Kuks, Kačina, Červená Lhota i nějaké bonusy

Přidat foto

Hospital Kuks.

Zámek Kačina.

Cílovka přírodního moto okruhu v Hořicích.

Levé křídlo obsahuje knihovnu. Pravé divadlo. Patřil Nosticům.

Klášter Želiv. Pivovar s restaurací v areálu.

Červená Lhota

Vesničko má středisková. Křečovice.

V řeči čísel.

V rámci brevetu 600 km jsem cvaknul pár oblíbených míst. Trasa https://strava.app.link/tXvWQCOOlAb

Podařilo se pod 24h celkového času, takže spokojenost. Hodně velkou čáru přes rozpočet mi udělaly noční teploty často blížící se 4 C.

Trasa těžká, jak jsem ji naplánoval, takže nadávat můžu akorát sobě. Na druhou stranu spousta krásných míst a dík skvělé viditelnosti jsme měli ráno cestou na Kuks možnost sledovat Krkonoše včetně sněhových polí. Trochu to kazil silný protivítr, ale bylo to jen 100 km a pak už jsme jeli dalších 290 km po větru. Na Kačině se konaly trhy, ale ani tak jsem se nezdržoval a razil na další kontrolu do Želiva. Houpavé kopečky s větrem v zádech nabízely možnost si pěkně vykašit nohy, což se docela dařilo. Na kontrolu v Červené Lhotě jsem dorazil akorát těsně po zavíračce zámku a světlo nebylo tak dobré jako vloni, ale i tak se snad podařila slušná fotka. Dále naštěstí stále po větru přes Veselí nad Lužnicí a kolem Hluboké směr Brloh, kde jsem na Jaroníně na kontrole přehodil svršky, hodil do sebe vývar, guláš a zalil jej nealko pivem a vydal se vstříc noci. V Brloze(hu) (točil se tu film Údolí včel) jsem minul nedostavěný klášter pavlánů s kostelem sv. Ondřeje. Dolů na Netolice, kolem Temelína do Týna a pak má oblíbená silnice Bernartice, Milevsko, Sedlčany, Křečovice a Neveklov.Tady už cítím prázdné nohy a do kopců se vleču na lehký převod v sedle nebo se snažím je vyšlápnou silově ze sedla (na jízdu silou v sedle nejsou nohy). Před Benešovem chytám hnusnou krizi kvůli chladu a vyčerpání, kterou nějakým zázrakem rozjíždím. Poslední kontrola v Sázavě a začínám tušit, že to dám pod 24h. To a počínající úsvit mě nakopne a dojíždím krátce po páté s časem 23:11.

Na závěr díky Petrovi za doporučení a dodání světla Magicshine MJ-906s . Vypadá to, že na nízký výkon, který je pro jízdu na silnici zcela dostatečný, dá 3 noci.

Hlavně ale díky Honzovi za support na kontrole na Jaroníně, za teplé jídlo i vlídné slovo. :-)

(vloženo 4.6.23)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
Pi†el
Pi†el

11.6.23 10:10

Dobre ty. Na podobne lumparny zatim nemam hlavu, ikdyz nohy by to asi daly. Treba az budu starsi a blbejsi.. :-D

Reagovat
jecnak
jecnak

7.6.23 13:09

Nechci nijak snižovat ty vzdálenosti, ale věřím, že Adu i Roud by 200 i 300 v limitu dali i obědem. Kluci, co pořádají Brněnské brevety mají celkem smířlivé trasy. Já mám nakliknuté už taky nějaké – viz https://mapy.cz/s/nugetunepo s tím, že letos asi jen jako testovací a příští rok normálně v kalendáři.

Reagovat
miťo
miťo

7.6.23 12:39

Adu: žrát a zevlovat! Tvl, tečou mi slzy od smíchu :D Dobře ty!

Reagovat
roud
roud

6.6.23 22:28

Adu – úplně tu myšlenku nezavrhuji :D

Reagovat
Aduldinho
Aduldinho

6.6.23 15:10

Roude, to dvoukilo bychom mohli dát, ne? :-) Ale 13:30 limit, asi nebudeme moci moc žrát a zevlovat :-)

Reagovat
mum-on-bike
mum-on-bike

6.6.23 13:04

Neskutečný, Tomáši. Jinej vesmír. Jenom tak přemýšlím, jakou z nás „sportovců“ a přemoudřelců tady musíš mít asi srandu.. :-)

Jo, abych nezapomněla v tom šoku – Červená Lhota dobrý :-)

Reagovat
jezour
jezour

6.6.23 07:10

Neskutečnej výkon, parádní místa.

Na tohle nemám ani nohy ani hlavu :-D , ale je dobrý tady sledovat co vše je možný a nechat se motivovat.

Reagovat
jecnak
jecnak

5.6.23 20:54

Jirko, asi nejlíp je celá Randonneuring kultura popsána na https://en.wikipedia.org/…andonneuring včetně brevetu(y).

