• Adam1985

    Víceméně jsem se rozhodnul, že obměním vozový park a chtěl bych prodat auto. Otázka zní, kam to rozeset po internetu? Vím jen o bazoši.cz (myslím bezplatnou inzerci). Dojde mně ale, že jen na bazoši je malá šance. Ono celkově v dnešní době prodat auto je asi utopie, ale za zkoušku nic. Díky, Adam.

    • jIrI___  

      Do AAA s tím. Tam berou v podstatě všecko, za rozumné peníze na ruku a máš to bez jakýchkoliv starostí.

      • jarda850  

        pokud stačí půlka prodejní ceny, tak je to dobrej nápad…

        o jaké auto se jedná?

      • Adam1985  

        Z tama už mně volali s nabídkou výkupu – dnes jsem tam dokonce byl na prohlídku, ale bylo tam asi 10!!!aut na výkup přede mnou, tak jsem to z časových důvodů vzdal. Já to do výkupu zas tak moc dát nechci, protože je mně jasný princip obchodu: výkup. vs. prodej. cena…

        • Joseph de Sax  

          dej to do sběrného dvora…

        • rychlik3  

          Adame teď před koncem roku se vyplatí jet na výkup do Aaa dopoledne, protože odpolednej tam fakt bývá docela dost lidí, asi neplatěj tam málo, jak si tady některý bikeři myslej :-)

          Já jsem tam po prázdninách prodával svou Zafiru a nabídli víc než kdekoliv jinde, akorát jsem tam přijel opdoledne a docela dlouho čekal než na mě přišla řada…ale po podepsání smlouvy jsme šli rovnou do pokladny pro prachy :-)

      • oddie  

        No jasně, tam dostane fakt „rozumné“ peníze jak noha.

        • jIrI___  

          Dávali jsme tam dvě auta a pokaždé to bylo jen o pár tisícovek míň, než jak se pohybovaly ceny srovnatelných modelů na sauto.cz.

        • Bender382  

          proč myslíš že by tam měl dostat málo, osobní zkušenost? Auto bych si tam nekoupil, ale prodal klidně. Vykoupí v podstatě všechno. Jediná nevýhoda je, že to chce silný nervy kvůli čekání, ale vyhradit si jedno odpoledne není o moc horší než se dohadovat s lidma co ti volají na inzerát.

          Prodával jsem tam Hyundai Getz pro známou, po telefonu řekli, že za auto dají 115000,– – pro srovnání v jiným bazaru nabídli 80 a na komis. Přijel sem tam, auto si ani neprohlídli a chlápek zmizel připravovat smlouvu, za půl hodiny přišel s tím že dá 105k. Na to jsem mu řekl, že nevidím důvod jít níž než bylo dohodnuto, odešel se zeptat šéfa (údajně:-)). Za chvíli byl zpátky se smlouvou na těch 115. Důležitý je trvat na svým a oni to prostě vykoupí.

          Uznávám že tohle dohadování je trošku opruz, ale ani při soukromým prodeji se tomu nevyhneš…navíc peníze sem dostal v hotovosti na ruku a odvezl mě domů jejich řidič.

          • Smith10  

            AAA: před 4 lety jsem prodaval felicii ve velice slušném stavu (metalíza,kli­ma,ale.kola,…) …jako první jsem šel do AAA,měl jsem to zarohem a jejich první nabídka byla 41 000kč – když viděli že se moc netvářím tak kluci přihodili na 43 000kč :-)

            Tak jsem jim poděkoval a jel domu…auto nafotil a dal na internet – za 2 dny byla pryč za 63 000kč!

          • oddie  

            Áčka (ani jiný bazar) nejsou charita, marže na výkupu se pohybuje od 20% za to, o co je většinový zájem, po 50% za exotiku, kde hrozí, že se bude zájemce hledat dlouho. Ano, bazar zpravidla dokáže auto prodat dráže než soukromník, zvláště jedná-li se o nějakou past, ale většinou to nebývá o víc než je ta marže. Takže holt je na každém, aby si rozmyslel, jestli se dobrovolně připraví min. o 10%, většinou o ještě víc, nebo jestli si s tím dá trochu práce.

            • Bender382  

              Nevím, mám jinou zkušenost, ten Getz vysel na bazaru dost dlouho a za nižší cenu než sem dostal v AAA.

              Možná to bylo ale tím, že to byl dost specifickej případ, auto 7 let starý a najeto 7000km.

              Každopádně si myslím, že pokud chce člověk auto prodat hned a o nic se nestarat, tak je to nejelpší volba.

