• maajkee

    Author GanG (2002) → AGANG (2010) → Author AG lab (2015)

    Trochu nás to mrzí, ale v roce 2015 se se značkou AGANG již nesetkáme.

    Kola s označením Author Gang se poprvé objevila v roce 2002. Postupně se kolekce těchto kol rozrůstala, což v roce 2010 vedlo k vytvoření nové značky AGANG, pro kterou bylo vybudováno silné vývojové a produktové centrum v čele s Jaromírem Spěšným. Jeho zkušenosti jezdce, technické znalosti a pracovitost byly vždy motorem celého AGanga.

    Za pět let existence si tato značka zejména díky platformám celoodpruženým kol Cult a Ninja získala nemalé množství příznivců, ale ekonomicky tento projekt úspěšný nebyl.

    článek z velofiala

    Docela škoda bych řekl, zrovna když ta značka začínala mít zvuk.

    0 0
    • Vilém  

      Blesku:)

      0 0
    • Pedro404  

      Nevim no, podle mě tim tu značku totálně zabijou.

      0 0
      • roura  

        Jak tím mužou zabít značku,když už teď to prodělávalo…pro ně jedině dobře že to konečně zabalili.

        0 0
        • Pedro404  

          Aha, to o tom prodělávání sem přehlíd, pak je to asi jedno, no:)

          0 0
          • maajkee  

            Ono možná taky, kdyby ty kola prodávali levněji, tak by se jich více prodávalo a ve výsledku by neprodělávali, těžko říct.

            0 0
            • logoman  

              Ja mel za to ze patriot je betseller.

              0 0
            • JakeF  

              Není náhodou Patriot celkem beznadějně vyprodanej? To by asi těžko mohli prodávat víc :).

              0 0
              • maajkee  

                Tak to nevím, na spoustě e-shopech je normálně nabízej a píšou skladem.

                0 0
                • JakeF  

                  Eshopy jsou schopný nabízet a psát leccos… Má je skladem výrobce?

                  0 0
                • Lister  

                  :-)

                  Internet toho snese… Zkus se poptat jestli reálně je…

                  0 0
                  • maajkee  

                    Co já bych se ptal, kupovat ho nechci :)

                    0 0
                    • Lister  

                      Tak aspoň nepis neověřené infotmace.

                      0 0
                      • maajkee  

                        To co jsem napsal, je ověřená informace. Na spousta e-shopech mají patrioty psané skladem.

                        Jestli je skutečnosti jiná, tak to pak není můj problém. A jestli jsou opravdu všechny vyprodané, tak nechápu proč je projekt ztrátový, když nestojej málo a druhá věc, že někdo krutě neodhadl poptávku.

                        0 0
    • CCCR  

      Sláva soudruzi.

      0 0
      • Vilém  

        Bez do ****** i se svejma soudruhama.

        0 0
      • McBlacky  

        co kdyby jsi si šel ty svoje soudruhy zase plácat na novinky a idnes?

        0 0
        • CCCR  

          Tam se nacházejí soudruzi špatného druhu, ti kteří do toho nevloží svoje srdce. Hloupí a paranoidní otroci společnosti v důchodu, kteří v životě nic nedokázali a nadávají na společnost. Lidé si pak myslí, že my soudruzi jsme špatní lidé. Popravdě jsme mírumilovní lidé.

          0 0
    • McBlacky  

      pro mě to nedávalo marketingově smysl od začátku. Podle mě zvolili úzký segment a nedokázali se zákazníkům přiblížit. Navíc cenově to nebylo nic extra

      0 0
    • Mig_all  

      konečně, takový dementní nigga název…

      0 0
    • kali222  

      Vzdyt prvni kroky agangu (Spesny) vychazely ciste z Authora, neberu to jako zadnou tragedii, nopak. Ten aktualni stav spocival tedy v nadeji, ze to bude tahnout vice, coz se nedeje a tak se cely „projekt“ vraci primo pod kridla Authora. (Nejspis i s osekanim lidi, aktivit + vseho, co k tomu patri? Mozna i s jinym stylem rizeni? Coz by mohlo byt mene nakladne – predpokladam.) Jestlize ale budou prevzaty klicove modely + vyvoj s TUL (On to byl snad hlavni motor vyvoje agangu????), tak to znamena akorat konec mene uspesnych modelu a jinou nalepku. Proc tedy ten plac? Youngsterum je urcite jedno jestli maji na ramu agang nebo author.

