• 99jura

    četl jsem tu, že author je nadávka. máte stejný názor ano či nee

    0 0
    • maajkee  

      Ne, nadávka je třeba *******, **** nebo *******, pochybuju, že tady někdo někomu říká „Ty authore!“

      Takže není. :)

      0 0
    • BigKarel2  

      Není, ale může to bejt urážka…třeba když nějakýmu kolu z nějaký urozený značky řekneš autore tak se urazí a naštve…

      0 0
      • couffy  

        :))

        0 0
      • se-se  

        Jasně a „ty Ukrajino“ je spíš takový projev úcty a je to symbol takový tradice, rozvahy a důstojnosti. No a tak trošičku možná i malinko nadváhy.

        0 0
    • JakeF  

      Náhodou… Kterej jinej výrobce má zápornou hmotnost rámů :D.

      0 0
    • Smazaný účet  

      Jednoznačně. Kdysi jsem si koupil špunty do řidítek Author a musel jsem ty áčka na povrchu ořezat, jak jsem se styděl. :o)

      0 0
      • se-se  

        A když si koupíš elektrický spotřebič enrgetický třída A, tak s tou nálepkou honem pryč, aby si to náhodou někdo nesplet žejo.

        0 0
    • toram  

      Co s tim pořád máte Author je stejně jen rám, ostatní komponenty jsou jiný značky, teda většinou.. Každýmu vyhovuje něco jinýho..já třeba tu „značku“ rád nemam, nejsou to zajímavý kola, a celkem drahý na to nic co nabízí..a při jízdě na jejich 2 modelech jsem rád že jsem si koupil Meridu (ikdyž ta je taky pochybná ne?):D… takže ano pro mě je to přinejlepšim sprosté slovo..:D

      0 0
    • Tomcat  

      Tak tohle mě pobavilo.

      Zkráceně nadávka to není.

      Pokud jde o morální status Authora, je to hodně složitý. Osobně jsem Authora měl Agang a klidně bych ho bral znova.

      Jde ale o přístup.

      0 0
      • toram  

        A-gang je něco jinýho ne?. Na 9mm 2011 jezdí kámoš a ten rám se netváří vůbec špatně..

        0 0
        • maajkee  

          Je to Authorácká značka, ale právě kvůli změně image a aby se dostali víc k mladým, zvolili cool název :)

          0 0
          • toram  

            takže si to nedělá vlastní rámy?.. ten co na tom jezdí mi řikal že se to oddělilo od authoru..Nebo je to teda to samy co author?:D nechaj si to vyrobit a hotovo?

            0 0
            • maajkee  

              Údajně si rámy navrhují stejně jako author. Výroba samo na taiwanu stejně jako Author. A-gang patří pod author.

              0 0
            • Tomcat  

              Je to virtuální značka. Author je hlavní firma. Aby si nekazila image pro uberšrot byl Medison. A protože mladým moc Author neříkal, nebo říkal až moc. Udělali jako samostatný Agang. Na začátku byly tyhle věci ale součástí kolekce Authora.

              Stejní koncept má Merida s virtuální značkou UMF.

              Jinak Author si nechá rámy vyrábet (myšleno i Agang) . Sám moc výzkum a vývoj nemá a nechává to na dodavateli. Ale přeci to je víc než objednávání z produkčního katalogu.

              0 0
              • toram  

                Aha, já si představoval něco jako RB…

                0 0
              • náčelník  

                Author není firma, to je pouze obchodní značka, stejně jako Agang nebo Madison. Kola těchto značek produkuje firma s názvem Universe Agency, s.r.o.

