Trek Domane SL5 2021

Přidat foto

Dvojkové kolo a tak je prostě na vše. Těžší, ale je opravdu pohodlné a moc dobře se na něm jezdí. Na zimu samozřejmě s blatníky, ale v sezóně bude jezdit jako gravel a kolo na blbnutí. Super je úložný prostor v rámu a že ty kraviny nemusí člověk tahat po kapsách:)

(vloženo 19.11.20)

DaD DaD
Ohodnoť bajk: (4.4  / 56 hlasujících)
Značka Trek
Model Domane SL5
Modelový rok 2021
Velikost 52
Hmotnost Tak jak je s hrazdou, blatníky, compem, košíky, světly, pedály 11.18 kg
Rám OCLV
Vidlice Carbon
Kliky Shimano 105, 170mm
Středové složení Praxis T47
Přesmykač Shimano 105
Měnič Shimano 105
Řazení Shimano 105
Převodník 50/34
Kazeta Ultegra 11-28
Náboj přední Bontrager
Náboj zadní Bontrager
Brzda přední Shimano 105
Brzda zadní Shimano 105
Brzdové páky Shimano 105
Ráfek přední Bontrager Affinity Disc
Ráfek zadní Bontrager Affinity Disc
Pedály Shimano SPD
Řídítka 40cm
Představec Bontrager Elite 90mm
Sedlo Bontrager Arvada Comp
Pláště Bontrager AW4 TLR

Komentáře

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
deekay
deekay

21.11.20 16:51

nimrod: Myslim, ze se oba bavime o necem uplne jinem, ale to je fuk.

honzis: Hele vsechno tohle naprosto chapu a souhlasim. Jenze ja jezdim pro zabavu, na silnici me bavi, jak to zataci, zrychluje atd. Jak si s tim muzes pod sebou pohazovat. A tam proste citim ten rozdil. nerikam, ze to pak ma vliv na nejaky vykon, ale proste je pro me prijemnejsi tam ty dva plne bidony navic nemit.

me zmastti vetsina lidi, protoze prave ten hrubej vykon nemam :)

Jinak nejvic znat byla hmotnost na CX. A hodne rotacni hmotnost kol, protoze casto v terenu jsem potreboval prudce zrychlit abych neco vyjel apod a tam se to pocitalo jak svina .)

A tim ze naky KOMy me nezajimaji a nezavodim, tak si muzu dovolit jzdit jen na pocit :)

Reagovat
miťo
miťo

21.11.20 10:49

Ano jiná geo, stejné gumy ;-) Jde jen o pocit. Jen mě překvapilo, že dojmy z reálné jízdy a z válců jsou stejné. Samozřejmě TCR je raketa, tuhý nekompromisní rám a TCX si taky nevede špatně.

Reagovat
DaD
DaD

21.11.20 10:27

TCX a TCR má ale jinou geo a taky tam asi nemáš stejná kola, ne? Hledal bych spíše rozdíl v tomto než ve váze a ještě k tomu na válcích.

Reagovat
miťo
miťo

21.11.20 10:19

Mně přijde o kilo těžší Giant TCX línější i na válcích oproti lehčímu TCRku :D

Reagovat
Honzis
Honzis

21.11.20 09:22

já bych pochopil když by Trek třeba za pár let lehce zeštíhlil sortiment, ale když má teď odbyt na vše, třeba to i sype a teď se prodá i další rok asi úplně všechno tak není o čem :-) taky záleží na marketingu jak se to pojme, určitě neprodávají jen zhýčkaným b-foristům.

deekay – o pocitu mám já sám kolo taky hodně, realita je pak leckdy bohužel taková, že 2kg nejsou zásadní problém a když to neumím, tak mě zmastí člověk s nadváhou co má najeto čtvrtinu s klidem, ale to už tak beru. V Krkonoších jsem 8kg karbon vs. 10,5kg cross trochu poznal, ale paradoxně největší hendikep jsou vždy roviny a šlapavé sjezdy. Tady u Prahy je pak váha kola celkově tak nějak buřt, neb rozhodující faktor je vítr a „hrubá výkonnost“.

