Favorit F1 TV byl to totální šrot… tak jsem ho snad zachránil za krvavé peníze už bych do toho nešel…lak URBANVELO-UNLIMITED velmi dobrá práce…
(vloženo 4.8.21)
| Značka | Favorit |
| Model | F1 TV |
| Modelový rok | 1977 |
| Velikost | 56 |
| Vidlice | Favorit F1 TV |
| Hlavové složení | Favorit F1 |
| Kliky | Favorit F1 |
| Středové složení | Favorit F1 |
| Přesmykač | Favorit F1 |
| Měnič | PWB |
| Řazení | Favorit F1 |
| Kazeta | Velo |
| Řetěz | Favorit Special |
| Náboj přední | Renak |
| Náboj zadní | Renak |
| Brzda přední | Centric |
| Brzda zadní | Centric |
| Brzdové páky | Favorit |
| Ráfek přední | Favorit galuska |
| Ráfek zadní | Favorit galuska |
| Pedály | Lodičky + klipsny -řemínky CZ |
| Řídítka | Favorit |
| Představec | Favorit |
| Sedlovka | De Luxe 26,2 |
| Sedlo | PWB |
| Pláště | Galuska Vittoria |
Jo, tak takové kolo jsem v 77 na našich vyškemral. Jak už jiní psali, páčky na objímce, bílé plasty (z kočárků se kradly gumičky z páček, aby to vypadalo jako Campa :-) A náby byly favoriťácký. Jo a pod omotávkou byla šedivá oválná guma a bílá oválná záslepka. Pěkná renovace, strašný kolo.
Já bych Pietrosovi navrhoval: koupit rám z konce 60´ až začátku 70´let, komponenty přehodit, dokoupit ty díly Special – zatím jsou levné a bude mít kola dvě. To jsem zvědav, kam mě pošle? :-)
Super ´veterán, barva famózn, s citem pro detail. I když je to dnes pro kdekoho plečka, tak nádherná, co bych za to v mládí dal…
Nádhera. To je za 5. Moc pěkně vyleštěný komponenty to bych asi neuměl. Co se týká přehazovačky PWB tak už jsem jí u F1 1977 viděl a bylo to kolo před renovací, takže bych tomu věřil i tomu sedlu PWB. Všiml jsem si že přesmykač je ze 60tých a ta dvojpáčka začátek 70tých. Ale ono je to fakt takhle hezčí. Podle mě je tohle kolo dobrá investice, hodnota půjde nahoru.
6.8.21 16:59
Když vezmu co stojí kvalitní materiál a kolik je s tím práce, tak bura je ještě dobrý.
Dobová věrnost je složitá věc. Já jsem si před lety udělal Colnago Export podle nejlepšího svědomí a pak zjistil, že úplně blbě. Takže znovu a nové díly. Jenže mě zbyly ty staré, tak jsem musel koupit další rám Colnago Superissimo a jsme oklikou u těch financí :) :) :)
Na kolik asi příjde takový profi lak?
Sergo – já s tebou souhlasím, že tyto komponenty vypadají lépe než ty novější a přidávám, že i ty páčky jsou moc staré :-)
Ale víme prd, třeba to přesně takto Pietros zamýšlel.
Moc pěkné, aniž bych rejpal – PWB přehazku a myslím, že už ani PWB sedlo neukecáš, ale uznávám, že to vypadá lépe než Speciál a Štika. K finanční otázce – kdy se Ti podaří vrazit prachy do něčeho, co se ti nevrátí? :) Tak to tu má asi většina :)
Velká paráda, leštěnka jako prase, palec za mého vrstevníka :-) Za mě bezkonkurenčních 5*, i když jezdit bych na tom nechtěl a pověsil bych to spíš na nějakou významnou zeď :-)
Máš to vážně luxusní. Navíc krásně nafoceno.
Je na tom vidět, že jsi s tím musel mít kupu práce.
Ale za ty páčky na navarkach bych ti zlomil ruce :-)
Pedály jsou krajky.
Každopádně krásně probuzeny veterán. Ať dělá radost.
Máš to teda fakt excelentně vypucovaný, tim nemyslim rám …
Akorát bych otočil ty matky v zámku sedlovky, ty krčky patří dovnitř..
Atypické botky brzd se šrouby – velká rarita
Chápu navářky na páčky, i když originál je neměl..
Za mě za pjet :-)