kamaro frameworks 011

Přidat foto

Profilovka

Se sedlem u kolen

Mírně zezadu

Mírně zepředu

Hadice jsou všude...

....ale schovávají se

grafika...

...grafika...

...grafika...

...grafika...

...grafika...

...grafika

Excentrické uložení kola

Zadní patka a brzda

Kyvka

Foto z továrny

Zadní patky vlastní výroby

Tak letos třetí kousek…

Po dlouhé době 16 let jsem vyměnil staré MTB HT s 26" koly. To poslední rok již jezdilo s 1×12 systémem, který byl částečně přesunut na toto kolo.

GEO: HA 68.5, CS 425mm, reach 400mm, stack 594mm

Tlumení a náby jsem zvolil od DT Swiss. Ráfky EIE carbon od Tomáše, zadní zapletený s 4,5mm excentricitou. Řetězová linka je SuperBoost+, o 4,5mm vyosený zadní náboj šířky 148mm má dráty na levé i pravé straně pod stejným úhlem a obě strany jsou tím napnuty stejně. Jinak je to vše na obyčejném Shimanu, takže nic extra. Sedlovka má posun 150mm, 180mm by se ještě taky vlezlo ale zdálo se mi to už moc a kolo ve zdvihu by téměř škrtalo o sedlo.

Protože jsem nevěděl jak pružení bude fungovat, chtěl jsem ovládání z řidítek ve třech polohách. Díky tomu je tam spousta hadic, ale ty jsem potom poschovával v rámu.

Předělával jsem grafiku na většině komponentů na jednotný styl ve stylu nové DT grafiky.

Je to čerstvé, v terénu to ještě nebylo, jen to jelo pár kilometrů po asfaltu a šotolině.

Nebude tradiční otázka, která barva je lepší. Doufám, že se vám tato blondýnka bude trochu líbit. Po přechodu ze starého kola je to strašný traktor, ale snad si na sebe zvykneme.

Ještě jsou objednané do výroby dvě malé brašničky, které vyplní zbytek rámu :-) Já tak nerad vozím batoh…

(vloženo 4.12.21)

kamaro kamaro
Ohodnoť bajk: (4.9  / 134 hlasujících)
Značka kamaro frameworks
Model HEBLO XC full 120/100
Modelový rok 2021
Velikost na míru (pro staršího pána)
Hmotnost 12.8
Rám kamaro frameworks, mix trubek (3kg bez tlumiče)
Vidlice DT Swiss F 232 ONE 29, ovládání společně s tlumičem
Tlumič DT Swiss R 414
Hlavové složení ACROS AH-44 a ACROS ZS-44BL Block Lock
Kliky Shimano Deore XT FC-M8130-1
Středové složení Shimano Deore XT BB-MT800 BSA
Přesmykač -
Měnič Shimano Deore XT RD-M8100-SGS
Řazení Shimano Deore XT SL-M8100 (I-Spec EV)
Převodník Shimano Deore XT SM-CRM85 Direct Mount 34z
Kazeta Shimano Deore XT CS-M8100 10-45
Řetěz Sram GX
Náboj přední DT 350 15x110
Náboj zadní DT 350 12x148 (centrováno s excentricitou 4,5mm)
Brzda přední Shimano BR-M8100 XC, Shimano Deore XT SM-RT86 180mm
Brzda zadní Shimano BR-M8100 XC, Shimano Deore XT SM-RT86 160mm
Brzdové páky Shimano Deore XT BL-M8100
Ráfek přední EIE A29C26D18 SL
Ráfek zadní EIE A29C26D18 SL
Dráty CN Spoke Aero
Pedály Shimano PDM520
Řídítka Procraft PRC HB3.1 Flat 720mm Carbon, ESI Grips Chunky
Představec Procraft PRC ST2 31.8 Stem 17°
Sedlovka KS LEV Si 30.9 150mm, ovládání Shimano (I-Spec EV)
Sedlo Brooks Cambium C17
Pláště Maxxis Rekon Race EXO TR Dual - 29x2.35"

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
Fugas
Fugas

9.12.21 12:40

Mě se to líbí moc, a to včetně barvy! Jen bych dal celočerné pláště, ať je tam větší kontrast k rámu. Každopádně velká poklona.