Reagovat
Nimrod
Nimrod

21.11.20 06:36

deekay: nejde jen o vnímavost, ale i o výkony. na trialu víš velmi dobře, alespoň když ničíš zídky v městě, v lese to tak zjevný není, co ještě dáš a co už ne, jak rychle ti dojde síla na kamenech, když po nich poskakuješ jen tělovkou atd. tam bych opravdu čekal, že se promítne jakákoli úspora hmotnosti, či naopak ztěžknutí. a ono prd, těch zhruba 370 gramů na 10 kilech je zanedbatelných. a tohle není o hlavě, mnohé z toho jsou měřitelné výkony

Reagovat
dolomiti
dolomiti

21.11.20 00:08

deekay: řekl bych, že nový už redukce nemaji :-(

Reagovat
deekay
deekay

20.11.20 22:42

Tak Forester je vicemene nazdvihana Impreza :) (aspon ty stary byly teda, ted uz ty moderni auta tolik nesleduju)

Jezdilo to paradne a redukovanej prevod byl pecka .)

Reagovat
DaD
DaD

20.11.20 22:10

Forestr XT je pecka pekáč!

Reagovat
dolomiti
dolomiti

20.11.20 22:05

Subaru je hned druhý po Domane co mám rád :-) Mám sice jen Forestra, ale u nás v horách je každýho jinýho škoda ;-)

Reagovat
DaD
DaD

20.11.20 22:00

deekay: Naprosto rozumím a chápu. Jo a Subaru jsem také pojezdil. Měl jsem tři a Outback 3.0i H6 180kw mě bavil fakt hodně. Pecka auto!

Reagovat
deekay
deekay

20.11.20 21:48

DaD: jenze ja to vidim jinak. Suberu BRZ taky dostane ciste na cas naklepano od Golfu R32, ale rozhodne bych si, vzhledem k zabavnosti vybral kdykoliv to subarko. Stejne tak bych si kdykoliv zvolil jako CX lehci kolo s lehcima zapletama.

Reagovat
dolomiti
dolomiti

20.11.20 21:48

deekay: s těma pocitama to mám stejně ;-)

Tak diskuze je dobrá, ale všichni se shodnem na tom, že to kolo je boží ;-) Už jenom proto, že ho mám doma :-D

Reagovat
DaD
DaD

20.11.20 21:44

deekay: ale jo, tohle já naprosto chápu, ale pokud chceš mít jistotu, zda to tak je, či není tak je potřeba to nějak změřit. No a nebo také ne a spíše si to užívat. To druhé je pro mne rozhodně lepší řešení:)

Reagovat
DaD
DaD

20.11.20 21:41

miťo: je to váženo s plnou polní a tak to vypadá takto divoce, ale jede fakt hezky. Až se mnohdy divím, jak jede ten náklaďák:)

Reagovat
deekay
deekay

20.11.20 21:34

Nimrod: Kazdy jsme jinak vnimavy.

DaD: hele, ja zastavam nazor, ze i subjektivni pocit je dulezity. Specialne u lidi co nezavodi. Pro me je mnohem dulezitejsi „pocit“ z kola nez to, jestli zajedu segment rychleji neboi pomaleji. Hlava je svine.

TK75: Mi ted pripomnelo komentar pod youtube videem jednoho indoor treningu od GCN. Typek psal poznamku: „Ten posledni interval byl tak brutalni, ze jsem i zahodil bidon“ :D

Reagovat
miťo
miťo

20.11.20 21:31

DaD: jízdně ani cenově to nesrovnávám. To nejde. Jen ta váha je nějak nahoře no.

Reagovat
TK75
TK75

20.11.20 21:26

Deekay:Na brzda plyn jsou super 650b

Reagovat
TK75
TK75

20.11.20 21:25

Deekat: :-D ano, když vím že tak za půl hodiny už budu doma a mám pořád hromadu vody, tak ji vyleju a nechám jen jeden hlt :-)

Přece nepotáhnu váhu zbytečně, konce jsou nejhorší :-)

Reagovat
DaD
DaD

20.11.20 21:21

Přesně, valivý odpor a setrvačnost bych třeba řešil já. Jsem tempař a na silnici jezdím nejradši mírně zvlněný terén. Švih odsejpá a tak mě to baví nejvíc. Švihy 300km nad 30km/h průměr. Proto kupuji aero kola a moc si to užívám. V zimě je to ale jiné a čím je kolo pohodovější, tím lepší.

TK75: ten pocit je velmi subjektivní a si by to chtělo nějak změřit. Wattmetr a nebo alespoň tepák a průměrkou na stejném okruhu pro orientaci. Pokud jsou kola lehčí, tak by to, teoreticky, mělo jet lépe do kopců, ale na rovině a z kopce naopak můžou ztrácet.

