Ona nemá důvod vozit knockblock, protože když při pádu poškodí rám, tak dostane jinej. Už jsem pár rámů poškozených od protočených řidítek viděl. Sám mám na rámu obdobu knockblocku a přijde mi to super fíčura.
@esmo :)) opet mimo misu… najdi si to na netu nez zas napises nejakou pitchovinu:D
btw. nečekal bych, jak malá část těla postačí místnímu osazenstvu k orgasmu :)
Vždyť se trek honosil zpevněním oblasti hlavovky díky knockblocku. Posuli zakřivení spodní rámovky aby korunka vidlice mohla o ni mlátit. Vymontování chipu bych chápal kdyby používala nějaké exotické představce .
njn co čekat od dreku
saintjv: takže tam dáš plíšek bez zobáčku a zbyde ti tam taková díra? No potěš koště :)
U novejch rámu už to není problém sundat, u starších to nebyl dobrej nápad.
@esmo Hele neni to moc Antone Pavlovici?:)), vis ze nove modely muzou mit a nebo nemusi mit knockblock?
Bud tam das plisek se zobackem nebo bez nej… A naopak je tohle misto se sroubkem super misto na umisteni garminu… Je to tam krasne skovany…
Spíš bych hádal, že jim to vadí při manipulaci s kolem a odkládaním do auta. Taky mě zaujala ta XR1 na předku, s tím jsem se moc jistě necítil.
esmo:..bav se s ...... ,když nemáš v ruce ...... .
rybička: asi jsou na XCO tratích takový switchbacky, že potřebuje točit rodlama o 90º :D
Tu nohu má plastovou ne?
mr.antik: nene, to je takový další upgrade, aby sis nevykloubil palec :)
Jsem si všimnul toho obrovského pádla místo řazení, to je zas nějaký prototyp sramu?
Měli :0)
mpIII: Trek, Canyon, Sup, Spešl, Orbea…neměli by to vlastně předělat všichni???
To jen dokazuje nesmyslnost knockblocku a že by se Trek měl zamyslet nad návrhem rámů… nic víc, nic míň…
..k čemu je toto info užitečné?
Hmm, já když kouknu na fotku, tak mě spíš napadne, jak často si holí nožky.