je ještě dražší verze?

                • scret  

                  maxxtera 3C a janevimcojeste…

                  • mr.antik  

                    tak to asi mám… plus všechny ty fíčury k tomu

                    • alinceb  

                      Nějakou volitelnou výbavu k tomu nedávaj?

                      • mr.antik  

                        nevim, já to mám v plný palbě :-)

                        • TJK  

                          takze dvouzonova digi klimka, vyhrivany sedacky vokana a zrdcatka, elektricky nastavitelny sicny, adaptibilni tempomat, nataceci bixenony , couvaci senzory a tak? :-DD

                          • alinceb  

                            Co T? Myslíš, že to ujede? :)

                            • TJK  

                              zatim se snazim srovnat s nejakym rachotem pri jizde a 2cm vuli ve volantu? :-D ale nerekl bych ze to je nerealne… 1600km neni zas tolik a dalnicni jizna normalnim tempem je lepsi nez nahrkat to po meste a dirach.

                              • alinceb  

                                To řízení už lepší nebude a rachot prý dělá destička zadní brzdy, která nevrací…

                                • TJK  

                                  to sem si myslel :-D… oboje :-) no snad se nebudou moc hrat kola… testnu to cestou domu.

                                  • alinceb  

                                    Šáša mi ještě nevolal, takže Vectra je možná ještě vcelku…

                                    …a nebo se jen bojí přiznat…:D

                  • Scottman  

                    Toho má ode mě ;-)

    • scret  

      tak navrat domu z LBC docela v pozdnich hodinach, totalne kantare.. Cesta ale gut…

      Fajn vejlet. Velke diky Tomovi za azyl!

      Zitra dopo asi taky pojedu na RTG, ten loket se mi moc nelibi… Kazdopadne to byl megaluxus sjezdik!

      • TJK  

        ja jedu s zebrama na RTG dneska :-D ne ze by to bylo nejak zasadne neprezitelny.. ale deni odskodny 1000kč a narazeny zebra dle tabulky 21 dni je fajn :-DD

    • kali222  

      :) že by?

      • mpIII  

        K čemu tam vlastně jsou ty chrániče? Vždyť akorát zvyšují váhu…

        • Atilla  

          U nás bych je uplatnil.

        • lukas aka mitro  

          No…aspon se nemusis divat na obebanou vidli, kdyz to nechtic posles mezi sutry…

        • RacerX  

          Az vezmes kolo do kamenu, kde kazdou chvilku, pokud nebudes chtit tlacit, bude riziko, ze skrtnes kamen a orves vidli, tak pochopis. A kolik to prida…80g celkove?! Resis kraviny.

          • mpIII  

            Největší šance škrtnout při jízdě o kámen je u nejnižšího místa dolních nohou (viz odrbané 40tky a 36 180). A až tam ten chránič nesahá. Takže to je prostě inovace pro inovace, jen aby se odlišili. Zahazování po nepovedených skocích nerozporuju, ale opět jsou nechráněné kluzáky. Tomu magnéziovýmu odlitku běžné oděrky nevadí, plechovka, která se po pádu na šutr prohne jako LV to taky není, takže ten chránič je ideální pro lidi, kteří brečí nad každým drápancem. Tedy přesně pro Tebe. ;0)

          • mr.antik  

            dal bych 3M fólie kterou prostě vyměníš… tady budeš jezdit s podrápanými plasty :-)

        • Baba-Ji  

          Kez bych mel neco podobneho na Totemu, zrovna mam na boku ve spodnich nohach moc peknou prohluben, ani nevim z ceho. Byt jeste trosku hlubsi, tak uz asi dojde k prorazeni/pras­knuti steny, ceho jsem se teda pri prvnim zjisteni obaval.

      • lukas aka mitro  

        Porad jsem z XF na rozpacich, ma to HSE?

    • Lister  

      Teorie relativity.

      Není 1.5 cm jako 1.5 cm…

      Ale na XC to bude fajn.

