Konečně trochu zmodernizovali, ale zase už to není to staré dobré colnago. Co na to místní odborníci? https://www.roadcycling.cz/…-colnago-c68
(vloženo 22.4.22)
No pekny. O tom zadna. Cena hruza ale nic co bych necekal. Ja uz ho mam doma v obyvaku a chodim kolem nej. Ale bohuzel to zustane v ty virtualizaci
No 150k za rám je celkem nechutnost samo o sobě, ale 450k za nejvyšší model je opravdu hodně sebevědomé, ale předpokládám, že tohle moc kupců mít nebude a vetsina budou hlavně stavby a myslím, že na těch stejných komponentech si to člověk postaví tak o 100k levněji.
Aduldinho : Tak, jakkoli mám z tohoto kolapocit jisté bezradnosti značky (resp. firmy), s něčím takovým, jako je festka, bych si to opravdu nedovolil srovnávat.
Kdybych měl ten budget a měl volit mezi tímto a Festkou, co asi zvolím? ;-)
Cena nesmysl u obou, ale u Colnaga na EPSku bych si to ještě sám před sebou obhájil :-D
cioran-m: dostaneš k tomu kolu osobní NTF „digital passport“ nálepku na rámu :) a to se za ty prachy vyplatí :).
Jinak to kolo takhle na té fotce vypadá parádně, ale ty ceny jsou opravdu šílené.
No, snad se také sluší připomenout, že E. Colnagovi už bylo letos devadesát.
A to, že tahle věc stojí skoro sedmnáct tisíc euro, mi připadá už opravdu nemravné.
Toto se Colnagu povedlo jako asi vše.
Mně to zase přijde vcelku evropské. Lepení trubek do spojek nebo k sobě je taková klasická technologie, co ještě v Evropě jsou schpni zvládnout.
Toto už není novinka od Ernesta, ale novinka os Arabů… a taky je to vidět, takže za ty prachy si to strčte nekam na tom východě… :)
Mně se to líbí, jde to s dobou a přitom to je v určitém ohledu, tedy výrobou, originální…
A dobře fungující Di2 Dura-ace je obrovské plus každého takového kola.
Designová stránka super, škoda jen, že si to člověk nemůže vyzkoušet… Tedy možná naštěstí… :-D
Čipera: Mně prostě přijde, že firma Colnago pozbyla vlastní originality, nesené neustálým experimentováním, jakousi l'avant garde". Progresí, hledáním. Jasně, ne všechny ty experimenty byly úspěšné, ale ňkteré znamenaly jakési mezníky ve stavbě rámů. Master, Esamexico, Conic, Carbitubo, Bititan, Monototan, C 35, C 45 – " Regina Roubaix" a mnoho jiných.
Dnes je to buď sice funkční, ale standardadní čínska nuda, anebo takové dost rozpačité – tohle.
cioran-m: Mě se to celkem líbí, prošlo určitou modernizaci, ale jak píšeš s původním colnagem už to nemá moc společného. I ta c64 se stále držela profilovanych trubek lepených do mufen, tady už to není ono. Trochu mi připadá, že už do toho ernesto ani moc nekecal. A doby kdy na colnaga patřila jen campa už jsou taky pryč.
Tedy – k prvnímu odstavci – na Shimanu.
roud: Tak – jedna z nejslavnějších profi stájí, která jezdila rámy Colnago – Ceramiche Ariostea – dungovala už v první polovině devadesátých let. (Když ty sis hrál ještě na pískovišti :) A pak dál totéž Mapei etc.
Pravda, kotouče tehdy ještě nebyly.
Ale ke kolu samotnému: připadá mi, že firma Colnago není v poslednich letech jaksi najít svou vlastní, jednoznačnou „tvář“. Jasně, Tadej vyhrává na jejich čínských rámech ale: krásné, byť už asi oproti konkurenci hůře fungujíci následníky slavné C40 už asi pomalu opouštějí a něco opravdu originálního, v nejlepší tradici značky, se neobjevuje.
Mně se to líbí, ale bez Kampy je poloviční. Naštěstí jsou na webu i ty správné verze