Velikost | 20 |
Hmotnost | cca 16kg |
Rám | Svařovaný |
Vidlice | Bareš |
Tlumič | - |
Hlavové složení | - |
Kliky | Truvativ |
Středové složení | FSA 100mm |
Náboj přední | Deore 32 |
Brzda přední | Avid Juicy |
Ráfek přední | 9:ZERO:7 FlatTop 100 |
Dráty | DT Swiss |
Pláště | Surly Big Fat Larry |
A co se jízdy týče – prostě super. Těžko si pro cyklistu představit lepší sportovní vyžití na zimu. Pokud je pevnější podklad (např. včera projeté rolbou nebo vyšlapané od lidí), jedete rychlej, jak běžkaři a dojedete kamkoliv.
K průjezdnosti sněhem: Bez problému projedeš tvrdší sníh, přemrzlej, rozbředlej, prostě s větší hustotou. Cestu prošlapanou od lidí, hřebenovku podél běžkařské trasy, sjezdovku kdykoliv i hned za rolbou, prašan tak do 15cm. V hlubším se zahrabeš
K hadici: Měl jsem na ni stahovací pásku, ale po cestě mi praskla. V těch mrazech plasty moc nedrží
K sedlovce: Ano, opravdu je to teploměr. Tady aerodynamika nebo pár gramů navíc nehraje roli.
Ke krku: vidlici mi dělal Bareš na míru, došla mi při odjezdu, montoval jsem ji až na horách. Teď už je krk seřízlej.
proc si neuriznul krk?
Kolik toho ty plášťuchy zvládnou? třeba čistě v prašanu,30cm,nedo se to v extrému zahrabe…
23.3.12 13:52
ten sloupek mě děsí, jinak paráda obrovská
Super. Konečně je vidět, že tohle kolo někdo fakt používá na to, pro co je vymyšlený :-) Jen ten krk vidlice je trochu o hubu, ne? :-)