| Velikost | M |
| Hmotnost | 10,75kg i s pedaly |
| Rám | Spark |
| Vidlice | DT Swiss |
| Tlumič | DT Swiss Nude2 |
| Hlavové složení | Ritchey Pro |
| Kliky | Shimano XTR |
| Středové složení | Shimano SM-BB92 |
| Přesmykač | Shimano XTR |
| Měnič | Shimano XTR |
| Řazení | Shimano XTR |
| Převodník | Doval |
| Kazeta | Shimano XTR |
| Řetěz | Sram |
| Náboj přední | Shimano XTR/DT Swiss 350 |
| Náboj zadní | Shimano XTR/DT Swiss 350 |
| Brzda přední | Shimano XTR |
| Brzda zadní | Shimano XTR |
| Brzdové páky | Shimano XTR |
| Ráfek přední | FRM XMD 333/Tufo Alca |
| Ráfek zadní | FRM XMD 366/Tufo Alca |
| Dráty | Sapim CX Ray/Sapim CX Ray |
| Pedály | Shimano XTR |
| Řídítka | Ritchey WCS |
| Představec | PRO Koryak |
| Sedlovka | PRO XCR Carbon |
| Sedlo | Specialized Phenom |
| Pláště | Conti+Michelin/Tufo |
Ten 29er Spark je proste povedenej, raketacka vybava, decentni design, proste
duse 208gramu :-)
tak mi to nedalo…udelal jsem analyzu predniho kola. 1747g vazilo predni kolo. Pak jsem sundal plast (s dusi) a vaha kola byla 860g… 60g mel rychloupinak, pak sel dolu kotouc, ten 120g i s matici a vysledna vaha kola jako takoveho s paskou 680g
Vaha mi prijde celkem dost. Koukni na moje kolo do profilu:) Ram spark neni ani o 1kg tezsi nez Scale. Rafky mas taky hodne lehky. Asi to dela tezky XTR oproti XX .
vaha 10,75kg i s pedaly
29 nemusim,ale tento je
I tak je to nehorazna raketa.....ale za tu fotku bys potreboval štanglí na vejce ;-)
Vybava bez kompromisu… Celkove by to chtelo lepsi fotky a zvazit… To kolo si to zaslouzi…
:-) ja ho nevazil, takze jsem nechtel kecat… az zvazim, upresnim…
1.5.13 21:15
chce to líp nafotit