    • Lister  

      Existuje momentovy „lámací“ klíč kterým by se dalo kontrolovat utažení na obě strany? Rozsah spíše menší na momenty do cca 10Nm.

    • Scottman  

      Pro Ibis-áky: konečně ostrá fotka nového moja z boku

      • honhav  

        vypada to pekne, takovej lehce nedotazenej spesl :D

        • Scottman  

          Staré HDR vypadalo podle mě lépe, mohli jenom změnit geo. Podoba se Spešlem tam je v předním trojúhelníku a to docela velká, kdybych si měl aktuálně vybrat z carbon rámů, tak se mi nejvíce líbí Yeti sb-66

      • kubad  

        vyloženě ošklivé to není, ale u toho středu je to divné

        • logoman  

          Podle americkych for, amici radi vozi flasky na piti. Takto tvarovany spodek na ni udela misto. Ma to enduro, nomad …

      • logoman  

        Heh, zda se ze mavic nema moc dobry gumy … :-D

        Pusobi malickym dojmem. Ale mozna to dela S-tvarovani dolni trubky a predsazena sedlova trubka.

        CS vypada kratce, pekne. Nejvic me u nynejsiho kola vadi dost polozena sedlovka, tim se dostane pri vysunuti sedlo hodne nad zadni kolo a dost se zveda v prudsich vyjezdech. Snad to trochu poladi.

      • scret  

        ja nevim, koukam na to uz asi podesaty a porad mi to nic nerika…

        • TJK  

          tak nejak souhlas… nelibi se mi to… bohuzel to zatim vypada ze vrchol dosahli s Ripley a tohlo mozna je promyslene a konecne mozna i geo bude trosku k lepsi… ale pro me to hezke neni.. jako kdyz ne moc podarenym spusobem spoji dohromady predek a zadek ze dvou ruznych kol…

          • mr.antik  

            IMHO Ripley je designově taky ošklivost, což je ale u 29tek celkem normální. Tohle vyloženě ošklivý (pokud udělaj jednobarevný design), ale rukopis Moja je pryč.

            • TJK  

              me prijde ropley krasnej.. tim jak nemaji zadny vahadla a krasne navazujou linky… tohle se mi uz nelibi… libilo by se mi kdyby byl tenhle novej trojuhelnik a starou zadni stavbu :-) .. jinak byrvy biudou stopro jako maji ted a design bude podle me hodne podobny Ripley.. takze by to mohlo byt fajn… pro me to uz ale neni… me se tohle uz bohuzel nelibi takze v pripade vymenu budu brat urcite neco jineho…

              • sjusko  

                Už aby to RacerX prodal co? :-)

                • TJK  

                  ani ne… vice mene to neminim menit dokud to funguje a jezdi… az to praskne tak asi budu vybirat neco noveho.. ale do te doby je to porad v pohode… navic jsem ztrace a probehlo u me vymeknuti mozku asi :-) jak se mi na zactku Knolly hnusil tak posledni dobou u me Warden vede na plne care :-D

              • mr.antik  

                Cenovka bude stejně jak za slušně komplet vybavenýho Kapra nebo Radona v karbonu…

        • logoman  

          A mojo se ti libi?

          Mne se to zda porad hodne ibisi. Libi se mi kombinace ostrych hran a zaobleni. Tak jak to ma ibis i ted. Zde to pekne odhaluje svetlo. Jen vedeni zadni brzdy pusobi neciste.

        • logoman  

          Omg tak jeste jednou.

          Mojo se ti libi?

          Tohle se mi zda hodne podobny. Porad tam je prechod oblin v ostry hrany, stejne jako na moju (Viz fotky). Jen vedeni zadni brzdy je fuj.

