Trek Madone 2020

Přidat foto

(vloženo 4.5.21)

Casey Ryback Casey Ryback
Ohodnoť bajk: (4.2  / 53 hlasujících)
Značka Trek
Model Madone
Modelový rok 2020
Velikost L
Hmotnost 8,40 Kg
Rám karbon OCLV řady 700, profil trubky KVF (Kammtail Virtual Foil)
Vidlice celokarbonová konstrukce Madone KVF, disková verze
Tlumič nastavitelný IsoSpeed na horní rámové trubce
Hlavové složení integrované nerezové středové ložisko Madone, zapouzdřené, horní 1-3/8", spodní 1,5"
Kliky Shimano Ultegra R8000, délka 172,5 mm
Přesmykač Shimano Ultegra R8000, úchyt braze-on
Měnič Shimano Ultegra R8000, krátké ramínko
Řazení Shimano Ultegra R8020, 11 rychlostí
Převodník 50/34 (kompaktní)
Kazeta Shimano Ultegra, 11-28, 11 rychlostí
Řetěz Shimano Ultegra HG701, 11 rychlostí
Brzda přední hydraulická disková verze Shimano Ultegra
Brzda zadní hydraulická disková verze Shimano Ultegra
Brzdové páky Shimano Ultegra
Ráfek přední Bontrager Aeolus Pro 5, karbon OCLV, možnost použití bezdušových plášťů, šířka ráfku 19.5 mm, výška ráfku 50 mm
Ráfek zadní Bontrager Aeolus Pro 5, karbon OCLV, možnost použití bezdušových plášťů, šířka ráfku 19.5 mm, výška ráfku 50 mm
Pedály Shimano Ultegra
Řídítka nastavitelná Trek Madone aero VR-CF, karbon OCLV, skryté vedení lanek, dosah 93 mm, oblouk 123 mm, šířka 42 cm
Představec Trek Madone aero, skryté vedení lanek, 7 stupňů, délka 100 mm
Sedlovka Madone aero karbonový sedlový nástavec, integrovaný úchyt na světlo, offset 25 mm, délka 160 mm (krátký)
Sedlo Bontrager Montrose Elite, titanové ližiny, šířka 138 mm
Pláště Bontrager R3 Hard-Case Lite, aramidová patka, 120 tpi, 700 x 28c

Komentáře

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
Casey Ryback
Casey Ryback

6.5.21 09:55

Morrows bohuzel jsem ještě nebyl na seřízení posedu vše dle nařízení zatím zavřené 

Reagovat
cioran-m
cioran-m

6.5.21 08:15

DaD
DaD

6.5.21 07:55

Kua pepe, ta omotávka je tam jak pěst na oko:(

Reagovat
pepe19
pepe19

5.5.21 21:23

Krásná, měl jsem stejnou barvu 2018..teď mám tohle a tudíž za mně je Madone TOP. Užívej si to!!

Reagovat
morrows
morrows

5.5.21 19:34

Vzhled hodnotit nebudu, jen bych si dovolil otázku. Proč kupovat aeroraketu a potom vozit řídítka tak vysoko?

Reagovat
ZdeNECK1
ZdeNECK1

5.5.21 07:49

Jaký bude trend? Slučování all-in-one? např. tarmac+venge = sl7, vrchařské aero v jednom – asi vždy kompromis? ale pro hobika a naše cesty asi dostačující kompromis..

Reagovat
DaD
DaD

5.5.21 07:14

Jo a půjč si někde dnešní Madonu a budeš stejně ohromen jako kdysi. Neskutečné věc, co ti vykouzlí rohlík na tváři a nebudeš to kolo chtít vrátit:)

Reagovat
DaD
DaD

5.5.21 07:11

ROSSI: to je v pohodě:) Jen jsem nechtěl aby to (u tohoto fajnového stroje) dopadlo jako v posledním vlákně o vtipech, kde se každý den, těším na nové sérky od Dejva a ostatních a přitom tam píší borci jen o převodovkách v těch plechových nesmyslech a vtipy nikde. Takových fór o autech všude kolem a stejně to zatáhnou i sem na web o kolech. Prosím už ne, všem vespolek. Děkuji pěkně. Je to sice zbytečné, ale osvěta byla:)

Reagovat
ROSSI_77
ROSSI_77

5.5.21 00:24

DaD: OK, mě to téma velmi zaujalo a potřeboval jsem k němu dodat jednu drobnost, o které se málo ví. Neměl jsem v plánu diskutovat a už to dělat nebudu :-).

