Sice jsem nikdy na titanu nejel (nepočítám li titanový fatbike), ale něco přesně takového by se mi líbilo moc.
(vloženo 28.10.21)
nooski: Pokud tě to takto evokuje, tak se ti vůbec nedivím. Mě zase ty vaše ludry velmi připomínají štafle (potažmo Fáčko za komančů) a to až tak, že bych zvracel. Na tom už bych věru nechtěl nikdy jezdit. Hlavně nemít funkční sloping a naopak mít o to méně funkční ráfkové brzdy. Pak je kolo naprosto IN a vše je v pořádku. Jsem jen rád, že to vyvíjí a nestojí to na konzervách. Proto mohu používat kompaktní rámy, Di2, kotouče, atd…
já ho měl kdysi půjčený a vadila mi jeho šířka v přední části. jinak bylo supr :-)
no tvl.. nikdy jsem vzhled sedla neresil.. ale tohle je celkem prisny.. to si kolemjdouci musej myslet ze to ma urcite jeste nejaky dalsi skryty funkce
petr_bd: Je ještě jedno hnusnější sedlo (ale asi fakt jenom jediný) – s takovejma dvouma šulinama vpředu, ale je taky strašně pohodlný.
Tak – něčím jsem to dokurvit musel, že. Mě takový ty akorát jakože do pěkna vyladěný věci nebaví. :)
@cio: to sedlo je fakt odporne hnusny :D ted uz aspon chapu tu tvoji profilovou fotku
DaD: sloping má silueta defekujícího psa nebo hyeny nic hezkého na tom není :-)
dodoslovensko: Gratulace za znalost.
No nic – pro pár lidí (počítám, že jich tady nebude víc, než na prstech rukou) jsem sem teda Treciu do vlákna dal.
Jojo, to je von!
To sedlo je fakt peklo! Ale naprosto to chápu. Přes prdel nic nejede a neuhraješ nic. Když na tom sedíš x-hodin, tak se prostě nedá nic dělat. Jinak já toho Gianta považuji za naprosto přelomové kolo a od jeho uvedení beru silniční cyklistiku jako už moderní.
Jo, taky se mi to pořád líbí. líbí. Původně jsem tam dal Flite, ale bylo to takový moc úhledný, tak jsem to zkurvil tímhle sedlem. A jede to teda furt jak sviňa.
A první Giant s (prvním) slopingem byl bomba! Jsme čučeli jak puci, když s tím Pekoš tenkrát přijel na švih.
Neznám, opravdu neznám. Ale tohle zase tak staré nebude. Pro mě staré to, co bylo před uvedením Giant TCR v profi balíku s prvním slopingem. To kolo bylo dost revoluční a po něm už měl sloping každý velký hráč ve výrobě kol. Tak nějak, tedy… Mimochodem, tohle je hezký kousek!
DaD : Hehe, ty asi neznáš bšechna ta moje kola, byť už taky stará, viď? Sloping jak sfiňa. :)
DaD: Obecně sloping na silničních kolech pěknej není. Ono se to dotýká jakýchsi klasických proporcí, architektury věcí, geometrie A finální harmonie věcí. A tohle kolo je pěkný. Akorát znám – v podobném modu – daleko zajímavější a pěknější kola, s nesrovnatelně větší (a tehdy ještě originální) invencí již z osmdesátých let minulého století.
Asi by bylo dobré pohnout se po těch čtyřiceti letech o kousek dál.
Bez slopingu ani ránu. Menší, tužší, lehčí rám a mnohem flexibilnější sedlovka. Navíc je to i o dost hezčí. A teď konzervy do mě:D
Tie buzirky pod stredom vyzeraju dajake odflaknute . Fotky dole po buzirkach ani stopy . Ale zato vystup buzirky ku predzovacke je super .
Za mě určitě lepší. Nicméně tady už by to nějakou barvou porušit chtělo.
Jo, to je pěkný. Mně akorát na titanu trochu vadí ty začištěný svary /teda pokud nejde o starý Passoni nebo dokonce Trecii/.