      0 0
    • Lister  

      Za mě špatně. Docela se mi vybavila situace s Garry Fisherem a Trekem, taky tvrdili že GF bude i nadále žít, ale dnes po něm nestekne pes.

      0 0
      • Krejca  

        A? stalo se něco ? :-)

        0 0
        • Drno  

          Zrovna u GF a Klein se divim, ze ty znacky zarizli. Kdyz to funguje u aut, vw take prodava temer stejna auta jednou jako audi a jindy seat…

          0 0
          • Mig_all  

            téměř stejné a přesto stejné nejsou, každopádně jim tato strategie sype, to se o agangu a prevdepodobne i o GF říct nedá o nicem jiném to není. Kazdopádně já jsem rád, aspon v tech značkách a sortimetru není takový bordel…

            0 0
            • Drno  

              To nevime, pac cisla nikdo nevidel. GF byla znama znacka, meli uspechy ve sportu, takze ukonceni vzbudilo udiv.

              0 0
              • JakeF  

                Někdo čísla viděl a ten udělal rozhodnutí, že to přenálepkujou na Trek… Asi byl úplně blbej, když i Drno na BF bez jakejchkoliv podkladů ví, že by jim to přece fungovalo jak u VW.

                0 0
                • Drno  

                  Mozna je to jeste jinak, treba uz Gary nechtel sve jmeno s korporaci spojovat. Prijde mi, ze uz se tolik neprezentuje jako driv.

                  0 0
                  • JakeF  

                    V jeho věku mi to nepřijde ani moc divný.

                    0 0
                  • ToBla  

                    Zřejmě to bude tím, že Garymu F. značka nepatří.. prodal ji stejně jako dříve Gary Klein, cca v roce 2000. Pak Trek nechal běžet obě značky vedle sebe s tím, že GF byly v posledních letech hlavně 29er kola a Trek vše na 26". Pak obě značky Trek spojil. Myslím, že GF je zaměstancem Treku. Údajné spojení značek prý vyvolali prodejci Treka v USA, protože chtěli 29er kola se značkou TREK. Průměrný američan, většinou rekreační cyklista vůbec osobu GF nezná a nikdy o něm neslyšel. Trek je tam ale masovka, jako u nás třeba Author, jen s tím rozdílem, že levných kol TREK se prodají desetitisíce (možná i statisíce ks za rok).

                    0 0
                    • Drno  

                      Firmu prodal uz drive, jeste pred tim, nez se do CR zacala kola GF oficialne dovazet. Po 20 letech pod Trekem znacka GF zanikla a posledni rok uz Gary vystupuje na verej osti mnohem min.

                      0 0
                  • bluma  

                    Potvrzuji ToBlu. Prostě se spočítalo, že dvě produktový lajny Trek 29" a GF 29" v prodejích definitivně pohřbí GF. Což samozřejmě Treku vadilo, protože to byly jeho peníze. Naprosto logicky se celá produkce GF co měla smysl (29") převedla pod Trek s Garyho podpisem pro ty, co jim to jméno něco říká. Až jich bude minimum, zmizí i ten podpis…

                    0 0
              • Lister  

                Netvrdil bych že GF ke konci nějak prosperoval. Právě naopak. Škoda, možná kdyby ještě pár let vydržel tak by to bylo jinak ale holt nebyl ten potenciál protlačit velkoobruce jak se to pak povedlo značcenambrwan.

