Giant Revolt Advanced 2 Custom 2021

Přidat foto

Revot – stroj, který bude v zimě sloužit jako zimák na najíždění (s původními hliníkovými výplety, hladšími plášti a blatníky) a v létě jako gravel na blbnutí (s karbonovými ko­ly).

Co se týče komponentových změn, tak oproti sérii:

  • karbonové výplety Giant CXR2 s hokless ráfky a vnitřní šířkou 25 mm
  • obutí Vittoria Terreno Dry 38 mm
  • kotouče Galfer Road 160 mm + redukce A2Z (CL/6 děr)
  • oboustranné wattmetrové kliky Giant Power PRO 50/34t + ložiskový střed Mortop
  • představec SASO Light AL
  • omotávka Supacaz Sticky Kush (namotaná na druhou)
  • sedlo Selle Italia SLR Titanium

Váhově jsem s pedály Ritchey Paradigm WCS, předsazeným držákem, košíky Tacx a držákem na pumpu kousek pod devíty kily.

Kolo je kompletně polepeno ochrannou polyuretanovou fólií (tím pádem trochu zanikl matný nápis na rámu, což je trochu škoda) – velké díky Mirovi Kubátovi, mému věrnému lepiči, který jako vždy odvedl skvělou práci.

Kolo jsem vyměnil za původní hliníkovou cyklokrosku Ridley X-Ride hlavně kvůli geometrii, pevným osám a hydraulickým brzdám a náramně si to užívám. Za mě zatím absolutní spokojenost, kolo je pohodlné, při šlápnutí jde skvěle za pedálem a neskutečně mě baví!

(vloženo 29.3.21)

Mr_Mertic Mr_Mertic
Ohodnoť bajk: (4.8  / 46 hlasujících)
Značka Giant
Model Revolt Advanced 2
Modelový rok 2021
Velikost ML
Hmotnost 8,98 kg
Rám Advanced Composite, košíky Tacx Ciro
Vidlice Advanced Composite, karbonový sloupek OverDrive, 12mm pevná osa
Hlavové složení FSA ložikové
Kliky Giant Power PRO Power Meter Ultegra R8000, 172,5 mm
Středové složení Mortop BB8624S1
Přesmykač Shimano GRX RX810
Měnič Shimano GRX RX810
Řazení Shimano GRX RX600
Převodník Shimano Ultegra R8000, 50x34t
Kazeta Shimano 105, 11-34t
Řetěz KMC X11EL silver
Náboj přední Giant Alloy, zapouzdřená ložiska, 24 děr
Náboj zadní Giant Alloy, zapouzdřená ložiska, 24 děr, západkový systém (3-pawl 30T)
Brzda přední Shimano GRX RX400, kotouč Galfer Road 160 mm, redukce A2Z CL/6 děr
Brzda zadní Shimano GRX RX400, kotouč Galfer Road 160 mm, redukce A2Z CL/6 děr
Brzdové páky Shimano GRX RX600
Ráfek přední karbonový Giant CXR 2, výška 35 mm, vnější šířka 31 mm, vnitřní šířka 25 mm
Ráfek zadní karbonový Giant CXR 2, výška 35 mm, vnější šířka 31 mm, vnitřní šířka 25 mm
Dráty Sapim Sprint, niple Sapim Alu, 24/24 děr
Pedály Ritchey Paradigm WCS
Řídítka Giant Contact XR D-Fuse, 31,8 mm, 5° ohnutí, flare drop, omotávka Supacaz Super Sticky Kush
Představec SASO Ultralight ALU 100 mm
Sedlovka karbonová Giant D-Fuse
Sedlo Selle Italia SLR Ti
Pláště Vittoria Terreno Dry 700x38c TNT, tmel NoTubes

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
Kocour Mikeš
Kocour Mikeš

17.2.22 09:13

Krásný stroj máš, mám pro Gianta slabost, takže za mě 5* Na jaro mám objednaného revolta 1, v hliníku, předpokládám, že to bude dobrá volba ;)

Reagovat
Mr_Mertic
Mr_Mertic

31.8.21 14:31

Díky moc všem! S odstupem několika měsíců můžu konstatovat, že kolo jede, je extrémně pohodlné a vážně mě baví. Pláště na 25 mm hookless ráfcích mají reálnou šířku 46 mm, proto se může na první pohled zdát, že je v zadní stavbě málo místa. Záslepky na zadních vzpěrách slouží k montáži blatníků, které bude Giant pro příští rok nabízet (širší na Revolt, užší na Defy, Avail,..). Jirko, převody 34/34z jsou občas v některých stojkách až moc poctivé – ale co bolí, to sílí. A vzhledem k tomu, že jsem již kliky měl na Ridley a chci na tom jezdit i v zimě hlavně po cestě, tak jsem je tam plácnul.

Reagovat
waters
waters

18.4.21 13:52

Mr_Mertic: jaká je prosím reálná šíře pláště? Plánuji dát tento plášť na ráfek s vnitřní š. 25mm. Díky

Reagovat
DaD
DaD

3.4.21 08:58

Super kolo a ať slouží jen k plné spokojenosti…

Reagovat
jfk
jfk

1.4.21 09:16

Skvělé! Temnější mladší bratr mého modráska:-). Upgrade bez kompromisů ovšem

Já nasazuji Tufo Swampero/Thundero dnes s vyhlídkou na více jízdy v terénu.

Tak ať ti to lítá!

Reagovat
tromboonen
tromboonen

30.3.21 21:03

Hmm, za 5, ten se poved.

Reagovat
Jano86
Jano86

30.3.21 11:17

To je neskutočná bomba! Moc se mi to libi.. Asi Top!

Reagovat
vpa007
vpa007

30.3.21 09:30

No teda paráda! Krásný kolo a k tomu vycizelovaná prezentace! Klobouček a 5! ;-)

Reagovat
jkcz
jkcz

30.3.21 07:46

Máš to pěkné Karlíku,je to střela. Já už v těch našich terénních krpálech 34/34 neutočím, ale Tobě to bude určitě stačit.

Reagovat
koko0925
koko0925

29.3.21 22:44

Co to jsou takové ty záslepky v zadních patkách?

Reagovat
grafik
grafik

29.3.21 22:26

Paráda s velkým P.

Reagovat
miťo
miťo

29.3.21 21:24

Krasavec!

Reagovat
citroen15
citroen15

29.3.21 21:02

Pěkné kolečko,ať dělá radost,za 1*

Reagovat
vt
vt

29.3.21 21:01

Pro mne prakticky idealni tereni silnice. Skoda zkazeneho ramu polepem :-) Nevim zda nemate fotka, ale myslel jsem, ze v Revoltu je vic mista, ale asi jsem koukal na Al ram.

Reagovat
plzakj
plzakj

29.3.21 21:01

Ale jo. Na zimaka to ujde ;)

Reagovat

Další galerie z kategorie

scottbmc13 21
MirosPikos 18
Voj01 12
snílek 4
SimonRider 9
Xybrel 3