Reagovat
Nimrod
Nimrod

20.11.20 21:18

to celkem čumim. když jsem jezdil trial, nepoznal jsem, když přibralo bezmála 400 gramů… na trialu! změnila se jen vidlice, přední kolo a brzda, na geometrii se nezměnilo zhola nic

Reagovat
deekay
deekay

20.11.20 21:16

Tak pro tempare je hmotnost asi jedno. Pro brzda/plyn jezdce jako ja je to znat. A na CX bylo kuurevsky znat plny vs prazdny bidony na tom, jak si s tim kolem clovek mohl pekne pohazovat a jak to reagovalo.

Reagovat
Nimrod
Nimrod

20.11.20 20:58

TK75: osobně poznám hmotnost kola většinou až když ho nesu do schodů, při jízdě vlastně vůbec… narozdíl od valivýho odporu

Reagovat
TK75
TK75

20.11.20 20:54

Dad: váha je divná věc, já si dal na grevl lehoučký S-works pláště a měl jsem silnej pocit, že musím pořád točit nohama, dokonce i z kopce jsem měl pocit že to zpomaluje.Těžší wtb naproti tomu jedou jak z praku, nechápu

Reagovat
deekay
deekay

20.11.20 20:47

jecnak: Diky, to je fajn. Tovarni specifikace me stejne zpravidla nezajimaji, shanel bych ramovku. Ja nejsem na pohodli nejak zatizenej, naopak nemam rad zvejkacky. Vim ze isospeed je neco jine, ale treba speslacky futureshock jsem zkousel a prijde mi to naprosto otresne :) Ja jsem rad kdyz vim, po cem jedu.

Boone by se mi libil, ale uplne se me nechce platit na kolo, ktery bude jezdit hlavne pres zimu drahy carbon ram. A s pruchodnosti je na tom udajne hur nez crockett.

dolomiti: Jasne, ja tim chtel rict, ze kdyby domane neexistoval a udelali specifikaci checkpointa vic silnicni, tak by se prd stalo. Ale pokud byl domane levnejsi tim lepe.

Reagovat
DaD
DaD

20.11.20 20:36

miťo: a nechceš to doufám srovnávat i jízdně, že? Srovnávat váhu na papíře je hezká věc, ale v reálu je to zcela o něčem jiném. Já třeba kilo na kole vůbec nepoznám. Když budu jezdit horské průsmyky v Alpách tak asi ano, ale ve středních Čechách na to dlabu a to z vysoka…

Reagovat
dolomiti
dolomiti

20.11.20 20:18

jecnak: přesně, tak jako poznáž rozdíl v pohodlí mezi Domane a Emondou, tak poznáš rozdíl v rychlosti mezi Emondou a Domane. Teda já jako šnek určitě :-D

Reagovat
dolomiti
dolomiti

20.11.20 20:15

deekay: já ti rozumím, ale každej to máme nějak ;-) Hele kdybych vzal Checkpoint, tak za stejnou 105 dám o desítku víc a ještě tam budu mít převody který nechci. Já nechtěl kolo do terénu, chtěl jsem kolo na rozbitou silnici, který je pohodlný a zvládne i trochu šotoliny, narozdíl od Emondy. Z těch mejch dvěstěpadesáti kilometrů týdně jedu v terenu nějakejch čtyřicet a to ještě jen v létě. Kdybych ten poměr měl obráceně, tak bych vzal gravel a o Domane vůbec neuvažuju. Jenže pro mě je první silnice. Respektuju ale, že někdo to má jinak. Třeba silnici a k tomu do terenu Gravel nebo Krosku. je to každýho volba ;-)

Reagovat
jecnak
jecnak

20.11.20 20:11

Jinak isospeed doporucuji zkusit. Ja kvuli nemu presel z Crocketta na Boone.

Reagovat
jecnak
jecnak

20.11.20 20:10

Crockett i Boone jdou i s presmykem, bohuzel ale ne v to arni specifikaci. Boone se da postavit pod 8kg. Viz muj kus.

