Colnago Super Saronni 1979

Přidat foto

Dle mého názoru nejhezčí barevná kombinace Colnaga vůbec.

Většina mod. Super měla chrom jen pod řetězem nebo max. sahal pod můstek brzdy. Tady je komplet.

SSC Blue byly původně určené jen profesionálním týmům, v oficiálním prodeji nikdy nebyly.

Tak další staré Colnago znovuzrozeno. Rám se válel za mrzký peníz v DE inzerci a nikdo se neměl ke koupi, tak jsem ho nasál a začal zjišťovat, co je vlastně zač. Mělo by se jednat o omezenou sérii s celochromovou zadní stavbou (na netu jsem našel podobných rámů jen pár), v tomto případě s výr. číslem 37 z roku ´79 (ještě bez označení na „salámkách“). Doma se našlo pár kousků Campy, zbytek jsem musel postupně sehnat a dokoupit, vše je kromě návleků brzd a bovdenů původní. Hnotnost je kompletního kola, jak je na foto. Potěšilo mě, že rám (kdysi asi celé kolo) pochází z prodejny Willi Altig, což je bratr (zesnulého) exprofesionála a mistra světa Rudi Altiga. Mám z něj opradu velkou radost, ač už jedno Colnago mám (Master 1.gen/C-Record), ale po tomto Saronni jsem vždy slintal. Tak snad se bude líbit i zdejšímu osazenstvu.

(vloženo 28.9.24)

André Vebr André Vebr
Ohodnoť bajk: (5  / 46 hlasujících)
Značka Colnago
Model Super Saronni
Modelový rok 1979
Velikost 580 mm
Hmotnost 9,7
Rám Columbus SL, ocel
Vidlice Columbus, ocel
Hlavové složení Campagnolo Super Record
Kliky Campagnolo Super Record
Středové složení Campagnolo Super Record
Přesmykač Campagnolo Super Record
Měnič Campagnolo Super Record
Řazení Campagnolo Super Record
Převodník Campagnolo Super Record
Kazeta Regina Oro, 6spd
Řetěz Regina
Náboj přední Campagnolo Super Record
Náboj zadní Campagnolo Super Record
Brzda přední Campagnolo Super Record
Brzda zadní Campagnolo Super Record
Brzdové páky Campagnolo Super Record
Ráfek přední Mavic SSC Blue, 28 děr
Ráfek zadní Mavic SSC Blue, 28 děr
Dráty Prym
Pedály Campagnolo Super Record
Řídítka 3ttt Competizione (mod. Merckx)
Představec 3ttt
Sedlovka Campagnolo Super Record
Sedlo Selle San Marco Concor
Pláště galusky Gommitalia Champion

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
Hogy
Hogy

3.10.24 23:24

Colnaga jdou obecně mimo mě. Tohle je ale opravdu pěkné. Zrovna ty bowdeny bych ale rád viděl původní. Galdy jsou jak staré? Tady bych si na nic naopak zas já nehrál. Na kole se má jezdit, byť i jen párkrát za rok. A Mavic byl tenkrát opravdu jinde. Pokud teď kola a Francie, tak Corima (imho lepší než Zipp, Enve etc.). Mavic je už dlouho hodně velká bída.

Reagovat
ferlikster
ferlikster

3.10.24 12:31

Spousta krásných detailů, paráda a dobová nekompromisní top­ka!

Reagovat
Pecer
Pecer

2.10.24 15:47

Denně si ho musím aspoň dvakrát prohlédnout. Fakt nádhera

Reagovat
tomcat5
tomcat5

2.10.24 15:15

Klenot.

Klenot.

Klenot.

Reagovat
André Vebr
André Vebr

1.10.24 16:50

prague: jo, v klidu, chápu :) Já to prostě stavím, tak jak se na tom jezdilo a konkrétně na MA SSC vyhrál Saronni v r. ´82 mistra světa.