                0 0
      • JakeF  

        Původní GF přenálepkovaný na Trek se prodávaj velmi dobře. Naopak došlo k pozitivnímu posunu i v oblasti geometrií, takže za mě to není úplně vhodnej příklad…

        0 0
        • Josef Panek  

          Tak to je hodně subjektivní, ne? Treka nikdy, kdyby vyjeli se sérkou GF, beru hned. Nostalgie je svině;-)

          0 0
          • Lister  

            A v tom to asi bude. Jednak pohled běžné konzumní masy a pak člověka, který to bere víc pocitově.

            0 0
        • Lister  

          A author teď bude žít z konceptu který vyvinul Agang a situace je tak totožná. Možná že pod novou značkou protlaci dobrý nápad více lidem ( kteří by o Gangu asi jinak nikdy neslyseli) ale pro mne je to minimálně po stránce vnímání značky špatný krok. A to mám jednoho Authora doma.

          0 0
          • JakeF  

            Tak lepší když bude z toho konceptu žít Author, než aby to zkrachovalo…

            0 0
            • Lister  

              To každopádně. Bys pak musel hledat nové kolo :-)

              Jsem zvědavý jak se to bude vyvijet. Patriot evokuje byl pro mne jeden z nejicekavanejsich rámu na příští rok, ale jako Autora bych ho asi nechtěl. Už jsem to psal v tom původním vlakne – vím že je to nesmysl, ale vnímám to tak.

              0 0
              • JakeF  

                Já na Patriotu nejezdím. Jinak s tebou souhlasím, taky se mi nápis Author nelíbí, ale holt pár srdcařů tu firmu neudrží a dělat marketing nadvakrát, to taky ziskovosti nepomůže…

                0 0
    • Smazaný účet  

      No, na cem tedka bude Jirka Fikejz dovadet?

      0 0
    • Ondra P.2  

      Prijde mi to na hlavu postaveny. Jako kdyz to bylo prodelecny, tak preci zrusim celou serii a ne na to hodim jen jinou nalepku a jeste takovou, ze to bude prodelecny jeste vic…

      0 0
    • Tina  

      Author už niekoľko rokov predáva menej a menej. Moc sa mu na českom trhu už nedarí. Finančne si už nemôže dovoliť utiahnuť stratový projekt. Kríza v Authore prinútila šéfov značky opäť zaradiť do nabídky aj levné kola pre MY2015.

      0 0
      • Vilém  

        A Madison jeste vubec existuje?

        0 0
        • Tina  

          Pokiaľ to majú ako registrovanú značku tak niekde v šuplíku existuje. Author však v minulosti hrdo prehlásil, že lacné bajky už nebudú vyrábať.

          0 0
    • mr.antik  

      Mně to přijde takový divný, v čem teď jako uspořej ty náklady, když se teď vlastně dostali k nějaký použitelný řadě kol, kterou budou vyrábět pod jiným logem (čili výrobní náklady jsou stejné), mně prostě vychází, že jediný náklady navíc jsou jen ty marketingové, ale je vidět, že to dělá dost – na fulla od authora díky poměru cena/kvalita prakticky venku nenarazíš a imho tohle dopadne stejně.

      Jestli je potřeba zvýšit prodeje, tak tohle řešení není, spíš cesta, jak zase (už poněkolikáté) z tohodle segementu vystoupit :-)

      0 0
      • Tina  

        Je to riešenie na oko pre zákazníkov, ktorým je povedané, že Agang bude odteraz pod značkou Author. Riešenie je o tom, že Agang sa pod Authorom rozpustí do stratena. V tom sú tie ušetrené náklady. Vypadá to lepšie ako povedať, že museli Agang zrušiť lebo bol stratový.

        0 0
        • alinceb  

          Pokud už jednou zaplatili drahý vývoj rámů, tak je blbost ten produkt úplně shodit. Spíš je potřeba najít takovou cenu, za jakou se bude dobře prodávat…

          0 0
          • mr.antik  

            přesně to mě napadlo – jestli prostě dvojnásobek prodaných rámů s poloviční marží není výhodnější… I když upřímě, enduro kol je dnes tolik :-)

            0 0
          • Tina  

            Problém asi bude v tom, že ten „drahý vývoj“ nebude jediný náklad. Navyše ten už je zaplatený. Návratnosť tejto investície je ale asi už nereálna. Problém bude, že im predaj kol Agang nedokáže zarobiť na prevádzkové náklady na značku Agang a tak ten projekt nemá šancu prežiť. To že sa „pár“ Agangov predalo v Prahe a vo väčších mestách neznamená úspech. Author chcel vytvoriť prémiovú značku kol, ale ako som spomínala vyššie ich súčasná finančná situácia im nedovoľuje pokračovať v neziskovom projekte.