Reagovat
jIrI___
jIrI___

5.6.23 20:48

A co to je ten brevet? Google mi ukázal něco o vojenských hodnostech a to mi k cyklistice nějak nesedí :)

Reagovat
jecnak
jecnak

5.6.23 19:48

Roud: Ano, základ je 200. Pak 300, 400, 600 a 1000. Pak Super Randonnée, což je 600 s minimálně 10000 m převýšením. Všechny mají časové limity. Viz “bod 10 pravidel”: http://randonneurs.cz/propozice.html

Reagovat
vrazdit
vrazdit

5.6.23 19:48

Solidní nálož, fakt dobrá práce! Chapeau!

Reagovat
milan.v
milan.v

5.6.23 18:04

roud
roud

5.6.23 16:54

Jecnak – chápu správně že základní brevet je tedy 200km ?

Reagovat
bara2
bara2

5.6.23 14:36

Parádní výkon! Gratuluji k vydařené šestistovce přes spoustu krásných míst. :-)

Reagovat
jecnak
jecnak

5.6.23 10:09

Dík všem. Trasa je součástí naší snahy objet kompletní sérii brevetů, rozjet randonneuring komunitu v ČR a také se kvalifikovat na Paris Brest Paris. Gratuluju dalším 2 jezdkyním a 2 jezdcům k úspěšnému dokončení. Noční či ranní teploty nás všechny docela překvapily.

Pokud by někoho zajímala historoe Paris Brest Paris, tak na Štěrba.cz je přeložený report z prvního ročníku

Reagovat
nomecz
nomecz

5.6.23 10:04

Pražskej démon :-) moc hezký čísla i fotky

Reagovat
Kocour Mikeš
Kocour Mikeš

5.6.23 08:55

Hluboký úklon, respekt a vše co si jen člověk dovede představit. Jak už tady bylo napsáno, takováhle vzdálenost, tě zdecimuje i v autě, natož na kole.

Reagovat
R-A-D-I-U-S
R-A-D-I-U-S

4.6.23 23:45

Chybí Ti tam Zvičina :-)) Parádní výkon Tome !

Reagovat
PucalkovicAmina
PucalkovicAmina

4.6.23 21:09

Tak to je masakr. Mě osobně by takové kilometry „vyšťavily“ i v autě :D

Reagovat
Hagner
Hagner

4.6.23 19:13

Skvělá příprava ;-)

Reagovat
miche
miche

4.6.23 17:38

Paráda!

Reagovat
Melvin
Melvin

4.6.23 16:28

To je mazec. Si nedovedu představit tak dlouho sedět na kole.

Reagovat
jIrI___
jIrI___

4.6.23 16:03

Nechápu vůbec nic. Z takové vzdálenosti bývám rozlámaný i když jedu autem, na kole si to nedokážu ani představit.

Reagovat
Honzis
Honzis

4.6.23 15:39

Paráda a fakt minimální ztrátový čas, což je na takové štrece fakt na smeknuti , super!

Reagovat
miťo
miťo

4.6.23 13:45

Tohle musel být zážitek. Moc pěkné. Noc dokáže štípnout, v té zimě co byla. Při únavě je rozhozená termoregulace. Respekt.

Reagovat
kotew CZE JIHLAVA
kotew CZE JIHLAVA

4.6.23 13:00

Krásnej okruh, pěkně jsi pojezdil, to teda jo. GJ.

Reagovat
Coural
Coural

4.6.23 12:04

Parádní výkon za 24 hod. A rovina to taky úplně nebyla. Respekt :-)

Reagovat
Ales007
Ales007

4.6.23 11:39

Hustý. Obrovský respekt a poklona! :-)

Reagovat
jecnak
jecnak

4.6.23 11:06

Tomi-S: Radar je namontovaný na nakresleném a vytištěném držáku. Nechtěl jsem držák na sedlovce, kde vozím rezervní blikačku. Na tom garminím bajonetu mám občas i blikačku. Na další akce budu muset namotnovat bikepackovou brašnu. tak se vrátím k obyč držíku, nebo si nakreslím nějakou redukci na brašnu.

Reagovat
Kouba_2005
Kouba_2005

4.6.23 10:39

@Tomik_S : Tak některý sedla, typicky spešlácký, mají montážní otvory, takže na tohle příslušenství ideální volba.

Reagovat
Aduldinho
Aduldinho

4.6.23 10:26

Smekám, nemám slov! GJ! ;-)

Reagovat
Pepa Hrabačov
Pepa Hrabačov

4.6.23 10:22

Veliká paráda. Úžasný výkon a ještě krásné fotky jsi pro nás nafotil.

Reagovat
Tomik_S
Tomik_S

4.6.23 10:20

Poklona,mazec švih.Co mi neladí,je ten radar pod sedlem na té stíhačce :-)

Reagovat
plysovykozisek
plysovykozisek

4.6.23 10:10

Pro většinu tady to je nedosažitelný výkon.

Reagovat
roud
roud

4.6.23 10:09

Paráda a neskutecnej výkon palec hore :)

Reagovat
Kouba_2005
Kouba_2005

4.6.23 10:07

Uff. Skvělý výkon, pro tebe asi běžný, pro mne sci-fi. Neveklov boží, v galerii chybí snad už jen Kamenožrout :-)

Reagovat

Další galerie z kategorie

Pi†el 13
vapes 23
Zdenda07 3
zbyslavjak 13
dodoslovensko 5
bara2 16