              • Adam1985  

                Tak o tom žádná – jejich výkup není jen výkup, ale i administrativa atd., takže na rychlý prodej jsou Á-čka asi dobrá volba.

      • kali222  

        tomuhle rozumim. ja osobne se radeji klonim k nakupum, abych nemusel prodat a radeji to dojezdil, nebo nechal v rodine. kdyz si clovek vzpomene na toho casu, kterej prom*da s potenc. zajemci. kolik sms, vysvetlovani, cekani, telefonovani. atd takze pokud bych musel prodavat a zrovna mi v AAA nabidli cenu treba o 15% mensi nez bych inzeroval sam jako pro me „v poho cenu“, asi bych po tom taky skocil.

      • maajkee  

        I po letech jsem se musel zasmát :)

    • oddie  

      Na klubech příslušné značky. A nevím, proč by v dnešní době měla být celkově utopie prodat auto, poptávka je po nich pořád, jen musí odpovídat cena.

      • Adam1985  

        Myslím, že cena není nijak přemštěná – spíš naopak, když jsem dneska viděl ceny podobných Fabií v AAA. Docela by mě zajímalo, jak to prodávají za ty jejich ceny, když mně ještě nikdo ani SMSku nenapsal. Nedělám si z fora bazar, jen chci ukázat, o co se jedná! http://auto.bazos.cz/…05-SLEVA.php

        • oddie  
          1. líp to nafoť, ty fotky jsou mizerné a je jich málo, v dnešní době

          fotky prodávají. Poklice k tomu nemáš? Bez nich to auto taky vypadá hůř.

          1. to „cena pevná“ si odpusť, radši dej vyšší cenu a z ní slevu, na

          tu se dneska ptá každej.

          1. a dej to aspoň na sauto, tam kouká víc lidí, a na nějaký

          škoda web.

          • Adam1985  

            Orig. poklice k tomu mám, ale mně se to zase s těma poklicema nelíbí – ale to je samozřejmě věc vkusu. Slevovat nechci. Myslím, že cena je dobrá už tak. Exekutora na krku naštěstí nemám, tak za 90tis. kč bych to auto dát taky nechtěl – proto ta fráze"pevná cena". Fotek mám víc, ale na bazoš se jich víc dát nedá.

            • oddie  

              Já ti neříkám, za kolik to máš prodat. Já ti říkám, co je v tom inzerátu špatně.

            • hony007  

              Jestli jsou ty letní liťáky, tak to nafoť na nich, líp se to prodá.

        • MUSA  

          dej to sem http://forum.skodahome.cz/…prodam-auta/ ,

          na sbazar.cz, hyperinzerce.cz, aukro.cz,

          do nadpisu nepiš sleva, působí to jako editovanej ležák,

          lepší foto a více jich-kufr, motor, ovládání oken, detail přístrojovky, pneu, poklice, sedadla, servisku, klíče, al. kola ?,

          první majitel?,

          spotřeba?…

    • in4mator  

      Tak já jsem třeba koupil auto na Aukru… :)

      • lataldan  

        Není to špatný nápad. Hoď to na Aukro a nech si ještě zvyšovat cenu :)

    • McBlacky  

      annonce a hyperinzerce. První projíždí i překupníci, druhé dost soukromé osoby.

      btw za 6 let starou fabii se 160 tisíci chtít kilo je mnoho. bohužel tdi tě v tuhle chvíli dost omezuje. 1,4mpi je o dost spolehlivější a levnější a fabii si nikdo jetou nekoupí na nějaký větší nájezdy (IMHO).

      je otázka jestli už má rozvody a tlumiče, pokud původní je to na výměnu, dále náplně, stav výfuku atd. Navíc to prodáváš se zimákama letní na dojetí=na vyhození.

      A podzim + zima jsou na prodej naprosto nejhorší. Co dostaneš na podzim bys dostal na jaře +15–20%

      • Rolei  

        annonce.cz ,bazos.cz, sauto.cz, otomoto.cz, cars.cz, tipcars.cz, mobile.de… Je toho dost, já auto sháním a je to děs…

      • Adam1985  

        V čem je 1.4mpi spolehlivější? V těchto modelech (faceliftovaných) jsou benzíny hlavně 1.2HTP, což není dvakrát výhra…

        • Evilcleaner  

          no 1,4mpi je dost archetypální motor, něco jako 1,9sdi, prostě držák. ne jako ten sráč 1,2 htp co přišlo potom. dneska jsem zase jednu 1,2 řídil a nevěděl jsem jestli mám propuknout v hlasitý smích nebo usedavý pláč:-))