Reagovat
scortis
scortis

7.12.21 21:38

Jojo mě to s tou excentricitou nějak nedocvaklo :D

Reagovat
matbiker
matbiker

7.12.21 20:40

Je to odfláknuté, to já poznám, říkaji o mně že jsem odborník.....

Reagovat
mirorek2
mirorek2

7.12.21 15:46

kamaro ale právě že ten RAAW to má taky s průvlečnou osou zajištěnou ze strany velkou matkou

https://www.youtube.com/watch?…

Reagovat
Cen da H
Cen da H

7.12.21 14:30

Samozřejmě to tady okukuju pár dní a čtu co na to ostatní. Já MTB natož ještě celoperům vůbec nehovím, takže těžko mohu hvězdičkami hodnotit kolo jako takové. Ale co musím obdivovat je, že si to Kamaro sám vymyslel, spočítal, postavil a bude na tom i jezdit. A navíc řemeslné zpracování je perfektní. Mně se třeba moc líbí ten třítečka rám gravel co stavěl pro nimroda, to mi je trošku blíž. Jsem zvědav na další projekty. Respekt.

Reagovat
kamaro
kamaro

7.12.21 14:09

mirorek2: Popř. i tady. Ale já bych se bál toho, že by tam mohl vzniknout snadno vakl – tak jako u povoleného hlávka. To u středového složení kde je protažená osa tak jednoduše vzniknout nemůže.

Reagovat
mirorek2
mirorek2

7.12.21 13:44

Systém s ložisky z hlavy už mělo nepletu li se GT

Tady (na foto) to je zpracováno a vymyšleno i utěsněno dobře. Vyndával jsem osu a jde taky dost ztuha, překvapilo mě to

Bearings main pivot 2 × 61808–2RS1 (52 × 40 × 7)

Reagovat
mirorek2
mirorek2

7.12.21 13:37

Rubi: větší a těžší je klamoro

Reagovat
Jenda_T
Jenda_T

7.12.21 13:35

Pedro404: proto se na to i tak trochu ptám jestli by nebyla nějaká lepší varianta.

Kamaro: Jo jo, to jsi tu vlastně psal. Díky za osvětu.

Reagovat
kamaro
kamaro

7.12.21 13:05

Jenda_T: Díky za názor a dotaz. Běžně se na to používají radiální ložiska stejného typu jako jsou ta ve středovém složení. Těm ložiskům je jedno jestli se pohybují trochu tam a zpět a nebo se točí pořád do kola. Resp. bude to mít vliv na životnost těch ložisek, ale tu životnost spíše zkrátí voda a nečistoty které se do toho mohou dostat. Je dobré nezatěžovat ty ložiska jinak než radiálně, proto to zajištění osy proti vysunutí nestlačuje ložiska z boku, ale je tam nechaná drobná rezerva.

Ještě by se dala využít ložiska s kosodélným stykem. To je typ ložiska, který se používá u hlavového složení a dokáže přenášet radiální i axiální síly. Ale tady se zase naopak musí dobře vymezit vůle a zajistit to proti posunu, jinak v tom bude „vakl“ – jako v hlávku.

Reagovat
Pedro404
Pedro404

7.12.21 13:04

Jenda T: Je ložisko ze středovýho složení jiný než ložiska, co se dávaj do zadní stavby?

Reagovat
Jenda_T
Jenda_T

7.12.21 12:49

samozřejmě luxusní práce, krásně propracované detaily, proto dávám za 5*

Kamaro, mohu jen jeden dotaz? Není přece pohyb ložiska v tom hlavním čepu krapet jiný, než na co bylo původně to ložisko určeno? (teda pokud jsem správně pochopil že to je ložisko u klik) Nechci Ti nikterak brát Tvůj nápad a jednoduchost řešení, naprosto si vážím Tvých schopností a znalostí, nicméně klikama všeci točíme dokola, ale v tomhle místě se to mele furt ± na místě. Možná se to někdy na B-F řešilo (teda věřím že určitě), ale nebylo by vhodnější využít jiný typ ložisek? Naproti tomu, je pravda, že než se to ložisko semele, tak my už tu asi nebudeme :-D

a teď do mne, jen se ptám, su zvědavej.

ať slouží

Reagovat
Rubi
Rubi

7.12.21 11:46

@kamaro: tak to já mám zase zažité, že heblo je něco většího/těžšího zatímco bebech je něco menšího … :D

Reagovat
kamaro
kamaro

7.12.21 11:45

Jinak děkuji všem za komentáře, snažím se si z toho něco vzít. Ale je mi jasné, že se to nemůže líbit všem.

