Autodestrukcni vyfikundace podruhe :)

Přidat foto

Tak po Cervelu S5 (https://www.youtube.com/watch?…)

ma svoji autodestrukcni ficuru i Cannondale na Supersix EVO 3:

https://www.youtube.com/watch?…

DaD bude jiste potesen :D

Verim ze tech znacek a typu, co neco podobne maji, bude vice.

Docela rad bych poznal ty lidi, co maji takovydle designy nasvedomi a zeptal se jich, co je k tomudle reseni vedlo :)

(vloženo 8.5.21)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
Smazaný účet
Smazaný účet

10.5.21 12:12

Edwin: to jo, to je pravda. Tvůj rám to má spočítaný už dávno :0)

Reagovat
deekay
deekay

9.5.21 19:46

zirecek: Problem je ten ze specialne u silnicek vyrobci za meziprvek urceny k destrukci casto zjevne povazuji ram … :(

Reagovat
Edwin
Edwin

9.5.21 15:01

MpIII. Jasně, vysoká sedlovka, která se musí zlomit ;)

Reagovat
zirecek
zirecek

9.5.21 13:10

Součástí takových systémů má být meziprvek určený k destrukci, třeba jako má Canyon na MTB. Mně už to jednou zachránilo horní takovou trubku od poškození. Meziprvek jsem dal nový včetně šroubů a vše jako nové.

Reagovat
deekay
deekay

9.5.21 09:00

mpIII: netusim, me uz MTB nezajima, tak to nevyhledavam.

Reagovat
DaD
DaD

9.5.21 07:30

BTom1: Každý rozumný výrobce dává ha hadice a bovdeny měkkou ochranu aby to nebylo nijak slyšet. Ale třeba Cannondale to má na salámu. Cannondale no…

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

9.5.21 00:26

Deekay: existuje nějaký takový hejt na Santu?

Reagovat
BTom1
BTom1

8.5.21 23:52

Jo a tak dlouhá hadice zase má snahu v tom okolí zbytečně šuchat(nevím jak to jinak říct) při vytočení velkýho rejdu a návratu zpět.

Reagovat
DaD
DaD

8.5.21 23:46

Opět ti budu odporovat. Já stavím kola tak, že zatlačím hadici co nejvíc do rámu. Jednat potom neklepe( je někde opřená vně rámu o trubku) a zadruhé jde potom brzda, alespoň jednou rozpojit a nemusíš dávat novou hadici. Tohle jde tedy obejít ubroušením olivy a zachování délky hadice (sice práce na hovno, ale dá se) Hadice je tedy dost dlouhá i na maximální rejd při kontaktu rodel s rámem.

Reagovat
BTom1
BTom1

8.5.21 23:30

DaD: možná jsem se blbě vyjádřil.Až po funkci omezení rejdu pro vidlici aby nedošlo ke kolizi s rámem to ano.Podívej se ale když vystupuje hadice z vidlice a vstupuje do rámu-s tím omezením rejdu nemusí být potom hadice tak dlouhá.Takže ten první dúvod je jen jejich konstruktérská blbost že to nevymyslí bez kolize.Ten druhej případ je důležitější možnost kratší hadice zabezpečená dorazem v rejdu.

Reagovat
DaD
DaD

8.5.21 23:01

BTom1: Ne, to dělají proto aby se vidle nepotkávala s rámem při velkém rejdu. Udělat dostatečně dlouhou hadici je ten nejmenší problém. Pokud se člověk ke kolu chová slušně, tak ani doraz, který tam není, není žádný problém. Problém nastává když se na tom smotáš a jde to do sebe na férovku.

Reagovat
BTom1
BTom1

8.5.21 22:28

Čipera:tak ty dorazy se u těch rámu dělají abys velkým rejdem nepřekrucoval,ne­potahoval spíš zadní hadici takže po odstranění určitě klud nebude

Reagovat
Čipera
Čipera

8.5.21 19:50

Bohužel, za to stejne. Každopádně aspoň vyrekoamuji a příště si na to dát bacha. Já co si pamatuji sem to uriznul, zabrousil a je klid.

Reagovat
deekay
deekay

8.5.21 19:09

DaD: Jasny, taky myslim. Ale cenove se da treba tendle ram sehnat rozumne, SL7 fakt ne.

Cipera: Vyreklamuji ram za nejaky upraveny design? Nebo za to stejne, aby se to stalo zase?

Reagovat
Čipera
Čipera

8.5.21 18:50

Naštěstí o tomto problému cannondale ví a když se to stane bez keců vyrekoamuji rám.

Reagovat
DaD
DaD

8.5.21 18:12

To by se ti mohla líbit ta SL7, jak píšu v příspěvku o švihu. Tam jdou rodla otočit až do rámu a tak by se, toreticky, nemělo při případné kolizi, nic stát.

Reagovat
deekay
deekay

8.5.21 17:30

Tomxx. Jaký značky to mají dořešené? Ať vím kam upnout svůj zrak

Reagovat
DaD
DaD

8.5.21 17:10

Já už si tu stavbu Shiva moc nepamatuji. Ale zrovna jsem sem dal příspěvek, kde to majitel parádně nafotil a popsal. Třeba to tam bude lépe vidět.

