Nově představeno

Přidat foto

Hmotnost 10,2 kg

Sram AXS Flight Attendant

SID Luxe ult / SWAT box v rámové trubce

Kokpit Roval a brzdy Sram ult stealth

Kliky s watťákem Quarq

Sada SL XX Sram Transmission

Lakování je famózní

Roval Control SL a AXS kotrola tlaku

Ten lak..

4 píst brzdy to chtělo

SW Power

Nový S-Works Epic 8. V úterý představeno a osobně jsem se mohl zúčastnit na testovací jízdě v centrále Specialized. Koukněte na tu raketku.

(vloženo 14.3.24)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
Kubánec
Kubánec

19.3.24 21:29

becis: Ne.

Reagovat
becis
becis

18.3.24 15:53

Tak mě zajímá, půjde ten flight attendant spárovat i s jiným powermetrem než od Qarku?

Reagovat
Reneks2
Reneks2

18.3.24 06:58

Jsem si skoro mylsel, že jsem jediný, komu se ta nová sada nelíbí. Přehazovačka ještě – má to aspoň styl, ale když si vzpomenu, že má půl kila…

Reagovat
tomxxx
tomxxx

17.3.24 14:45

Jsem celkem zarytý sramista, spíš jdu po funkci, než vzhledu, ale ten nový sram je tak hnusný, že to na kole moc nechci a nejspíš mít nebudu.

Reagovat
rejdy
rejdy

17.3.24 11:23

S převodníkem Spešl nic neudělá, já to zas tak hrozně nevidím, i když starý XX1 s Quarqem se mi líbí o dost víc.

Reagovat
strtom
strtom

17.3.24 10:22

Kolo pěkné, fakt raketa. Design je subjektivní záležitost, ale ten převodník je hrozný.

Reagovat
Hermelin
Hermelin

16.3.24 08:04

To je brko. NEDOSAŽITELNÉ! Ale co, spátky na zem. V jednoduchosti je síla :-)

Reagovat
kadlec
kadlec

15.3.24 12:01

Po technicky strance to asi bude cajk, ale ja bych chtel za ty kacky

i pekny kolo

Reagovat
J1RKA
J1RKA

15.3.24 10:13

esmo
esmo

15.3.24 07:36

Myslím, že je čas vyměnit Supercaliber …

Reagovat
Kubánec
Kubánec

15.3.24 07:32

A nebo jezdí po Jizerkách a machruje :))))

Reagovat
grafik
grafik

14.3.24 22:10

Cílovka tohoto modelu buď jezdí po cyklostezkach kolem řek, nebo závodí třeba na Cape Epic. Nic mezi tím. Do práce na tom nikdo jezdit nebude : ) Moc se mi to nelíbí, až začne něco cvakat vrzat tak to potes koště.

Reagovat
Reneks2
Reneks2

14.3.24 20:40

Kluci čtyřka se musí dokoupit zvlášť. Standardně jsou v příbalu dvě samostatné nabíječky. Co se týče podložek, ono většina závoďáků chce kokpit úplně dole bez podložek.

Reagovat
Aduldinho
Aduldinho

14.3.24 18:38

@LM Asi takhle https://www.spoke.cz/…ort-charger/?…

Konec hlcení! ;-)

Reagovat
Aduldinho
Aduldinho

14.3.24 18:16

@LM A ke kolu za 300 to snad dodávají zdarma, ne? ;-)

Reagovat
Aduldinho
Aduldinho

14.3.24 18:15

@LM Standardně je dodáváno s „jednodokem“, ale již jsme někde zde na BF řešili, že lze dokoupit aj „čtyřdok“ ;-)

Reagovat
plysovykozisek
plysovykozisek

14.3.24 18:10

Ta hmotnost je hustá.

Reagovat
zirecek
zirecek

14.3.24 17:44

Embi: Myslíš, že cílovka kola 300+ tis. Kč řeší finanční úsporu podložek? Tady jde primárně o vizuál. Je ostuda taková nedotaženost.

Reagovat
LM
LM

14.3.24 16:40

„Nádor“ kam se podíváš a tu jedinou zbylou hadici musí vézt hlávkem /facepalm

BTW: ty ASX baterie se musí nabíjet samostatně, že? Mají k tomu i nějakou 4 portovou nabíječku? :-)

Reagovat
th74
th74

14.3.24 16:28

Embi tak normální položky tam můžeš dát vždycky a s normálním představcem ty obyčejné podložky na levnějších epicích vypadají dobře, mnohem lépe než tahle top verze. Tady na stroji 300+ bych prostě chtěl preciznost všude.

Reagovat
Aduldinho
Aduldinho

14.3.24 16:13

Čím víc AXS tím víc ADIDAS! ;-)

Reagovat
mantis
mantis

14.3.24 15:59

Baterka kam se podíváš, noční můra.

Reagovat
embi
embi

14.3.24 14:45

Naopak. Palec nahoru za normální podložky pod představcem. Standardní díl za pár korun. Proprietární píčoviny si nechte na silniční pozérství a nekurvěte tím biky. Dík

Reagovat
th74
th74

14.3.24 14:32

Ty podložky mezi představcem a hlavkem, to mě tahá za oči. To kurňa nemohli udělat nějaké pěkné tvarové podložky podle tvaru představce, aby to hezky navazovalo, jak se to dělá u silniček.

Reagovat
Reneks2
Reneks2

14.3.24 14:26

jlrl___: máš pravdu, taky jsem se nad ním šklebil, ale jak tam dám Garmina, dá se to zkousnout.

Reagovat
jIrI___
jIrI___

14.3.24 14:22

Fakt pěkné kolo, jen ten držák Garminu je takový zvláštní. Jsem zvědavý, jestli ho tady v okolí naživo potkám nejdřív na cyklostezce podél Ostravice nebo podél Odry :)

Reagovat
mirorek2
mirorek2

14.3.24 14:03

Je to moc pěkné! Mít o třicet kilo míň :-)

Reagovat
Reneks2
Reneks2

14.3.24 14:01

metr-x: joo, ASX jsou čtyři: tedy sedlovka, hazka, tlumák/vidle. Pak placaté 2032 v řazení 2× + jedna watťák a další dvě malinké u ventilku. V příbalu je jinak celkem 6 baterek AXS.

Reagovat
Reneks2
Reneks2

14.3.24 13:59

Kubánec: jo to klidně může. Kluci mají vlastní vývoj, bez jakýchkoli napodobování :-). Koment níže je velmi odborný :-D.

Reagovat
metr-x
metr-x

14.3.24 13:59

Může mi někdo spočítat, kolik je na tom kole baterek? :D

Reagovat
Kubánec
Kubánec

14.3.24 13:56

Tak hlavně, aby se do S nedostal komentář níže. To by bylo asi velikánské mrzení :)))

Reagovat
puka
puka

14.3.24 13:29

Přední trojúhelník designovaný ghostu, kliky/převodník inspirováno ve dřevařské dílně a zadní stavba designovaná pouze na jízdy za suchých podmínek.

Nic moc.

Reagovat

Další galerie z kategorie

Livina 35
Reyinstashot 32
gemini 7
Doyle 19
Atilla 46
kubajs mtb 10