                0 0
                • Tomcat  

                  Tak pokud se to bere takhle zeširoka tak jo. Jenže Agang a Medison byly kdysi pod Authorem a Universe Agency nevyráběla jen kola , ale byla i dovozce „velomateriálu“

                  0 0
                  • vsn  

                    což je i teďko. RST, ALEX, TEKTRO, Cateye, Tacx, Panaracer, cyclone

                    0 0
    • Bafoon  

      pro toho, kdo na to slyší – ano

      0 0
    • maxolon  

      … žádnej problém s Authorem (právě naopak), i přes jeho „pověst“ na podobných fórech…

      0 0
    • loudal  

      nafasoval jsem od authora dráhovku a nemůžu si stěžovat :)

      0 0
      • JakeF  

        Ještě aby sis na to stěžoval, to bys taky příště moh nafasovat akorát tak skládačku :D.

        0 0
      • artorie  

        počkej až se probudíš v nemocnici, nebo v nebi

        0 0
    • vasek80  

      Já mám 3. Authora. Jednoho Kinetika CrMo asi 1999 a pak jsem měl Tractiona 2009, kterého jsem „vytunil“ a hrubě po cenou prodal, abych v zápětí koupil dalšího Tractiona 2009.

      Právě od roku 2009 jsou to i hezká kola, ikdyž zase mají tu grafiku zase 4 sezony cca stejnou a konkurence je zase dál. Za mě tedy HT jsou dobré, fulla bych si nikdy nekoupil, ten mne neoslovil.

      Cena je bohužel stejná, jako u zvučnější konkurence, ale hlavně v létě mají zajímavé výprodejové ceny a potom jsou to perfektní koupě. Osobně se mi líbí Master, ale cena za rám je jedním slovem šílená.

      0 0
    • mr.antik  

      Osobně, já si authora koupil jen proto, že se dal levně koupit celkem pěknej a kvalitní rám… Jako značku výrobce to dodnes nějak nevnímám

      0 0
    • Marcele  

      a proto, abych tohle nemusel resit, tak mam ceskej ram, francouzsky plaste a zbytek je cina/taiwan a je mi to jedno (postupne se mozna propracuju na lepsi komponenty). jinak si nemyslim, ze by byl author nadavka, to by bylo jako smat se tlustym panum co jezdi na bakelitovych kolech…

      0 0
    • Milwa  

      Zakopne se kolo do lesa tak zavoláš: „Author!“

      0 0
    • prvniodkonce  

      Jednoho authora myslím ještě mám.

      0 0
    • joudys  

      je to česká značka a ta přece nemůže být pro potřeby a schopnosti většiny hobíků tak dobrá jako německé nebo americké, pokud chceš uznání kup si třeba canyon – většina lidí kteří se o kola moc nezajímají sice nebude vědět co to je, na BF ti ale porostou akcie :-)

      … pokud můžu srovnat třeba rám Author Versus 2004 a Trek ZR 8900 2007 (tady se o něm mluví jen v dobrém), které jsem jezdil, tak váhově měly ve stejné velikosti téměř na gram stejně a nějaké zásadní rozdíly v jízdních vlastnostech jsem já prostě nepoznal (i když netvrdím že tam v reálu nějaké rozdíly ve vlastnostech nejsou)

      0 0
      • Volf  

        Problém Authora je ten, že má na rámu napsaný Author. Pro pár senochrupů je to prostě nezkousnutelné :-)

        0 0
        • M_ishak  

          Tak třeba mně nejde o samotný nápis na rámů, který byl svařen ve stejné fabrice jako rámy pro mraky jiných značek. V první řadě se mi nelíbí jejich design a v poměru cena/výkon jsou oproti konkurenci úplně mimo. Ne každému, ale třeba mě ano, taky vadí, že ho má každý – preferuji mít věci, které nikdo nemá.

          0 0
          • Bald  

            Tohle bych řekl Author celkem splňuje, nebo na něj prostě nemám štěstí. Sám mám sice A Traction, ale moc těch Authorů nepotkávám, zato kvanta Merid a Treků.

            0 0
      • JakeF  

        Jenže na Authoru je český akorát vedení, na výrobě se podílí možná tak designově…

        A co můžu srovnat rám Traction 2007 a Treky 8500 2010 a 2011, tak rozdíl ohromnej, ani bych nevěřil, že mezi hliníkovejma rámama může bejt takovej rozdíl. Ten Author byl strašně měkkej a vůbec to nejelo.

