Favorit Neoretro 1981

Přidat foto

Tato fotka prostě nejde smazat....

Po ultra odlehčeném Favoritu jsem hledal další motivaci jak vytvořit další Favorit extrém. Volba padla na neoretro.

Hned jsem věděl, že nemůžu použit obyčejný rám a to ani F12. Musí to být F1S. Myslím, že tento rám je tak akorát vhodný na takový bastl. F1SS bych si nedovolil upravovat pro tyto účely.

Rám – koupen na bazaru jako Peugeot:-)

Starý můstek zadní brzdy přišel odstranit, stavba se rozšířila pro náboj 132mm a naletoval se můstek nový. Dále se naletovali držáčky přesmykače a řadících páček, na které ovšem v mém případě přišli přidělat pouze dorazy řadících bowdenu. Z rámu seodstranili tři držáčky pro vedení bowdenu k zadní brzdě a naletovali místo nich pouze dva dorazy bowdenu po levé straně horní rámově trubky tak, aby bowden nebyl moc viditelný. Vlastně je to udělané stejně, jak to Favorit dělal v letech padesátých. Kontrola geometrie, decentní srovnání rámu a poté vše vypilovat, vyčistit, dopasovat hlávko, středové a komplet s vidlicí šupem na chromování.

Lakování – pořád tvrdím, že F1 rám je díky svým zaobleným mufnám pěkně blbý na oddělování chromu a barvy. Nějak se to povedlo jako vždy. Všechny polepy jsou pod lakem. Polepy jsem si rozmístil podle mé vůle, nedržel jsem originální předlohy. Na horní rámovou trubku přišel umístit odkaz na Závor míru. Znalci vědí, že na stejném místě míval Favorit také obtisk oslavující tento závod. Bílé linky jsou dělané od ruky. Když už jsem se s těmi polepy inspiroval v letech padesátých, tak tam nesměl chybět štítek. Je to sice domácí fake výroba, ale ujde.

Sada Ultegra – na Ebay koupená jetá sadu za dobrý peníz. V jednu chvíli jsem zvažoval, zda nepoužít Di2, ovšem něco mi říká, že na takto starý werk patři poctivá mechanika. Je super, jak se dají nakombinovat tyto nové díly se starým rámem. Například středové složení tam sedí, jako by tam patřilo jaktěživ. Vše šlape jak má.

3T – tato značka je mi sympatická. Už od začátku jsem věděl, že všechny komponenty musí být v tmavé barvě, žádné stříbrné kompromisy. Pořídil jsem redukci do ocelové vidlice 1".

Na redukci nasázel distanční kroužky a nasadil představec 1 1/8. Nedalo se na to koukal. Nedokázal jsem se smířit s faktem, že ocelový rám má tenoučké trubky a tyto moderní komponenty jsou tak macaté. Vypadalo to hrozně nevyváženě. U karbon či AL rámu to je jiná, ale zde to nešlo. Došlo tedy na klasický představec. Mohl tam přijít šuplíkový titan představec, ale nakonec padla volba na těžší, ovšem mnohem krásnější Evol 2002. Líbí se mi jak je agresivně nahrbený.

Sedlovku měla být karbon, ovšem sežeňte průměr 26.2mm. Určitě by šli použít různé černé na trhu dostupné AL sedlovky správného průměru. Nakonec ovšem můj dobrý kamarád vytáhl ze šuplíku aero sedlovku Campa a mě se hnedle zalíbila k tomu představci. Musela se zpilovat z 26.4 na 26.2mm. Oba díly jsem samozřejmě nalakoval. Tak přeci jen došlo na malý kompromis, ovšem barva to dekuje.

A když už jsme měli představec pro průměr řídítek 26mm, tak proč nepoužit lehoučké berany Prima 199. Jedná se o jakousi slitinu hliníku jménem alutan. Originál v černé barvě z let devadesátých.

Sedlo se mi tam barevně líbí, a mé pozadí je na tento model již uvyklé.

Výplety – ty jsem si půjčil z mého karbon Authora. Mě se tedy na tom Neu moc líbí, přijde mi, že celkově s kolem ladí. Ovšem již brzy budou muset jít nazpět, páč všichni zde víme, že karbon rám je ze všech rámových materiálů nejodolnější zimák.

Až na představec a rám, je vše celkem lehké. Myslím, že i kdybych použil kapitalistický rám, třeba Colnago, nedostal bych to kolo pod 8kg. A to mám lehoučké výplety i galdy.