          • jIrI___  

            A já zas sice hovno najedu, ale HTP mi příjde mnohem příjemnější než klasické TDi :)

            • Evilcleaner  

              tak jestli klasickým tdi myslíš 1,9 66kw nebo 81kw tak ti skutečně nerozumím. tak příjemné jako ty dva (až na rachot ale zvukový projev je stejně hrozný u tdi i htp:-D) motory (resp jeden:-), kéž by jich bylo více. tah od volnoběhu, pružnost, asketický přístup k palivu.

              pokud mluvíš o trojhrnku 1,4tdi tak to byla dost velká tragedie:-)))

              • pepek  

                Přesné, 1,9TDI jede neskutečně v celým ot. rozsahu a navíc vydrží furt.

                • Smith10  

                  to mě vždy rozesměje od českých závodníků… „Přesné, 1,9TDI jede neskutečně “

                  Neřikám, že nejede dobře…ale slovo neskutečně se oprvadu hodí pro uplně jiné motory.

                  • Evilcleaner  

                    klasické tdičko byl ale fakt neskutečný motor. přijemný průběhem točivého momentu (bez přehaneného turbo efektu), sice k 4tis ot umíral, ale z mého pohledu docela nedůležité. jezdil prakticky zadarmo, do pěti litrů při rozumné jízdě, a vyržely toho strašně moc, i turba (pravda ty s proměnnou geo lopatek trochu méně protože občas zatuhly právě ty lopatky). oproti tomu nastupující pd sice přineslo o kus větší výkony, ale spotřeba už nikdy nebyla tak dobrá, dělaly mnohem větší randál, sraly se vstřiky, turboefekt jaxvin a v 3,5tis ot náhlá smrt. prostě z mého pohledu 1,9 tdi (vtg) v silnější variantě ideální motor (dneska mu však lze zcela po právu vytknout rachtání)

                    • lukas aka mitro  

                      To co popisujes u novejsi generace TDI je presne to co mi (a nejspise i jIrImu) vadi a dela to jizdu nepohodlnou…mi to vadilo dost, protze v dlouhem stoupani jsem parkrat mel problem „uz netahne vs. jeste netahne“…ale co, jsou to jenom auta:)

                • Pumsc  

                  jo ale jen s čerpadlem:),PD a Commonrail se serou

                • Pumsc  

                  zkus se projet s volvem s60,80 D5,to jede neskutečně na to jakou to má spotřebu,kolem 5.5 normálně,120kw v naftě to už fakt jede:)

            • Kubiczech  

              Taky jsem s HTP neměl sebemenší problém. Pravidelně jsem v tom jezdil po dálnici do Brna a pláč se nekonal. Asi holt nejsem ten škodováckej závodník. (:

          • DAWE25  

            1,2 HTP – do vzdálenosti 20km smích…pak už jen pláč :)

            • Bender382  

              Myslel sem, že nic horšího než 1.2HTP není, dokud jsem neměl tu čest taky s Yarisem 1.0…v nízkých otáčkách to bzučelo a nejelo, ve vysokých kvílelo a nejelo, ale na jeho obranu, takovej adrenalin při předjíždění sem dlouho nezažil.

              • Smith10  

                …a přesně takové mám rád, nejede jim to a předjíždějí!:-)))

                (neber si to osobně)

                • Bender382  

                  jo, a proto mám vochcávku v tédéíčku co táhne vodspoda:-)))

                  • Smith10  

                    …no závodníci v oktě v tédéíčku jsou taky kapitola sama pro sebe :-)))

                    (neber si to sobně)

              • DAWE25  

                Asi jsi mě nepochopil. Na dojíždění do 20 km, město a jakékoliv krátké vzdálenosti je právě ta 1,2 HTP docela dobrá. Sice se tomu člověk musí smát jak to bzučí a nejede, ale na druhou stranu účel tohoto motoru jsou krátké vzdálenosti, na kterých se dá dostat na fajn spotřebu. Na delší jízdu je to ovšem celkově utrpení.

                • Soreno  

                  HTP = Hned To Prodej :-))))

                • Bender382  

                  já ti to nevyvracel, na dojíždění to špatný nebude…Je pravda že když sem s tím jel na nákup tak mě to tam dovezlo, dokonce i zpátky, ale musel sem se celou cestu tomu autu smát…po cestě z Prahy za Plzeň mě ten smích přešel

                  • Adam1985  

                    HTP není špatné na jízdy kolem komína, kde se nafta zbytečně trápí studeným motorem…známý měl Roomstera HTP co by služební auto a říkal, že při jízdě po dálnici konstantní rychlostí 130km/h čtverečky palivoměru docela ubývaly…ale zas na druhou stranu – na dálnice jsou jiné motory. Takže ať každý zhodnotí, kde jezdí atd. a podle toho nemusí být ani HTP tak úplně krok vedle.