            0 0
            • alinceb  

              Já to spíš myslel tak, že když už se zaplatil vývoj, tak proč nevyrábět ty kola dál. Pod tvým pojmem Agang sa pod Authorom rozpustí do stratena si představuju, že prostě zmizí vše, co pod Agangem vzniklo, a to by imho byla škoda. Patriot se mi fakt líbí a dokázal bych si představit to kolo mít doma…

              0 0
              • Tina  

                Ty sa na to pozeráš z pohľadu „fandu“ značky. Oni sa však na to musia dívať z pohľadu obchodníkov, ktorí tento projekt musia financovať. Je pre nich menej bolestivejšie zastaviť projekt v tejto fázy straty ako ho ešte umelo živiť ďalší rok a prísť o väčší balík peňazí. Súkromné firmy si nemôžu dovoliť dlhodobo produkovať stratu. To je potom rýchla cesta k zániku a ani taký kedysi silný výrobca ako Author nie je voči možnému krachu pre špatné hospodárenie imúnny.

                0 0
                • alinceb  

                  Já rozhodně fanda značky nejsem, ale líbí se mi ten produkt. Samozřejmě, že se nevyplatí živit ztrátový projekt, ale když už jednou zafinancuju vývoj něčeho, co je konkurenceschopné, mám rozjetou výrobu atp., tak úplným zastavením výroby tu investici úplně potopím.

                  Imho je mnohem lepší optimalizovat náklady (převod pod jednu značku) a upravit prodejní cenu tak, aby se produkt prodával a vydělával úplně bez a nebo jen s minimálními investicemi.

                  0 0
            • tonik666  

              To ale znamená, že by měli ukončit výrobu toho, co vyrábí Agang, ne to převést pod Author.

              0 0
              • Tina  

                Nie tak celkom. Niektoré Agangy sa budú robiť pod Authorom a vypustia sa podobné modely Author tak aby nedošlo k výraznému nárastu modelovej rady Author. Úplne sa tým zruší financovanie Agangu, ktorý si pravdepodobne sám na seba nezarobil.

                0 0
                • tonik666  

                  Ale pokud si na sebe nevydělal, znamená to, že prodeje nebyly dost velké, aby pokryly náklady na vývoj, marketing atd.

                  1. tím, že ukončí cílený marketing agangu prodeje ještě klesou, tj. ta

                  kola si na sebe opět nevydělají

                  1. pokud by je dále prodávali jako Agang a pouze náklady snížili, tržby

                  by podle mě klesly méně, minimálně díky zachování značky

                  0 0
                  • McBlacky  

                    pokud to vzniklo jako projekt authoru, tak prostor na osekání nákladů máš prakticky jen minimální v lidech v řádu jednotek a pak marketing, kde to ale jde proti sobě.

                    já bych spíš doporučil osekat print a outdoor a víc se věnovat ambasadorům a online – hrubě vyhodnocovat kampaně, lehce by poskočili pomocí affiliate sítě (to se dá dneska koupit za babku) a pak samozřejmě POS propagace a přístup prodejců.

                    Úsporu na výrobě a dopravě, komponentech a logistice distribuce podle mě moc velkou udělat nejde. Leda jako součást projektu zefektivnění celého authoru.

                    0 0
                  • Tina  

                    Nechápeš. Peniaze za vývoj sú už investované. Tie teraz nerátajme pretože pokiaľ ti predaj nepokrýva ani náklady na prevádzku tak nemôžeš očakávať ani návratnosť investície do vývoja.

                    1. kola Agang nebudú potrebovať samostatný marketing lebo samostatné

                    oddelenie Agang prestane existovať a kola Agang sa prestanú vyrábať.

