Epic Pro vel:L 11.23kg

Přidat foto

Nový pEpic v moc pěkném kabátku :)

(vloženo 13.3.24)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
tomxxx
tomxxx

16.3.24 20:31

@Wilhelm: Co jezdíš za závody, že to většina jen na pár místech odemyká?

Já teda nezamykám ani všechny výjezdy. Zase když do toho nešlapu jak do zelí, tak se to moc nehoupe. Pravda, lock používám fakt hodně, ale kdybych se nepokoušel závodit, tak si remote na kolo nedám a klidně se spokojím s houpáním.

Reagovat
novas752
novas752

16.3.24 11:35

Jedna zajimavá anketa na téma zamykání tlumiče. ;-)

https://m.pinkbike.com/…-switch.html

Reagovat
Wilhelm
Wilhelm

15.3.24 16:32

Jezdit na XC závodě bez locku fakt nejde, nebo si to neumím představit. Za každou zatáčkou nastupovat a někoho chytat, všechno vestoje, s houpající vidlicí, nikdo nechce … Co se bavíme po závodě, tak většina na pár místech odemyká, jinak se to dupe celý zamčený (jenom my vzadu odemykáme častěji a užíváme si to :)) Mimo XC závod, tak na lock snad nesáhnu, a to ani na maratonech, který chci jet na čas. Kolo luxus.

Reagovat
TK75
TK75

15.3.24 12:29

Jonti: Jde to pěkně…jsem jezdil v létě s jednou rychlostí převážně vestoje (do každého brdku) a vůbec to nevadilo.Nakonec stejně je to přes kořeny nebo sutry vzdy

Reagovat
jonti
jonti

15.3.24 11:53

Že se mi líp šlape je docela zásadní argument pro lockout vidlice. V sedle to ještě jde, ale jet trochu vic ze sedla na 130mm zdvihu bez lockoutu si nechci ani přestavovat.

Reagovat
novas752
novas752

15.3.24 09:56

embi on i ten tlumič má při kooridinovanym plynulym šlapání vliv dost malý. Ale strach veřejnosti ze ztráty několika těžce natrénovaných wattů skrz houpající odpružení je tak velký, že to prostě musí mít i vidlice. :-)

Reagovat
embi
embi

15.3.24 09:49

je to znat pocitove, nebo je to znat i na vykonu? A co aero ztrata a vyssi hmotnost predniho lockoutu? Sorry, ale zamykani vidlice ma vliv jen v teorii.

Reagovat
novas752
novas752

15.3.24 09:48

@saintjv ono to neni až tak o tom centimetru jako prostě o jiný výbavě. Evo nemá dálkový zamykání, má to silnější brzdy, těžší pláště, trailovou vidlici, větší tlumič.

Reagovat
Dejv0
Dejv0

15.3.24 09:37

Zamyká a mám dojem, že se tomu divíš pokaždý! :D

Reagovat
becis
becis

15.3.24 09:02

saintjv: jasne, na nejaky spurty do cile nebo jizdu do kopce ve stoje je to fakt znát.

Reagovat
saintjv
saintjv

15.3.24 08:25

Mam k ztomu jednu otazku, fakt nekdo zamyka vidlici? Jako rozumim tlumici, ale vidlici? Proc?

Reagovat
McBlacky
McBlacky

14.3.24 22:27

Bez brainů je to jen dalsi kolo s kabelazi :/

Chapu proc se na to vybodli, ale je to fakt skoda.

Reagovat
Hermelin
Hermelin

14.3.24 17:00

Krasavec :-)

Reagovat
Enron
Enron

14.3.24 15:29

Moc pěkný.

Reagovat
scret
scret

14.3.24 14:21

tomxxx: presne…

Reagovat
scret
scret

14.3.24 14:20

jiri: Presne tak… Proste s kazdou blbinou za chvili clovek pujde do servisu… A ono to je pro nekoho teoreticky i lepsi… Ruzny forichtungy taky dneska nejsou zadarmo a kdyz clovek spocita, ze to delas jednou za uherak + svuj cas…

Reagovat
tomxxx
tomxxx

14.3.24 14:09

Spíš lidi nechápou, že i něco tak triviálního jako vyměnit ložiska v hlávku znamená několik tisíc jen hodinovka za práci, protože musíš rozdělat všechno. Nějaký noob tě bude mít za zloděje.

Reagovat
jIrI___
jIrI___

14.3.24 13:43

LM: Servisní technik nezapláče, je to jeho práce kterou si sám vybral a spíše bude rád za nové výzvy. A majitel krámu bude taky rád, protože čím komplikovanější záležitost, tím méně lidí bude chuť ji mít doma a donesou mu peníze do krámu.

Reagovat
LM
LM

14.3.24 12:42

scret: a přitom by stačilo, aby jim tyhle chujoviny lidi přestali kupovat. Ale to udělá jen ten, kdo si to servisuje sám doma. Kdo to dává do servisu to asi řešit nebude a servisní technik pak zapláče :-/

Reagovat
scret
scret

14.3.24 12:37

TK75: Tak z logiky veci to k tomu bohuzel speje… Vse se dela cim dal vic nekompatibilni a slozitejsi na servisni ukon – pro hobika… Cyklobranze me uz par let pekne s..e.

Reagovat
TK75
TK75

14.3.24 11:10

Můj šálek kávy to není komplet :)

Reagovat
Melvin
Melvin

14.3.24 10:54

TK75: ten retro look mi k tomu kolu vůbec nesedí.

Reagovat
Dave76
Dave76

14.3.24 10:27

Parádní kolo a díra v rámu je super.

Reagovat
TK75
TK75

14.3.24 10:24

Pakliže bude trendy u mtb atd inspirovat čistý Dangerholm, tak vedení do hlavka je jen začátek

Reagovat
scret
scret

14.3.24 10:18

Hadice do ramu a nee debilne do hlavka – trikrat slava! :) Pekny kolecko… az na ty Sram brzdy…:))

Reagovat
DePaX
DePaX

14.3.24 09:51

saintjv
saintjv

14.3.24 08:40

To kolo pojede jak protrzeny, jen muze mi nekdo vysvetlit Epic vs Epic EVO? tenhle krok nechapu rozdil 10mm ve zdvihu fakt nerozumim

Reagovat
sheenecek
sheenecek

14.3.24 06:54

Líbí a právě ta díra v rámu je super :)

Reagovat
BikerM
BikerM

13.3.24 22:48

Za me az na tu diru v ramu celkem hezke.

Reagovat
Aduldinho
Aduldinho

13.3.24 21:14

Pěkné, pěkné! ;-)

Reagovat
DePaX
DePaX

13.3.24 20:27

Mně ty pepíci připadaj posl. dobou na první pohled furt stejně a nenápadně.

120/120 je XC standard, kam se posune kategorie DC?

Reagovat
petyn
petyn

13.3.24 19:54

To je už ta nová 8 ?

Reagovat
Melvin
Melvin

13.3.24 19:05

To byla rychlost :-)

LM: však je dole.

Reagovat
plysovykozisek
plysovykozisek

13.3.24 18:41

Ta barva je přímo bombózní.

Reagovat
LM
LM

13.3.24 18:06

Člověk by skoro neřekl, že na foto je teleskopka :-)

Reagovat
couffy
couffy

13.3.24 17:24

Pěkný,váha++

Reagovat

Další galerie z kategorie

Livina 35
Reyinstashot 32
gemini 7
Doyle 19
Atilla 46
kubajs mtb 10