SRAM AXS odpružení

Přidat foto

Možná už to sem někdo dával, dnes jsem to objevil na jednom DE fóru. Vypadá to už jako hotový, když je k tomu manuál: https://fccid.io/…-5104283.pdf

(vloženo 30.7.21)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
miťo
miťo

31.7.21 21:04

Bidon do pusy bude podávat elektricky poháněný rameno. Řízeno to bude senzorem žízně v břilbě cyklisty.

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

31.7.21 14:09

Novas, ano, vetsi rozsah se vzdycky hodi, ovsem ne na ukor odstupnovani kazety.

Reagovat
Mr.Duck
Mr.Duck

31.7.21 08:31

Kam tohle vsechno speje? Za chvili za nas bude ta elektronika i slapat!

Reagovat
novas752
novas752

30.7.21 22:01

@orm: A proč by ne? Rozsah se vždycky hodí, na gravelu akorát posunutej více do rychla větším převodníkem.

Reagovat
orm
orm

30.7.21 21:52

@TK75: Proc bys na gravel potreboval stejny rozsah jako na bika?

Reagovat
TK75
TK75

30.7.21 20:34

JF:12sp gravel páky jsou doufám jen otázkou času.Snad nejsou úplně slepí (Sram, Shimano) Spusta lidí to buď řeší axs elektrikou nebo ratio kitem atd

U jednoplacky to prostě chce 10–46 aspoň mít k dispozici.Já bych teda bral 10–50 :-)

Reagovat
JFtryall
JFtryall

30.7.21 19:06

david: No ja snesu dost. :-)) Nechapu proc SRAM davno nema mechanickej 12sp silnicni+ gravel saltr a paky. Nerikejte mi, ze by na tom nevyrejzoval vic, nez tady na tehle kravine.

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

30.7.21 19:05

Čekám kdy začnou sbírat live data a přenastavovat charakteristiky z depa. Jak ******* tak krásně jednoduchou věc jako je kolo…

Reagovat
david25
david25

30.7.21 18:36

JF doufam ze sneses trosku cerneho humoru. U tebe to chapu :D

Reagovat
TJK
TJK

30.7.21 16:25

Tak fox dal pracuje na live valve technologii, tohle je imho jen dalsi logicky krok kam se to bude ubirat, online senzorika s nastavenim za jizdy… me to neprekvapuje

Reagovat
novas752
novas752

30.7.21 15:36

Na mnoha moderních xc kolech to řeší spoustu nedostatků. Mechanické verze toho všeho = spousta bowdenů, hadic atd, které v rámu klepou, lámou se, ohýbají, zavzdušňují, musejí být někudy vedené. A navíc vylepšují funkci odpružení aniž by na to jezdec musel za jízdy myslet. A to lépe než ty mechanické snahy typu Brain, který třeba vůbec neřeší jestli jezdec šlape nebo nešlape.

Reagovat
orm
orm

30.7.21 15:05

Tlumak, vidlice, sedlovka a prehazka, kolik to bude, tak kilo navic oproti klasice :-)?

Reagovat
JFtryall
JFtryall

30.7.21 14:49

Vic ficur si preju! Tohle je malo. :-)

Reagovat
mantis
mantis

30.7.21 14:08

No konečně, stále je na mnoha kolech znepokojivě moc neelektrizovaných částí. S tím je třeba něco udělat.

Reagovat
peter3531
peter3531

30.7.21 13:59

V tom manuali sa spomína aj senzor pedalovania, zrejme to bude menit charakteristiku tlmenia vidlice a tlmica pocas slapania.

Reagovat
Jenda
Jenda

30.7.21 13:51

wilda81 – dalším logickým krokem je dynamo :-D

Reagovat
esmo
esmo

30.7.21 13:45

wilda81: Až bude baterka místo jezdce.

Reagovat
wilda81
wilda81

30.7.21 13:29

Další baterka na kole, paráda! Kde se ten pokrok zastaví…

Reagovat

Další galerie z kategorie

Livina 14
Reyinstashot 32
gemini 7
Doyle 19
Atilla 46
kubajs mtb 10