Po přestěhování do Polabí jsem zkoušel silničku-už to není pro mne. Prodal jsem svoje milované RB CRR a plánoval koupi gravela.Ale nabídka na Focuse v karbonu se nedala odmítnout.Provedl jsem výměnu vidlice,řidítek,sedlovky,sedla a plášťů.
(vloženo 22.8.22)
| Značka | Focus |
| Model | Raven 8.6 |
| Modelový rok | 2021 |
| Velikost | 20 |
| Rám | Carbon |
| Vidlice | Rock Shox Reba |
| Hlavové složení | Acros tapered |
| Kliky | Sram NX |
| Středové složení | Sram DUB |
| Měnič | Sram NX |
| Řazení | Sram NX |
| Převodník | Max1 38z |
| Kazeta | Sram NX 11-50 |
| Řetěz | Sram NX |
| Náboj přední | Novatec D041, 15x110 mm |
| Náboj zadní | Novatec D162 Disc, 12x148 mm |
| Brzda přední | Magura MT 2 |
| Brzda zadní | Magura MT 2 |
| Brzdové páky | Magura MT 2 |
| Ráfek přední | RODI Viper 21, 21-622 |
| Ráfek zadní | RODI Viper 21, 21-622 |
| Pedály | Wellgo M19 |
| Řídítka | Sting carbon 700mm. |
| Představec | BBB |
| Sedlovka | Sting carbon 400mm. |
| Sedlo | WTB Volt |
| Pláště | CST B-Trail 2,25 |
Lachtis-gravel by byl samo lepší volba,ale Raven byl za tak málo,že nešlo odolat.
Dag-o výměně kol uvažuji,ale asi až příští rok.
Ravena 8,6 mám též. Jenže z původní specifikace už zůstal jen rám a kazeta. Doporučuji vyměnit ještě kola. Pak uvidíš jak to zrychlí. Já nyní nasadil DT 1700 a je z toho raketa. :-)