Barva – to je tak subjektivní, že to někomu sedí a někomu vůbec ne. Kdyby to mělo jinou barvu, tak to zase bude sedět někomu jinému. Chtěl jsem, aby to v obvyklé šedi vyniklo. Po mém (již EX) růžovém kole je toto nejvýraznější ze stáje.

Konstrukce – ano je to hnida – nejjednodušší řešení s očekávatelným výsledkem. Složitější systémy pružení by mohly ve výsledku podat i horší výsledky, protože tam budou rozhodovat detaily. A bylo by to těžší a ve výsledku asi i méně tuhé.

Tenké vzpěry – já to tak prostě dělám, věřím že to ten materiál snese.

Geometrie – jsou to velká kola na malém rámu. Katalogovy pro tuto velikost mají většínou 27,5" kola.

Pro mě je důležité to, že mi ještě nikdo nenapsal, že by to bylo odfláknuté.

Reagovat
kamaro
kamaro

7.12.21 11:28

Rubi: Děkuji, je to přesně tak. Ještě u toho vnímám takový malý rozdíl, že heblo má nějaký mechanismus umožňující pohyb (hejbe se). Kdežto bebech jen tak leží a hýbat se nemusí :-)

Reagovat
kamaro
kamaro

7.12.21 11:26

scortis: Je to hliníková osa o průměru 24mm, která se protáhne přes plech kyvky, střed, druhou půlku středu a druhý plech kyvky a na konci se jen zajistí aby se nemohla vrátit. To by se asi ani tak nemohla, je to udělané dost na těsno a osa se musí pozvolna naklepávat gumovou paličkou. Stejně tak se musí vyklepnout kdybych ji chtěl vytáhnout.

Co se týče kola a jeho excentricity, je to tak jak píše Pedro. O to co je náboj posunutý doprava je ráfek vůči náboji posunut doleva. Čili ráfek není centrovaný na střed (osu) náboje a mimo jeho osu. Přední a zadní kolo jsou pochopitelně v ose rámu.

Reagovat
Rubi
Rubi

7.12.21 11:14

@easyrider: HEBLO tady na Ostravsku znamená, že jde o nějakou neužitečnou/zby­tečnou/pofidér­ní věc. Každý u nás má třeba plnou garáž hebel nebo bebechu… :D

Reagovat
hovado_cz
hovado_cz

7.12.21 10:53

leč mne tenký trubky nerajcujou tak tady to celý sedlo jak pr[cenzura]del na hrnec. Je to pecka! Je to pecka! Je to pecka! za 10 z 5!

Reagovat
Pedro404
Pedro404

7.12.21 10:29

scortis: Kola jsou za sebou, o co je to posunutý v rámu, o to je to posunutý opačně ve výpletu.

Reagovat
scortis
scortis

7.12.21 10:22

Tady by se mi taky hodily černé pláště a sedlo. Jinak ale na 5*.

Ten čep zadní stavby je teda normální BB od Shimana ale pořád mi není jasné jak to tam máš chycené na té 24mm ose?

Taky mě zajímá jak pak dopadne takový offset zadního kola, když ta kola nejsou za sebou, ale hádám že to asi není ani poznat že?