        0 0
        • toram  

          Tak tak, má to zvláštní geometri pro mě teda..je to takové nejezdivé.. po jízdě na tom jsem byl rád že si můžu kecnout na tuctovou ale pohodlnou meridu..

          0 0
        • přišlapávač  

          Turbo- Orbea, JakeF- Trek, Roud- Cannondale… :-)

          0 0
          • JakeF  

            Já jen říkám, co mám zkušenosti… Kdybych si moh vybrat, tak se přidám k Roudovi :).

            0 0
            • nox159  

              continental? ;-) :D

              0 0
              • JakeF  

                Ale fuj :D. Proč se asi Cannony z výroby dodávaj se Schwalbe :).

                0 0
                • nox159  

                  protoze kola nejsou urcena na jizdu v hradci? ;-)

                  0 0
                  • maajkee  

                    tak, tady je to samej štěrk a shwalbe šlupky se tu nechytaj :)

                    0 0
                    • nox159  

                      u nas mame ty kaminky trochu vetsi a to jsou do sracek zas contiky :D

                      jinak stěrk je polnačka ne?

                      0 0
                      • maajkee  

                        Ne, máme tady lesní ceny vysypaný štěrkem, páč se tady těží písek a to co zbyde po přesátí se vysypává všude po lese :)

                        Polňačky tady skoro žádný neznám, protože je tady všude kam jezdím les.

                        0 0
                        • nox159  

                          les sypany sterkem? panove vubec nezavidim…

                          0 0
                          • maajkee  

                            jj, v okolí cca 10km od HK je to fakt skoro všude, ono výhoda je, že pak není tolik sraček, ale jezdí se v tom na hovno, proto vždycky nejradši přímou čarou přejedu těch 10km od HK a tam už je to pohoda, tam už se to začíná vlnit a v lese není štěrk :)

                            0 0
                    • JakeF  

                      Nepsal tu náhodou Roud, jak FF vydrží a jezdil s nima bez defektů? :P

                      0 0
                  • JakeF  

                    Na Flashe Ultimate dávaj FF, to by se mohlo chytit i v Hradci :).

                    0 0
        • joudys  

          author je obecně brán pořád jako česká značka podobně jako Škoda, rám Traction nevím, jenom vím že celý kola se v tom roce prodávala za 13,5 tis. Kč kdežto samotný rám od treku za 11 tis., zde se ještě zeptám, jestli jsi oba rámy porovnával při stejném nebo podobném osazení nebo kola jako taková? pokud ano, porovnáváš kola (rámy) s trojnásobným rozdílem v ceně

          0 0
          • JakeF  

            Osazení bylo relativně srovnatelný, až na vidli samozřejmě. A já si s tím srovnáváním nezačal, samozřejmě, že u Treku stojí rám MOC tolik, co Traction ve výprodeji, ale já tady netvrdil, že mezi těma rámama není poznat rozdíl. Kdyby při tom cenovým rozdílu nebyl, bylo by to dost smutný.

            0 0
        • Mr.Duck  

          Ale jo, třeba ty agangy docela dělaj, vaří se to sice na thaiwanu, ale co sem tak koukal jak to ladili s luďánkem(ninju dh), tak to je evidentně jejich práce.

          0 0
          • JakeF  

            Přiznávám bez mučení, Agang moc nesleduju, akorát vím, že to dřív byli jejich freestylový modely a teď z toho udělali „samostatnou“ „značku“ :). Takže je to klidně možný… Ale zase je otázka, jak ladí, jestli opravdu něco vymejšlej, nebo si nechaj z Taiwanu poslat několik vzorovejch rámů a pak zkouší, jakej je nejlepší, případně jakej tlumič nejlíp vyhovuje průběhu zadní stavby. Ale tak i kdyby to bylo jen takhle, pořád lepší, než nic :).