Co se nepovedlo – měl jsem o kousek zkrátit vidlici. Nyní při bočním pohledu vidím, že vzdálenost zadního a předního kola od rámu je nevyvážená a krapet to ruší… Barva představce a sedlovky měla být světlejší černá, ovšem tohle už je moc:-) Naštěstí mi ta barva s odstupem času přijde krásná. Staré zadní patky rámu, ve kterých se dá osa náboje posouvat, po vyleštění a nachromování nechtěli moc spolupracovat s moderními RU a při silnějším šlápnutí do pedálu, se kolo posunulo vpřed a zkřížilo v rámu. Tento neduh jsem vyřešil drobným zapilováním zadní patky, kdy si do vytvořené drážky sedl konus na ose.

Ustrojený to bylo hnedle…

Kam jsem zatím přijel, tam se kolo líbilo. Nebo na mě byli lidé alespoň hodní:-) Třeba jim rouška lezla do očí…

Díky všem kteří vydrželi číst až sem.

(vloženo 21.10.20)

learita learita
Ohodnoť bajk: (4.7  / 75 hlasujících)
Značka Favorit Neo
Model F1S
Modelový rok 1981
Velikost 58
Hmotnost 8375g
Rám Favorit F1
Vidlice Favorit F1
Hlavové složení Javax 1" závitové
Kliky Ultegra 6800 170mm
Středové složení Ultegra 6800 BSA
Přesmykač Ultegra 6800
Měnič Ultegra 6800 SS
Řazení Ultegra 6800 - 2x11
Převodník Ultegra 6800 52-36
Kazeta Dura Ace 9000 11-28
Řetěz KMC light Gold
Náboj přední Infinito 20 děr
Náboj zadní Infinito 24 děr
Brzda přední Ultegra 6800
Brzda zadní Ultegra 6800
Brzdové páky Ultegra 6800
Ráfek přední Infinito karbon 38mm galuskový
Ráfek zadní Jako ten přední
Dráty Sapim CX Ray
Pedály Shimano PD-ES600 někdy také Ultegra:-)
Řídítka 3T Prima 199
Představec 3T Evol 2002
Sedlovka Campagnolo Chorus alias 3T 26.4 - 26.2:-)
Sedlo China karbon alias Ritchey
Pláště Galusky Tufo S3

Komentáře

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
cioran-m
cioran-m

30.10.20 07:24

aktuality: Pardon, myslel jsem, že jde o obecně známý výraz. Rám, který byl – nejvíce v závodech, tam to šlo nejrychleji, v závodech – dlouhou dobu namáhaný a vytěžovaný tak, že změkl a nejede. Síla šlapání se nepřenáší tak, dobře, jako u nového kola rovně na silnici. Záleželo vždytaké na tom, kdo a jak na tom kole jezdil – nejrychleji takto odcházely rámy po sprinterech. Tohle se však postihne časem každé ocelové kolo, pokud se na něm delší dobu závodí. U hliníku je to podobné, jen to měknutí rámu není tak markantmí- ale nejede to pak také naprosto stejně.

Jinak z běžných kol byly v tomto směru legendární třeba ef. dvanáctky. Tam se časem stalo, že když se člověk zvedl a šlápl, octl se najednou výkyvem na druhé straně cesty.

Reagovat
aktuality
aktuality

25.10.20 20:04

cioran-m; Asi to sem nepatří, pardon. Přesto, čtu po několikáté a nerozumím výrazu „vypráskaný“. Co to znamená?

Reagovat
cioran-m
cioran-m

25.10.20 08:05

Learita: Už bylo vypráskaný. Před tím ten rám závodil a tak. Navíc s tím tehdejším C-Recordem to byla dost těžká věc.

Reagovat
learita
learita

25.10.20 07:25

Cioran – jak to myslíš, že kolo nejelo? Důvod?

Lefo – ty jsi to tu musel snad pročíst celé vzhledem k tvé reakce s tím videem :-) díky

Romaskov – odvezu to jednomu klukovi do vedlejší vesnice a on vše zařídí. Mohu případně poslat kontakt. Trvá to 2–3 měsíce.

