Diky BikeYoke se mi podarilo dostat Shimano brzdu a Sram razeni na jednu objimku.
Dlouhe premysleni o novem stroji probihalo jiz minuly rok, ale po tom co Canyon Strive odesel delat radost nekomu jinemu, zacalo brouzdani internetem a hledani idealniho kousku.
Prvotni myslenka byla Propain Spindrift, kterou jsem pozdeji zmenil na Tyee, protoze se nechystam na Darkfest. Nicmene, po tom co v Propainu prodlouzili dodaci lhuty a zdrazili na ramu asi o 200 EUR, jsem zacal hledat od znova.
Stanovil jsem si priority (27.5 kola, at to neni mini DHcko, aby mi kolo prislo jeste na sezonu a aby to stalo tak do 4k EUR). V dobe prodluzujicich se dodacich lhut na nova kola se mi vyber dost zuzil a jako blesk z cisteho nebe jsem na Bike24 narazil na tento kousek. Cena sice nadlimitni, ale za to carbonovy ram s dozivotni zarukou a aj carbonove Reserve kola s dozivotni zarukou o kterych jsem mel vlhke sny, ale nemyslel jsem si ze se nekdy stanou realitou. Jedinny problem nastal ve velikosti, protoze meli posledni kus v XL, kluci z Bike24 si ale stali za tim, ze mi pri 189cm bude sedet jak flanelka hipsterovi. 12.2. jsem teda rozbil prasatko, objednal a 23.2 uz troubi DPD a vyndava krabicu s pokladem.
Puvodni Sram Code R brzdy sly hned dole (Mel jsem Sram brzdy 5 let zpatky a nemam je rad, za me to brzdi kazdou chvili trochu jinak), protoze uz v krabici nedockave cekaly Sainty. Predtim jsem mel ZEE a nijak extra velky rozdil v tom nevidim, nicmene si muzu regulovat vzdalenost paky od riditek bez inbusu.
Kdo to docetl az jsem, dostal jsem se prave k tomu jak se na tom jezdi. Neprekvapive je to o dost lepsi nez Canyon Strive, fotbalovou hantyrkou je to tak 2. Ceska liga proti Lize mistru. Zadni stavba s VPP je z jednoho kusu, bez cepu u zadniho naboje, takze je extremne tuha. U tlumeni me dost zaujal takrka nulovy kickback. Na RockShox jsem zvykly, vim co od toho cekat a hlavne je levnejsi na servis. Vyssi radu tlumeni jsem ani nechtel, protoze nejsem takovy fanousek do ladeni HSC a LSC, staci mi jedno kolecko a jedu.
Reserve carbonove kola nemaji chybu, paradne se odvaluji a do klopenky to muzu vyslat jak Schumacher do skaly a vse drzi. Do rafku sel pro jistotku Huck Norris jak dopredu, tak dozadu a misto Maxxis plastu jsem dal moje oblibene a osvedcene Continental Der Baron a Kaiser uz ani na nicem jinem jezdit nechcu.
Po 4 mesicich se musim sam pochvalit za vyber, do kopce to jede slusne, z kopce to vali excelentne a tim ze je to o par cm delsi, je to dolekopcom stabilni, coz uz me parkrat zachranilo.
(vloženo 7.6.21)
Značka | Santa Cruz |
Model | Bronson |
Modelový rok | 2021 |
Velikost | XL |
Hmotnost | 14.85 |
Rám | Santa Cruz C |
Vidlice | Rock Shox Lyrik Select+ |
Tlumič | RockShox Super Deluxe Select+ |
Hlavové složení | Cane Creek 40 IS Integrated |
Kliky | TRUVATIV Stylo 6K ALU Eagle DUB 32z. BOOST |
Středové složení | SRAM DUB 68/73mm |
Přesmykač | SRAM GX Eagle, 12spd |
Řazení | SRAM GX Eagle, 12spd |
Kazeta | SRAM XG1275 Eagle, 12spd, 10-50t |
Řetěz | SRAM GX Eagle, 12spd |
Náboj přední | DT Swiss 370, 15x110, 32h |
Náboj zadní | DT Swiss 370, 12x148, XD, 32h |
Brzda přední | Shimano Saint 203mm |
Brzda zadní | Shimano Saint 203mm |
Brzdové páky | Shimano Saint BR-M820 |
Ráfek přední | Santa Cruz Reserve 30 27.5 |
Ráfek zadní | Santa Cruz Reserve 30 27.5 |
Pedály | HT EVO AE03 Plattformpedale Stealth Black Limited Edition |
Řídítka | Race Face Aeffect R 35x780 |
Představec | Race Face Aeffect R 50mm |
Sedlovka | RockShox Reverb Stealth 170mm |
Sedlo | WTB Silverado Race |
Pláště | FW Continental Der Baron 2.4, RW Continental Der Kaiser 2.4 |
Dal jsem Sram Code sanci, mesic jsem je jezdil. Me nesedi spis pocitove, zvykl jsem si na chod hornich rad brz Shimano a to mi perfektne sedi, vim presne jak davkovat. Dalsi duvod je, ze mam bleeding kit na Shimano a aj moja ma Deore brzdy. Takze kupovat dalsi kit a k tomu Sram kapalinu se mi fakt nechce.
Paráda… kolo jak se patří…
nicméně ono se bude ještě za 10 let říkat , že sram brzdy jsou shit a 20 lety starý sainty jsou nej…
„nový“ code jsou supr brzdy mimochodem, stačí je jednou pořádně naplnit, nic složitýho.
Co ty Code R? zkusil jsi je aspoň nebo šly hned pryč? Já je viděl na svém novém kole a říkal si že je dám pryč, ale nakonec jsem s nimi poměrně spokojený.
Sedlo máš naopak spíš na ježdění z kopce, do kopce se to klopí spíš lehce špičkou dolů.
Sedlovku vysunuju az na tretim rande :D a sedlo je pravda trochu horekopcom, nicmene mi to vyhovuje
a jesste jeden detail, takhle naklopeny sedlo mas schvalne? To je slusnej odpanovac prdeli:DD
Rozmohl se nám tu takový nešvar – fotit kola se zasunutýma sedlovkama.
Kolo samozřejmě parádní, ať slouží.
Blatnik jde dole, v kufru auta se mi po par prevozech zlomil. Pujde tam nesmertelny MarschGuard.