                    • DAWE25  

                      Přesně, to je největší blbost jakou kdo může udělat, koupit si na dojíždění 10km, např. do práce, naftu. Pak se diví, že mu to odchází.

                      • Adam1985  

                        To se pak jezdí opatrně, aby se motor netrápil za studena – turbo se netočí, posléze se dřív nebo později zakarbonuje, motor začne cukat – turbo musí na repas, nebo výměnu a hned jsou motory TDi nespolehlivé atd. atd.

                        • DAWE25  

                          Jj, přesně odsud pak vychází ty fámy, jako že TDi jsou nespolehlivé atd.

                      • oddie  

                        Prastarý komůrkový nafťák byl na tohle nepoměrně vhodnější a nic na něm kvůli tomu neodcházelo. Pokud bych měl denně dojíždět podobnou vzdálenost autem, koupím si ojetinu právě s ním.

                        • Adam1985  

                          To je pravda, ale dnešní nafty jsou všechno PD a proto ta „životnost“ dílů při krátkých vzdálenostech. Jak mně bylo vysvětleno ve Škodovce a VW – kvalitní auta se už nedělají. Říkají tomu tržní ekonomika – aby se točily servisy.

                          • lukas aka mitro  

                            Duvod vyroby aut nizsi kvality je jeste jeden…treba to vyrobit lacne, draze prodat az pak to nechat vydelavat v servisech/roz­padnout se.

                            • Adam1985  

                              údajně v dnešní době VW garantují na motor 300tis. km, Audi 350tis. km. Což není zrovna mnoho, když si člověk vzpomene např. na Transportera T4, které dnes jezdí se 700tis. km a víc. Toho se T5 nedožije s původním motorem ani omylem – teda pokud člověk všechno nevymění.

                              • oddie  

                                Projektovaná životnost byla ale v dřívějších dobách nižší než těch 300tis km. To, že ty motory někdy (u některých typů) najezdily několikanásobky s tím až tolik nesouvisí.

                      • alinceb  

                        Já bych to rozhodně neformuloval takhle, ale spíš:

                        Kolem komína atmosférický a na dlouhé turbo…;)

                        Na TSI se mi turbo při teplotě kolem 0 stupňů ohřeje tak po 8–10km. Do té doby ho musím šetřit, protože emulze místo oleje prostě nemaže…

                  • DAWE25  

                    Přesně tak, když jedeš na nákup tak se tomu směješ, když jedeš dál, tak to smích rychle přejde.

                    • mpIII  

                      Ty seš taky dobrej teoretik. Pokud nenapíšeš s jakými verzemi máš zkušenost, tak raději neplácej. Píšu to všude, napíšu to i sem, není HTP jako HTP. Mám přímé srovnání mezi HTP 44kW EU4 2008 a HTP 44kW EU5 2010 a jsou to zvukovým projevem naprosto odlišné motory. 2010ka má navíc delší převody, na pětku při 90km/h točí 2400ot., při 130 3400ot., kdežto starší odhadem 2700 při 90 a kousek pod 4000 při 130.

                      S 2010kou jezdím každý den, s 2008 jen občas. Zrovna včera jsem s ní jel znovu a koukl jsem mamce na spotřebu. Po 3700km měla průměr 6.5 podle počítače. Ale jezdí jen okresky a město do 25 km. Já mám na 2010tce dlouhobou mezi 6.1 a 6.3, podle dotankování ± sedí. To vše při normálním stylu, kde pro naprostou většinu aut v provozu opravdu nejsem brzdou (i předjíždět se s tím dá, ale musí se to trochu rozmyslet). Pokud se to honí na dálnici, kde ten motor opravdu už nemůže (táhlý kopec s nízkým sklonem s plynem na podlaze při 130–140 aktuální mezi 11.2 a 12.2 l/100 km), tak spotřeba logicky roste. Pokud nasadím klobouk (90 okresky, 100 dálnice), tak mám rekord 5.42 podle dotankování. Takže sportřeba je závislá na stylu, ale to je u všeho (s 1.9TDI 66kW jsem jezdil mezi 4.8 a 6.3, ale jako prase a taky to tak dopadlo :0().

