Značka | Trek |
Model | Madone |
Modelový rok | 2020 |
Velikost | L |
Hmotnost | 8,40 Kg |
Rám | karbon OCLV řady 700, profil trubky KVF (Kammtail Virtual Foil) |
Vidlice | celokarbonová konstrukce Madone KVF, disková verze |
Tlumič | nastavitelný IsoSpeed na horní rámové trubce |
Hlavové složení | integrované nerezové středové ložisko Madone, zapouzdřené, horní 1-3/8", spodní 1,5" |
Kliky | Shimano Ultegra R8000, délka 172,5 mm |
Přesmykač | Shimano Ultegra R8000, úchyt braze-on |
Měnič | Shimano Ultegra R8000, krátké ramínko |
Řazení | Shimano Ultegra R8020, 11 rychlostí |
Převodník | 50/34 (kompaktní) |
Kazeta | Shimano Ultegra, 11-28, 11 rychlostí |
Řetěz | Shimano Ultegra HG701, 11 rychlostí |
Brzda přední | hydraulická disková verze Shimano Ultegra |
Brzda zadní | hydraulická disková verze Shimano Ultegra |
Brzdové páky | Shimano Ultegra |
Ráfek přední | Bontrager Aeolus Pro 5, karbon OCLV, možnost použití bezdušových plášťů, šířka ráfku 19.5 mm, výška ráfku 50 mm |
Ráfek zadní | Bontrager Aeolus Pro 5, karbon OCLV, možnost použití bezdušových plášťů, šířka ráfku 19.5 mm, výška ráfku 50 mm |
Pedály | Shimano Ultegra |
Řídítka | nastavitelná Trek Madone aero VR-CF, karbon OCLV, skryté vedení lanek, dosah 93 mm, oblouk 123 mm, šířka 42 cm |
Představec | Trek Madone aero, skryté vedení lanek, 7 stupňů, délka 100 mm |
Sedlovka | Madone aero karbonový sedlový nástavec, integrovaný úchyt na světlo, offset 25 mm, délka 160 mm (krátký) |
Sedlo | Bontrager Montrose Elite, titanové ližiny, šířka 138 mm |
Pláště | Bontrager R3 Hard-Case Lite, aramidová patka, 120 tpi, 700 x 28c |
Morrows bohuzel jsem ještě nebyl na seřízení posedu vše dle nařízení zatím zavřené
:))
Krásná, měl jsem stejnou barvu 2018..teď mám tohle a tudíž za mně je Madone TOP. Užívej si to!!
Vzhled hodnotit nebudu, jen bych si dovolil otázku. Proč kupovat aeroraketu a potom vozit řídítka tak vysoko?
Jaký bude trend? Slučování all-in-one? např. tarmac+venge = sl7, vrchařské aero v jednom – asi vždy kompromis? ale pro hobika a naše cesty asi dostačující kompromis..
Jo a půjč si někde dnešní Madonu a budeš stejně ohromen jako kdysi. Neskutečné věc, co ti vykouzlí rohlík na tváři a nebudeš to kolo chtít vrátit:)
ROSSI: to je v pohodě:) Jen jsem nechtěl aby to (u tohoto fajnového stroje) dopadlo jako v posledním vlákně o vtipech, kde se každý den, těším na nové sérky od Dejva a ostatních a přitom tam píší borci jen o převodovkách v těch plechových nesmyslech a vtipy nikde. Takových fór o autech všude kolem a stejně to zatáhnou i sem na web o kolech. Prosím už ne, všem vespolek. Děkuji pěkně. Je to sice zbytečné, ale osvěta byla:)
DaD: OK, mě to téma velmi zaujalo a potřeboval jsem k němu dodat jednu drobnost, o které se málo ví. Neměl jsem v plánu diskutovat a už to dělat nebudu :-).
Co se týče Madony, věřím že je stejně efektivní, bohužel musím sáhnout příměrem zase do automobilového světa, jako dnešní F1. Svezení bude určitě parádní, vzledově se mi ale nelíbí. Paradoxně, před 15 lety jsem měl půjčenou Madonu na celý den a dodnes na to vzpomínám, byl jsem ohromen… .
OK, cio, Cervelo je moc fajn a jsem velmi rád, že už v tom máme jasno. Madona je také super, ale musíš k tomu prostě časem dojít:)
ROSSI: Fakt chceš tady ve vláknu o Madoně diskutovat o BMW a jeho návrhářích? Založ si vlákno k tomu určené a bude vás tam určitě mraky. Já se tomu v profilech vyhýbám jak můžu, ale ten příměr cia byl nefér a proto jsem reagoval. Neomlouvej se, nedělej to.
cioran-m: Omlouvám se, bude to dost offtopic, ale nedá mi to.
Musím se trošku Bangla zastat, jeho prvotina (u Pininfariny) měla jak lehkost, tak eleganci i jakousi noblesu (no to asi ne) ale vtip či co, to určitě! A málo kdo ví, že to byl Fiat Coupé. Kéž by se dnes dělala taková auta kór konkrétně ve Fiatu, nebo třeba v Lancii-budiž ji země lehká.
