Už to bude, už to bude, za chvíli bude objeveno MTB

Přidat foto

https://mtbs.cz/…ie/tech-news#…

Tohle mi přijde vážně ujetý, včetně těch cen :-)

(vloženo 20.10.22)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
Smazaný účet
Smazaný účet

26.10.22 11:57

Ještě kdyby to tak mělo motor, že…!

Reagovat
roman 3D
roman 3D

25.10.22 18:14

super, rovný rodla s vnitřníma rohama sqlab, paráda

Reagovat
Fofrník
Fofrník

24.10.22 13:22

Na tom táhlu bude dobře schnout ponožka.

Reagovat
orm
orm

23.10.22 14:18

@cio: Musis hledat i pozitiva. Alespon je to stale kolo, ikdyz seredne :).

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

23.10.22 11:46

Oprava (těch překlepů tam bylo už moc):

Odpružený (byť minimálně) představec na gravelu příjemně funguje, to vím. Nemlátí to do rukou, což je fajn. Benefitem tohoto zde prezentovaného způsobu zadniho odpružení si však nejsem jist – bylo by třeba se na té věci projet. Každopádně však to kolo opravdu pěkné není.

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

23.10.22 11:43

Odpruženeý (byť minimálně) představec na hravelu příjemně funguje, to vím. Nemlátí to do rukou, což je fajn. Nenefotem rohoto tohoto zde prezentovaného způsobu zadniho odpružení si však nejsem jist – bylo by třeba se na tel věci projet.

Každopaldně však to kolo opravdu pěkné není.

Reagovat
krabica
krabica

23.10.22 10:55

Mně to teda neuráží, barva je parádní a z hlediska funkce odpružení to bude díky tlumení lepší než ta sedlovka od Canyonu.

Reagovat
tomfree
tomfree

22.10.22 19:42

Já třeba na Future Shock vpředu nedám dopustit,je to funkční jednoduché,sa­mozřejmě,pokud někdo jezdí po cestě,tak to asi neocení.

Reagovat
Lukster
Lukster

22.10.22 19:02

Tady asi ještě někdo dobře žere PR kecy a zamenuje je za pravdu, nedej bože za respekt a úctu… Všichni se chtějí odlišit, dát tam přidanou hodnotu, teda aspoň na papíře. Ale že je to spíše ke škodě, to se stává velmi často. Pokrok ano, ale udržitelný a funkční. Větší změna polohy sedla vůči středu, to už tady bylo a bylo to ukončeno velmi záhy.

Reagovat
waters
waters

22.10.22 17:56

Jaroslavus: já si vážím profesionálu, kteří umějí říct že to stojí za hovno. Věř že kdyby to tak bylo tak je svět normálnější.

Je profesional a profesionál.. a jsou tržby atd. ale rozvádět to tu dál nebudu. Jen jsem si všiml tvého prvního komentáře, tak jsem musel reagovat..

Reagovat
DaD
DaD

22.10.22 17:56

Ono to právě nevyjde. Potřeboval bys o malinko užší krk vidle na klasický představec a nebo o fous rozšířit právě představec. Je to atyp a proto je nutné udělat tuto redukci. Docela mě s tím nasra.li:( Proč to dělat jednoduše, že?

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

22.10.22 17:10

@DaD … mě napadlo koupit samostatnou vidlici pro velikost rámu 61cm, takže na mou 56 by byla o 5cm delší a mělo by to vyjít. Jen to musím poměřit, jestli to všechno vyjde, možná by to nemuselo být tak složitý a vážilo by to o půl kila míň …

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

22.10.22 17:01

Tk75: Velmi pěkné to kolo, co jsi sem dal.

Reagovat
DaD
DaD

22.10.22 16:58

Tohle mi dnes poslal uživatel Chlebovnik (tímto mu opět děkuji) https://weightweenies.starbike.com/…iewtopic.php?… Já mám ale v plánu nechat to vytočit jako trubku, tedy dutou redukci na klasický představec. Není tam žádný extra velký krut a střih a mělo by to jít snad v pohodě. Záleží na matroši.