Reagovat
miťo
miťo

20.11.20 18:59

9,8kg je fakt hodně…asi jako Maxbike CX4000 na Soře :-O

Reagovat
deekay
deekay

20.11.20 18:17

DaD: U toho crocketta uz tam nejde presmyk ani namontovat? :( Jestli ne tak jsou to pekny kokoti :( Jendoplacku na takovy kolo fakt ne. To ma smysl fakt na ten CX zavod.

dolomiti: Tak samozrejme vim co s peneznma a posledni co chci je vysolit nesmysl za to, abych odlehcil kolo, ktere je z principu tezke a obsahuje pro me nesmysly (isospeed napriklad).

Reagovat
Deadlift
Deadlift

20.11.20 18:14

A jezdis ho jeste? Ten Giant? Nebo sel pryc?

Reagovat
DaD
DaD

20.11.20 17:14

Jedno už vím jistě. Jednoplacka na silnici či gravel už ne. Mám to i jako zimáka a tam se to prostě s převodem 1× něco nedá rozumně skloubit. A i když byl Revolt, jako kolo, fakt super, tak předělávat to nemělo smysl. Mechanický Sram mi nesedí a dávat to celé do Shimana? To radši koupím jiné kolo.

Reagovat
Deadlift
Deadlift

20.11.20 17:05

Muzu se zeptat? Ten Giant co mas by nesplnil Tvoje pozadavky na endurance/ pseudogravel kolo? Myslim, ze by sel uzpusobit za zlomek ceny co stoji ten Doma e:)

Reagovat
DaD
DaD

20.11.20 16:00

TK75: No jo no, znám. To zase bude šok vlézt po zimě na jednici v podobě aero kola. Jenže ještě stále nevím, které to bude…

Reagovat
dolomiti
dolomiti

20.11.20 15:16

deekay: já teda ty kila moc neřeším, ale pokud nevíš co s penězma, tak Domane SLR 9 = 56 – 8.10 kg :-)

Reagovat
TK75
TK75

20.11.20 15:12

Dad: ten isosoeed bych se ani nedivil, prostě to víc klepe na rozbitym asfaltu, než na lesních stezkách a šotolině.Jak teď jezdím bez fšoku tak mi kupodivu nejvíce chybí na silnici, znáš ty okrsky :-)

Reagovat
DaD
DaD

20.11.20 15:11

Jj, je to trochu postavené na hlavu. Pokud chceš svižné CX tak jedině toho Crocketta. Bohužel už to nedělají s dvouplackou a pro mě tudíž nestravitelné.

Reagovat
deekay
deekay

20.11.20 15:00

DaD: No ja prave vubec nechapu tu trekovu logiku. To je o co mi jde. Pochopil bych kdyby Domanem nahradili checkpointa. Nebo kdyby domane byla lehka rychla endurance silnice (jako byl drive domane – special na kostky). Uprimne receno jsem i myslel ze Checkpointa vypusti pro dalsi rok, prave kvuli Domane. A ono ne.

dolomiti: Hele narovinu, Supersix silnicka co mam je super letni zihadlo, ale vzdy kdyz zacne byt takhle hnusne, tak zase nabyvam chute si postavit nakou CX. Klidne prave toho Crocketta, nebo Checkpoint (Ale asi alu verzi, ISOspeed nepotrebuju a k smrdi nesnasim ten trekacky seatmast). Akorat bych potreboval sehnat nekde ram v 52 a nikde nic :)

Reagovat
dolomiti
dolomiti

20.11.20 14:56

deekay: hele já nevím, nemám s tím zkušenost. Vychází to tak, že jedu 14 km po lese a třeba padesát po silnici. Mám ho od května a jsem z něj nadšenej. Ten rozdíl proti Emondě tak zkrátka je. Je to pohoda vybrat kolo podle toho kam zrovna člověk jede ;-)

Reagovat
DaD
DaD

20.11.20 14:49

deekay: tohle je prostě endurance silnice. Nehraje si to na gravel. To jen mě jeblo a zkusím na těch 40 gumách jezdit. Nevím proč, ale tohle má Isospeed vzadu i vpředu a Checkpoint pouze vzadu. Tu logiku moc nechápu. Kolo je na rozbité silnici velmi pohodlné, geo je na najíždění km velmi povedená a má úložný prostor v rámu! To je na tom kole prostě super a dost se tam toho vejde. Jo a ta váha je s původními plášti s drátěnou patkou, dušemi a vercajkem v rámu včetně rezervy…

Reagovat
deekay
deekay

20.11.20 14:34

dolomiti: No a otazka je, jestli by ti na tohle neposlouzil i Checkpoint? Nebo v cem ma byt vyhoda Domane vuci Checkpointu?

