Rockrider 2021

Přidat foto

Viděli jste?

Karbon ram, Reynolds kola, Sid vidle a tlumič , AXS řazení, karbon kliky

Váha v Mku 11,4 kg

Cena 3300 eur

(vloženo 28.3.21)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
Smazaný účet
Smazaný účet

29.3.21 09:55

Hnoj: stačí aby v rámu byly tunýlky a je to úplně bez problémů. Ale bezdrát to řeší na 66% :-D

Reagovat
jIrI___
jIrI___

29.3.21 08:51

TK75: tohle je fajn řešení, jak zabít dvě mouchy jednou ranou – zmíněné bowdeny a otřískání spodní rámovky od odletujících kamenů. Jen teda tu hmotnost navíc by každý nemusel překousnout.

Reagovat
wilda81
wilda81

29.3.21 08:47

Zatím jsem nezažil nějaký rám, kde by vedení vnitřkem bylo vyloženě peklo (netvrdím, že takové nejsou), takže já s vnitřním vedením mám dobré zkušenosti. Někdy instalace znamenala chvilku „rybaření“, ale vždy to bylo únosné. No a naopak u slušných rámů je výměna bovdenu rychlejší s vnitřním vedením než s venkovním. Jediné mínus je zadní brzda, nutnost stříhání olivy při výměně. Nutnost stříhání hadice už jsem ale zažil i u venkovního, takže za mě je to hlavně o návrhu a provedení.

Reagovat
Lachtis
Lachtis

29.3.21 08:44

TK75: To se mi taky hodně líbí a myslím, že s tím přišel jako první Neuron od Canyonu.

Reagovat
TK75
TK75

29.3.21 08:27

Lachtis: a co jak to má teď Ghost, venkem ale schovaný pod plastem..to mi přijde fajn

Reagovat
Lachtis
Lachtis

29.3.21 08:13

Za ty prachy je to super osazené a prodávat se to bude jako rohlíky, obzvláště v dnešní době, kdy je mega poptávka po kolech. A k těm bowdenům, sám mohu porovnat, kdy vlastním jedno „modernější“ kolo s komplet vedením bowdenů uvnitř a „starší“ kolo s komplet vedením venkem po spodku rámovky (pominu-li určité části vedené vnitřkem).

Na servis je pochopitelně lepší venkovní vedení, ale jako uživatele mě to až tak netankuje. Zrovna minulý týden jsem prvně měnil bowden hazky uvnitř rámu a když člověk přemýšlí, tak to není peklo. U venkovního je to jednodušší. Vedení vnitřkem je hezčí, venkem o něco praktičtější na výměnu. Můj subjektivní pohled je:

vnitřkem: + je to „hezčí, čistší“, lépe se čistí kolo, teoreticky nehrozí poničení bowdenu třeba kamenem apod.

– může to uvnitř klepat, složitější výměna

venkem: + jednodušší výměna, může to ochránit rám, ano, mně bowden zachránil spodní rámovku od šutru, nic neklepe

– je to „ošklivější a nemoderní“, může se bowden poškodit vlivem terénu, špatnou manipulací apod., hůř se kolo čistí (tam, kde jsou bowdeny uchyceny na rámu)

Shrnu-li to, tak já, jakožto uživatel obojího, neupřednostňuji ani jedno. Oba mají svoje + a – a já nepodléhám módní policii, takže estetika u mne nehraje takový prim, spíš praktičnost a proto to mám 50/50.

Reagovat
šlapatko
šlapatko

28.3.21 22:23

Hnoj ví o čem píše. Výměna lanek a bovdenů se zbytečně protahuje. Hlavně že je to hezké. Zákazníci nechtějí platit dvakrát tolik než u staršího kola.

Reagovat
vpa007
vpa007

28.3.21 21:34

Já ti nevím… jako cena a komponenty nemají chybu. Ale ta věc kolem středu je příšerná a to samý kolem tlumáku. Jak ze legendární reklamy na sýr.. „příliš extravagantní“! :D

Reagovat
Hnoj
Hnoj

28.3.21 21:21

Pokud jsi mechanik a měníš na 5 kolech denně všecky bowdeny vnitřkem, tak tě ujišťuju, že to nenávidíš :-D

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

28.3.21 19:04

Tady u těch levných rámů se zpravidla časem ukáže nějaký technický fail. Až se rozjede hromadné osazování čínskými sadami, to se z té ceny teprv zese*ete.

Reagovat
lazza
lazza

28.3.21 18:59

Já problém s vnitřním vedením nemám.

Reagoval sem na srovnání instalace na baráku/autu s těma na kole z hlediska frekvence výměn.

Reagovat
theedge
theedge

28.3.21 18:47

lazza: A jak casto menis brzdovy hadice ? Bovden od sedlovky neni taky treba furt menit – nejsou tam zadne naroky na presnost. No a zbyva jen jedinej bowden k hazce – i kdby jsi ho menil kazdej rok ( coz snad neni treba ), tak to neni takovej horor aby to stalo za kabely venkem.Takze kabely venkem jsou jen o usetreni penez na vyvoji a vyrobe ramu.

Prezentovana vyhoda ze to je strasnee super na servis je za mne nesmyne precenovana.