Reagovat
KUBULA
KUBULA

7.12.21 10:07

Koukám na to už po 5té a prostě musím rozdělit hodnocení do několika škatulek. Vlastní práce, zpracování, barva, detaily a grafika jsou za 10 hvězd. Hnědé boky plášťů a sedlo jsou pro mě subjektivně hodně špatné. A skrumáž slabých trubek okolo tlumiče mi přijde hrozně divná. Nic to ale nemění na tom že kolo sis postavil sám a pro sebe tudíž je na něm vše naprosto v pořádku a já nemohu jinak než zarolovat jazyk ze zemně zvednou čelist a říci bomba. A ještě k tomu dodat, že se jednou musím dopracovat k rámu od tebe, ale podle mích představ a vkusu :-D

Reagovat
easyrider
easyrider

7.12.21 08:08

Romane a co si vlastně máme představit pod takým pojmom HEBLO? :)

Reagovat
kamaro
kamaro

6.12.21 22:16

Hmm: Normální chlapskou velikost – 40 :-)

Nešmajdám, polohu nohy mám rovnoběžně s kolem (paty nemám k sobě). Kopat se do vzpěr nemůžu, pod takovým úhlem se mi už vypínají boty.

Reagovat
hmm
hmm

6.12.21 22:06

Když vidím zadní vidli tak bych ani neotočil klikama :-D kolo pro mě nepoužitelný. Jak velkou máš botu? :-D Ale z boku pěkný :-) Barva vzv Hyster taky pěkná

Reagovat
Le Corbusier
Le Corbusier

6.12.21 21:43

Ale něco by se mu klasicky B-F vytknout mělo. V SAGu musí být špička sedla skloněná určitě moc nahoru!;)

Reagovat
Le Corbusier
Le Corbusier

6.12.21 21:41

Tohle je prostě horák snů. Řemeslo na rámu, jeho detailech, záplety, váha, sladěná grafika. Prostě vůbec nechápu jak jeden člověk může být dokonalej v tolika řemeslech. Taky bych asi volil pro sebe víc cool barvu, ale možná by to byla jen barva pro většinu, kdežto tohle je originál.

Reagovat
honzarb
honzarb

6.12.21 20:55

Ja to mam podobne, taky tomu nemuzu prijit na chut. Ale ty detaily a zpracovani, tak to je jednoznacne na profi urovni.

Reagovat
mum-on-bike
mum-on-bike

6.12.21 20:20

Rozhodně to není tuctovka. Zajímavé a vlastně geniálně jednoduché. Zpracování nemá chybu. Osazení „obyčejným“ shimanem xt 8100 mi jako „nic extra“ nepřipadá, za mě rozhodně body do plusu. Ale.. koukám na to už asi po dvacáté a prostě mi to nechce vlézt do oka. Snad v jiné barvě.. nebo naživo, tak jako mě odrovnala Nimrodova kroska od tebe.. Rozpaky, no

Ale taky všema deseti za 5, nelze jinak za ten kus opravdového kumštu :-)

Reagovat
adam320
adam320

6.12.21 19:14

Asi naprdnu vetsinu:) zpracovani a detaily krasny. TOP. Remeslne to je skvost, ale uprimne hnusnejsi kolo jsem jeste nevidel, barva to jen podtrhuje

Samozrejme je to za 6/5. Asi malokdo odsud by byl schopnej neco takovyho sam sobe postavit na miru, tak se omlouvam(davam 5. Dal bych vic, kdyby to slo)

Reagovat
Plechovka
Plechovka

6.12.21 18:45

Super. Smekám…

Reagovat
kamaro
kamaro

6.12.21 18:28

JFtryall: Už jsem to psal níže. Nemá cenu dělat tuhou konstrukci, kterou potom opřu do měkkého tlumiče. Toto se týká sedlových vzpěr, zbytečně bych zvyšoval hmotnost.

Řetězové vzpěry jsou standardních rozměrů a tuhost a šířka hlavního čepu je nadstandardní.

Když začnu tlačit do celku a různě ho kroutit, nejvíce se hýbe pružení, potom výplety a až potom rám.

Reagovat
Peslezedirou
Peslezedirou

6.12.21 17:48

Kdo z nás si umí vyrobit rám :-) máš to parádní, jízda musí být pohodlná jak v Cadillacu.

Reagovat
JFtryall
JFtryall

6.12.21 14:51

Krasna prace, jen ta zadni stavba asi nebude uplne mega tuha co. :-)

Reagovat
Šéňa1
Šéňa1

6.12.21 13:39

Parádní. A barva zrovna tak. Jak dlouho to trvá od prvního náčrtu až po svezení?