Diverge budu teď, po prodeji Domane, používat jako zimáka s blatníky a ta jejich fičura v podobě Future shocku mi tam přijde jako naprostá zbytečnost. V létě to zase hodím zpět a pojedu třeba s klukama co jezdí biky.

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

22.10.22 16:28

@DaD díky za vysvětlení. Máš nějaký tip na pevný sloupek ? Tak, aby to fakt bezpečně drželo a nevážilo to víc, než patrona ? Já našel jen toto … https://www.youtube.com/watch?…

Reagovat
DaD
DaD

22.10.22 16:19

Jaroslavus: ano v tomto máš pravdu, ale to bylo myšleno ze srandy:) Já se na každý nový model těším a budu rád až u mě bude. Když děláš pár let to samé, tak uvítáš jakoukoliv změnu. Já prostě už na tato kurvítka nejsem. To samé jako Topstone u Cannnonu a jeho Lefty. Má to tři cenťáky zdvihu a takový odtrh, že je to v reálu téměř nepoužitelná věc. Proto taková skepse k takovýmto řešením rádoby odpružení. Za mě to nefunguje a je to technologicky ptákovina. Lepší jsou dobré, objemnější bezduše a je vymalováno. Future Shock mám v plánu vyřadit a dát tam pevný sloupek s klasickým představcem. Chodí to dost na doraz a v reálu to přijde, jako že je povolené hlávko. Nějaké jehoonastavení je scifi. Divná to věc.

Reagovat
Melvin
Melvin

22.10.22 16:07

TK75: krásně sladěné kolo. Osobně by mi stačila užší zadní stavba, vysoké karbony a užší berany.

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

22.10.22 16:05

@DaD … nepochybuju, že kolům rozumíš, a že ti jich rukama prošlo sposta, to je vidět z toho, co jsi napsal. Že na leccos máš vyhraněný názor chápu asi taky.

To o sra.čce co bude na hov.no jsi psal zde … „Až tuhle jebku najdu v objednávce, tak to snad hned vezmu flexou. Neskutečné vemena. Stejně jako ta kravina Future Shock, tak bude tohle další sra.čka, co bude naprosto na hov.no. Ruce a pr.del si vezmou mnohem více než tyhle jejich kraviny s dvěma centimetru nějakého pohybu. Hlavně že marketing, funkčně naprostý nesmysl, ale dost dementů to koupí, tak proč ne? :(“

Jak to funguje se ukáže, třeba blbě, třeba dobře. Já jsem rád za toho klasického Diverge co mám, kde FutureShock funguje dobře :) Ať se ti daří !

Reagovat
Čipera
Čipera

22.10.22 16:03

Jaroslavus: Nechápu co má společného názor na něco s přístupem k práci. Bohužel ty chyby tam opravdu jsou a kdyby si věděl co jsou schopny dát nebo udělat na kola za 350k asi by si kroutil hlavou.

Reagovat
DaD
DaD

22.10.22 15:53

TK75: Jako jo, tohle je hodně povedený a hezký gravel. Paráda za slušné peníze:)

Reagovat
DaD
DaD

22.10.22 15:49

Jaroslavus: Nedělám s koly klientů, na to je náš komerční servis. Stavím pouze kola nová a nemám tedy žádnou vazbu na osoby, které to kupují a užívají. Takže můžeš být v klidu. Prošlo mi toho rukama hodně a stejně mě nikdy nepřestane udivovat, co si výrobci za ta svá „díla“ dokáží říct. Platí to jak u Treku, Cannondale, Cervela a Spešlu. Konstrukční chyby, chyby při montáži a špatné volbě dílu. Pošlou Trek s páčkou na teleskopku do pák Shimano, ale páky tu montáž neumožňují, atd.. :( V poslední době třeba chodí u levnějších Spešlů kola s píchlými dušemi. Je to naprosto standartní věc. Někdy jen jedna, někdy obě. Sedlové trubky se musí zevnitř brousit, protože když tam dáš sedlovku, tak jí naprosto sedřeš o nějaký sajrajt, co tam zůstal při sváření. Nějaká výstupní kontrola? Hmm, asi naprosto zbytečná věc.