Reagovat
lazza
lazza

28.3.21 16:22

Wildo, jenže kolikrát za život měníš v autě elektriku a v baráku vodu? A kolikrát naopak lanka/bowdeny v rámu? Tenhle příměr není úplně nejpřesnější…

Reagovat
esmo
esmo

28.3.21 14:49

MatS
MatS

28.3.21 14:28

Zadni stavba hlinik. Ofiko cena uz je 79990 kc. Uz je na Cz strance Decathlonu.

Reagovat
Uzdichcal
Uzdichcal

28.3.21 14:12

Zadní svatba na mě z fotek působí jako hliník

Reagovat
žvejk
žvejk

28.3.21 13:18

Těch zas bude vyrobených tak 800 pro celý svět. Aby se na lákali lidi a ve finále se jim proda neco jineho…

Reagovat
wilda81
wilda81

28.3.21 13:14

Vy milovníci venkovního vedení. Dráty v autě byste taky raději volně pohozené na palubce a priheftnute stahovackou na kastli? Voda po baráku by se taky mohla vést po zdi…

Reagovat
Hnoj
Hnoj

28.3.21 13:06

AD vedení. Vnitřní vedení je největší kravina, co kdy na kolech byla. Je to úplně k hovnu, jen je s tím x hodin úplně zbytečný práce…

Reagovat
Jirra
Jirra

28.3.21 12:58

Mě by spíš zajimalo jak chodí ta zadní stavba. Efektivita, citlivost atd… i třeba ve srovnání s jinými koly.

Reagovat
Bafoon
Bafoon

28.3.21 12:41

Me se to libi a cenove bez konkurence

Reagovat
theedge
theedge

28.3.21 12:30

Jako že by někdo při závodě měnil bovdeny nebo brzdový hadice ? Lanko snadno ptotáhneš i bovdenem který je v rámu …

Reagovat
waters
waters

28.3.21 12:27

Za 85tis LUXUS! Hlavně až na závodech natrhne prdel nějakému spešlu, cannonu apod. :))

Reagovat
Uzdichcal
Uzdichcal

28.3.21 11:52

Lanka venkem pry kvůli rychlejší výměně při závodech. Někde jsem četl.

Jen si rikam, proč nemají vlastní OEM karbon rodla. Sedlovou svoji maji

Reagovat
jIrI___
jIrI___

28.3.21 11:20

Rám moc krásy nepobral a nejvíce mě v dnešní době zarážejí lanka vedená venkem, působí to pak dojmem nějakého několikaletého ležáku ze skladu v Číně. Ale vzhledem k osazení cena pěkná. Jsem zvědavý, zda se bude na bazarech objevovat nerozbalený a s patřičnou přirážkou, jako tomu bylo v případě toho top HT :)

Reagovat
wilda81
wilda81

28.3.21 11:20

Hnoj: Osobně nemám problém s Decathlonem (několik Rockrideru jsem i jezdil), jen s jejich „karbonem“.

Reagovat
GULIN
GULIN

28.3.21 10:52

To vedení bowdenu k tlumiči to je hnus. Design taky žádná hitparáda.

Určitě si to ale své zákazníky najde

Reagovat
Hnoj
Hnoj

28.3.21 10:49

JachymP. Tak jako nešel, protože jsem socka no. Ale kdybych chtěl XC a ty love měl, proč ne.

Me se to kolo jako takový líbí. Proč mají všichni stále potřebuhe hejtit dekac?

Reagovat
MrtweyUbrus
MrtweyUbrus

28.3.21 10:39

Za tyhle peníze už radši něco značkového.

Reagovat
JachymP
JachymP

28.3.21 10:31

Hnoj: za 3300 euro? Proč ti nevěřím? ;)

Reagovat
Hnoj
Hnoj

28.3.21 10:26

Haters gonna hate. Na XC ježdění bych do toho šel hned.

Reagovat
JachymP
JachymP

28.3.21 10:18

Ten rám je ještě hnusnější než jsem čekal

Reagovat
plysovykozisek
plysovykozisek

28.3.21 10:17

Rám vypadá stejně jako před rokem! Design se moc nepovedl!

Reagovat
wilda81
wilda81

28.3.21 10:01

A ten rám je z karbonu nebo furt používají recyklovaný plast s lepidlem?

Reagovat
esmo
esmo

28.3.21 09:59

A káble venkem…

Reagovat
cAPTAINaSSMAN
cAPTAINaSSMAN

28.3.21 09:52

Hodil jsem si to na papír za prodejní cenu. Vychází mi to následovně:

vidle – 10k

tlumič – 5k

kola – 20k

řazení + hazka – 18k

kazeta – 3k

kliky – 8k

brzdy + kotouče – 2k

plaště – 1k

sedlovka – 1k

sedlo + řidítka + gripy – vlastní 0 ,–

Suma sumárum: 68k kč bez rámu… takže rám vychází na nějakých 18k

Reagovat
TJK
TJK

28.3.21 09:43

brutalni osazeni vuci cene!

Reagovat

Další galerie z kategorie

Livina 35
Reyinstashot 32
gemini 7
Doyle 19
Atilla 46
kubajs mtb 10