                      A pořád je lepší jakékoliv HTP než jezdit autobusem, to mi nikdo nevezme.

                      • Evilcleaner  

                        s poslední větou naprostý souhlas:-)

                      • jIrI___  

                        Zas autobus má tu výhodu, že prostě jen nasedneš a nic víc neřešíš, můžeš si i schrupnout. To ti auto na místě řidiče nenabídne. Ale jinak nevýhody busu převažují, s tím souhlasím :-D

                        • mpIII  

                          Tuhle reakci jsem čekal, plus navíc názor kamaráda, že v například letušce je víc pohodlí než ve fábii… Ale zase si můžeš pustit hudbu jakou chceš (a nemusíš mít v uších sluchátka), jedeš s kým chceš, jedeš kudy chceš a kdy chceš. A prospat se taky můžeš, jenom nedojedeš :-D

                        • lukas aka mitro  

                          :)

        • McBlacky  

          ono totiž ten 1,4 TDI se moc dlouho neprodával, proto již tolik není v nabídce bazarů. Celkově to je dost nepodařená volba pro Fabii. Je to v podstatě 1,9TDI akorát, že ubrali válec a přidali vyvažovací mechanismus. Bohužel to neprospělo ničemu. Za prvé to je daleko hlučnější než 1,9tdi a to je traktor. V autě jako fabie, které je méně odhlučněno než octavia to je hodně znát. Vibrace jsou též větší, volnoběh je zážitek, dlužno říci, že služebák je vždycky trochu v punku v této cenové kategorii.

          motor nemá tak výkonný alternátor jako Oct, takže v zimě dlouho kosa, pokud to má přitápění, není to proti oct znát.

          Výkonově je to motor pro jednoho až dva lidi ve voze. Ve 4řech a s klimatizací je lepší jet do kopce odstavným pruhem.

          Plusem je určitě spotřeba, spořínci se dokážou plazit kolem 4,5 litru v praxi pokud nechci dostat pokutu za pomalou jízdu a sem tam chci předjíždět je to 5,5 okresky a 6 dálnice, nemá smysl jet víc jak 140 stejně to víc nejede.

          co se týče spolehlivosti, pokud se dodržují zásady jízdy s tdi motory, nikam se to nehrotí a dodržuje se servis (olej, rozvody) určitě není 1,4tdi daleko od průměru spolehlivosti. 1,4mpi je ale mnohem jednodušší motor a dokáže schroupat o dost horší zacházení. Fabie s 1,4 a 1,4 16v se prodávají v bazarech nejlépe a za nejlepší cenu. 1,2 jdou jeté hodně dolů, ono byly levné i nové a tohle je taky nedostatek 1,4tdi ty byly nové hrozně drahé klidně i ke 400t když to nebylo v žebráku.

    • Adam1985  

      Já třeba na 1.4TDi nemůžu říct ani popel – proč tragédie? Jezdím sám, max. sem tam ve dvou. Motor je na české okresky zcela dostačující – samozřejmě, že v táhlých kopcích nemá tolik síly jak 1.9 96kW, ale pro jízdu do limitů je to velice příjemný motor. Někde jsem četl v inzerátu, že je to vhodné pro důchodce, ale nevídím v tom žádný propadák a za ta spotřebu těžko najdete srovnatelné svezení – dlouhodobá 4,6l/100km. Auto mám něco přes rok, najel jsem 23tis. km a myslím, že jsem na silnici nikde nezavazel!:-)

    • Venda  

      Sebevědomá nabídka. Minulý měsíc kolega prodal podobnou, jen 1,9 za 75000 kč. Za 100000 kč bych si pořídil rozhodně něco jinýho. Jo a HTP má máma, občas jsem s tím vyrazil a je to tak do Tesca a zpátky, prostě do tří kilometrů. A ani ta spotřeba tomu neodpovídá, pod 8l/100km je problém. Dieselová fabie je úplně jiný auto. Stejně to jen zvenčí vypadá.

      • Adam1985  

        Proč sebevědomá nabídka? Podívej se na ceny Fábii koupených v ČR, v naftě, combi, servisovaných v servisech Škoda, serv. knížkou (poctivou!, ne koupenou překupníkem a vyplněnou kmarádem…), z tohoto roku, s touto výbavou(klima, PC atd.), v podobném stavu, s dvěma sadami pneu a pokud ji seženež za 75tis. kč, tak jsi borec!

        • MUSA  

          pokud na prodej nespěcháš, tak nech cenu kde je, každá věc má svého kupce.