Reagovat
tomxxx
tomxxx

8.5.21 15:52

Takhle se dělí zrno od plev. Dobrý značky to mají dořešené, tyhle shity mají na kolech značky, co se jako luxus jen tváří.

Reagovat
deekay
deekay

8.5.21 13:37

LM: To vypada, ze je to aspon z tvrde gumy, nebo pogumovane. Treba DaD napise vic, kdyz to stavel.

Reagovat
LM
LM

8.5.21 13:34

Specialized Shiv tam má pěknou zarážku zvenku.

Reagovat
doubeq
doubeq

8.5.21 13:00

LM…to byla nadsázka. Je to dost debilní řešení, očekával bych ho na kole za 50, ne za 150. Ale je to podle mě otázka peněz, tahle konstrukce je levná, snadná na výrobu a zřejmě jim nekazí jméno natolik, aby se tím zabývali ekonomicky. U nás je to podobně, dokud to armády kupují, tak se nikdo z finančních mágů nezabývá takovou jemností jako je třeba obtížný servis apod. Hlavně, že vyšlo kešflou, marže a plán.

Reagovat
DaD
DaD

8.5.21 12:34

Tak to máš pravdu, tyhle kraviny na spolehlivosti určitě nepřidají a na klidu nepřidají:(

Reagovat
deekay
deekay

8.5.21 12:18

Ja ted nemyslel primo madonu, ale obecne. U S5 se to stavalo pri beznem pouzivani, tam sel ocelovy klin do steny trubky, nejhorsi co muze byt. Cannondale to ma trochu lepe, ale zase hrozne malou stycnou plochu.

A ono tohle nejsou jedine prehmaty cykloprumyslu. Viz nedavno reseny novy canyon aeroad a jeho ultradementni design sedlovky.

Reagovat
DaD
DaD

8.5.21 12:09

Myslel jsem opravdu nějaký drsnější pád kdy většinou poškodíš i klasický rám bez těchto fičur. Při běžném používání to u Madony nehrozí.

Reagovat
deekay
deekay

8.5.21 12:01

DaD: Hmm, super :/ Pro cloveka co meni kola furt je to asi jedno, pro nas co si to chtej nechat tak dlouho jak jen to jde je to naprd. Jako vysolit 150–200k za takovou jebku :( Dekuju nechci.

Reagovat
DaD
DaD

8.5.21 11:53

deekay: já jim špatného nepřeji přeci?)

Jinak toto má i Madona. Když s ní hodně jebneš, tak se doraz v hlávku ulomí a vidle jde na férovku do rámu. Viděl jsem to na jedné závodní verzi a není to moc pěkný pohled:(

Reagovat
KRoser
KRoser

8.5.21 11:51

Taky absolutně nechápu jak tohle mohlo projít na sériovou výrobu. Dneska asi prostě musí člověk počítat s tím, že když chce ušetřit 2 watty díky schovanejm kábalům, tak musí počítat s tím, že se mu rozpadne hlavová trubka. Upsie. Proto se vyhýbám integrovaným kabelům obloukem.

Reagovat
LM
LM

8.5.21 11:45

Po zapilování budeš mít „doraz“ karbon na karbon – horní hrana vidlice se při zatočení zarazí o spodní rámovou trubku :-)

Reagovat
doubeq
doubeq

8.5.21 11:42

To zapiluj a je to, nee?

Reagovat
deekay
deekay

8.5.21 10:17

Btom: Prave ze nekupuju. A drzim si svuj „youngtimer“ :D

Reagovat
BTom1
BTom1

8.5.21 10:15

Deekay:nějak se mi to splašilo.Nic teď nekupuj počkej až se to snad zlepší.Teď měnijou rok co půl rok modely až se toto ustálí tak budou mít čas doladit detaily.

Reagovat
BTom1
BTom1

8.5.21 10:11

Deekay:navoněný hovna

Reagovat
BTom1
BTom1

8.5.21 10:10

Deekay:navoněný hovna

Reagovat
deekay
deekay

8.5.21 10:05

Btom: Njn. me to proste jen sere. Chtej za ty kola uplne nechutny penize a prodavaji navoneny hovna :) Neco dneska vybrat je peklo.

A nedelam si iluze, ze takovyhle rozhodnuti jdou uplne z jinych oddeleni , nez je konstrukce. u

Reagovat
BTom1
BTom1

8.5.21 09:58

Hele mě to neudivuje a ani bych ty důvody provedení od šéfkonstruktéra znát nechtěl.Protože rozhovor by s ním byl beztak složitej.Spíš by mě zajímalo jestli nemají obavy vzít si na triko sériovou produkci těchto paskvilů asi z toho bude dosti reklamací..

Reagovat
LM
LM

8.5.21 09:54

„The only option he's got is to delaminate“ :-D

Reagovat

Další galerie z kategorie

Atilla 43
kubajs mtb 9
Tobyfree 16
Kubánec 27
theedge 29
TicTac135 37