                    1. Súčasné ceny Agangu boli IMHO nastavené tak aby pokryli náklady na

                    prevádzku samostatnej značky Agang + priniesli nejaký minimálny zisk potrebný na rozvoj. Tržby za predaj tie náklady nedokázali pokryť a dlh sa nedá tvoriť donekonečna pokiaľ nemáš vo firme tlačiareň na peniaze.

                    Nižšie uvedené je môj osobný pohľad na situáciu a neviem ako je to v skutočnosti s Authorom, ale rozmýšľam takto: Pokiaľ je väčšina personálu z Prahy a okolia tak len mzdové náklady musia byť hodne vysoké. Pamätám si dobu keď bol Rock Shox samostatná a veľmi úspešná firma a sídlila v Californii. Jeden technik z RS mi raz povedal, že tamojší plat sekretárky bol cca 5.000 USD mesačne. Rock Shox mal obrovské náklady a tržby začali klesať. Presťahovali celú firmu do Colorado Springs kde boli náklady cca 1/3 oproti CA. Sídlili iba pár km od Manitou Valley kde sa vtedy robili vtedy ešte hodne predávané vidlice Manitou. Náklady na sťahovanie síce boli obrovské, ale bolo by im to vyšlo keby sa nestal problém z vidlicami Rock Shox TT. Jediným modelom vtedy vyrábaným a montovaným v Ázii. Nasledoval recall a výmena súčiastok na milión vidlíc. To im zlomilo väz. Na pokraji bankrotu ich kúpil Sram. Paralela? Rock Shox bola oveľa väčšia a úspešnejšia firma ako Author. Author podľa mňa v súčasnosti robí všetko pre svoju záchranu.

                    0 0
                    • karliner  

                      Tvoje poslední věta shrnuje vše. Víc není třeba psát.

                      0 0
                    • tonik666  

                      O problémech samotného Authoru nemám informace, přistupoval jsem k tomu pouze jako k projektu, o kterém se rozhoduje na základě jeho výkonnosti versus očekávání.

                      Tomu co píšeš rozumím, ale myslím si, že nemáš pravdu v bodě jedna a to považuji za podstatné – kola Agang se nepřestanou vyrábět. Budou se vyrábět nadále, jen s jinou nálepkou. Proto mi krok ukončit Agang nepřijde logický a pokud je Author v krizi a je nucen sekat náklady, tak bych celý Agang rovnou zrušil, a to včetně nabídky kol. Včlenění pod Author je jen mezikrok, který k tomu povede (a bude Author stát minimálně náklady na pracovní kapitál).

                      0 0
                      • karliner  

                        Jinými slovy – naslinil jsi prst, strčil do větru a sepsal studii :-)

                        0 0
                      • Tina  

                        pokud je Author v krizi a je nucen sekat náklady, tak bych celý Agang rovnou zrušil, a to včetně nabídky kol

                        No a toto sa ti snažím celý čas vysvetliť :)

                        0 0
                        • tonik666  

                          Ale to tady opakuju už od začátku, že jeden z rozumných kroků je to celé ukončit – o pár příspěvků výšeníže. Přiznej se, že ty to po mě nečteš?

                          A tys mi v první reakci

                          odporovala, že převést pod Authora je ok a já říkám, že není.

                          0 0
                          • mr.antik  

                            ještě je otázka, jestli to „převedení“ neznamená jen nalakování nějakých již dávno nasmlouvaných rámů a konec až následně.

                            0 0
                          • Tina  

                            Ešte raz a pomaly :) Tu

                            som písala (cca o 2h skôr ako ty), že prevedenie pod Author je iba rozprávka pre spotrebiteľa, pretože informácia o zrušení značky by pre Author vypadala veľmi špatne.

                            0 0
                            • tonik666  

                              Jo, ok, to jsem přehlíd a přiznávám. Že mají nějaké zásoby a nemají odvahu/motivaci ohlásit ukončení je taky možnost.