U Treku Domane, Emonda, menších velikostí nemožnost seřídit smyk tak, aby při malé placce a velkém pastorku smyk neškrtal. Není prostě místo, jak ho dostat blíže k rámu. Pět let vývoje a tohle jim zřejmě uniklo:) Jako opravný set posílají podložku pod dvojpřevodník. Že tím zmrví řetězovou linku je vedlejší.

U Cannondale fat biků, teď už nejsou naštěstí, nejde nastavit zadní třmen brzdy. Špatná konstrukce. Stejně je na tom i Cervelo s mechanickými přesmyky. Nejde to seřídit. Di2 funguje. A je toho prostě mraky u všech značek.

Takže já tu mám pět chválu na ty zmetky, co prostě hodí mezi lidi a za ty nesmyslné peníze? Vycházím ze svých zkušeností a klidně to sem dám. Pokud chceš jen chválu, tak si čti ty jejich PR kecy, jak je vše dokonalé a budeš naprosto spokojený. Mám spoustu soukromých zpráv, právě zde na fóru, kde se lidé se mnou radí a ptají se na naše konkrétní značky. Myslím, že mé objektivní hodnocení mnozí ocení. Chválit šlendrián je pro prasárna.

Jo a ty jsi někde četl, že jsem označil tento model za sračku? Ne, vidět jsi to nemohl, nepsal jsem to. Pouze tvá fantazie. Mě štve to, že ani neumožní osadit to dvouplackou, mechanikou a chtějí za to naprostý nesmysl. Já kvalitní kola stavím opravdu rád. Od Spešlu Tarmacy a Aethosy jsou opravdu povedená kola. Navíc každé kolo stavím každé kolo stavím tak, jako bych ho stavěl pro sebe. I u nejlevnějších kol seřizuji kónusy, protože je kupují lidé, co mají hlouběji do kapsy a netuší, že ty přetažené náby z výroby jam to kolo po pár stech km zmrví a můžou si koupit nová kola.

Respekt a pokora za to, co jsou ochotni poslat pod světoznámou značkou z továrny? No tvl, tak to by jsi se hodně, hodně divil. Kola za dvě stě litrů dělám snad denně a přál bych ti tu prásárnu občas vidět. To co přijde z fabriky a to co jde z dílny na obchod je naprosto jiná věc.

Reagovat
TK75
TK75

22.10.22 15:44

Dad: na druhou stranu existuje spousta možností, třeba State All Road 6061.Za 1400 doláčů dostane člověk jednoduché kolo, posazený na rychlejch 650b Viktorkách, funkční mimo silnice, navíc pěkný (dural plus karbon vidle) a není co řešit :⁠-⁠D

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

22.10.22 15:23

Alojs01, no to já přece taky. Taky chci, aby moje kolo dělal někdo pečlivý a šikovný. Ke kolu za 200 tisíc, přece jinak než s respektem a pokorou přistupovat nemůže, protože si ho někdo koupil a třeba na něj dost dlouho šetřil.

Mě jen překvapuje to hejtování nečeho, co ještě neviděl a přitom to označí za sračku. To přece nejsou postřehy. Myslíš, že i tak k tomu bude přistupovat pořádně i pečlivě ? Pokud ano, tak jsi naivní ty :)

Reagovat
Alojs01
Alojs01

22.10.22 15:14

Jaroslavus: pracovat s koly s respektem a pokorou… hmmm… rad zijes v bludu?

Jinak tipuju, ze pracujes s nejakymi obchodnimi zastupci, tam se takova kultura pestuje, lezt obchodnim partnerum „do zadku“ s respektem a pokorou…:-)

Ja budu mit zase daleko radsi mechanika/remes­lnika, ktery udela svoji praci poradne a peclive a i mi k tomu rekne nejake postrehy…:-)).

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

22.10.22 14:56

Já s lidmi dělám, takže vím, že je je to složité :)

Nicméně pokud někdo pracuje jako mechanik v prestižním bikeshopu, tak předpokládám, že bude především profesionál. A to se vším všudy.

Kromě toho, že bude kolům rozumět, bude pečlivý a bude pracovat s koly zákazníků s respektem a pokorou. Určitě bych nechtěl, aby na mém kole dělal někdo, kdo se o něm vyjadřuje, že je to „sračka“.