Reagovat
vpa007
vpa007

6.12.21 11:49

No teda to je panečku stavbička! Defakto nenápadný, přesto vymazlený do posledního detailu a to i bez nesmyslnejch komponentů… me gusta! :D

Reagovat
Rubi
Rubi

6.12.21 11:15

tak tohle je naprosta pecka! smekam! 5*

Reagovat
ufoncz
ufoncz

6.12.21 09:36

Neskutečný, jak něco tak dokonale vypadajícího může vzniknout v relativně malé dílně. Je to celý parádní, ale chtěl bych to vidět s černýma pláštěma a černým sedlem. 5*

Reagovat
kamaro
kamaro

6.12.21 08:05

Ahoj Jardo,

děkuji mistře, děkuji.

První pocity:

Čekal jsem, že po šotolině budu jezdit s pružením ve střední poloze. Vypadá to, že budu jezdit s otevřeným. Myslel jsem, že se to bude více houpat.

Nepřipadá mi až takový rozdíl mezi tlumičem v otevřené a střední poloze. Ale ještě si budu hrát s tlakem v tlumiči a vidlici. Nyní mám SAG na 25%.

Posed komfortní. Snesl bych i větší drop, ale to se 120mm vidlicí více nejde. Je tam 90mm hlava a představec v negativu bez podložek.

První pohled přes řidítka na to obrovské kolo přede mnou – co je toto k…a za traktor? (dosud 26×2,1")

Cestou domů mám takové delší schodiště z dálničního nadjezdu dolů. Takže jsem na něj zamířil. Prvně jsem ho sjel a dole si uvědomil, že sem si nestáhnul sedlovku – na to nejsem zvyklý. Takže jsem si to znovu objel a vydal se na schody se sedlovkou u kolen. Jo to půjde, od půlky jsem mohl pustit brzdu a nechat to jen tak zfičet :-)

Reagovat
mirorek2
mirorek2

6.12.21 07:56

Pro mě je toto taky vítěz koal roku!

Detaily, zpracování, barevné sladění, konstrukce… všechno 10/10

S proporcemi nic neuděláš, když chceš velká kola

Přimlouvám se za více fotek ze stavby, zajímá mě taky jak to jede :-)

Reagovat
easyrider
easyrider

6.12.21 06:45

A máme tady vítěze soutěže bike roku!

Jako čekal jsem, že to bude hodně dobrý. Ale tohle předčilo moje očekávání. Např. lak je teda neskutečnej. A celkově výtečně vyspecifikavaný, sladěný… Váha překvapivě dobrá.

Romane masakr!!!

A teď nejdůležitější otázka – už si se svezl? Naplnilo to představy?

Reagovat
midlander
midlander

5.12.21 19:58

Mně se to líbí… taková dotaženější hnida ;-) Akorát ta zadní stavba působí fakt jak nějakej softtail. Na druhou stranu, při tý vejšce budeš mít pár kilo, tak by to asi stačilo i ze špejlí. ;-)

Reagovat
kamaro
kamaro

5.12.21 19:51

Radek A. S. Udrží to ten tlumič. Ten má svou maximální délku a zastaví se to cca 10mm před sedlovou trubkou.

nomecz: K tuhosti – když chytnu zadní kolo a začnu ho páčit na bok, tak více pracuje výplet, než se hýbe ta zadní stavba. Místo v napojení sedlových vzpěr na tlumič se pohne na bok o cca 2mm. Má to hodně široký hlavní čep a od toho čepu jdou ty vzpěry šikmo k oku tlumiče. Dělá to takový „skorotrojúhelník“ kterým jsem se snažil eliminovat boční pohyb oka tlumiče.

V druhém směru (ve směru zdvihu) je zadní stavba trojúhelník a tady je měkkost dána hlavně existencí tlumiče.

Obecně, když to kolo chytnu a začnu do toho různě tlačit, tak nejvíc měkké jsou ty odpružené části (vidlice a tlumič). I když jsou zamčené, tak tam prostě nějaké pohyby pořád budou. Nevím jak řešit u odpruženého kola nějakou výraznou tuhost, ze své podstaty je nejměkčí pružení, potom výplety a třetí je rám…

Reagovat
Radek A. S.
Radek A. S.

