| Hmotnost | Jsou věci, na které se gentleman neptá! |
| Rám | Modifikovaný Favorit nastavený jeklem |
| Vidlice | Ocelová |
| Hlavové složení | Made in China |
| Kliky | Shimano Acera (?) |
| Středové složení | Kinex čtyřhran |
| Přesmykač | Nějaká levná plechová hrůza |
| Měnič | Shimano Alivio |
| Řazení | Shimano Alivio |
| Převodník | 48-38-28z |
| Kazeta | Shimano CS-HG41-8, 11-32z |
| Řetěz | Shimano HG-40 |
| Náboj přední | SRAM 5.0 |
| Náboj zadní | SRAM 5.0 |
| Brzda přední | Shimano Alivio (V-brake) |
| Brzda zadní | Shimano Alivio (V-brake) |
| Brzdové páky | Shimano Alivio |
| Ráfek přední | Remerx Grand Hill |
| Ráfek zadní | Remerx Grand Rock |
| Pedály | Union SP-5800 |
| Řídítka | Hliníková |
| Představec | Naprosto ukrutný |
| Sedlo | Žebra z 10mm překližky, příčky z 12mm kulatin, poduška Ventisit |
| Pláště | Schwalbe Marathon 20x1,5/Michelin City 32-622 |
Na zadní jsem to zvednul jednou, když se mi to při rozjezdu do kopce rozjelo zpátky a já vzal za zadní brzdu. Jinak tohle je houby závodní geometrie, ani na tom moc neležím, ani nejedu zadkem skoro po zemi.
Scalar: Ze sedla se nezvedneš, musíš se zapřít zády proti sedačce. Potom se dá už leccos ušlápnout. Na nejlehčí převod vyjedu cca 16%, limitující jsou plíce, ne nohy :-)
Na něčem takovém bych se taky rád projel, rás si to ve stoupáních přišlápnu ze sedla, je to problém ?
tak to bych rad zkusil :-)