Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
TJK
TJK

23.7.25 23:08

:-D tak zese ti ten trejl dyl vydrzi :-D

Reagovat
theedge
theedge

23.7.25 22:50

TJK … nemáte tam jezdit takový píč*viny :-D Naše trailu na to jsou hodný. Jinak stějně jako juraj – taky jsem s Megou škrtnul snad jednou, Na Trutnově ani Rychlebech ne. Alpy uplně v klidu.

Ale Mega to koleno má o něco kratší a o něco výš. Tady bude hrát každej cm roli.

Reagovat
Atilla
Atilla

23.7.25 18:11

TJK: Přesně u nas taky lidí s megou škrtají. Ale samozřejmě když máš skills…

Reagovat
TJK
TJK

23.7.25 17:37

juraj: zalezi kde jezdis… jsou mista kde neskrtnes celej zivot a pak jsou mista kde skrtnes na kazdym trejlu co 5minut

Reagovat
juraj.9
juraj.9

23.7.25 15:55

viz foto:

Reagovat
juraj.9
juraj.9

23.7.25 15:52

U NP Mega mam stejny koleno a za 3 roky jsem škrtnul 1×,vubec bych se toho nebal.

Reagovat
JacoP
JacoP

23.7.25 15:44

Je fajn, že Ibis mysli i na méně movité a udělá AF verzi. Zatímco Pivot to má na háku…Přitom obě značky dávám shodně vedle sebe.

DW link tak dělá v AL verzi jen Ibis a Atherton.

Reagovat
goofy
goofy

23.7.25 14:50

TJK: to bylo samozřejmě myšlené v nadsázce… ;-) Škoda toho kolena. Jinak se mi to tvarem trubek líbí. Uvidíme, až to někdy potkám naživo, což by nemuselo být za dlouho.

Reagovat
TJK
TJK

23.7.25 14:45

Orm: jojo, plne souhlasim!

Reagovat
JacoP
JacoP

23.7.25 14:41

Karbon to má stejne tak…

Reagovat
orm
orm

23.7.25 14:39

@TJK: toho kolena je skoda, protoze jinak je to za me tvarove hezci nez ta predchozi pokroucena verze.

Reagovat
TJK
TJK

23.7.25 14:25

nechci byt za prudice, ale kdyz porovnanm obe verze. .tak ta nova nejen ze ma to koleno sklopeny vyrazne dolu, oni ho jeste protahli dopredu… :-(

Reagovat
JacoP
JacoP

23.7.25 14:21

Co se mi líbí taky je ta povrchovka aka brutal finish od RB. Předchozí Ripmo mělo stříbrný lak, toto se mi líbí víc.

Bohužel jak jsem se díval na koloshop a 9395 bikes zatím to ani nemají v eshopu, natož termíny dodání a ceny do ČR.

Reagovat
TJK
TJK

23.7.25 13:46

Goofy: chranic mi nepomuze kdyz se tim kolenem zadrbnu o kazdy druhy kamen na trejlu.. to resi jen druhotny problem.. ale OK.. to co jezdime tady zase neni zadny bezny standard, takze pro vetsinu lidi to fungovat bude.. ja sem beztak byl schopny i jezdit s puvodnim Ripmem ktere tenhle tvar ramu melo taky… jen to proste neni idelani na vsechno a treba design co posilal JacoP nize je z hlediska pruchodnosti terenem lepsi

Reagovat
MirosPikos
MirosPikos

23.7.25 13:43

A mě se to líbí, až bude na gocycle za nesmysl, koupím si tři :)

Reagovat
ra.ma1
ra.ma1

23.7.25 11:48

pripomina mi Revel…

Reagovat
krabica
krabica

23.7.25 11:45

Podle těch svarů u kolena bych tipoval, že vymění středový díl a mají ebike. :-)

Reagovat
goofy
goofy

23.7.25 11:32

TJK: máš tam chránič… Pohodička… :-D

Reagovat
JacoP
JacoP

23.7.25 11:21

Ano přesně, jen kvůli bídou a frame storage to poserou přímo u klik, kde to bude nejvíc vadit. Líbí se mi spíš řešení Devinci …

Reagovat
TJK
TJK

23.7.25 11:18

stejne jako u predchozich… koleno dole je strasna *********… neni to ram na texhnicky jezdeni v kamenych sekcich coz je skoda… jinak to vypada skvele

Reagovat
LM
LM

23.7.25 10:52

wilda81: jj, s takhle umístěným tlumičem je potřeba buď to koleno, nebo můžeš vyrábět tvarově optimalizovanou 850 ml flašku, jako to dělá třeba Canyon pro Spectral MY2024

Reagovat
wilda81
wilda81

23.7.25 10:47

Koleno je spíš kvůli flašce, ne?

Reagovat
JacoP
JacoP

23.7.25 10:45

Joa ta volba že přední trojúhelník je stejný pro Ripmo a Ripley je myslím taky fajn. Výměnou toho pivot linku mohu mít all mountain nebo trail bike.

Reagovat
JacoP
JacoP

23.7.25 10:43

Me se líbí, hodně. Možná jen to spodní koleno už je moc. Je to zřejmě jen kvůli frame storage.

Zrovna jsem poskládat jevy bajk a oni vydají toto. Kvituju osazení, opět změna. Napřed začali DVO, dlouho to tak měli, pak přišlo Marzocchi, teď jsou na RS…To se mi asi zda nejlepší volba.

Reagovat

Další galerie z kategorie

JacoP 24
Cavendish 8
cyborg 2
jIrI___ 23
petryk 2
Lachtis 6