                              0 0
      • scret  

        praveze si myslim, ze ten marketing a vsechen ten kolotoc okolo stoji dneska takovy prachy, az to neni pekny…

        Vem si, kolik lidi to krmi a hlavne vetsina tehle lidi nemaka za dvacku:) dal veskery reklamy v mediich, sponzoring atd.

        0 0
        • logoman  

          Mne neni uplne jasny jak se zlevni marketing? To tam jako maji dva teamy? Cekal bych, ze jeden tyden delaji na arturu, druhy na agangu.

          0 0
          • McBlacky  

            no minimálně tím, že nebudou dělat dvě kampaně. Čistě v lidech neušetří tolik, ale v atl a btl aktivitách je ta úspora.

            i když oddělený budou i lidi, minimálně někteří.

            0 0
          • Vilém  

            Ale tak musi zadat dalsi inzeraty, vytisknout jine letaky, zadat dalsi inzeraty, natlacit to na spravna mista (bikeparky atd).

            0 0
            • logoman  

              To mi neni moc jasny. Inzeraty preci musi zadat taky, jen tam bude misto agang napsany author. Katalogy sjednoti do jednoho macatejsiho. V bikeparku bude jen misto reklamy agang napsany author. Nebo se vsim konci a nijak akcnejsi kola author propagovat nebude?

              0 0
              • McBlacky  

                nemusí to být jasné každému…

                když to hodně zjednoduším tak ve velu místo reklamy na author a druhé na agang bude jen jedna na author.

                To samé placené PR, nacpeš vše do jednoho článku.

                Jestli seknou i Web agagnu bude to další úspora.

                atd

                0 0
                • tonik666  

                  Ty úspory budou podle mě minimální, protože bajky co jsou pod Agangem, jsou určené pro úplně jiný segment, než bajky co dělá author. Těžko je můžeš oslovovat stejně.

                  Rozumná řešení jsou podle mě tři:

                  1. Převést všechno se zdvihem vyšším pod Agang, a u Authora držet

                  linii XC.

                  1. ukončit Agang a vysokozdvižné bajky úplně.
                  2. Prodávat Agang bez investic nadále, už nic nevyvíjet, jen těžit

                  z toho co je.

                  To co provedli pánové v Authoru je myslím méně šťastné řešení, které povede k bodu 2)

                  A zefektivnit Agang by mohlo jít jinými způsoby, třeba nemít na každý rok nový model osazení rámu s novým designem a pod.

                  0 0
                  • bleach  

                    nam to nepis, napis to do authoru a urcite te zamestnaji jako krizoveho managera

                    0 0
                  • McBlacky  

                    ono to ted nedává smysl, ale dlouhodobě to samozřejmě bude konvergovat k bodu 2 s tím, že full je u authora minoritní i v XC a vyšší zdvih bude jen doplnovat sortiment.

                    právě proto, že se jim nepodařilo zacílit když byl agang separátní značka, tak aktivity tohoto směru budou pod authorem (tipuju) nadále osekávat.

                    ono moc jiných řešení není, podívej se jak se rozjíždí segment Trail/Enduro jinde. To nemají šanci ani být druhořadý follower. Nemohou konkurovat cenou, inovací, image, vlastnostmi, marketingem, takže zbývá jen opustit trh. Pokud to nechceš dotovat.

                    a kdo dneska nechrlí novinky co rok je v cyklo branži mrtvej. To si mohou dovolit niche značky ne někdo kde jde po značné části trhu (strategicky)

                    0 0
                    • tonik666  

                      Tak můžou být follower jako Spešl, jen na lokálním trhu.

                      Podle mě to jen zařízli moc brzo, nějaké jméno to už mělo, navíc Cultů, Ninjů a podobného jezdí s ohledem na velikost konkurence docela dost…

                      0 0
                      • McBlacky  

                        3 roky to zkoušeli? nevím z hlavy, ale to je většinou make or break podobných projektů, kde vstupní investice není eliminační a lze realokovat zdroje v rámci firmy.

                        0 0
                        • tonik666  

                          Podle mě s průnikem na trh docela uspěli, to, že neumí vydělat na provoz, je podle mě interní problém.

