Na kole mám najeto okolo 900km. Kolo je velmi rychlé a pohodlné. Na 1×11 jsem již pár let zvyknutý. XT přehazovačku jsem zvolil kvůli případné mu rozšíření rozsahu zadní kaztety na 46z. Jsem spíše silový jezdec, takže hrubší odstupňování převodů mi nevadí ani na silničním švihu a převodově nemám problém, že bych nestíhal žiletkářům. Kola Kastar jsme po konzultaci s Karlem zvolili model G38 (váha necelých 1400g), který je vhodný i pro použití silničních plášťů při vyšším tlaku. Jsou příkladně tuhé a za celou dobu co je mám s nima není žádný problém a šlapou jak hodinky. Na Di2 se mi libí možnost hračičkování. Časem dám řídící jednotku do řídítek a baterii umistím do sloupku vidlice. Takže ubude rozbočovač dole u šlapacího středu a půjde jeden kabel v kuse od páky rovnou do hazky a díky PRO kokpitu budou ostatní kabely schované.
(vloženo 15.11.20)
Značka | GT |
Model | Grade Pro |
Modelový rok | 2020 |
Velikost | 55 |
Hmotnost | 8 (bez pedálů a košíků) |
Rám | carbon Hi-mod |
Vidlice | carbon |
Kliky | Shimano GRX FC-RX810 |
Středové složení | PF30 |
Měnič | Shimano XT Di2 RD-M8050 |
Řazení | Shimano Ultegra Di2 hydro disc |
Převodník | 44 |
Kazeta | Sram XX1 10-42 |
Ráfek přední | Kastar G38 |
Ráfek zadní | Kastar G38 |
Řídítka | PRO DISCOVER CARBON |
Představec | PRO DISCOVER |
Sedlovka | GT Carbon, 27.2x350mm |
Sedlo | PRO STEALTH SADDLE 152 |
Pláště | Tufo 700x40 Thundero/Speedero |
Ta mě super a asi budu jeden z mála, kterému se kola a jejich grafika líbí :-))
cio: No, asi nedivil a diky sve obrazotvornosti nad tim odmitam vice premyslet :))
Nojo. :) Divil by ses však – někdy.
deekay: Do jisté míry máš pravdu. Snažím se vyhýbat, mám-li možnost, hnusným věcem – alespoň, pokud se jedná o zábavu.
Pokud jde však o nějakou nutnou práci, je mi tohle jedno. Nebo spíš – vybírat si nemohu. Koneckonců, ve svém zaměstnání už vůbec ne. :)
cio: Ale my jaksi nejsme v dobe, kdy Pedersen zacal vyrabet kola :) Ja jen, ze mi tvoje reakce prisla ve stylu: Jdu na pole, tak si radsi misto hnusnych holinek vezmu kristusky :)
TK75: No, žejo? :)
(Souběh).
Akorát, já mám těch kol už opravdu dost…
deekay: Inu, v době, kdy Pedersen začal vyrábět tato kola, běžná jízda na nich patrně jednak nebrala jako „akce“ a jednak většina cest, na nichž se normálně jezdilo, mohla odpovídat těm dnešním cestám a pěšinám. A vzhledem k tomu, že na Pedersence jsem už jel… :)
Vzhledem k tomu, že gravel bajky tu už nějaký pátek jsou a je třeba hrnout na trh novinky, tak jízda s pedersenkou terénem má dobrou šanci na úspěch.Musí být ale někdo ten první.....
Cio?
:-)
cio: No narovinu bych se docela rad zucastnil akce, kde se s pedersenkou prohanis po lesnich cestach a pesinach :))
Super kolo!
Tak – Karel byl vždycky tak trochu legrační už sám o sobě.
A jo – to je hrozně fajn, že je tato hybridní věc tak pohodlná
Osobně však, kdybych chtěl na volné projíždění pohodlné kolo, pak než tuto hrůzu, koupím si Pedersenku. :))
Grade je super, neskutečně pohodlné kolo. Ta grafika kol je ale otřesná :-)
Fajn stroj! Jen přemýšlím, jestli to má i druhou (levou) stranu..... ;-)
Za mě super!
…mně se Grade rám vůbec nelíbí, ale chápu, že to otázka vkusu každého soudruha. Jinak pěkně sladěno, ty barevný kola mi nevadí. :)
Ta Kastárkova kola jsou již jen výrazným podtržením
celku. Kdyby někdo snad při pohledu na tu věc jen chvíli váhal. :))
Parádní to máš, záplety velikonoční ale mě se to líbí jako celek, za 5*
Záplety se k tomu nehodí. Upřímně zrovna tyhle záplety by se hodily k málokterýmu kolu. Každopádně aero na gravel je nesmysl. A ještě s tím 40 mm pláštěm. Jinak GT ve velikosti 55 vypadá solidně, ve větších už je to bída
Super, jen nápisy na kolech jsou trochu „KAŠPAR“. Ale tomu kolu to nakonec i sluší. Tak na druhý, třetí pohled.
Moc pěkný stroj…
Parádní! Ty kola jsou k tomu fakt super.