Satan Klaus dorazil..

Přidat foto

obuto do Continental Grand prix 5000

.. dorazil trochu dříve. Tak snad mě to zrychlí alespoň o minutu na kilák! :D

Celková hmotnost P/Z 960/1442g.

Ultegra 11 – 30z, růžové duše z Alíka a Continentaly Grand prix 5000

(vloženo 13.12.23)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
Peslezedirou
Peslezedirou

18.12.23 15:31

Být tam nápis ENVE, tak by bylo hodnocení jiné, co si budeme, že jo :-) Kola povalí moc pěkně. Má někdo zkušenosti, jak odstranit takové stříkané logo? Mám DT a chtěl bych je zbavit log z ráfků.

Reagovat
roud
roud

18.12.23 09:58

Jsem zvědavej jak s nima budeš spokojenej :)

Reagovat
Singlespeed
Singlespeed

16.12.23 19:54

Ten ventilek je na tom místě možná záměrně. Světlé špice by jinak svíraly výrazně odlišné úhly vepředu a vzadu, což by mohlo působit esteticky rušivě.

Reagovat
miťo
miťo

16.12.23 18:50

Tak hlavně Pitel je na těchto kolech pro většinu kydoňů tady co se týče tempa nechytatelnej. Takže ať to lítá a třeba se někdy potkáme.

PS: jediná výtka z praktického hlediska, neměl by být ventilek u zadního kola jinde? Viz foto.

Reagovat
DejfSejf
DejfSejf

16.12.23 10:17

Karel v … přesně! Klidně bych je na kolo nahodil a měl u řitě kecy.

Reagovat
Kadel x road
Kadel x road

16.12.23 09:15

Kola jsou pěkný to jen místní módni policie neunasi a je nejchytřejší každé by něco udělal a málokdo fakt něco udělá většina remaku zde nemá ani jedinou fotku pro jistotu… Vždy je to oto jestli se to líbí tobě a ne někomu jinému…

Reagovat
Mikikuba
Mikikuba

15.12.23 11:19

Usps: Me taky. Desny fuj:)

Reagovat
USPS

15.12.23 10:11

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
mr.antik
mr.antik

14.12.23 23:00

já bych se tim nestresoval, mě přijdou snad všecky vysoký karbony na ráfkový brzdy hnusný.

Reagovat
Mikikuba
Mikikuba

14.12.23 21:48

Pokud dáváš nějaký příspěvek na forum či sociální síť asi se dá předpokládat, že mají lidé různé pohledy a názory. To samý asi platí pro nějaké výlety či fotky. Pokud tyto reakce vadí tak nechápu proč někdo dává příspěvky na tyto platformy.

Reagovat
menex
menex

14.12.23 21:42

Ser na ně hlavně že se to líbí tobě. Za mě dobré kola. Lepší je sem nic nedávat.

Reagovat
makimaki
makimaki

14.12.23 18:20

Nechal bych tam z boku 3× logo nebo 1× komplet. Ale bude to jezdit i takhle:-)

Reagovat
Pi†el
Pi†el

14.12.23 18:08

  • Ventilky by mely byt o 20mm kratsi – drobny uklik v objednavce.
  • S polepy jeste uvidim, ale asi pujdou dolu, aby to vice ladilo k celku.
  • Jinak kola samotna by mela mit 1430g, ale napadlo me je zvazit az obuta..

A designove se mi to libi, takze si muzete polibit..

Reagovat
USPS

14.12.23 17:24

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
žvejk
žvejk

14.12.23 17:14

A samotných hmotnost výpletu? Nechápu proč někde píše tak nic neříkající udaj obutých kol…

Reagovat
Tomalda
Tomalda

14.12.23 15:16

Není nad to si nechat zkazit radost dát to sem, dle mě fakt hnus, i když to asi pojede dobře.

Reagovat
Janatik
Janatik

14.12.23 14:24

Taky mám doma Kaštany, ale R38C.

Reagovat
Raf
Raf

14.12.23 11:53

Proč ty ventilky koukají 5 cm ven z ráfku?

Reagovat
jIrI___
jIrI___

14.12.23 11:19

za mě jsou super ty dráty odlišné barvy u ventilku. Naposledy si to pamatuju z dávné historie u Crossmaxů a od té doby mi to chybí pro rychejší nalezení ventilku :)

Reagovat
Melvin
Melvin

14.12.23 09:50

bikus: Zrovna R-SYS jsou aerodynamicky dost špatná kola. Navíc u nás ani není moc kopců, kde by člověk nějak moc ocenil úsporu třeba 100–200 g. Naopak na rovině a zvlněném terénu jsou vysoké karbony úplně o něčem jiném. Z kopce to bude ještě větší rozdíl.

Reagovat
Fran-tic
Fran-tic

14.12.23 08:41

A mi se to líbí i s tou divokou grafikou. Za par let dojde k znovuobjevení podobných blbin, protože se stejně točíme v kruzích, a ještě bude za frajera :). A jestli je s tím i pitel v cajku, ke zrychlení dojde, i kdyby měly o kilo víc :)

Reagovat
bimjeam
bimjeam

14.12.23 07:28

Snáď tie polepy nie sú pod lakom :)

Reagovat
Hogy
Hogy

13.12.23 23:19

Nikomu radost nekazím, však píšu, že je vše dle současných trendů. Že se to dříve dělalo lehčí na věci nic nemění. Ostatně teď jsem poskládal kola z první poloviny 80' (galdy aktuální), které mají dle stejné metodiky měření dohromady pod 1900 g. A to mají krásných 36 špic. A mám doma pár, který má takto měřeno pod cca 1350 g.

Reagovat
bikus
bikus

13.12.23 22:53

Nechci nikomu kazit Ježíška, ale mě to taky přijde dost těžký: Mám doma 16 {slovy „šestnáct“) let staré Mavic R-Sys a včetně RU mají 891/1.697 g. (na pláštích 25mm, kazeta 11–28).

Mám věřit tomu, že se vyplatí utratit jednu výplatu a následně pojedu s profilem 50mm vysokým z karbonu rychleji jak do kopce, tak dolů i po rovině a to i přes to, že jsou těžší o čtvrt kila…?

Reagovat
Myslik
Myslik

13.12.23 22:36

Doyle, Hogy, Singlespeed – budou to dobré výplety, proč kazíte Pi†elovi radost? Mrkněte na jeho profil, na svém Colnagu ty samolepky přece také sundal… Ale předpokládám, že on bude po tom Himaláji v klidu i s tím palcem dolu :-)

Reagovat
mr.antik
mr.antik

13.12.23 22:29

jj ty loga, klasickej kaštan

Reagovat
Hogy
Hogy

13.12.23 21:52

Takto těžký cirkus bych do retro vlákna opravdu nedával, tohle je recentní móda.

Reagovat
Singlespeed
Singlespeed

13.12.23 21:38

Kastar, jak vidno, designově zamrzl někdy na konci devadesátek. Tohle vizuálně spolehlivě zmrší každé kolo :-) .

Reagovat
Aduldinho
Aduldinho

13.12.23 21:22

To posviští! Pěkné kousky! ;-)

Reagovat
Doyle
Doyle

13.12.23 20:57

Tak těžký cirkus, to snad už nikdo dnes nechce…Zařadil bych to do Retro vlákna.

Reagovat

Další galerie z kategorie

Reneks2 28
FreeBoy 10
Štamfy 4
DaD 27
petr81 6
DaD 21