                          0 0
                          • McBlacky  

                            no dobře tak uspěli do segmentu o kterém zjistili že je neuživí. Okolo Prahy když kamkoli přijedeš tak agang nevidíš. Pokud na Enduro závodech -odkud myslím bereš info o rozšíření- je i kdyby čtvrtina agangů, tak odpočítej sponzorované jezdce a máš jich tolik co uživí firmu pár týdnů

                            0 0
                            • mr.antik  

                              Tak v praze je to samej Santa karbon nebo Specialized – u nás na severu jezdí Agang hodně lidí, ale fakt pochybuju, že ho někdo kupuje za plnou cenu.

                              Já bych asi osobně taky šel spíš cestou YT nebo Radonu.

                              0 0
                              • logoman  

                                U nas taky jezdi, ja myslim, ze meli sanci v tech levnych celoperech za 30–40k kde jeste YT, canyon apod. nemaji zadnou nabidku.

                                Temto lidem navic nebude vadit nejaky ten gram navic, spis oceni odolnost.

                                0 0
                                • TJK  

                                  myslim ze hodne lidi neni v pozici aby vyvalilo 80 petek za enduro takze takovy typ kvalitniho biku za rozumnej peniz si misto vzdycky najde.. a v urcity skupine se informace sirej vnitrne bez nejakych promo akci a pod… takze s rozumnou cenou si porad myslim ze je to dobry stroj

                                  0 0
                                  • McBlacky  

                                    ruku na srdce kolo za 30–40 toho moc nevydrží v enduro podmínkách. Tady prostě je určitá investice nutná aby to i bez teleskopu, bylo k něčemu

                                    0 0
                                    • TJK  

                                      no ale na zacatek urcite OK.. a lip se zije s prvni investici 40 s tim ze neco vymenis az to umre nez vytopit 60… vec je takove ze kazdej na to tyhle prachy nema :-)

                                      0 0
                                      • McBlacky  

                                        40 jako úplný limit a to to dotuješ. Zatímco na levným XC dáš jebku vidli taky nemůžeš, kola, pláště a brzdy musíš taky dát solidní, rám ani nemluvím.

                                        za 30 bez šance a zkus si to spočítat na těch 40 – já nevím co stojí oem vidle na AM/EN atd

                                        0 0
                                        • logoman  

                                          Tech levnych am/en kol je vic at uz agangy, mongoosy, gt apod.

                                          Vzdyt za 40k se da poridit i fr kolo …

                                          http://www.ctm.sk/…full/boxxer/ ninja …

                                          Ze ta kola nebudou top je jasny, ale funkci splni. Rozhodne jezdeni na nich nebude za trest …

                                          0 0
                            • tonik666  

                              Nějakej průzkum by mě docela zajímal…

                              Na Agangu jezdí dva lidi co jezdí na Pražské vyjížďky, Piwník má Ninju, Deckard Gangstu, a na Enduru na Ještědu první kolo co jsem potkal byl Cult, a týpek rozhodně nebyl sponzorovaný. Ale měření to neni, třeba si jich jen víc všímám.

                              0 0
                  • Tina  

                    To je tvoj pohľad zvonku bez interných informácii o hospodárskych výsledkov :)

                    0 0
                    • tonik666  

                      Jasně, že bych měl raději v ruce čísla. Na druhou stranu mám nějaké informace z první ruky, jak a na jakém základě k tomu rozhodnutí v Authoru došlo.

                      0 0
                  • logoman  

                    Jo tohle me prave dava smysl. Ja jejich reklamy nevidel. Ale nejak si nedokazu predstavit jak prsknou na stranku xc kolo a vedle toho patriota na 160mm.

                    0 0
        • tonik666  

          Jedna věc je ale jasná – když zruším Agang, převedu ho pod Author, a stáhnu marketingové náklady, tak těžko můžu očekávat srovnatelné prodeje jako dosud.

          0 0
    • Ruprt2  

      Od chvíle, co tu značku začal vyzdvihovat Maajkee, to byla jenom otázka času.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.