          • oddie  

            Jo jo, zvlášť při přetlaku ojetin na trhu :D

            Problém je, při tom čekání cena padá, a padá, a padá… zvlášť když se přehoupne rok a auto je rázem papírově o rok starší, i když třeba nenajelo navíc ani km.

            Taky jsem zažil pár týpků, co takhle čekali na kupce a kasali se, jak pod určitou cenu „nikdy“ neprodají, že si to radši nechají. Rekordman inzeroval rok a půl, nakonec prodal za polovinu původní částky. Plus něco dolepil za pojištění pixly, co akorát stála před barákem…

          • Adam1985  

            Tak tak – naštěstí žádné exekuce na krku nemám, tak ji za každou cenu prodávat nemusím. Dnes jsem si dal laťku, pod kterou už nepůjdu a sice 95tis. kč. Myslím, že dobrá cena za takové auto (dnes mně tuto cenu v AAA jako protihodnotu při koupi nového auta od nich – žádné jsem si z jejich nabídky nevybral, takže jsem odjel domů ve Fábce. Byl jsem jen zkusit nacenit. Samotný výkup (bez koupi auta od nich) nemá smysl).

            • McBlacky  

              držím palce at prodáš, ale ale jak jsem psal. podzim/zima špatný na prodej :/

              pokud se to hodně naleštit zvenku, zevnitř i motor a udělej hezké fotky ideálně v hezkém exteriéru. Pomáhá to víc než si myslíš :)

              a pak samozřejmě je klíčový popis vozu, pokud budeš inzerát obměňovat – měn i popis, nekopíruj ten starý. Každý zabírá na něco jiného. Někde akcentuj motor, jinde stav, sady kol…atd

              • Adam1985  

                Auto jsem dnes nafotil znova. Víc pro to už dělat nebudu – buď ji někdo za těch min. 95tis. kč vezne, nebo si ji nechám dál.

      • Adam1985  

        Nebavím se o stočených dovozech s komplet. vyměněným interiérem…

    • JMT  

      Tipcars, sauto a skodovacky fora. Bohuzel barva a motor to auto docela srazej :-(

      • Adam1985  

        Proč furt motor???To by mě zajímalo, jaký motor je teda pro Fabii vhodný – HTP nebral, 1.4TDi podle vás taky nebrat, 1.9TDi je na přední nápravu Fabky těžká, první 1.4MPi kolem roku 2000–2001 hrozné. Takže vzhledem k četnosti Fábií na cestách nevím, kde je zakopaný pes…

        • jIrI___  

          Plyne z toho jediná věc – Fabku nebrat :)

        • McBlacky  

          ideální je 1,4 16v.

          • deko  

            Ale zase BBY celkem dost zere olej a chce brzo generalku :-D Clovek si bevybere. Nejlip 1,8 T :-D

            • Smith10  

              1.4 16V BBY jsem měl 4 roky…najeto přes 200 000km = olej nežrala vůbec a generálku taky nepotřebovala, takže zas nepřeháněj!!!:)

              Měněny pouze rozvody…jediná věc co mě opravdu srala na těch motorech byl EGR ventil…jinak nemůžu říct ani popel

        • Flegmatik  

          Tak je pravda, že v motorech co dávali do Fabií nebyl moc dobrý výběr. Já bych si tam nevybral třeba vůbec (v té době I. generace). Buď tříválce 1.0, 1.2, 1.4 chrochták nebo pak benzíny 1.4 a pak až nějaký 1.9 a 2.0. Nic mezi tím, což podle mně dost ten výběr zužovalo.

        • Pumsc  

          starej dobrej dvoulitr:),ale k nám se nedovážel,sice víc žere ale aspoň je spolehlivej

        • JMT  

          HTP rozhodně neni takovej prusvih jak tady kazdej pise. Jinak netvrdim ze 1,4tdi je uplne spatnej motor, jenom to ze prodat ho neni uplne nejjednodussi.

    • jachymk  

      Nemám osobní zkušenost, ale server otomoto mi přijde celkem nadějný. Hlavně díky tomu že je spřáhnutý s aukrem.

    • Adam1985  

      Inzeráty smazány – nakonec rozum zvítězil. Nač prodávat dobré auto špekulantům a koupit nějaká vranu? Raději zůstávám u Fabky a bude to. Každopádně díky všem za diskuzi! Adam

      • oddie  

        Předpokládal jsem, že už máš vybráno něco zásadně odlišného, protože ti tohle nevyhovuje, pokud ne a tohle slouží dobře, nemá smysl to měnit.

