| Velikost | 19 | 
| Hmotnost | vyplnim az zvazim | 
| Vidlice | RS Sektor | 
| Tlumič | RS Monarch RT3 | 
| Kliky | SRAM X9 | 
| Přesmykač | SRAM X9 | 
| Měnič | SRAM X9 | 
| Řazení | SRAM Trigger X.9 3x10 | 
| Převodník | SRAM X9 2x10 (upraveno) | 
| Kazeta | SRAM X9 | 
| Brzda přední | Hayes Stroker Trail | 
| Brzda zadní | Hayes Stroker Trail | 
| Ráfek přední | RM 5 | 
| Ráfek zadní | RM 5 | 
| Dráty | RM 5 | 
| Pedály | Shimano PD 520 | 
| Pláště | Schwalbe Nobby Nic 26 x 2,25 | 
krásný
Na pohled hezké kolo. Co to umí a snese je otázka druhá. Nicméně pěkné.
Mám ho měsíc a půl, zatím s ním projíždím jih Prahy nad Vltavou (Závist, Točná) a Berounkou(Cukrák) a seznamuju se (19 let jezdím na HT). Z kopce projede téměř cokoliv, položený hlavový úhel vidlice pomáhá hodně. Na technické ježdění ideální.
tohle kolo je odhadem na 14kg a že je něco v katalgu Pelssu je k smíchu a né platný udáj
Uvidím co kola(RM5) vydrží, na HT je mám taky a vcelku OK, tady je to ale o něčem jiném. Až ušetřím, pořídím lepší.
V katalogu je je vaha 12,4kg, je to upravený tovární stroj – jiný kokpit – kratší představec, přidaný rockring s napínákem (z 3×10 na 2×10), teleskopická sedlovka a jiné sedlo. Zdvihy jsou oba 140.
12,5kg:)) To napsali ti lhari z Pellsu do katalogu? U nich by me neprekvapilo naprosto nic.
jeden z mála pellsu za které bych se nestyděl, ale s těmy koly RM5 si moc nezadivočíš je to měkota.
Vzhledem k tomu, kolik vazi trebas muj bike, tak tu vahu tipuju este vic nez 13. Jinak pekny, stavel jsi sam, nebo to takhle prodavaji?
Ta váha je hodně dvná…