5.12.21 19:26

Krásná práce! Klobouček … Nikdy jsem neseděl na fulu, tak z těch obrázků nechápu doraz zadní stavby po uvolnění tlumiče – to se to opře o šlapací střed? Nebo to udrží tlumič?

Reagovat
nomecz
nomecz

5.12.21 17:11

Moc povedene i ta barva TOP, akorat ten zadek musi hrozne plavat ne ? Nevypada to jako etalon tuhosti :)

Reagovat
Radovan84
Radovan84

5.12.21 16:32

Krásná práce. Klobouček.

Reagovat
Kadel x road
Kadel x road

5.12.21 13:09

Dobře ty kouzelníku. Zrovna včera večer jsem projížděl tvůj profil a koukal na kola a říkal si že už jsi dlouho nic nevytvořil. A dnes tohle…

Máš to pěkný a ať si každý říká co chce je to prostě vlastní výroba a to se cení :-)

Reagovat
Lister
Lister

5.12.21 13:06

Takto máš na svou výšku fakt extrémně dlouhé nohy nebo sedíš hodně vysoko a pak to určitě sedí.

Mám o 11cm víc než ty a sedlo vozím o 1–1,5 cm výš. Na tvoje kolo bych se neposkladal, chybělo by mi tak 5cm na horní trubce.

Reagovat
prodi
prodi

5.12.21 11:43

Ten odstín žluté mne moc nebere, ale jinak to máš dotažený, doladěný… tleskám;)

Reagovat
Vilém
Vilém

5.12.21 11:18

Detaily a zpracovani jsou, jako vzdy, dokonale. Celek se mi vsak moc nelibi.

Reagovat
PAM
PAM

5.12.21 11:17

Moc hezký a povedený bajk. Opravdu klobouk dolů před někým tak šikovným.

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

5.12.21 10:22

Tak to čumím, za 5, více stejně nejde :-)

Reagovat
vili
vili

5.12.21 10:10

Na prvni pohled to ma hrozne vysoko stred. Na druhej to ma nadherne subtilni zadni stavbu. Celkove je to parada.

Reagovat
kamaro
kamaro

5.12.21 10:07

Hadato, Lister: Geometrii Lister skoro trefil – jsem prcek a mám 165cm. V podstatě je to rám cca vel. S a když porovnáš reach s běžnou konfekcí, tak to není nic neobvyklého. Oproti konfekci mám naopak spíše delší představec (80mm). Vrch sedla od šlapacího středu mám 685mm.

Hadato: Zadní stavba se opravdu točí na klasickém BSA středovém složení, konkrétně Shimano XT a osa je hliníková dutá 24mm v průměru. Domek pro středové složení byl zúžený na 62mm. V porovnání s konfekcí je to hodně široké a hodně velká ložiska. Příště bych možná ale toto řešil na bázi ložisek hlavového složení. Hmotnost rámu je uvedena v popisu a je 3kg (komplet včetně ložisek zadní stavby, pevné osy a bez tlumiče). Ale bylo to narychlo měřené na kuchyňské váze a na závěsné jsem to nakonec zapomněl zvážit. Takže tak přibližně. Chtěl jsem se dostat na 3kg včetně tlumiče, ale to se mi nepodařilo. Chvíli jsem si pohrával i s tím, že sedlové vzpěry udělám karbonové, dokonce na to mám doma i trubky. Ale nakonec zvítězil strach, nerad bych nesl kolo z vyjížďky domů na zádech.

JIrI___: Toto je úplně jednoduchá kinematika – je to jednočep. Kinematiku jsem si ověřoval v CADu. Měl jsem více variant s různě umístěným tlumičem, vzorem byla Orbea Oiz a pod. Ale tlumič pod horní rámovou trubkou mi nevycházel dobře z hlediska průběhu jeho zdvihu (mírně degresivní průběh), navíc bych musel počítat s průhybem zadních sedlových vzpěr, měl bych tam více ložisek a bylo by to těžší. Takže zvítězila jednoduchost řešení.