Reagovat
Romaskov
Romaskov

25.10.20 05:59

Moc hezky a inspirativni. 5* Muzu se zeptat kde chromujete? Děkuji

Reagovat
lefo
lefo

24.10.20 20:57

Výborný nápad, výborný výsledok, výborne oživenie. Za mňa jasných päť hviezd a ešte toto https://www.youtube.com/watch?…

Reagovat
cioran-m
cioran-m

24.10.20 09:22

0p@x: V životě jsem dal pryč jen dvě svoje kola a to ještě dost nerad. Jedno Colnago Master, protože už fakt surově nejelo (obr.) a jednu takovou dvojku, „Primaveru“, co postavil Jirka Nárožný, protože jsem ji komusi za něco slíbil. A nic jsem teda neprodával. Jinak mi všechna kola zůstala.

Reagovat
learita
learita

23.10.20 22:43

p@x – já pláču už teď:-) život není jenom o penězích.

Reagovat
Fazzy
Fazzy

23.10.20 18:37

O tom žádná, ale tohle lidi nestavi za ucelem vyhodnyho prodeje. Jen sem tim chtel rict, ze je nejakou hodnotu to ma a bude teoreticky stejna a mozna i vyssi nez kdyby to bylo v nejakym pseudooriginalnim stavu. Uz jen proto, ze se da porad provozovat, a to jiste na velmi dobry sportovni urovni, coz by pro original dneska uz tezko platilo. Ze se investice nikdy nevrati je jasny, ale vyhozeny penize to rozhodne nejsou.

Reagovat
p@X
p@X

23.10.20 18:33

Fazzy: hodnotný pro majitele, ale při případném prodeji těžce zapláče.

Reagovat
Fazzy
Fazzy

23.10.20 17:49

p@X: každý Fávo má po „smrti“ právo na život. A může mít ve finále i nějakou cenu. Záleží na přístupu, a s tim přístupem, kterej tady předvedl learita rozhodně můžou vzniknout věci nejen hezký, ale i funční a hodnotný.

Reagovat
learita
learita

23.10.20 07:08

Ono spíše to hlavko dost kontrastuje k těm chromovanejm mufnam na které tak úzce navazuje…

Jecnak – ale já galusky s béžovým bokem mam:-)

Nápisy na rafcich jsou pod lakem. Každopádně vím, že mě nebude bavit střídat vyplety, takže Neo dostane vlastní a ty budou určitě tmavejsi :-)

Reagovat
learita
learita

23.10.20 06:35

Cioran – dobře děláš :-)

Bernie – ach tak Colnago. Je krásný. Já dobu koukal po netu na různé neoretro kola. Je to samé Colnago, Merckx, Tommasini či Moser. No věděl jsem hned, že to musím rozriznout Favoritem. Však bych snad ani jiné kolo neuměl udělat :-)

Kubula – díky kamaráde za tu lví obhajobu!

Máš recht, kolo nerozeberu! A taky mě dokáže vytočit, když mi někdo kafra do věcí které tvořím a přitom nic podobného ani nezkusil. Jinak ty rámy F1S a především SS byli skutečné na světové úrovni. A malá perlička nakonec, v šedesátých a sedmdesátých letech Favorit lakoval tak krásne a zbobene rámy pro Závod míru, že je západní konkurence chodila obdivovat. Však jsme na nich v té konkurenci vytezili.

Morrows – noo konečně si někdo všiml, že jsem se snažil i o hmotnost :-) no a to hlavko je jedno z nejlehčích. Někde to píši v textu, že se jedná o volně pojatou stavbu. Jo jasný některá ta neoretro kola se stříbrnou sadou vypadají nádherně, ale já měl krapet předsudky, že to bude vypadat stejně, jak všechny mé ostatní kola...... Navíc mám takový pocit, že sehnat kompletní nedodrbanou sadu Dura 7800 by mě vyšlo ještě dráž, než ta ultegra. Fakt jsem ji na ebay vydrazil za supr peníze :-) hele to dát do kupy kompletní dobovou sadu Campa NR nebo SR vyjde citelněji dráž než ta moje ultegra.

Aktuality – kamaráde díky, ale proč ty musíš mít všechno kulatý? :-))

Chlapy díky za super komentáře!

Reagovat
aktuality
aktuality

22.10.20 21:05

Fandové starých aut mají svou úchylku, např. hot rod, nebo rusty design. Motorkáři dnes vzhlížejí např. ke cafe racer. A fandové kol mají také své speciality, třeba festky, nebo neo retro. Podobných kol je tu málo, dávám 5*. S kulatými řídítky ale souhlasím :)

Reagovat
cioran-m
cioran-m

22.10.20 20:02

F1 S a SS Franty Babického byla kola na naprostém vrcholu tehdejší světové produkce – přinejmenším srovnatelná s nejlepšími italskými rámy. A navíc každý Superspecial byl vyrobený na míru pro konkrétního závodníka.