          • TJK  

            me se prave napojeni zadni stavby az zase tak moc nelibi.. jak pisu.. jako kdyby pripojili jinej predek a jinej zadek a nejak to nabastlime… i kdyz je tam jasne videt snaha o mnohem vetsi prostor pro blato a plaste a pak je spodek zadni stavby posazeny mnohem vys a nebude dostavat tolik naprdel od sutru jako u Moja…

            • logoman  

              Nemuzu rict, ze to je nejkrasnejsi detail na svete, ale vubec mi to neprijde jakkoliv rusivy. Sedi mi to tam.

              http://ride.io/…-linkage.jpg

              Uplne stejne to ma i pivot. Asi to nepujde lip vyresit.

              Ted na jinou strunu:

              Btw geoska novyho enduro 650b, 422 zadni stavba je good.

              Dost zkratili reach oproti 26 v L ze 460 na 442, coz je imho spravne s tim polozenym uhlem 65,5 by to melo extremni rozvor 1200 +, to uz je moc …

              S-works je uz barevne i graficky dost preplacany …

              • scret  

                nj, jenze Pivot to ma hezky a Ibis to ma kekel zlomeny…:)

                • logoman  

                  Tu vzperu maji obe zalomenou dozadu.

                  No fajn, ze se to tu nelibi, aspon prodam za vic svoje s jeste krasnou vzperou :-D

              • TJK  

                Ten pivot mi prijde trosku hezci…

              • Baba-Ji  

                stejne tomu moc nerozumim, kdo chce vozit flasku, hlavne na takovem typu bajku. …ale asi to bude souviset se zpristupnovanim „endura“ sirsi mase lidi, ktera je na to zvykla treba ze silnicky apod.

                Koupe batohu s kejmlem byla jedna z NEJlepsich utrat z vydajove sekce „kolo“. Clovek se pohodlne a rychle napije bez jakehokoliv kung-fu.

                • Macik  

                  Tak tak, bez toho prostoru na flašku by to nový Mojo vypadalo líp. Navíc je batoh na zádech přínos i po stránce bezpečnosti. Není to páteřák, ale aspoň něco.

                  • logoman  

                    Ja pochopil z US for, ze vsechno co nema dvoukorunku je trailbike :-D . A na kratsi vyjizdku si vystaci s flaskou. Oni tam zas tak vahu nehroti …

                    Camela taky beru jak jednu z top veci a na flasku kaslat …

                • mr.antik  

                  mně to přijde super, nemít baťoh, na krátký projíždky ideální

                  • RacerX  

                    Na kratke projizdce uhasim zizen hned pekne chlazenym beerákem ;)

                  • scret  

                    ja osobne si beru kejml pokazdy treba stejne automaticky jako helmu…

                    A muzu rict, ze ted v sobotu mi nejspis pri padu zachranil zada…

          • Baba-Ji  

            stejne jak na starem S. Enduru, ten ram vypada hrozne diky tomu velkemu pa-uhelniku, ktery je meritkem mimo, proto to vypada tak hnusne.

            • TJK  

              co se musi ale nechat.. tak podle fotky to vypada ze ram prodlouzili a vyrazne zkratili sedlovou trubku.. to by mi vyhovovalo u Moja …

          • deekay  

            Mno, za me teda lepsi jak puvodni mojo,nadruhou stranu to trochu ztratilo svuj punc originality (coz uz nema i ripley).

            Furt mi to ale prijde (hlavne v detailech), jako neco, co vyrostlo na zahradce a ne jako stroj, ktery vyrobil clovek :D

            Jsem zvedavy na tri veci…

            zpracovani, geo a cenovka

            trochu si zaspekuluju, jak tu maji nekteri radi :D

            Pokud nejsou u ibisu tupci a chteji prodavat, tak to kolo bude, nizsi, delsi, polozenejsi a progresivnejsi (coz i dle foto vypada).

            Dale muzou nechat kvalitu vyroby postaru a nechat cenu (pak by to byla takova levnejsi alternativa speslu enduro s DWlinkem – coz muze hodne lidi oslovit)

            Pak muzou zvednout kvalitu a zvednout cenu, to uz si musi dat hodne zalezet, pac to bude v rajonu novyho Nomadu.