U BMW to byla jiná písnička…, dodnes je dle mého nejlepší e46 a je to snad i nejelegantnější sedan všech dob (Giulia, ta současná, mu šlape na paty). Banglova sedma byla děs, na e60/61 jsem si časem trochu zvykl a e90/91 přijal celkem dobře.
Oproti současné produkci BMW byl ještě Bangle zlatý, dnes je to kýč, disproporce a nevkus. X6 je samozřejmě total hnus, nicméně dnešní X6 je na tom ještě mnohem hůr, troufnu si říct.
DaD: Jo – ale není „aero“ (A taky váží o dvě kila míň, než třeba tohle. :))
DaD: Cervelo je ok. Ostatně taky jedno mám. :)
cio: No vidíš, ty to víš a stejně pořád brbláš:) Kdo to navrhne a upeče je jedno. Funguje to a to je celé. A design je jen čistě subjektivní záležitost. Ty sem dáváš spoustu zajímavých „garážových“ kol. Pro mě jsou občas jen hezká, ale jezdit bych na tom nechtěl. OK, v něděli na pivko a machrovat před klukama. Dobrá, beru. Ale na každodenní švih ne. Madona a Cervelo S5 nemá, pro můj styl jízdy, konkurenci a to jsem toho pojezdil dost. Na oceli, titanu bych se asi unudil k smrti (není myšleno nijak ve zlém) Prostě mi to vůbec nevyhovuje a jsem moc rád, že existují tato, pro tebe, ošklivá kola na kterém si jízdu maximálně užívám.
Za 5*, opět raketa, tyto kola určitě frčí neskutečně, bohužel už mě míjí jejich využití, na kochačku bych s tím vyrazit nechtěl :-)
DaD: Co si budem namlouvat: dnes funguje, více či méně, všechno. Ony to ty počítače nějak zhruba stejně navrhnou a někde ve filiálce Giantu to nějak standardně ze zadanýho materiálu upečou a vyrobí. Doba, kdy přišla, svým způsobem přece jen dost novátorská a radikální první S5 je už pryč. No a „aerokola“ vůbec maj holt výhodu v tom, že (napohled aspoň) nemusí vypadat úplně stejně, jako všechna ostatní. A taky proto mě udivuje, proč jich musí být tolik škaredejch. :)
Jo a Madona dovezla mistra světa Pedersena do cíle při jeho triumfu. Prostě věc, která funguje:)
Jj, jel. Ono to jako jede, ale praktičnost mi zcela uniká. Nic tam nedáš (stejná kravina jako Infinity FX) a jako svižný osobák na blbnutí po okreskách se to nechová ani omylem. Dobré tak na machrování do města a na semafory, možná dálnice, ale tam radši sedmičku. Ve městě má, tato ********* v dobré motorizaci, alespoň to zrychlení. To je pro mě celé. A také jsou celé mé příspěvky, ohledně aut v tomto vlákně. Nechci to tu zase mrvit auty. Už jsou mi zcela ukradená, naštěstí tedy.
esmo: A proč ne? Ať si o tom každý myslí, co chce. Já si třeba myslím, že Chrise Bangla měli pověsit za koule do průvanu a ne jej udělat svého času šefdesignerem bmw, ale to je čistě jen moje mínění.
DaD: A jen tak mimochodem: na pohled nezpochybnitelně zhovadilá, záměrně hloupě namistrovaná tak, aby si jí každý všiml X6 taky (a surově teda!) funguje. Jels v tom někdy? :)
Já ti nevím. Tolka lidem se přece tak líbí oboje!
Mně to napohled přijde, tou podivnou opticky dominantní a „nafoukanou“ mohutností i jakousi uhlazenou, ale přesto křečovitě a těžkopádně nahrbenou tihou hodně podobný. O pěkném kole i autě mám jinou představu; chybí zde, stejně jako všem těm Banglovým kreacím, lehkost, elegance i jakási noblesa a vtip či co.
Každopádně, kdybych měl rozhodnout, které z obecně tak nadšeně přijímaných a svým designem vysoce hodnocených kol na mne působí hůře, zda Dogma nebo tohle, byl bych na velkých rozpacich.
Ale to je každého věc, je to jen můj názor a také jej nikomu nevnucuji.
Navíc X6 je zhovadilost (nikdy jsem nepochopil jeho smysl) a tohle funguje, pro svůj účel, na jedničku. Vše co funguje, se ti cio, líbit nemusí…
No – je to krásný jako – no, asi jako BMW X6.
Tady je to jasné, kolego. Za 5*
Dneska decánko fouká a tak bych ji do toho rozhodně nevytahoval. Dokáže to pěkně potahat a místo potěšení je to pěkný opruz:)
Kdyby pro mě silnička byla prioritou a neřešil bch tolik rodinu, asi už bych ji měl doma – přesně tyto barvy. Za mě top i díky tomu, že to je prostě „jiné“ než velká většina silniček, co člověk venku potká.
mmmm