            0 0
      • maajkee  

        A nemyslíš, že prostě někdo si chce koupit rám nebo kolo od nějaké firmy, která má nějaký technologický vývoj a pro cyklistiku něco znamená a nechce dávat prachy někomu kdo upustil od vývoje i když jeho jméno něco znamenalo a začal nakupovat taiwanský katalogovky a stříkat na ně podívny designy?

        0 0
        • Volf  

          Proč myslíš, že Author nemá vývoj. To je tady běžně tvrzená lež. Je to podobný jako s dotacemi v EU. EU si vymyslela dotace, které platí z daní daňových poplatníků EU a u nás se za tyto peníze nakupuje taiwanský a čínský zboží / ve strojírenství běžná praxe /. Jo a přečti si v posledním Velu článek o Giantu a uvidíš, jak všichni mimo Autora nemají doma jen vývoj :-) Čech je prostě tupý masírkou ovlivněný nemyslidlo ve smyslu pelíšků a sirek… Kdyby Author dělal dál ocelový rámy, tak jiný kolo nemám…

          0 0
          • maajkee  

            Uf, no, tak mi ukaž s čím author za posledních třeba 5 let přišel, co zajímavýho vyvinul? :)

            0 0
            • Mr.Duck  

              http://www.agang.eu/…_lestena.jpg

              Hezký, lehký, asi i docela funkční.

              0 0
              • Tomcat  

                Funkčně průměr, cena nadprůměr. Původ neznámý , není to produkční katalog, nadruhou stranu ani důkaz toho že vývoj na půdě Authora probíhá.

                Koupí to někdo kdo buď dostane cenu , nebo zase ten pro koho ta značka znamená modlu.

                0 0
          • Tomcat  

            Co si představuješ pod pojmem vývoj?

            0 0
            • Volf  

              A co ty ? Nechat si třeba udělat svoji uzavřenou formu je u Authora nevývoj u ostatních vývojová maturita :-) A další věc je ta, že český senochrup nemá tucha co je to národní hrdost a je ochotný si českou vlajkou vytřít dole záda… To je problém nejen Authoru, ale i dalších ČESKÝCH značek… Už jsem to psal x krát. Sundat nápisy a pak testovat…senochru­pové by padli…

              0 0
              • maajkee  

                U Authora není patriotismus ale opravdu na místě. RB, Duratec to je jiný kafe.

                0 0
              • Vilém  

                Je zajimavy, ze z tech author forem padaly i ramy jinych znacek:)

                0 0
                • maajkee  

                  To víš, zaplatili authoru :)

                  0 0
                  • Tomcat  

                    A taky Ministerstvu Kultury. Protože podle návrhu Volfa zařadili Artuš na seznam národního dědictví. Zato RB a Duratek napráskal na imigračním. rofl

                    0 0
              • JakeF  

                Ty máš národní hrdost a pohrdáš podle popisu většinou občanů? Tady je něco špatně… Jestli ty se nechceš prostě jen hádat.

                0 0
                • Volf  

                  Národní hrdost mám, nepohrdám většinou lidí / konec konců je Author nejsilnější východoevropská značka a u nás nejprodvanější, takže většina kupuje Authora :-) /, ale nesnáším senochrupy bez mozku ala pelíšky a americké sirky …

                  0 0
          • pepek  

            Zase bych to s tím patriotismem tak nepřeháněl. To jejich železo (Sector) eště mám a všechna jiná ocelová kola, co jsem předtím měl, byla o hodně lepší.(Wheeler, 2×KHS)

            0 0
          • mr.antik  

            Už jen to, že author do jisté doby nedělal kola menší než 17palců o něčem svědčilo. Pro ženský a menší lidi naprosto nepoužitelné geometrie…

            Pamatuješ žlutý oceláky z Author Racing Programu? Pamatuješ jaká byla jejich životnost?

            0 0
    • vlk123  

      Myslím, že není. Kolo je přece „stroj“, tedy technická záležitost. Takže kolo si vybírám pro svoji potřebu na míru. Důležitý je rám, vidlice, osazené komponenty. Taky „značka“, pokud je ale zárukou etchnického řešení, třeba u celodpružených rámů. Prostě mám nějakou představu o funkčnosti a podle toho si pak kolo vyberu. Ideální je kolo postavit. Authora jsem na silnici ani do terénu nikdy neměl, ale třeba mít budu.