            Pak muzou nechat kvalitua zvednout cenu, to budou v hajzlu.

            A nakonec zvednou kvalitu a nechaji cenu – a to bysme pak asi videli hodne ibisu :)

            • logoman  

              Jen abych to zasadil do kontextu :-)

              ibis hdr – 2700 usd s CCDB 3000 usd.

              Stary nomad 2900 usd novy 3000 usd. Odjakziva primi konkurenti.

              Ibis je znacne konzervativni, imho bude mit geo jako pivot mach 6, ne jako nomad.

              Stejne si myslim ze 65 vepredu je pro nas BFU zbytecny …

              Btw koukni na geo V10 vs nomada, jsem se docela divil :-O

              • deekay  

                Ja si nejak vybavuju ofiko cenu stareho nomada v CR asi 69000Kc a Mojo HD 65000Kc nebo tak nejak a u noveho Nomadu se tu psalo o mnohem vetsich castkach.

                S geo mas mozna pravdu, ze do toho nepujdou takhle ostre.

                Ono to bude dobre, pac si pak vybere vic lidi, nez kdyz bajky budou jak pres kopirak…kazdemu sedi neco jine.

                Ja si jako total BFU, kteryho bavi se vozit a ne vyvadet s kolem ve vzduchu kraviny, si polozenejsi uhel pochvaluje, nemam pocit ze jedu v nakupnim voziku a bike jede za prednim kolem :)

                • logoman  

                  Hm tak mozna se mylim a bude to radikalni.

                  • nomad 440
                  • enduro 452
                  • ibis XXX

                  No jsem zvedavy co z nich vypadne …

                  Ja mam na fakture myslim 53k nebo kolik, kdysi to stalo jako LV ram :-)

                  Z clanku na msnb

                  pokud by tu byly podpisy, tohle by ti sedlo :-D

                  As Specialized engineer Jason Chamberlain told me “nobody ever complains about the bikes being too slack.”

                  • deekay  

                    jj a pak taky „There is no such thing as overkill“ :D

                    53k to je slusne, to bylo asi s nakou slevou pro daneho majitele

          • RacerX  

            Prestan to tu uz tlacit, je to porad dokola, pokazde odhali o milimetr vic nez predchozi den a ty sem toho mutanta znova aznova cpes, je to hnusny a k tomu jeste ibis…

    • TJK  

      aaach jo.. a to se mi vubec nelibil… no a ted to nemuzu dostat z hlavy :-D

      • lukas aka mitro  

        Umel bys takovou barvicku?:)

        • kubad  

          uměl, ale nedoplatil by ses

        • TJK  

          to zalezi jestli ji v barvarne maji nebo ne.. pokud ne tak 5kg kyblik na objednavku s cenou cca 1800 za KG :-)

          • lukas aka mitro  

            rozkosne…ja myslel ze barvicky si michas sam:D

            • TJK  

              mno tak zajdu do barvarny a reknu co potrebuji namichat :-)

              • lukas aka mitro  

                sorry za dotazy vesnickeho idiota, ale proc je ta barva tak draha…nijak neobvykla nebude, limitovane pouziti mit taky nebude…nebo je rposet draha bo je moc vyrvana a zaklad prodavaji draho?

                • TJK  

                  u nas je chranena nejak zakonem takze se standartne sehnat neda.. tyhle pitome fluorescentni odstiny totiz patri nejak pod hasicske, dopravni nebo ambulantni ochrane znaky nebo jak to je a standartne nejsou uplne v nabidce… no a pak ta cena je vice mene normalni.. jsou mnohem drazsi barvy treba za 3 tis a vic… a dalsi vec je, ze to neni uplne standartni sortiment,,, a ty ys koupil na sklad barvu na kterou sezenes zajemce tak 1× za rok a prijde si pro max 3 deci? :-) asi ne ze jo :-)

      • kali222  

        durolux? really? :/

      • Lister  

        Jelikož je dostupnost wardenu v evropě taková jaká zatím je a tahle barva je označena jako limitována edice tak než si to u nás budeš moct objednat (což nečekám dřív než koncem roku) tak už asi nebude.