Určitě si taky rád přečtu jeho zkušenosti s tím, nebo oním, protože to pro mě může být vodítko k tomu, abych si něco koupil, nekoupil, nebo si dal na to, či ono pozor.

Ale pokud někdo vulgárně kritizuje něco, co ještě neviděl naživo, tím spíš, že je velká šance, že se s tím potká, tak mi to jednak přijde neprofesionální, a taky hloupé. Na druhou stranu chápu, že mechaniků je málo, a že nerostou na stromech. A jistě to může dělat jen ten, kdo má kola rád a těší ho to.

Takže … kolegu neznám, ale kolo bych si v obchodě, kde pracuje někdo, kdo se takto vyjadřuje nekoupil. A to proto, že očekávám, že personál bude konzistentní.

Vyjádřovat se takto, mi ok nepřijde … " Já bych těm dementům ve vývoji přál, potažmo Spešlu jako korporátu, aby to nikdo nekupoval, ty vemena šli na dlažbu a až by byly nuceni chodit pěšky, nebo nedej bože, na kole, tak aby byl na trhu pouze tento jejich nesmysl za základních 190 litrů:) Ty mají v těch hlavách fakt nas.ráno.." …

Reagovat
DaD
DaD

22.10.22 14:10

orm: díky náčelníku, že jsi se mě zastal :D

Reagovat
DaD
DaD

22.10.22 14:09

Mě žádní zákazníci nezajímají, to je na prodejcích. Já kola stavím a rád se podělím o zkušenosti právě ze staveb. Občas je to hnus, co si dovolí poslat mezi lidi za ty peníze. Tyhle drahé a nesmyslné kraviny jsou většinou na škodu než funkční. Ty Tvé soudy o tom, zda někde budu dlouho či nebudu, jsou velmi legrační :D

A pokud ti přijde, téměř dvě stě litrů, za kolo s jako odpruženou sedlovkou (pouze s předozadním pohybem), tak si to klidně kup a budeš asi spokojen.

Reagovat
orm
orm

22.10.22 14:02

@Jaroslavus: DaD neprichazi do styku s kupujicima a svoji praci mechanika dela podle vseho dobre, tak proc by to majitel delal?

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

22.10.22 13:41

@DaD pokud děláš v nobl bikeshopu, kde se prodává i tohle, tak s těmito vulgárními komentáři asi dlouho nebudeš.

Řekl bych, že od personálu, který má na zákazníky působit pozitivně, bych tohle na pozici majitele určitě netoleroval. Ale třeba se pletu a máte to tam do pohody :D

Reagovat
DaD
DaD

22.10.22 12:58

orm: asi máš pravdu, jsem v poslední době nějak přecitlivělí. Opět jsem si na biku rozbil hubu a vyrazil přední dvě jedničky. Ty dva implantáty mě vyjdou skoro na 90 litrů a tak mě tyhle cifry u kol trochu dráždí. Trek Madone SLR za 450 litrů, S-Worky za 380 a podobné kraviny. Za to je už slušné ojeté auto a nebo nová mašina. Jak můžou chtít za gravla v základu 190 litrů mi hlava fakt nebere. Jen můj boj, na pohodu, někdo to má jinak.

Jo a pokud je tady nějaký zubař, co to umí levněji, tak prosím písni do zpráv a určitě se dohodneme:)

Reagovat
orm
orm

22.10.22 12:34

@DaD: V posledni dobe mam pocit, ze spatne spis, jak vsechno hajtujes :-). Delas v celkem nobl bikeshopu a delas na kolech, ktere stoji ± stejne jako tohle nebo vic, tak vis, ze to lidi kupujou. Firmy tu nejsou od toho, aby delali co lidi chteji, to je jen vedlejsi efekt. Jsou tu od toho, aby vydelavali penize. A to vydelavaj, takze to delaj dobre :-).

ps: Samozrejme na kole za 190 litru NX kazeta 11–51 je fakt ujeta :-).