      Stejně tak vybírám třeba i silniční a terénní motorky.

      Jen podle barvy a značky vybírají asi blondýny a možná někdo, kdo potřebuje prodloužit penis nebo si jinak zvednout ego.

      0 0
    • Radek Broz  

      Je to urážka, ale o malinkatý procento jemnější než Merida.

      0 0
    • slavekRM  

      Nadávka to teda určitě není. Myslím. že celý problém začal někdy kolem roku 1995–2000, kdy dovoz horských kol ze

      zahraničí byl zastoupen v poměrně malé míře a pro většinu obyvatelstva v nepříznivých cenových relacíh. Kola Author se prodávaly v každém krámu. Mimochodem se mi zdá, že v té době měli nejzdařilejší desing (Celé stříbrné a zadní stavba červená nebo jiná, jednoduchý, výrazný nápis)

      Takže kola Author měl každý druhý. Stačí si vzpomenout na staré BF (bez pomlčky), kdy opravdu každé druhé kolo byl Artur. Časem ho konkurence vytlačila na jiné trhy a lidovou masírku nahradila Merida (pamatujete?).

      Jinak kdybych měl říci svůj názor, tak Authory jsou dnes slušná kola s mizerným desingem a nadprůměrnou cemnou.

      0 0
      • vlk123  

        Kolem r. 2000 už byl sortiment široký. Dali se za slušný peníz sehnat Scottíky, Fuji, Wheler, Mariny atd atd. Tehdy jsem koupil Gary Fishera a bylo to moje „nejpracovnější“ kolo vůbec.

        0 0
      • joudys  

        co se týče toho designu, tak to je fakt děs běs, nevím proč s tím něco neudělají

        0 0
    • Smazaný účet  
      0 0
    • Haryk  

      Kurňa chlapi, nebuďte šelmy. Přikúpil jsem rám od Authora, ale neberte to, když máte dvě děcka, úvěr na barák, ale jezdit je potřeba…to nemůžete napsat něco vlídnýho?

      0 0
      • pepek  

        Šak to můžeš přelepit, ne? Nějaká Cannondale lepka se určitě nekde dá koupit.

        0 0
      • Vilém  

        Ale jo, ten ram je peknej a navic za ty prachy:)

        0 0
      • mr.antik  

        no však, vždyť na tom nic není. Já taky kopoval authora kvůli ceně a ne kvůli značce. Kdyby se dalo rozumně koupit třeba RB nebo Santa Cruz, tak ale neváhám…

        0 0
    • Kabšta  

      takhle .. jako student zas nemám tolik peněz nazbyt, takže když jsem ve výprodeji viděl Authora A3300 za 11 tyček, tak pro mě nebylo zas tolik co řešit, přeci jen vidina novýho kola , který člověk nemusí prošmejdit, než si ho pořídí, za tu cenu byla celkem přijatelná… Model 08, mám ho doteď a dvakrát stěžovat si nemůžu .. Pryč musí jít akorát kola, ty původní by pod mou vahou asi celkem čuměly ..

      0 0
    • Dzordano_Bruno1  

      Jezdil jsem na authoru 3roky. Nějaký ten tisíc jsme spolu ujeli, projeli hezký kus země a s klidným srdcem bych si authora koupil zase. Jsou značky a jsou ZNAČKY, ale asi jsem jeden z mála, který ví, že peníze si neserem a tak si člověk koupí to, na co mu kapsa stačí, proto Author, Merida a další zančky považuju za solidní stroje:)

      0 0
    • Tomcat  

      Když tak pročítám odpovědi napadá mě jedna věc, která se opakuje velice často ve flamware na téma značka auta.

      Jak myslíte že je objektivní když někdo hodnotí a přitom si tu věc nikdy novou nekoupil. Tedy koupil buď ojeté, nebo výprodej sleva.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.