Reagovat
vrazdit
vrazdit

5.12.21 10:06

paráda a i barevně se mi to moc líbí, co nemůžu vidět je jen ten spodní košík…

Reagovat
MrtweyUbrus
MrtweyUbrus

5.12.21 09:55

Super práce, jen ta geometrie je taková divná, vysoko střed, krátkej reach, takový zdrclý ale asi víš proč to tak máš.

Reagovat
crom
crom

5.12.21 09:34

parada

Reagovat
jIrI___
jIrI___

5.12.21 09:25

Až na tu barvu pěkný počin. Geo hodně zvláštní, ale tipuju že přesně na míru. V jakém programu jsi dělal kinematiku zadní stavby a celého celku?

Reagovat
DaD
DaD

5.12.21 09:24

Krásné!

Reagovat
Melvin
Melvin

5.12.21 08:40

Skvělá práce. To by se mi líbilo, kdyby bylo natočené jako dream bulid, místo klasických videí, kdy týpek jen osadí díly na koupený rám.

Reagovat
miťo
miťo

5.12.21 08:31

Úžasný, kdo umí, ten umí. Já čumím.

Reagovat
Dejv0
Dejv0

5.12.21 08:15

Hrozně dobrý!

Reagovat
Hadato
Hadato

5.12.21 08:04

Tohle je nádhera! Ty detaily jako vstupy hadic do rámu nebo uchycení brzdy! Nádhera! Jak jsou udělaná ložiska zadní stavby? Zdá se mi to, nebo tam je klasické středové složení?

Kdyby šlo dát 7 hvězd, tak dám nějaké do zásoby :-D Tohle je opravdu kategori kol sama pro sebe. Akorát stejně jak Lister, trochu nechápu geometrii – zvláště ten krátký reach, ale to je každého individuální věc.

Kolik ve výsledku vážil rám, jen pro zajímavost?

Reagovat
Nimrod
Nimrod

5.12.21 05:41

parádní kousek, romane. moc se mi líbí grafika, dokonce i ten představec v barvě je supr. pochopitelně chválím rovný „sedlový vzpěry“ :-) nejsem si úplně jistý, že se mi líbí vstup hadic za hlavou, ale jinak to moc udělat nejde. stejně tak si myslím, že z estetického hlediska to trošku sráží velikost a masivní hlava, ale opět se s tím nic moc dělat nedá (když chceš velká kola). hlavně se pak pochlub, jak se ti to líbí v terénu a snad ti bude dělat radost :-)

Reagovat
Lister
Lister

5.12.21 00:19

Na pohled krásné, a nic proti zpracování a celkově odvaze se do toho pustit.

Ale geometrii nerozumím. Pokud to teda není juniorský speciál pro 160cm slečnu s nohama až pod prsa.

Reagovat
Zoidberg
Zoidberg

5.12.21 00:04

Prostě výstavní kousek – doslova. Pokochal jsem se.

Reagovat
orm
orm

5.12.21 00:00

Barevne se mne to moc nelibi, ale nejde jinak nez dat za 5. Tohle jsou kola kategorie sama pro sebe. Proc je pod tlumicem tam vyztuha?

Reagovat
kerim
kerim

4.12.21 23:36

Nádhera, všechny ty detaily jsou moc pěkný. Hlubokosklon ! Fakt moc pěkná práce!

Reagovat
vojtechposmourny
vojtechposmourny

4.12.21 23:32

Paráda neskutečná. A na ocelovej full i hezká hmotnost!

Reagovat
Tomalda
Tomalda

4.12.21 23:21

Neskutečná pecka

Reagovat
Jan D.
Jan D.

4.12.21 23:20

Paráda. Těšil jsem se, až ho sem dáš. Jen mě překvapila ta barva. Mě přes zimu taky čeká stavba ocelového fulla a hádej, jakou bude mít barvu. Ano, žlutou:D Ale jinak to bude daleko větší divočina. Tohle je krásně uhlazené. Na můj vkus až moc:) Každopádně ale plný počet.

Reagovat
kocers
kocers

4.12.21 23:13

Naprosto luxusní počin. Nevim, co jiného k tomu napsat. Klobouček.

Reagovat

Další galerie z kategorie

andydas 4
Domcack 13
bedny 46 0
Brundaa 6
Janco007 2
CharVito 3