Osobně bych zvolil raději Superspecial před produkčním Colnagem (telaio super) chvíli bych dokonce váhal, než bych asi nakonec dal přednost De Rose a opravdu výše bych postavil snad jen Masi.

Reagovat
morrows
morrows

22.10.20 20:00

Paráda, všechna tvoje kola jsou do detailu vymazlená. Zkrátka nic pro puristy, kteří by z toho chtěli dělat skanzen na 2 kolech. Beru to jako volnou stavbu a nijak mě to kolo neuráží. Ty hodiny práce na rámu nikdo, kdo se o nic podobného ani nepokusil, nedokáže posoudit. Chytračit ale zvládnou i lidi, co si sami neseřídí pomalu ani přehazovačku. Nádherná práce. Z mého subjektivního pohledu by k té modré krásně lícovala stříbrná dura 7800. Jediné, co bych asi vyhodil je nevzhledné hlávko, ale je jasný, že v 1" se toho moc sehnat nedá. Váha taky super, dokonce koresponduje se současnými trendy xnásobně dražších kol.

Reagovat
KUBULA
KUBULA

22.10.20 19:51

Proc je problem s tim ze je to Favorit. Me prijde ze kdyby na tom bylo Merckx tak se tu spousta lidi rozplyva a ucurava blahem. F1S byly ve sve dobe a vlastne jsou porad srovnatelne se zahranicnimi vyrobci a F1SS patrily v pelotonu zavodu miru k tomu nejlepsimu. Diky soudruhum jsme meli nejlepsi ocel, nejlepsi komponenty a diky skvelym ceskym rukam z toho vznikaly uzasne stroje. Zavidet nam mohly kdejake zapadni staje. Tak nevim proc tady tak resite ten napis. A co se investice do kola tyka, tak to prece neni problem. Lakovani a uprava ramu je konicek jako kazdy jiny a investice do komponent je stejna jako kdyz stavite na modernim bakelitu. Navic kdyz bude learita chtit kdykoli muze vetsinu komponentu prehazet prave na ten moderni bakelit a o zadnou investici neprijde. Jenze on to neudela, protoze mu jde o radost z jizdy, kterou proste na bakelitu mit nebude. Takze si sednete na zadek a kochejte se tim co nekdo umi protoze prace kterou odvedl na ramu je naprosto skvela. On nehani moderni veci tak proc mu hanit toto. Jasne design je osobni pocit a kazdy to vidi jinak a je to v poradku. Ale proc sakra sijete do Favoritů. A ty litostive reci jak vase prvni F12 stala za… vzdyt to je prece neco uplne jineho.

Reagovat
bernie
bernie

22.10.20 19:50

Myslel jsem toto :) Nejčastější asociace pro NEORetro.

Já jsem si poskládal F12 na Campu a jsem s tím maximálně spokojen a teď už mi šrotuje v hlavě jen touha kopnout tam vysoké karbonové ráfky, ale racionálnější já křičí: Na sloni váhu? Blázne!

Reagovat
p@X
p@X

22.10.20 19:27

Za mě asi, jako když tuní někdo čtyřkolový Fávo, hafo peněz f perdéli, hezký je tak jeden ze dvaceti, stejně nemají žádnou hodnotu.

A lodičky ke kabelce už dle modepolice dávno ladit nemusí :)

Reagovat
cioran-m
cioran-m

22.10.20 19:00

Pardon- přečet jsem jen první větu. U tebe jsem samozřejmě nepočítal s tím, že by tě můj názor mohl nějak urazit – taky proto jsem jej napsal upřímně, jak to sám cítím. Koneckonců, tak by to mělo asi být… :)

Reagovat
cioran-m
cioran-m

22.10.20 18:57

Learita: Není proč. :)

Reagovat
Kaspy99
Kaspy99

22.10.20 18:24

Krásná práce!

Reagovat
jecnak
jecnak

22.10.20 17:34

Ciste esteticky bych:

  • Melke kulate oblouky – tyhle mi tam nesedi, byt se v devadesatkach de­laly
  • Retez – stribrny
  • Galusky – bezovy bok
  • Napisy na rafcich – cerne nebo uplne dolu

I tak je to pekne, ale proste tohle bych dotahnul.

