E-NDURO 2021 upgrade

Přidat foto

Posezonní servis M600

Hacking...

Baterie 43V 1050Wh, 10A nabíjení, plně programovatelná BMS včetně dohledu apkou přes BT

M600 a M500 má shodné uchycení v rámu

38 vs 36

Tak hotovo, sezóna 21 může být zahájena :)

Zatím jsem pokroužil jen kolem domu, máme tady stále dost marastu na cestách a je mi to líto hned zaneřádit, když to dalo tolik práce.

M500 je opravdu tichoučký, což byl ten zásadní důvod výměny, ale zdá se výrazně méně agresivní, to snad pořeší jiný FW.

S baterkou to byla neuvěřitelná drbačka, musel jsem to ladit do rámu na milimetry.

Nejvíc se samozřejmě těším na tlumení, přejel jsem zatím pár hrbolů a myslím, že to bude fakt pecka!

(vloženo 3.3.21)

JBC
Ohodnoť bajk: (2.6  / 54 hlasujících)
Značka E-NDURO
Model 2021 upgrade
Velikost 20
Hmotnost Dost
Rám Alu
Vidlice Fox 38 Factory éčko
Tlumič DHX2 + 700lbs pružina
Hlavové složení Cane Creek
Řazení Sh XT
Kazeta 12sp Sh XT 11-51
Náboj přední DT Swiss 350 32
Náboj zadní DT Swiss 350 Hybrid 32
Brzda přední Sh XT 8120 203mm
Brzda zadní Sh XT 8120 203mm
Ráfek přední DT Swiss H612
Ráfek zadní DT Swiss H612

Komentáře

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
hawrda
hawrda

5.3.21 14:33

Dejme tomu, ale já se nemusím nutně pohybovat po veřejné komunikaci.

Tak si klidně to pivo dát můžu za tohoto předpokladu.

Vy si ale budete muset srovnat, zda chcete jezdit přípomocnou cyklistiku s mezením na 25km/h, nebo pořídit stroj určený k vyšší rychlosti.

Reagovat
JBC
JBC

5.3.21 13:47

Hawrda: To tvoje motto v profilu hovoří za vše ;) Za střízliva se dají na kole i e-kole zvládnout bezpečně i vyšší rychlosti, moje cíle na vyjíždkách opravdu nejsou objíždění pivovarů a nalévaren.

A je to stejně docela zajímavý paradox, že největší kazatelé éčkařů jsou ti, kdo sami vesele porušují pravidla.

Reagovat
hawrda
hawrda

5.3.21 12:53

Pokud je někomu 25km/h málo, měl by se poohlédnout po jiném jednostopém vozidle, určenému k vyšší rychlosti jízdy.

Není přeci důvod se za každou cenu držet e-motokola.

Jen to bude chtít si pořídit ŘP, a pohybovat se po komunikacích k tomu určených.

Reagovat
hmm
hmm

5.3.21 11:14

Tak já mám mtb a jezdím převážně po asfaltu. A ta přípomoc 25kmh je opravdu málo. Navíc mi to potvrdili i jiní uživatelé. Být v horách tak tam je to jiné.

Reagovat
JBC
JBC

5.3.21 11:11

Rychlostní limit bude asi dost individuální, já se po profláknutých cyklostezkách skoro nepohybuji, ve středně až těžším terénu je samozřejmě 25km/h úplně dostačující, ale ty přejezdy po šotolině nebo asfaltu jsou prostě nuda, tam se na rovných přehledných úsecích využije i těch 45km/h aniž by to kohokoliv jakkoliv ohrozilo, těch 60km/h je samozřejmě nesmysl. Když má někdo v palici vymeteno, tak je hrozbou pro ostatní i na klasice a v malých rychlostech.

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

5.3.21 09:56

Ladis: Optimum bych nevztahoval na kolo, každý ho má někde jinde :-) Ale osobně si myslím, že přípomoc do 25 km je málo a amerických 20 mil je lepší a že 45 km je už pro většinu typických uživatelů přípomoci nezvladatelná a je třeba nalézt nějaký kompromis.