    • Bafoon  

      já jen k tomu svému Drásalovi… :)

      Zjistil jsem tam spoustu zajímavých věcí – třeba jako, že jsem total shit a cca60km v hostýnkách mi celkem stačilo. A pak taky, že mnou plánovaná ýbrakce – „vyrobit“ dar pro kamaráda co se 12.7. ženil dopadla na výbornou, nad očekávání :D

      Kravaťáci for ever :-D

      http://www.kolopro.cz/…-drasala.htm

    • deekay  

      SPY FOTO

      byl vyfocen scottman pri zajizdeni jeho 601 :D

      • TJK  

        Hehe ;))

      • Scottman  

        :D Zítra to půjdu projet, už mám TrailKinga nasazeného zpátky, protože si nechci odřít nový rám :D. Teď čtu na netu, že Conti DH pláště nejdou moc dobře zatěsnit a ani u patky ( drátové ) moc netěsní, co si o tom myslíš Ty jako pokročilý allround ladič? :)

        • Lister  

          Vozí duše.

          • deekay  

            Presne tak…

          • Scottman  

            To vím, ale určitě má hodně načteno :D

            • deekay  

              V tomhle vubec nic, protoze to jde mimo muj zajem.

              jak dratove DH plaste, tak bezdusaky. U ani jednoho zatim nejsem presvedcen, ze to bude pro me mit vetsi uzitek, nez nevyhody.

              • Scottman  

                Aha, no nepotěšil jsi mě. Jsem asi kkt měl rovnou zkusit Barona 2.3 UST, ale jeví se mi úzký :(

                • deekay  

                  je kapku uzsi nez minion co se ti nelibil

                  • Scottman  

                    Na Conti webu je 57×559, což by bylo o 2 mm širší než ten Minion, je-li tedy myšlena šířka přes boky, figury by měl mít ještě o něco širší.

                    • Lister  

                      IMHO každá firma, a Konti zvlášť, počítá vzorek do šířky pláště.

                    • deekay  

                      Minion cos mel ma 58×559 a myslena je dycky nejsirsi cast plaste, nekde jsou uvedene dve hodnoty, ktere pak mysli boky/spunty.

                      A ver mi ze ten baron 2.3 by se ti sirkou a objemem nelibil ;)

                      • Scottman  

                        Hmm, tak to jsem tam, kde jsem byl :(. Nejvíce co do vzorku se mi zamlouvá Kaiser Project 2.4, ale mají sníženou životnost a nerad bych ho sjel na pár sjezdech a nevím, jak to půjde dohromady s bezdušovým použitím, proč kua neudělají ten vzorek v UST verzi.

                        • kubad  

                          Protože UST a DH k sobě asi míč nejde

                          • Scottman  

                            Taky možnost. Ale zajímalo by mě jestli třeba Lacondeguy měl vloni na rampage Kaiser-y s drátovou patkou na ultimatech s duší / bez. Protože jestli s duší, tak jsou i lepší ráfky… ( je mi jasné, že sponzoring je hlavní důvod, proč měl ultimate, bo je hned každému jasné o jakého výrobce jde )

      • Bafoon  

        :-D

      • Lister  

        Já to věděl já to věděl. Přesně tak jsem si ten postoj představoval!