Reagovat
ferlikster
ferlikster

20.11.20 14:28

Tak ty všecky serepetičky tomu na váze přidají… já to pořád považuju za silničku a vidět to na tlustých gumách je dost nezvyk :). Letos udělali 105 verzi barevně o dost hezčí než Ultegrovou…

Reagovat
DaD
DaD

20.11.20 14:25

To je v pohodě:) Sám moc dobře vím jak to blbě vypadá na endurance kole jako je Domane a ještě blběji to vypadá na endurance kole s blatníky. Kdybych to sem dal jako nafocenou voňavku, tak by se to možná i líbilo víc, ale tohle kolo musí makat a také maká. Mám pohodlný rám, hrazdu, blatníky, dobrá světla a nic jiného nepotřebuji. Možná to ještě přezuji na ta karbonová kola, aby to pocitově lépe jelo, ale spíše ne a nechám to na zimu jak to je.

Reagovat
bara2
bara2

20.11.20 14:15

Dad: Na velkejch kolech to paroží zaniká, ale já mám takový na Messnerovi a musím to aspoň opticky kompenzovat brašnou za sedlem. Kolo má být vyvážený.

Ale jak píšou jiní, ten rám je krásnej :-)

Reagovat
DaD
DaD

20.11.20 11:44

vpa007: Fotky neumím, ale to už tu lidi ví. Dostávám na to ceres každou chvilku:) a ano, lak je famózní a když na to svítí slunce, tak je to fakt pecka! Díky.

bara2: Tohle kolo na klasických brzdách nejde sehnat, dělají se pouze na kotoučích. O tom křoviňáku radši taktně pomlčím:)

Reagovat
Alojs01
Alojs01

20.11.20 10:47

Nadhera…

Kdyby ses toho chtel zbavovat, dej vedet… :-)

Reagovat
grafik
grafik

20.11.20 10:35

Parádní a za 5*

Reagovat
bara2
bara2

20.11.20 10:20

Mně se to kolo líbí. Tohle je rozumná velikost, kde vidím, jak ten rám asi vypadá. Určitě se to dá sehnat i s normálíma brzdama :-) Teď se začínám zaměřovat na řidítka a to šílené paroží se mi nelíbí, to jsou madla jak u křovinořezu :-(

Reagovat
cioran-m
cioran-m

20.11.20 10:12

Ta kroska, co sem dával TK75, je kupodivu docela pěkná.

Tohle však je naproti tomu prostě typickej Trek. :)

Reagovat
dolomiti
dolomiti

20.11.20 10:01

vpa007: potvrzuju, je pornostikej

Reagovat
vpa007
vpa007

20.11.20 09:54

Teda za ty fotky bys zasloužil dělo, ale vím jaký je počasí i období roku… každopádně ten lak na pěkným světle musí být pornostickej :D. Paráda! Ať dělá jen radost. ;-)

Reagovat
kotew CZE JIHLAVA
kotew CZE JIHLAVA

20.11.20 09:40

Parádní a za 5*

Reagovat
DaD
DaD

20.11.20 09:22

Blatníky, hrazda a světla něco váží. Samotné kolo s pedály má 9.8kg což je tedy taky mazec:( Záplety jsou váhově tragické a proto jsem pořídil ty Pro3V kola. Jo a hrazda musí být, já na ni odpočívám

Reagovat
andrewn
andrewn

20.11.20 09:04

Kolo moc pekne, premiovy ram, spousta vychytavek, ta vaha je fakt peklo :)) …Zajimala by me odezva kdyz to toho clovek slapne, aby to nebylo jak kdyz se rozjizdi tahac…Hrazdu bych zahodil :) 4*

Reagovat
TK75
TK75

20.11.20 08:22

Třeba v Treku nikdo netušil, že to místo co má Domane na blatníky, vyplní v ČR Nano balónama :-D

Reagovat
JachymP
JachymP

20.11.20 08:21

Deekay: 1000 lidí, 1000 chutí. Nakonec si svého kupce najde i fitnessbike :)

Reagovat
dolomiti
dolomiti

20.11.20 08:07

deekay: já ho teda kupoval k přesnýmu určení ;-) Potřebuju se v létě dostávat z Alm na silnici, což je cca. 7km po lesní cestě. S 32 gumama optimální řešení ;-) Ušetří mi to hodinu cesty autem :-) Nebo třeba, při jízdě po starý cyklostezce, která vede Pustertalem, tak rozdíl mezi Emondou a Domane poznáš okamžitě. Stejný to bylo letos na Sardinii ;-) Tak že za mě na běžnou lesní cestu nebo běžně rozbitej a různě záplatovanej asfalt je to oproti klasice někde jinde.