        • Adam1985  

          Vybrané jsem sice měl, event. stále ještě mám – ale za pár peněz ji dát nechci.

      • McBlacky  

        ono to není až tak prodej spekulantům. Prostě trh se někam posunul a dneska není problém koupit novou O2 tour za 260tisíc, přichází na trh levné ojeté Ceedy, Astry co byly nové za 300 atd, Dacie šla nahoru přito je za hubičku. Takže to logicky snižuje cenu všech aut. A Fabie nová byla vždy dost předražené auto.

        pokud nutně nepotřebuješ měnit, je lepší neměnit. Prvních 5 let klesá cena auta nejvíc. Ještě před pár lety to bylo zhruba na půlku (nižší střední a nižší třída), dnes ale spíš na třetinu.

        • Manas  

          a cena T4 jde nahoru :-)

          • McBlacky  

            možná nějakých kusů, který se vyšmelili, nebo je to opravená bouračka, ale obecně jen papírově v inzerci.

          • JMT  

            To je normální že veterán získává ne ceně :-P

        • Adam1985  

          Máš pravdu, Octávka II jde koupit od 260tis. kč, ale to nemá absolutně žádnou výbavu – ani centrál! Takže běžně vybavená – klima, centrál, 2 airbag vyjde přes 300tis. kč s motorem 1.4, 1.6MPI stojí už v základu víc. Ale pokud člověk chce Octávku, tak to jde do 300tis. kč. Cena Fábií byla dost vysoká – na tu moji mám fakturu na 395tis. kč, což je docela ranec…Když mrkneš na stránky Škodovky a ten jejich konfigurátor, tak cena výbavy je docela závratná (např. man. klima za 31tis. kč atd.), takže potom výsledná cena rapidně vzrůstá.

          • McBlacky  

            vím, ze stejnýho roku má děda Fabii 1,4 za podobnej peníz. V automatu :/

            totál neprodejný snad za jakoukoli cenu

          • mpIII  

            Ale jedna strana mince je konfigurátor a druhá jsou skladové vozy. Nezřídka dávají na O III Elegance 1.6TDI až 90 tisíc slevu (Ve výsledku se pohybují kolem 500 tisíc. A to je cena, za kterou se prodávala O I 1.9TDI SLX v roce 2001. A auta se už od té doby někam posunula.)

          • ¨MZ  

            Octavia Tour II byla mým favoritem, když jsem se dozvěděl, že ji budou opět dělat, tak jsem byl pevně rozhodnutej, že ji vezmu, O2 po faceliftu se mi moc nelíbí. Základní cena je solidní, ale když jsem tam dal výbavu, co požaduju, tak jsem byl skoro na 400 000kč a to už je zase celkem hodně. Takže nakonec jsem vzal 4 roky starou Eleganci a zatím vcelku spokojenost. Když bych eď bral novou Octavku, tak momentálně je zajímavá nabídka Ambition TSI drive, 1,4TSI 90kW, výkon solidní, spotřeba přijatelná, kombík je za 430tis a je tam všechno včetně loketky, tempomatu, jedině za barvu bych připlácel.

            Jinak v roce 2004 jsem kupoval novou Fabii Combi HTP a vyšla se slušnou výbavou ale bez klimy na 350 000, za klimu tenkrát chtěli přes 30 000. Ale to už je docela historie, dneska už jsou ceny výbavy někde jinde.

    • Foose  

      docela by mě zajímalo jaké je podle BF ideální auto.

      • McBlacky  

        C5ka se spotřebou OI, spolehlivosti Passatu B2, co pojede jako MB CDI a bude stát jako Ceed :)

      • Smith10  

        …ideální žena??? …ideální kolo??? …ideální bydlení???

        Co člověk, to názor…pro každého z nás má tehle rébus jiné řešení!!!:-)

      • Kubas.1  

        VW Multivan, s jízdníma vlastnostma Octavie RS, se spotřebou pravěké fabie 1.9 SDI, a s cenou hyundai i20 :-D

    • lukas aka mitro  

      100:)

    • aipoker  

      Nabizime bezplatnou inzerci na našem novém webu www.profiktrans.cz

    • LubosHa  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován adminem.
    • HonzaRez  

      CO takhle povolit ve zdejším bazaru nějakou kolonku „prodám jiné“…?

    • genoof  

      Znam dobrej portal inzeratko.cz

      prodaval pres nej auto, a rychle se ozvaly.

    • autopoctive.cz  

      Vyzkoušejte internetovou inzerci Autopoctive.cz

    • look_as1  

      Lepsi vlakno jsem nenasel.