      • RacerX  

        Tos zabil…aaahhhh :DDD

        • Baba-Ji  

          jak jsem tě začátkem roku přemlouval, ať jedeš taky, tak nakonec jsem rád, že jsem se rozhod letošní Megu na poslední chvíli taktéž odpískat

          http://dolekop.com/…-mega-finale

          …ale příští rok… ? ;)

          • Macik  

            No teda… Bahna si užili dost a dost. První třetina super, střed naprostý bahení peklo. Dobrý bylo jak v tom článku píše, že by to spousta lidí vzdala, ale ono se od tam dalo jít jen po trati dolů nebo nahoru, tak pokračovali :D

          • RacerX  

            To by byla moje smrt…bahno, bych nesl kolo az do cile :-)))

          • mastihuba  

            tak kdybych tam jel tak bezpečně v normálních pohorách :D Škoda že se LV tak blbě nosí na zádech. :D

            • scret  

              nahodou praveze dobre, diiky tem tlustejm trubkam:)

              navic jsou takovy body friendly…

              To treba na reignu se to nosilo hur…

              • Bafoon  

                a ta vzpěra k sedlovce je v tomhle ohledu uplně jak dělaná k tomu účelu :)

    • kali222  

      dala by se nejak prekutit 15mm naba 240s? ne OS. predpokladam, ze ne.

      • kubad  

        To mas CL?

        • kali222  

          mam houno, ale e2000 komplet zaplety za cenu zadni naby neni spatna nabidka. 6der. jinak rafky jsou na tom bud 5.1 nebo e530, coz je blato, ale ty naby by se sikly.

          • kubad  

            To si najdi v manuálu, ale typl bych ze tam bude OS

            • kali222  

              mas pravdu, ze ty nove to maji! ty stare(rude jak zare nad Kladnem) asi ne, pohledam. stejne furt to debilni naradi na 240s… :/ pitomej houp je za par kc.

      • alinceb  

        Ty ještě nemáš kola? Na bazaru jsou teď tyhle – ale nepamatuju si přesně tvoje požadavky…

    • sjusko  

      Tak Pike je nasazený a už se těším až to odpoledne projedu. Překvapilo mě, že od osy po začátek krku je ta vidle o cca 1,5cm kratší než foxka.

      Po víkendovém testování asi zůstanu u kombinace 160 vidle / 140 vahadla, nějak se na tom cítím líp. A díky kratšímu Piku můžu vrazit dozadu 26 kolo a geo nebude o moc jiná, než jsem měl s foxem. Teď už jen jestli si to nechat přeplést nebo pořídit druhý záplet.

      • deekay  

        To s delkou je divne. Pike by mel ve 160–27.5 mit 552. schvalne premerim doma. Vitej v klubu 160/140 :-D

        • sjusko  

          Jo to souhlasí, FOX měl 565.

          • kubad  

            a kde by to Fox vzal?

            katalog je 554mm pro Fox34 – 650B 160mm

            • sjusko  

              i pro 2013 verzi?

              Skoro bych se vsadil, že jsem měřil dobře :-)

        • mastihuba  

          dalo by se to srovnat s foxem 150mm? jako už u marinu nebyl problém jezdit 130/120 zdvih 160/140 už se mi zdá dost. Protože na marinádě 150/120 bylo nejetelný.

          • kubad  

            jak to chceš srovnat s Foxem 32/150mm ?

            ten je o 30mm nižší

          • scret  

            no, za sebe muzu rict, ze 26 160/140 je uplne v poho… Sice mam MK9ku, ale zas mam vepredu 27,5 vidli…

            • Scottman  

              Nahoď už ty 160mm vahadla :)

              • scret  

                az o vikendu, jindy nemam bohuzel cas:( pres den jsem v kolbence a vecer zena drzkuje, abych se venoval alespon chvili malymu…

                • Scottman  

                  Tak to chápu, jen jsem zvědavý co na to řekneš.

                  • scret  

                    no, to ja taky:) ale myslim, ze ty 140ky mi mozna sednou vic… uvidime..

                    • sjusko  

                      U mě je to ještě umocněno tím, že mám 27,5 kola.

                    • Scottman  

                      S tím tlumákem co je na nich chodí pěkně, ale je otázka co kdo rád, 601 je proti 160mm vahadlům taková sportovnější ( tužší odpružení, nenoří se zbytečně hluboko na dopadech )