| Velikost | 20,5 |
| Hmotnost | 10,9 |
| Rám | Pells X6 Carbon |
| Vidlice | EPICON 2011 - 110 mm upravená od tunning-testu |
| Kliky | Shimano XT |
| Středové složení | Shimano XT |
| Přesmykač | Shimano XT |
| Měnič | Shimano XT |
| Řazení | Shimano XT |
| Převodník | Shimano XT |
| Kazeta | Shimano XT |
| Řetěz | Shimano XTR |
| Náboj přední | DT Swiss 370 |
| Náboj zadní | DT Swiss 370 |
| Brzda přední | Shimano XT 185 mm |
| Brzda zadní | Shimano XT 160 mm |
| Brzdové páky | Shimano XT |
| Ráfek přední | DT Swiss 430 |
| Ráfek zadní | DT Swiss 430 |
| Dráty | DT Swiss 2.0 |
| Pedály | Shimano XT |
| Řídítka | Trigon GHB 103 EX CARBON |
| Představec | Trigon HSA 02 CARBON |
| Sedlovka | Trigon SP 138 400 mm |
| Sedlo | Specialized Avatar GEL BG 140mm |
| Pláště | Continental Race King 2.2 Protection |
tak hodně štěstí, vím o jednom (X.9) kterýmu při brždění vibruje až sedlovka, asi je problém někde kolem toho zadního čepu u třmenu a v Pellsu prý nebyli při reklamaci až tak překvapený:-)
krásný
Chtěl jsem dát SUPER, jsem se uklepl
Vpadá to velice dobře, za mě –
To víš,každý je zvyklý vidět na lepším biku foxku nebo nejmíň rs.Co ta vidla váží?Váha bude taky slušná si myslím
nalep na vidlici nálepky FOX a bude fungovat ještě lépe :) Celkově se mi to kolo moc líbí.
to scalar: proč škoda vidlice? funguje naprosto super. Poměr cena výkon naprosto nepřekonatelný.