Reagovat
DaD
DaD

22.10.22 12:07

Tato kravina pouze pro 1 x něco a jen elektrika. Mechanika je přece pro socky a nemá na gravlu co dělat! TVL, to budou prodeje pro lidové vrstvy:(

Já bych těm dementům ve vývoji přál, potažmo Spešlu jako korporátu, aby to nikdo nekupoval, ty vemena šli na dlažbu a až by byly nuceni chodit pěšky, nebo nedej bože, na kole, tak aby byl na trhu pouze tento jejich nesmysl za základních 190 litrů:)

Ty mají v těch hlavách fakt nas.ráno..

Reagovat
yetti
yetti

22.10.22 10:34

Teď už jen 26" kola a úzká rovná řídítka jsme zase na začátku ;-)

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

22.10.22 09:50

File12
File12

22.10.22 09:04

Asi tak

Reagovat
mantis
mantis

22.10.22 08:55

Je tam málo kurwítek. Ještě bych přidal třeba customizovatelné kliky, jejichž délka (pravá a levá zvlášť) půjde za jízdy měnit přes appku.

Reagovat
McBlacky
McBlacky

22.10.22 08:53

nj potřebují nějak odpovědět na isospeed treku.

hlavně že na to pak daj vidli s uchytkama na brašny, což jsou tradičně tvrdý jebky – z logiky konstrukce.

když vidím co za lidi kupuje drahý kola. Těm stačí to na krámě dostatečně vychválit a ještě si k tomu přibalí hadry za 50+táců :)

Reagovat
TK75
TK75

22.10.22 05:45

Tady to doktor nezašil pořádně a pár divných věcí čouhá z pacoše

Reagovat
Kubiczech
Kubiczech

21.10.22 21:20

Připomíná mi to historky z operačních sálů, všechny ty roušky a nástroje omylem zašitý do pacienta. :-)

Reagovat
Čipera
Čipera

21.10.22 21:01

A hispteři nebusdou mít co žrát.

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

21.10.22 16:27

Já bych do toho klidně šel … už jen pro ten pocit :)

https://www.youtube.com/watch?…

Reagovat
Singlespeed
Singlespeed

21.10.22 14:40

waters: Za pár let se k tomuto dopracuje i Spešl, máme se na co těšit :-) .

Reagovat
waters
waters

21.10.22 14:37

tohle je už starší a je to taky zvěrstvo:/

Reagovat
waters
waters

21.10.22 14:33

nooski: tarmac je taky fajn. Byť bych do něj nešel ale umím říct super kolo! Na Aethosu oceňuji že měli v téhle době koule na to uvést ho na trh, když je všude záplava aero silnic gravelů atd.. A podle mě prodeje Aethosu nic moc.. Ale povedl se jim na 1. Tady to S fakt přehnal, že už jsem snad zanevřel i na Aethos:D

Reagovat
waters
waters

21.10.22 14:30

Singlespeed: trh je velkej (ne jen bf a cz) ale tohle nevypdá vůbec důvěryhodně, neumím si představit člověka, který po tom půjde.. Spešl dál pár kol do oběhu na etapové závody aby to mělo své ambasadory ale stejně.. Myslel jsem že to je prototyp nečekal jsem že to bude na webu jako hlavní tahák

Reagovat
Singlespeed
Singlespeed

21.10.22 14:12

DaD: Předpokládám, že jakmile (a to určitě nebude za dlouho) se ti dostane tahle věc do ruky, uděláš nějakou zajímavou kritickou recenzi :-) .

Reagovat
DaD
DaD

21.10.22 14:03

Až tuhle jebku najdu v objednávce, tak to snad hned vezmu flexou. Neskutečné vemena. Stejně jako ta kravina Future Shock, tak bude tohle další sra.čka, co bude naprosto na hov.no. Ruce a pr.del si vezmou mnohem více než tyhle jejich kraviny s dvěma centimetru nějakého pohybu. Hlavně že marketing, funkčně naprostý nesmysl, ale dost dementů to koupí, tak proč ne? :(

Reagovat
Aduldinho
Aduldinho

21.10.22 12:58

Singl, a DaDík se s tím bude j*bat v dílně :-)

Reagovat
Singlespeed
Singlespeed

21.10.22 12:31

Nemrdá. Najdou se mraky lidí, co ty ultrapředražené krámy koupí.