Co se týče Madony, věřím že je stejně efektivní, bohužel musím sáhnout příměrem zase do automobilového světa, jako dnešní F1. Svezení bude určitě parádní, vzledově se mi ale nelíbí. Paradoxně, před 15 lety jsem měl půjčenou Madonu na celý den a dodnes na to vzpomínám, byl jsem ohromen… .

Reagovat
DaD
DaD

5.5.21 00:07

OK, cio, Cervelo je moc fajn a jsem velmi rád, že už v tom máme jasno. Madona je také super, ale musíš k tomu prostě časem dojít:)

ROSSI: Fakt chceš tady ve vláknu o Madoně diskutovat o BMW a jeho návrhářích? Založ si vlákno k tomu určené a bude vás tam určitě mraky. Já se tomu v profilech vyhýbám jak můžu, ale ten příměr cia byl nefér a proto jsem reagoval. Neomlouvej se, nedělej to.

Reagovat
ROSSI_77
ROSSI_77

4.5.21 23:46

cioran-m: Omlouvám se, bude to dost offtopic, ale nedá mi to.

Musím se trošku Bangla zastat, jeho prvotina (u Pininfariny) měla jak lehkost, tak eleganci i jakousi noblesu (no to asi ne) ale vtip či co, to určitě! A málo kdo ví, že to byl Fiat Coupé. Kéž by se dnes dělala taková auta kór konkrétně ve Fiatu, nebo třeba v Lancii-budiž ji země lehká.

U BMW to byla jiná písnička…, dodnes je dle mého nejlepší e46 a je to snad i nejelegantnější sedan všech dob (Giulia, ta současná, mu šlape na paty). Banglova sedma byla děs, na e60/61 jsem si časem trochu zvykl a e90/91 přijal celkem dobře.

Oproti současné produkci BMW byl ještě Bangle zlatý, dnes je to kýč, disproporce a nevkus. X6 je samozřejmě total hnus, nicméně dnešní X6 je na tom ještě mnohem hůr, troufnu si říct.

Reagovat
cioran-m
cioran-m

4.5.21 23:35

DaD: Jo – ale není „aero“ (A taky váží o dvě kila míň, než třeba tohle. :))

Reagovat
cioran-m
cioran-m

4.5.21 23:25

DaD: Cervelo je ok. Ostatně taky jedno mám. :)

Reagovat
DaD
DaD

4.5.21 22:17

cio: No vidíš, ty to víš a stejně pořád brbláš:) Kdo to navrhne a upeče je jedno. Funguje to a to je celé. A design je jen čistě subjektivní záležitost. Ty sem dáváš spoustu zajímavých „garážových“ kol. Pro mě jsou občas jen hezká, ale jezdit bych na tom nechtěl. OK, v něděli na pivko a machrovat před klukama. Dobrá, beru. Ale na každodenní švih ne. Madona a Cervelo S5 nemá, pro můj styl jízdy, konkurenci a to jsem toho pojezdil dost. Na oceli, titanu bych se asi unudil k smrti (není myšleno nijak ve zlém) Prostě mi to vůbec nevyhovuje a jsem moc rád, že existují tato, pro tebe, ošklivá kola na kterém si jízdu maximálně užívám.

Reagovat
Aduldinho
Aduldinho

4.5.21 22:16

Za 5*, opět raketa, tyto kola určitě frčí neskutečně, bohužel už mě míjí jejich využití, na kochačku bych s tím vyrazit nechtěl :-)

Reagovat
cioran-m
cioran-m

4.5.21 21:56

DaD: Co si budem namlouvat: dnes funguje, více či méně, všechno. Ony to ty počítače nějak zhruba stejně navrhnou a někde ve filiálce Giantu to nějak standardně ze zadanýho materiálu upečou a vyrobí. Doba, kdy přišla, svým způsobem přece jen dost novátorská a radikální první S5 je už pryč. No a „aerokola“ vůbec maj holt výhodu v tom, že (napohled aspoň) nemusí vypadat úplně stejně, jako všechna ostatní. A taky proto mě udivuje, proč jich musí být tolik škaredejch. :)

