Jestli někdo drbe rámem Jestřába, dělá něco špatně. Tam jsem nedal snad ani bushguard a to mívám obyčejně problém že si sem tam škrtnu. Tedy když jsem ještě jezdil a měl dvě ramena.
wilda – ty šutry nejsou odřený od rámu :-) Pedály, kliky, převodníky bez bashe …
Při techničtějším ježdení ( nepíšu o trialu ) kdy se člověk na tom kole musí trochu hýbat je ta váha vody na zádech v batohu opruz. Bidon je pro mne zásadní. Stejně tak na lano.
hubert.d – Co se týče Jestřábu tak píšeš blbosti. Mám to celý sjetý a nikde jsem neškrtnul.
Respektive pokud to člověk porovna vůči Canyon, YT atp tak tohle má něco jiného mi přijde…Minimálně ta zadní kyvka v jednom kuse je velký benefit.
Ano Ibis měl dlouho vizuální identitu…ale pořád je to Ibis a DW link. Takto vypadá málokteré kolo…
Lišáku, všechny mé fully měly bidon, nyní dokonce 2. Bez bidonu bych jezdit nechtěl a pokud to lze, jedu i bez batohu..
Na trailech typu Jestřáb zadrbneš co druhý balvan. O sloní hlavě nemluvě… Jináč je to v CF moc pěkné..
LM: ano.. Tohle je velmi běžná situace, se kterou se po kopcích pohybuje 90% bikerů… ;-)
Lišák: Zkoušel jsi jezdit z vakem v batohu se zlomeným žebrem?
Já si po této zkušenosti pořídil drahou Fidlock flašku do rámu a enduro ledvinku, kde občas vozím Pinguin Soft bottle 500 ml :-)
Když před mnoha lety jezdil někdo na trailech, a měl bidon, místo vaku, tak byl za exota-silničáře. Teď se rámy přizpůsobují tomu, aby se tam flaška vešla, ale visuálně je to děs-běs, stejně tak, jak píšete, v kamenitých trailech.
Ať žije bidon na MTB!
:-/
Mne to asi nevadi, hlavne ze to ma misto na piti se vak uvnitr. Jen to nejak nema zadnou identity tak jak byla u starych ibisu (mojo). Tohle muze byt cokoliv.
Jak se mi ty kolena nelíbí, tak tady je to tak moc, že je to vlastně hezký. Navíc na tom půjde jezdit jako jako na koloběžce i bez pedálů.
TJK … nemáte tam jezdit takový píč*viny :-D Naše trailu na to jsou hodný. Jinak stějně jako juraj – taky jsem s Megou škrtnul snad jednou, Na Trutnově ani Rychlebech ne. Alpy uplně v klidu.
Ale Mega to koleno má o něco kratší a o něco výš. Tady bude hrát každej cm roli.
TJK: Přesně u nas taky lidí s megou škrtají. Ale samozřejmě když máš skills…
juraj: zalezi kde jezdis… jsou mista kde neskrtnes celej zivot a pak jsou mista kde skrtnes na kazdym trejlu co 5minut
U NP Mega mam stejny koleno a za 3 roky jsem škrtnul 1×,vubec bych se toho nebal.
Je fajn, že Ibis mysli i na méně movité a udělá AF verzi. Zatímco Pivot to má na háku…Přitom obě značky dávám shodně vedle sebe.
DW link tak dělá v AL verzi jen Ibis a Atherton.
TJK: to bylo samozřejmě myšlené v nadsázce… ;-) Škoda toho kolena. Jinak se mi to tvarem trubek líbí. Uvidíme, až to někdy potkám naživo, což by nemuselo být za dlouho.
@TJK: toho kolena je skoda, protoze jinak je to za me tvarove hezci nez ta predchozi pokroucena verze.
nechci byt za prudice, ale kdyz porovnanm obe verze. .tak ta nova nejen ze ma to koleno sklopeny vyrazne dolu, oni ho jeste protahli dopredu… :-(
Co se mi líbí taky je ta povrchovka aka brutal finish od RB. Předchozí Ripmo mělo stříbrný lak, toto se mi líbí víc.
Bohužel jak jsem se díval na koloshop a 9395 bikes zatím to ani nemají v eshopu, natož termíny dodání a ceny do ČR.
Goofy: chranic mi nepomuze kdyz se tim kolenem zadrbnu o kazdy druhy kamen na trejlu.. to resi jen druhotny problem.. ale OK.. to co jezdime tady zase neni zadny bezny standard, takze pro vetsinu lidi to fungovat bude.. ja sem beztak byl schopny i jezdit s puvodnim Ripmem ktere tenhle tvar ramu melo taky… jen to proste neni idelani na vsechno a treba design co posilal JacoP nize je z hlediska pruchodnosti terenem lepsi
A mě se to líbí, až bude na gocycle za nesmysl, koupím si tři :)
Podle těch svarů u kolena bych tipoval, že vymění středový díl a mají ebike. :-)
Ano přesně, jen kvůli bídou a frame storage to poserou přímo u klik, kde to bude nejvíc vadit. Líbí se mi spíš řešení Devinci …
stejne jako u predchozich… koleno dole je strasna *********… neni to ram na texhnicky jezdeni v kamenych sekcich coz je skoda… jinak to vypada skvele
wilda81: jj, s takhle umístěným tlumičem je potřeba buď to koleno, nebo můžeš vyrábět tvarově optimalizovanou 850 ml flašku, jako to dělá třeba Canyon pro Spectral MY2024
Joa ta volba že přední trojúhelník je stejný pro Ripmo a Ripley je myslím taky fajn. Výměnou toho pivot linku mohu mít all mountain nebo trail bike.
Me se líbí, hodně. Možná jen to spodní koleno už je moc. Je to zřejmě jen kvůli frame storage.
Zrovna jsem poskládat jevy bajk a oni vydají toto. Kvituju osazení, opět změna. Napřed začali DVO, dlouho to tak měli, pak přišlo Marzocchi, teď jsou na RS…To se mi asi zda nejlepší volba.