| Velikost | 56 |
| Hmotnost | 9,9 kg |
| Rám | F1 Super Special |
| Vidlice | F1 Super Special |
| Hlavové složení | Campagnolo Record |
| Kliky | Campagnolo Super Record |
| Středové složení | Campagnolo Record |
| Přesmykač | Campagnolo Record |
| Měnič | Campagnolo Record |
| Řazení | Campagnolo Record |
| Převodník | Campagnolo Super Record |
| Kazeta | HG 50 |
| Řetěz | Sedis |
| Náboj přední | Campagnolo Record |
| Náboj zadní | Campagnolo Record |
| Brzda přední | Campagnolo Record |
| Brzda zadní | Campagnolo Record |
| Brzdové páky | Campagnolo Record |
| Ráfek přední | Mavic |
| Ráfek zadní | Mavic |
| Dráty | Čtyřlístky |
| Pedály | Campagnolo Record |
| Řídítka | Cinelli |
| Představec | Cinelli |
| Sedlovka | Campagnolo Record |
| Sedlo | San Marco |
| Pláště | Tufo |
tohle je určitě f1 bo ma kratnkou zadní stavba a taky má malou vzdálenost mezi spodní ramovou trubkou a předním kole :D
Zdenda Cube.Navařené držáky mají novější F1.Favorit to je akorát ma kované koncovky Campagnolo
Sakra tady se to odborníky jen hemží, kdybyste se radši prostě kochali a nerejpali do blbostí…
Pokud by to byla F1, tak je mi divné, že jsou páčky přehazky na objímku a rám nemá navařené držáky ??
Fašák
ale tenhle druh nalepek je z 70tych let ale mufny na kole se pouzivaji od roku 82… ;)
Hroch obojzhivelnyj. S tim Favoritem jezdím takže omotávka musí být opravdu OK né historická.
paska, kosik :-(