Značka | Spyder |
Model | CMP |
Velikost | L |
Hmotnost | 12,3kg |
Rám | Spyder CMP |
Vidlice | Rock Shox Reba SL - lockout z řidítek |
Tlumič | Fox Float RP23 |
Hlavové složení | NECO H114-H |
Kliky | SRAM X.9 |
Středové složení | SRAM GXP |
Přesmykač | SRAM X.9 |
Měnič | SRAM X.9 |
Řazení | SRAM X.9 |
Převodník | 42x28T |
Kazeta | SRAM PG 1070 12/36T |
Řetěz | SRAM PC-1051 |
Náboj přední | Remerx Viking |
Náboj zadní | Remerx Viking |
Brzda přední | Avid Elixir 9 / Avid HSX 160mm |
Brzda zadní | Avid Elixir 9 / Avid HSX 160mm |
Brzdové páky | Avid Elixir 9 Carbon |
Ráfek přední | Remerx Viking |
Ráfek zadní | Remerx Viking |
Pedály | Shimano PD-M520 |
Řídítka | FSA SL-K Carbon + ESI Chunky |
Představec | Truvativ Stylo T40 |
Sedlovka | Truvativ Stylo Team |
Sedlo | Specialized Jett Expert WMN |
Pláště | Schwalbe Racing Ralph EVO 26x2,25" |
ty bily veci jsem mel driv, nez ten ram :) takze kvuli ramu jsem nechtel kupovat nebo lakovat veci na cerno
pekne zladeny bajk, ale ten ram mi pride dost kratky. Ak ti to vyhovuje, tak neni o com.
rám je kupovanej v Belgii, ale asi jak rikas, v dnesni dobe vsechno Cina …
Bílá vidle a forbec jsou jako pěst na oko, ale jinak se mi to líbí. Na kolik vyšel rám?
přijde mi to strašně kozoidní, vysoký střed, vysoký rám, relativně krátký, možná ale klame fotka
diky, no bila tam je, protoze komponenty jsou prestrojeny z puvodniho kola