| Velikost | 58 |
| Rám | Favorit 58cm |
| Hlavové složení | Favorit |
| Kliky | Favorit |
| Středové složení | Eska |
| Měnič | Favorit PWB |
| Řazení | Favorit |
| Náboj přední | Favorit |
| Náboj zadní | Favorit |
| Brzda přední | Favorit |
| Brzda zadní | Favorit |
| Brzdové páky | Favorit |
| Ráfek přední | Favorit |
| Ráfek zadní | Favorit |
| Pedály | ČZ |
| Řídítka | Favorit |
| Představec | Favorit |
| Sedlo | Favorit 05 |
| Pláště | Barum |
Taky jsem se divil, když jsem to tahal z hromady na vrakáči. Lak je určitě původní.
Moc pěkný kolečko. Myslel jsem, že ty bílé linky se dávali jen na F1, ale ty máš rám s krátkou obyč pumpičkou a držáčky na nosič, takže patrně původně spíš turistický model Člověk se pořád učí:-)
Jinak, na kolik asi vyjde to niklování, případně kde sis to nechal dělat?
Prostě nádhera! Nepochopím, jak někdo může dát něco takového do sběrny, i když sám tam někdy objevím poklady, takhle zachovalého Favorita ještě nikdy. Opravdový sběratelský kousek.
Lak je původní, původní jsou i bovdeny a osazení. Některé věci jsou niklované, jinak původní stav.
renovace nebo původní stav ?