| Velikost | L |
| Hmotnost | 14,8 |
| Rám | Specialized Enduro M5 |
| Vidlice | RS Lyrik Solo Air |
| Tlumič | Fox RP2 |
| Hlavové složení | 1 1/8 - 1,5 |
| Kliky | Shimano |
| Středové složení | Shimano |
| Přesmykač | SLX |
| Měnič | Sram X7 |
| Řazení | Sram X7 |
| Převodník | 22/36 |
| Kazeta | Shimano |
| Řetěz | Sram |
| Náboj přední | Mavic |
| Náboj zadní | Mavic |
| Brzda přední | Avid Elixir R 200 mm |
| Brzda zadní | Avid Elixir R 185 mm |
| Brzdové páky | Avid Elixir R |
| Ráfek přední | Mavic Crossmax 2012 |
| Ráfek zadní | Mavic Crossmax 2012 |
| Dráty | Mavic |
| Pedály | Shimano DX |
| Řídítka | Dabomb Apache 750 |
| Představec | Specialized |
| Sedlovka | RS Reverb |
| Sedlo | Specialized Format |
| Pláště | WTB Bronson tubeless 2,3 |
kOmE: rám je vysoký, dlouhý, lehký, takové XC na vyšších zdvizích, s položenější hlavou
logoman: každý máme jiný vkus, to je jasné, ale ve skutečnosti to vypadá, podle mě, moc dobře
4Ridebmx: Enduro ma k XC docela daleko. Kazdopadne je to podle me nehezky kolo. Ten ram je na muj vkus moc vysokej .
Funkcne to urcite bude super diky tem kolum, ale zaroven ho v mych ocich i dost vzhledove srazi.