A ještě: k tomu přelakovávání rámů (ppkud tedy není lak v naprosto katastrofálním stavu) jsem osobně dost rezervovaný. Myslím, že kolo – tedy vlastně už veterán – by mělo zůstat, stejně jako auto, pokud možno v původním laku.
Tak – kolo je to jistě pěkné (na tomto rámu ve svých barvách vyhrávali v Mapei Roubaix, než přešli na C40), ale proste: Colnag bylo v té době opravdu moc, produkce v Cambiaghu byla velká a člověk nějaké Colnago potkával, hlavně venku, na každém kroku. A Tecnos byl jistě pěkný rám, ale do osobitosti staršího Mastera mu přece jen něco chybělo. Vzácnejší a zajímavější byly třeba i Colnago Conic rámy a tak.
Abuch to ze svého pohledu uzavřel: kolo je pěkné, ale nijak vyjímečné; k nadšení adekvátnímu majitelova bych asi potřeboval z té doby spíš nějaké to Masí, Poliaghi, Milani nebo už v té době Pegoretti.
Je to krása, co si budem povídat!