Koupeno jako přechod z 6 let starého Propela advanced 2. Na ty hanácké roviny ideální kolo se závodním posedem. Tuhost a pohodlí oproti staršímu giantu úplně jinde. Hlavně schopnost držet rychlost nad 35 je dost znát.
(vloženo 1.8.25)
Značka | Van Rysel |
Model | RCR-F Pro |
Modelový rok | 2025 |
Velikost | 56 |
Hmotnost | 8,3 bez pedálů |
Rám | karbon Super High Modulus |
Vidlice | RCR-F Karbonová |
Kliky | 105 R7100+INPEAK |
Přesmykač | 105 Di2 R7150 |
Měnič | 105 Di2 R7150 |
Řazení | 105 Di2 R7100 |
Převodník | 52/36 |
Kazeta | R7100 11-34 |
Náboj přední | DT Swiss 370 |
Náboj zadní | DT Swiss 370 + 54T ratchet |
Brzda přední | R7170 |
Brzda zadní | R7170 |
Brzdové páky | 105 Di2 R7170 |
Ráfek přední | Swiss Side HADRON² Classic 625 |
Ráfek zadní | Swiss Side HADRON² Classic 625 |
Dráty | DT aero comp |
Pedály | Ultegra SPD SL PD-R8000 |
Řídítka | RCR-F Pro kombo 440 |
Představec | RCR-F Pro kombo |
Sedlovka | RCR-F Karbonová |
Sedlo | Prologo scratch m5 nack |
Pláště | Pirelli p zero rs 622x30+TPU |
Má to nakloněné oblouky a páky když kopíruji tu linii, jsou cca 38 cm střed/střed. Pak se to dá samozřejmě naklonit ještě víc doprostřed.
jonti: Je to tak, podle tabulky to sedí, taky jsem nechápal, taky ještě nechápu proč výrobci trvají na sedlovce s offsetem a ani nabízí bet offsetu, bych musel vyměnit půl kola abych se na to poskládal :).
Jestli to ovšem majiteli sedí tak každopádně ultimátní kolo, ten rám vypadá fakt dobře a výbava parádní, ať kolo slouží.
Opravdu to má 440mm řidítka na 56 rámu? To mi u hodně agresivního aero kola nedává vůbec smysl.
Hodně přísná žiletka. Mazec..