      Prodavam auto a bazar mi tvrdi, ze oprava vandalismu evidovana v Cebii ma vliv zhruba 10% na cenu.

      Konkretne se jedna o prelakovani vsech 4 dveri po objeti klicema. Muzu dolozit protokolem od PCR, fakturou a dopisem pojistovny.

      Prej to mohlo byt havarovane.

      Je to jenom prodejni trik nebo je to fakt tak?

      • tromboonen  

        A co myslíš? Umělec bazarista s magnetem a měřákem laku… klasickej ojeb, myslíš, že to pak budou říkat zájemcům?

        Vyser se na ně a dej to za rozumnou cenu (podle ostatních podobných) do inzerátů, jestli to máš se zdokumentovanou historií, půjde to…

        • look_as1  

          Ostatnich podobnych inzeratu je cca 10, ale dostatecne podobnych 0 :-(

          Mam Ford Tourneo Connect L2, 1,6 TDCi, Titanium + tazne a parkovaci kamera/senzory + metalickej lak + sada letnich a zimnich kol.

          Koupeno 5/2014, najeto 22750 km.

          Techto aut se prodava hodne malo, natoz v tomto stavu.

          • tromboonen  

            Ceny mužeš čeknout v Německu, ve finale je to o domluvě, vybava se u takovyho najezdu a typu uz moc nepocita, snad jen to tazne je plus, dej to za vyssi cenu nez Ti nabizi bazarnik, o cca 20k? (nevim jaka je priblizna cena)…

          • oddie  

            To už to prodáváš? :) BTW to tvé předchozí auto ještě pořád jezdí, má o 150tis km víc, jiný motor, přežilo několik lehkých karambolů, ale stále věrně slouží…

            • look_as1  

              Ty jsou koupil moje predchozi auto – fakt? Fiat Ulysse 2.0i puvodem z Nemecka?

              • oddie  

                Jo jo, to jsem já. Bylo u mě asi půl roku, pak jsem jej půjčil známým, co nabourali, aby měli s čím jezdit, no a pak už mi ho nechtěli vrátit :)

          • MilanT  

            No a za kolik to prodáváš? O něčem podobném uvažuji.

      • McBlacky  

        Po 1–2 to vyleze na svetle a casem zacne reznout, ale bazarista to pri prodeji zatluce takze taktika jak dat dolu cenu

        • look_as1  

          Nerozumim :-(

          Co vyleze na svetle? Ty dvere opavili kompletnim prelakovanim, pojistovani za to platila 35 tisic.

          • McBlacky  

            Budevidet ze to neni stejny. Nekdy nepatrne nekdy vic.

            • mr.antik  

              Poud to není operák, tak jako cizí potenciální kupující bych se spíš divil proč se toho zbavuješ (i nová auta v záruce můžou být „náladová“), vždyť to ještě nejspíš nemá ani měněný olej, lakování by mé podezření ještě zvýšilo.

              Pokles ceny u tak mladého auta musí být brutální – takže bych rozhodil sítě jestli ho nechce někdo v okolí (rodina, práce, sousedi, mechanik) než anonymní bazar…

              • look_as1  

                Olej to ma 3×, normalni pravidelny servis po roce.

                Pokles ceny je brutalni, kdyz odectu DPH tak na vykupu 25–30%.

                Stehuju se do zahranici, kam si auto nemuzu vzit sebou.

                • tromboonen  

                  Aha, ja to cet 220k km :)

                  Hele to co delaj bazaristi je hrozny… relativne slusny chovani maj dealeři, když si u nich kupuješ nový auto, ale ani ti samo nenabídnou nejlepší cenu… jestli máš čas, slušně to nafoť, popiš historii vč opravy dveří, servis atd., důvod proč prodáváš… dej to nejen na net, hlavně na tyy servery kde se porovnavaj auta, ale treba i do nejakych mistnich inzertnich novin, to se mi parkrat osvedcilo u aut…

                  jestli někdo přesně tohle shání a budeš s ním jednat na férovku, není důvod proč by se to soukromně neprodalo, leda teda že u vyšší ceny už někteří lidi nechtěj platit hotově, leasing pro soukromého prodejce je složitý, ale nějaký ty půjčky na auto asi fungovat budou.

            • look_as1  

              Ja jsem si po 2 letech nevsim.

              Je teda pravda, ze vetsinu casu stalo v garazi. Do opravy najeto 13k, od opravy jenom 10k.

              Moc jezdim na kole a sockou. A s rodinou jenom na dovolene.

Nová reakce na zakládající

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.

Podobné diskuse