Reagovat
DaD
DaD

21.10.22 12:29

Už jim fakt mrdá..

Reagovat
Aduldinho
Aduldinho

21.10.22 12:01

@TK75 JJ, ale flanelku nemaje :-)

Reagovat
BSA
BSA

21.10.22 11:36

Mně tam chybí ještě nějaká ta umělá inteligence. Bez toho bych takové kolo už dneska nebral.

Reagovat
Johny.Merida
Johny.Merida

21.10.22 11:24

Tak tady i se šipkami pohybu :-)

Reagovat
nooski
nooski

21.10.22 11:21

waters: crux je taky skvělý

Reagovat
TK75
TK75

21.10.22 11:08

Adu: plnovous je snad samozřejmá ozdoba každého muže po třicítce

Reagovat
Aduldinho
Aduldinho

21.10.22 10:53

@Melvin Knírek je málo, chce to plnovous a flanelku přeceee! :-)

Reagovat
Melvin
Melvin

21.10.22 10:46

Adul: MVDP psal, že si na příště aspoň nechá narůst knírek :-)

Reagovat
waters
waters

21.10.22 10:46

Kdyby raději zkusili udělat pořádný dětský kolo… Nemyslím to jejich odrážedlo za 40 tis. ale prostě kolo..

Jediné co si zaslouží respekt je Aethos.

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

21.10.22 10:43

Ta barva je na poblití.

Reagovat
Aduldinho
Aduldinho

21.10.22 09:44

TVL, taková vychytávka a borci pak jedou gravel MS na silničkách se širšíma pláštěma :-)

Reagovat
yoolaus
yoolaus

21.10.22 09:22

Melvin
Melvin

21.10.22 08:47

Georrge: bych právě řekl, že většina žiletkářů bude umět šlapat. Jinak jsi asi nepochopil proč použili tento koncept. Chtěli nechat pevnou stavbu, aby při šlapaní ve stoje nedocházelo k hýbání zadní stavby a bylo to tuhé jako klasická silnice. Otázka je jestli by nestačila ta sedlovka co zmiňuje zirecek níže.

Reagovat
Melvin
Melvin

21.10.22 08:41

Ten Moots je luxusní.

Reagovat
milan.v
milan.v

21.10.22 08:17

Toto řadím do TOP 10 největšího hnusu v cyklistické historii…

Reagovat
Dejv0
Dejv0

21.10.22 07:37

Větší p.čovinu jsem dlouho neviděl, chtěl bych vidět ty ksichty vývojářů, ty musely mít dobrej matroš.

Reagovat
Peslezedirou
Peslezedirou

20.10.22 21:58

Dobře Vickotorioo :-)

Reagovat
Vicktorioo
Vicktorioo

20.10.22 21:28

Líbí se mi různé vychytávky a sledovat kam to směruje. No nicméně zůstanu u mé custom made cyklokrosky na cantileverech, která slouží tak jak má a na cestách, kam se hodí a investovat tentokrát nebudu :-D

Reagovat
kandik psi zub
kandik psi zub

20.10.22 21:28

jo ten Moots je krasnej. A jak je to kujva jednoduchy.

Reagovat
šlapatko
šlapatko

20.10.22 20:59

Stejně je to hovadina. Ve chvíli kdy potřebuješ odpružení, jedeš už po ráfku. Když už gravel do většího bordelu, tak gumy 2,1 a více.

Reagovat
nooski
nooski

20.10.22 20:55

Nj, ale od Mootse je to hezke.

Reagovat
TK75
TK75

20.10.22 20:54

Softail jsem viděl od Moots …

Reagovat
FreeBoy
FreeBoy

20.10.22 20:49

kandik psi zub – protože by jim na BF řekli, že to už tu bylo :) Inovate or Die měli na rámu;)

Reagovat
kandik psi zub
kandik psi zub

20.10.22 20:25

fakt nechapu proc neudelaj proste poradne softail.

Reagovat
KRoser
KRoser

20.10.22 20:00

Ha, ha ty ceny. 145 000kč za rámovku ti tam asi mají solidní matroš.