Reagovat
DaD
DaD

4.5.21 21:43

Jo a Madona dovezla mistra světa Pedersena do cíle při jeho triumfu. Prostě věc, která funguje:)

Reagovat
DaD
DaD

4.5.21 21:37

Jj, jel. Ono to jako jede, ale praktičnost mi zcela uniká. Nic tam nedáš (stejná kravina jako Infinity FX) a jako svižný osobák na blbnutí po okreskách se to nechová ani omylem. Dobré tak na machrování do města a na semafory, možná dálnice, ale tam radši sedmičku. Ve městě má, tato pičovina v dobré motorizaci, alespoň to zrychlení. To je pro mě celé. A také jsou celé mé příspěvky, ohledně aut v tomto vlákně. Nechci to tu zase mrvit auty. Už jsou mi zcela ukradená, naštěstí tedy.

Reagovat
cioran-m
cioran-m

4.5.21 21:30

esmo: A proč ne? Ať si o tom každý myslí, co chce. Já si třeba myslím, že Chrise Bangla měli pověsit za koule do průvanu a ne jej udělat svého času šefdesignerem bmw, ale to je čistě jen moje mínění.

Reagovat
esmo
esmo

4.5.21 21:21

Koukám hoši, že v těch autech máte jasno :D

Reagovat
cioran-m
cioran-m

4.5.21 21:15

DaD: A jen tak mimochodem: na pohled nezpochybnitelně zhovadilá, záměrně hloupě namistrovaná tak, aby si jí každý všiml X6 taky (a surově teda!) funguje. Jels v tom někdy? :)

Reagovat
cioran-m
cioran-m

4.5.21 21:12

Já ti nevím. Tolka lidem se přece tak líbí oboje!

Mně to napohled přijde, tou podivnou opticky dominantní a „nafoukanou“ mohutností i jakousi uhlazenou, ale přesto křečovitě a těžkopádně nahrbenou tihou hodně podobný. O pěkném kole i autě mám jinou představu; chybí zde, stejně jako všem těm Banglovým kreacím, lehkost, elegance i jakási noblesa a vtip či co.

Každopádně, kdybych měl rozhodnout, které z obecně tak nadšeně přijímaných a svým designem vysoce hodnocených kol na mne působí hůře, zda Dogma nebo tohle, byl bych na velkých rozpacich.

Ale to je každého věc, je to jen můj názor a také jej nikomu nevnucuji.

Reagovat
DaD
DaD

4.5.21 19:56

Navíc X6 je zhovadilost (nikdy jsem nepochopil jeho smysl) a tohle funguje, pro svůj účel, na jedničku. Vše co funguje, se ti cio, líbit nemusí…

Reagovat
Jano86
Jano86

4.5.21 19:42

BMW x6 nieje krásne auto! Ale toto kolo je krásne!

Reagovat
cioran-m
cioran-m

4.5.21 16:59

No – je to krásný jako – no, asi jako BMW X6.

Reagovat
DaD
DaD

4.5.21 16:19

Tady je to jasné, kolego. Za 5*

Dneska decánko fouká a tak bych ji do toho rozhodně nevytahoval. Dokáže to pěkně potahat a místo potěšení je to pěkný opruz:)

Reagovat
mantis
mantis

4.5.21 16:02

„who's Casey fuckin' Ryback“

Reagovat
Zoidberg
Zoidberg

4.5.21 14:51

Kdyby pro mě silnička byla prioritou a neřešil bch tolik rodinu, asi už bych ji měl doma – přesně tyto barvy. Za mě top i díky tomu, že to je prostě „jiné“ než velká většina silniček, co člověk venku potká.

Reagovat
Jason Voorhees
Jason Voorhees

4.5.21 14:14

mmmm

Reagovat
Kaizr
Kaizr

4.5.21 09:09

Krásný

Reagovat

Další galerie z kategorie

Elwing 7
filous 4
Sakub 7
Milgorn 11
nedojed 4
diesel2000 5