Reagovat
learita
learita

22.10.20 16:12

Mum on bike – holky mají kabelky, kluci mají pedálky :-) to je prvně, co mi kolo hodnotí holka. Díky.

Coural – se divím, že jsi jediný kdo se pozastavuje nad řetězem. Čekal jsem větší kritiku zlatého řetězu. No křičí tam no, ale hlavně pohání kolo. Osobně si myslím, že černý řetěz by byl zajímavý…

Sergo – jo náby jsou bílé a mě se tato vyšla móda vlastně líbí. Dnes se to nenosí, ale jedou stejně jako černý :-)

Kubula – díky ti. Štítek jsem piloval na koleni a nápis na horní rámové se povedl až na druhý pokus. První písmo bylo příliš tlusté a muselo pryč. Při té příležitosti se mi podařilo zničit lak, takže repete.....

Vpa007– tak ty proporce jak vidno nesedí každému. Tak to chodí. Díky za *

Lukvo – hele já mám pořád takové choutky se vyřadit na každém rámu co dělám. Ještě že mám kamarády z Favo komunity kteří mě drží zpět a rám pak vypadá jak má :-)

Cioran m – zkus to ještě večer :-)

Kolo jsem zde vystavil a počítám i s negativní kritikou. Je jasné že každému to nebude sedět. Jeden má rád holky macaty, druhý zase tyckovaty.

Já se pro pestrý rám a tmavé komponenty rozhodl dávno a kolo se mi nakonec i líbí :-) stavím kola protože mě to baví a odpočinu si u toho. Třeba ti příště padnu lépe do noty. A třeba taky ne :-) rozhodně nejsem urazeny.

Bernie – zajímavý komentář, diky. Nerozumím tomu klišé Master s Borama na Recordu…? Délka představce mi sedí :-)

Jst – to je pořád dokola :-) nejdůležitější oči pro toto kolo jsou moje :-) jsou věci které vidím také. Vyplety jsou v zapůjčení a ty naby se jistě změní i s vypletama. Nějakou představu o tom jak bych chtěl, aby kolo vypadalo jsem měl, něco se povedlo, něco méně. Co bych fakt nechtěl je, aby se kola hodnotila jako hadry.

Roman64 – ahoj a jezdí to jako Author :-) ještě jsem na tom najezdil prd. Ale vše funguje jak má, tak mu dáme menší trip a věřím, že to bude super.

Jardalee – musíš udělat neoretro gravel. A honem než tě predebehnu :-))

Reagovat
Roman64
Roman64

22.10.20 15:05

Super práce, nádherný rám, tady se projeví opravdové umění, chrom, lak apod.

Jak to jezdí?

Reagovat
jardalee
jardalee

22.10.20 13:20

no me se ty ocelaky na novych komponentech libi,ja mel v planu koupit nejakou peknou silnici a taky ju trochu predelat,protoze hodne lidi se zbavovalo ocelaku za dobrou cenu ale ted zase prisli ty gravely a ja uz tak nejak zpohodlnel takze spis pokukuju po necem od all city na nejakych hladkych 35–36mm plastich :)

Reagovat
cioran-m
cioran-m

22.10.20 12:38

Jistě :)

Reagovat
cioran-m
cioran-m

22.10.20 12:38

A taky si myslím, že dát na tento rám takto moderní vybavení tak, aby to dohromady fungovalo, není sice nemožné, jisťe by to šlo; ale byl by to docela oříšek.

Reagovat
cioran-m
cioran-m

22.10.20 12:34

No. Prostě (a rozhodně nechci, aby to vyznělo nějak zlomyslně – nemyslím to tak opravdu ani trochu! a taky je to čistě a jen můj názor) – škoda toho moc pěkně pojednaného rámu.

Skoro všechno na tom kole je k němu jinak nějak špatně.

Reagovat
JSt
JSt

22.10.20 12:05

vysledek prace na ramovce je velice pekny. celek nic moc. cerne komponenty mi tam nesedi. pises o vymene forbecu skrzeva optickou nekompatibilitu s tenkyma trubkama, ale kliky tam nechas. :-) jako pest na oko pusobi cerna hlava a bile naby. ;-P

Reagovat
bernie
bernie

22.10.20 11:47

Říká se, že kolo dělají kola. Ale u tebe kolo dělá rám. Je to hodně povedený. Macatý kliky jsou cajk, taky podtrhují ideu, co je kulaté, je silné a ostře kontrastuje s vlasovou tloušťkou trubiček rámu.