Reagovat
Ladis91
Ladis91

5.3.21 09:16

Hmm: 45 km/h jako optimum pro horske kolo? To jako vazne?

Reagovat
DaD
DaD

4.3.21 20:22

Toto rozhodně není můj šálek kávy, ale i přesto velmi dobrá práce! Když se to používá s rozumem, tak proč ne…

Reagovat
hmm
hmm

4.3.21 18:00

Těch 25kmh je opravdu málo, pokud valím s tátou co má elektro tak těch 45 je optimum a 25 je opravdu málo. Bydlet na horách tam je ta situace jiná. Ale dost řidičů odsuzuje že nemůže předpovídat co dotyčný udělá. Nám tu lítají na elektro jednokolkách, koloběžkách, skateboardech atd. klidně 45tkou po stezce i po silnici. Bohužel agresivita řidičů pak stoupá.

Reagovat
hmm
hmm

4.3.21 17:41

Limity jsou jen pro případ jízdy mimo veřejné cesty :-D to jsi napsal taky po chlastu že?

Reagovat
JBC
JBC

4.3.21 15:57

Picina: Lidi budou remcat i bez limitů, to už já neřeším, „nejchytřejší“ jsou stejně vždy ti s půllitrem v ruce. Ale samozřejmě posunuté limity jsou jen pro případ jízdy mimo veřejné cesty ;)

Reagovat
drood
drood

4.3.21 15:04

Kolo_mlynsky_za4_ryn­sky: Však taky moped je zkratka MOtor PEDály. Takže to platí pro všechna e-kola…

Reagovat
drood
drood

4.3.21 15:02

Kolo_mlynsky_za4_ryn­sky

Reagovat
R-A-D-I-U-S
R-A-D-I-U-S

4.3.21 14:48

Docela pěkná malá motorka.

Reagovat
vpa007
vpa007

4.3.21 14:45

Hele dobrý, je mi jasný, že když se celej den hrabeš v autech a turbech, tak tíhneš i k technickejm hračičkám na kole. Takže za mě ook, pokud s tím kolem nebudeš dělat bordel, kterej jen přileje olej do ohně hejtů na „cyklisty“ od chodců a řidičů… Jinak za mě dobrý a poctivý profil i hraní si kolem okolo.

Reagovat
Picina
Picina

4.3.21 13:11

Dílna skvělá, práce to taky muselo dát strašně, ale ty fotky otevřených limitů… Tohle je přesně ten problém, proč je pořád většina lidi na ebiky nasraná…

Reagovat
wilda81
wilda81

4.3.21 11:15

crom
crom

4.3.21 10:59

das stim alespon 30banana:)

Reagovat
cyborg
cyborg

4.3.21 10:31

Dobře ty! Kolik váží ta baterka samotná ? :)

Reagovat
Zoidberg
Zoidberg

4.3.21 10:02

Vidím „hacking“, ale nevidím SPZ. Jinak, pěkná dílna.

Reagovat
HT Adam
HT Adam

4.3.21 09:33

Super kolo i fotky. Nejlepší je ale ten pořádek v dílně, závidím

Reagovat

Kolo to není, spíš moped s pedaly :D

Reagovat
kesu
kesu

4.3.21 09:24

Tak ta práce s baterkou je naprostá pecka!!!

Reagovat
JBC
JBC

4.3.21 09:17

Hawrda: Aktuálně to splňuje všechny zákonné limity pro elektrokolo.

Reagovat
vojtechposmourny
vojtechposmourny

4.3.21 09:00

Hezky sis s tím pohrál.

Reagovat
hawrda
hawrda

4.3.21 08:20

To chce hodně fantazie, tuhle věc vydávat za kolo.

Reagovat

Další galerie z kategorie

spider111 13
PatRyck 4
Paja 22
Sweet3r 7
Lukas287 9
Tomaskoi 2