Reagovat
hovado_cz
hovado_cz

20.10.22 19:49

jíá myslel, že 1. dubna neni :D

Reagovat
waters
waters

20.10.22 19:45

maj to v baumaxu:)

Reagovat
Georrge
Georrge

20.10.22 19:26

Nemůžu si pomoct, ale přijde mi že „prehistorický“ softail s pár cm zdvihu by bylo lepší řešení… ale to by se žiletkáři museli naučit šlapat :)

Reagovat
novas752
novas752

20.10.22 19:26

Trochu čekám jestli to nacpou i na Creo a kolik pak bude stát. :-)

Reagovat
zirecek
zirecek

20.10.22 19:18

Melvin: Dvoulistová karbonová sedlovka Canyon nebo Ergon udělá stejnou službu. Specialized je hlavně o odlišování se, takže kupci budou, :⁠-⁠).

Reagovat
Melvin
Melvin

20.10.22 19:15

Jako nevypadá to špatně a i ta myšlenka není špatná. Zajímalo by mě jak se na tom šlape, když se sedlo hýbe o 3 cm. To musí být divné. Asi nejvíc mě zaujaly v tom článku ty prototypy. To musí být fajn práce vyrábět takové věci a pak testovat. Jinak ty ceny jsou mazec.

Reagovat
Alojs01
Alojs01

20.10.22 19:12

Zajimavy pocin a cenovy ulet to je, ale jestli najdou a jakoze najdou, dostatek zakazniku, co to koupi, tak proc ne :-).

Vic nez ceny takovych kol, me trapi nedostuonost beznych dilu…:-(

Reagovat
novas752
novas752

20.10.22 19:06

Za ty prachy by tam mohli dávat aspoň nějakej dekl toho skvostu.

Reagovat
perceptio
perceptio

20.10.22 19:04

Zase na druhou stranu, když si člověk vzpomene, co se vymýšlelo v 90. letech v MTB segmentu… Aspoň je to pestrý nu.

Reagovat
jeniiiik
jeniiiik

20.10.22 19:04

Ale hovno vývoj a kruh. Stejně jako u fullu je milión možností a jezdit by to reálně šlo na třech druzích kol. XC, maraton, DC, trail, AM, enduro, superenduro, freeride, slopestyle, DH…tak tohle je prostě možnost další volby.

Reagovat
pepek
pepek

20.10.22 19:02

Jak sestrojit složitou a drahou odpruženou sedlovku. Za ty peníze už ani pohyb vůči pedálům dozadu nemůže (nesmí) vadit?

Reagovat
Singlespeed
Singlespeed

20.10.22 19:01

Za 190 tisíc s HG ořechem a kazrtou NX. To koupí jen pomatenec :-) .

Reagovat
perceptio
perceptio

20.10.22 19:00

Stále je potřeba něco vyvíjet… Někdy i hovadiny :-D

Reagovat
šlapatko
šlapatko

20.10.22 18:59

Zbytečně složité.

Reagovat
plysovykozisek
plysovykozisek

20.10.22 18:51

Mě se to líbí.

Reagovat
mr.nikdo
mr.nikdo

20.10.22 18:46

Jiri: a koukni na ty berany a to prohnuti… Jako prvni vlastovky.

Taky tam bude hrazdicka? :D

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

20.10.22 18:31

Kdypa přijde Supercaliber s geo pro berany?

Reagovat
FreeBoy
FreeBoy

20.10.22 18:24

Ceny neřeším. Kdysi mi byl Spešl sympatický kvůli body geometry, ale teď vymýšlí kokotiny. Gravel je o jednoduchosti, blbuvzdornosti a volnosti. Pokud chci odpružení koupím HT nebo XC Full.

Reagovat
jIrI___
jIrI___

20.10.22 18:23

Jak píšeš, kruh už je takřka uzavřen.

Reagovat
Pepe72
Pepe72

20.10.22 18:23

Před chvilkou jsem na to to koukal, no je to divné :-)

Reagovat

Další galerie z kategorie

gemini 3
Lister 5
vaclaw 7
Livina 35
Reyinstashot 32
gemini 7