Reagovat
deekay
deekay

20.11.20 07:42

TK75: Nezapomnel. Crockett je odzacatku cyklokroska :) Jako fakt chapu mit vedle sebe Crockett/Boone i Checkpoint, nechapu jen ten Domane, k cemu to ma byt no…

Reagovat
TK75
TK75

20.11.20 07:39

Crockett, ten nejhezčí jsi zapomněl..

Trek s těma možnostma pro pláště je neuvěřitelnej

Reagovat
Deadlift
Deadlift

20.11.20 07:37

Kolo moc pěkné. Hmotnost přesahující slušného fulla už moc ne. Tohle byl důvod proč ksem hledal gravel tak dlouho- je to obyčejně dost těžká @mrch”. Na Trek jsem se taky díval. Dodání příští květen mě ale odradilo. Každopádně barva nádherná až se ni zdá škoda to mít jako zimák:)

Reagovat
deekay
deekay

20.11.20 07:31

TK75: Jenze ja nemyslim gravel bike! Tam je to jasne a zbytecne mi to neprijde. Prave ze trek ma jeste Checkpoint… to je jejich gravel bike. Domane nejak nevim, co je :) Trek ho ma zarazen mezi gravel biky, v popisu je psane, ze je to silnice.

Reagovat
TK75
TK75

20.11.20 07:09

Deekay: tak gravel bajky jdou čím dál více směrem do terénu a tak tohle je místo toho.Klasika gravel před pár lety, prostupnost max 38 atd

Tak mi tohle kolo přijde

Víc se mi líbí s blatníkama :-)

Reagovat
deekay
deekay

20.11.20 06:22

Stale si trvam na svem, ze mi to prijde takovy zbytecny typ kola (furt jsem nepochopil komu je to urcene), ale kdyz se ti na tom dobre jezdi :) A Jako zimaka bych to klidne bral taky, lepsi takovej zimak enz zadnej :D

Reagovat
Kadel x road
Kadel x road

19.11.20 22:12

Moc pěkný stroj:-)

Reagovat
Fran7
Fran7

19.11.20 22:08

Karbon a taková váha, já měl hliníkovou 1500 a s výbavou compagnolo i kola a mělo 9,2kg, co je tady tak těžkého?

Jinak za 5***** honosná barva.

Reagovat
nzg
nzg

19.11.20 20:40

Kolo paradni aero-gravel, hrazda k blatnikum pasuje :-)

Reagovat
nooski
nooski

19.11.20 18:38

Jo, tohle by šlo. Hrazda je děs :-)

Reagovat
waters
waters

19.11.20 18:08

Pěkný! Vypadá to, že ho budu brzo parkovat:)

Reagovat
trpaslik72
trpaslik72

19.11.20 18:03

Super stroj. Jen nahodit nějakou lehkou bagáž a vyrazit na nějaký vícedenní gravel závod :) Ať slouží!

Reagovat
snas89
snas89

19.11.20 17:53

Kolo mic pekny:) ale ta vAha je teda brutal, to ma muj full…:/

Reagovat
DaD
DaD

19.11.20 17:12

dolomiti: Viď že jo? :D

Reagovat
DaD
DaD

19.11.20 17:12

miťo: Srát na to. Na biku 1× něco, se to jezdí velmi často a nic se neděje. A tohle křížení, ve chvilkovém režimu ničemu nevadí…

Reagovat
dolomiti
dolomiti

19.11.20 17:07

Dávám deset -)

Reagovat
miťo
miťo

19.11.20 17:04

Španěla nejezdím

Reagovat
DaD
DaD

19.11.20 16:59

To je normální španěl, ty ho nejezdíš? Má to dětské převodníky 50/34 a tak ho tam občas loupnu. Blatník je alu profil s hranami a tak je to tiché a neklepe… naštěstí :)

Reagovat
miťo
miťo

19.11.20 16:53

Třetí fotka: co to je za převod? Ten blatník s jednou vidličkou se neklepe?

Reagovat

Další galerie z kategorie

onuce 10
Bleskkawa 3
Bleskkawa 0
raduzz 11
Čuli 22
cragsman 55