Klidně se stav Karle, kde bydlím víš :)

Reagovat
Aduldinho
Aduldinho

1.10.24 12:16

To Fáčko je taky nádherný, šikula! ;-)

Reagovat
Kadel x road
Kadel x road

1.10.24 09:22

Andre ty jsi prostě kouzelník někdy mi tu svou sbírku budeš muset ukázat třeba po nedělní vyjizdce ahoj Karel Průša

Reagovat
prague77
prague77

30.9.24 21:15

k tématu vintage kolo off/in topic..

Také se mě před časem podařilo zachránit řádně zoxidovaný Favorit F1 SS PWB( Praga – Warzsava-Berlin), které si Závod Míru švihlo.

Díky Bohoušovi Šárovi a jeho péči s petrolejem, panu Barešovi a barvám.

Jedno podobné na foŕu už je, tak to nebudu dublovat, samotným profilem. Dovolím si tedy poukázat teď zde, snad to nevadí André.

Reagovat
prague77
prague77

30.9.24 20:59

jo mas samozrejme pravdu, ze v te dobe byl Mavic a kontretne tenhle model asi nejlepsi rafky.

Kdybych zavodil v roce 1970, asi bych je chtel na kole:)

Z pohledu vystavky dnes.. bych to (JA) cpal cele do italie, tak jsem to myslel. Neber to jako jakekoliv oskliveni tveho uzasneho stroje.

Fiamme, Nisi na super record nabach…

Reagovat
André Vebr
André Vebr

30.9.24 13:05

Díky za reakce :)

Jen dotaz na prague77 – co by tam mělo být za ještě víc top ráfky než tyto? To, že dnes Mavic stojí za prd s tím souhlasím, ale toto jsou 70/80. léta a v té době nic lepšího nebylo a pokud si pamatuju z dob závodních, tak GP4 chtěl každý…

cibi – vše je dobové a začal s tím Colnago, resp. jeho zákazník Raul Gozzi (později výrobce rámů zn. Rauler). Váže se k tomu docela hezký příběh, lze dohledat na netu (viz Rauler bikes history) :)

Reagovat
Aduldinho
Aduldinho

30.9.24 12:36

Jedním slovem KRÁSA, tu máš pět! Líbí moc! ;-)

Reagovat
cibi
cibi

30.9.24 10:13

Pokud se mohu zeptat- dodatečné „italsky vybarvené“ frézování na představci / páčkách (a převodnících)

je tovární úprava u Colnaga nebo se jedná o amatérskou úpravu?

K této úvaze mne vede to, že drážky na představci vypadají dost hrubě a jsou na tahové straně.

Reagovat
ondrawali
ondrawali

30.9.24 07:14

Dělo! :)

Reagovat
Cabasekxxx
Cabasekxxx

29.9.24 08:42

Radost pohledět.

Reagovat
kubad
kubad

28.9.24 21:32

aaaaaaaaaaaaaaa :D

Reagovat
Pekáček
Pekáček

28.9.24 20:54

Moc rád bych se svezl, ale na tom je škoda jezdit jak je to nádherný!

Reagovat
Alojs01
Alojs01

28.9.24 19:44

Fakt nadhera! :-)

Reagovat
Nimrod
Nimrod

28.9.24 19:40

perfektní

Reagovat
Kouba_2005
Kouba_2005

28.9.24 19:30

Radost pohledět, Super!!!

Reagovat
Pecer
Pecer

28.9.24 19:16

Ještě pumpu Silca-Colnago a je to dokonalé :D

Reagovat
Honzis
Honzis

28.9.24 18:32

velká paráda a tahle barva ke Colnagu fakt patří

Reagovat
prague77
prague77

28.9.24 18:27

nádherné !!! já bych tam ještě vyměnil ty žabožroutské ráfky, ale to je detail. 5* na druhou

Reagovat

Další galerie z kategorie

*J1 10
kubajs mtb 17
Pavel.81 14
tomtoylc 18
Vwdablik 5
Bery04 7