Pokud máš dostatečně velkou figuru na takový představec, tak super. Já nemůžu :(

Konečně stavba, která rozbila klišé Master s Borama na Recordu.

Reagovat
cioran-m
cioran-m

22.10.20 10:42

learita: Přeplácaný ani ne, ale nějak to pode mne opticky „nedrží pohromadě“. I teď dopoledne teda. :)

Což se u tvých kol většinou jinak nestává.

Reagovat
Lukvo
Lukvo

22.10.20 10:34

Tož tak tohle se ti opravdu povedlo, mi se to celkově líbí, jak barvy,tak i použité komponenty, hlavně se mi líbí,jak si umíš vyhrát s rámem.

Reagovat
vpa007
vpa007

22.10.20 09:53

Krásná práce s velikým nadšením, super profil a parádní příběh. Dávám plnej! A to i přes to, že mi tam ty karbonový vysoký kola a macatý kliky prostě nesedí..... ;-)

Reagovat
KUBULA
KUBULA

22.10.20 09:18

Jinak jsem ještě zapomněl velmi kladně zhodnotit práci na rámu, výběr loga a štítku z 50tek a hlavně stylový nápis na horní rámovce.

Reagovat
sergo
sergo

22.10.20 08:48

To muselo dát hafo práce, ale výsledek dost slušnej (a to tyhle přestavby nemám rád). Jen ty bílé náby mě tam nesedí, ale třeba v reálu je to lepší. Pěkné.

Reagovat
Coural
Coural

22.10.20 07:52

Mě se ty kliky spolu s vyššími ráfky líbí. Tak nějak se spolu doplňují a ladí. Věci od 3T taky vypadají pěkně, hlavně ten brutální představec. Jinak nejsem fanoušek Favoritů, nelíbily se mi před lety a nijak se to nezlepšilo ani dnes, ale chrom ten rám hodně vylepšil, takže je skoro hezký :-) Jen zlatý řetěz mi k tomu moc neladí.

Reagovat
mum-on-bike
mum-on-bike

22.10.20 07:38

Tyjo, klobouk dolů, jsi fakt hračička a nadšenec a mně je tohle moc sympatické. Technicky to posoudit nedokážu, to už je taková záležitost pro fajnšmekry, řekla bych, ale fakt oceňuju, jak tě baví řešit výtvarnou stránku věci, polepy, self made štítek (!)…

(a já myslela, že to jenom ženský řeší, aby jim šla kabelka k lodičkám :-D)

Reagovat
scortis
scortis

22.10.20 07:35

Pěkný, ale kliky bych fakt dal nějaký „odlehčený“ ne tak masivní.

Reagovat
learita
learita

22.10.20 06:43

Kubula – tentokrát to mělo mít komponenty tmavé, příště třeba jinak…ale aby z toho pak nevznikl dobový F1S :-)

Jardalee – proč ne, třeba tomu dáš ještě šanci. Pokud jsi měl 120kg, pak je těch 99 super :-) nevím kolik za tím vidíš peněz, ale možná více než je realita. Na nic nespěchám a díly dávám do kupy klidně dva roky po bazarech za tu nejlepší cenu. Skoro vše dělám sám.

Kamaro – téma chromovani by mohlo být hodně dlouhé. Za tu dobu co se věnuji Favum jsem vystřídal XY dodavatelů. Bohužel je na českém trhu více lidí co nedokáží zajistit kvalitní nachromovani. Jednou jsem na kamarádův rám nalepil krici pásku a po odlepeni slezla i s chromem. Dodavatel povídá, jakou pásku prý jsem to použil, prý musela být nevhodná… :-) a ja myslel, že se jedná o pokoveni. Aktuálně využívám služeb mladého nadšeného kluka tady že Břehů u Přelouče a zatim musím říct, za ty roky nejlepší práce a chromy… Můžu ti dát kontakt.

Kadel X Road – no kolikrát z toho musíš pěkný rám teprve udělat. Chce to hlídat inzerci a vědět kam koukat. Kolikrát lidé prodávají jen Favo a on se z toho vyklube F1S, no a mnohem častěji je to naopak. Jak píšu v textu, toto byl fake Peugeot…

Pilane – teda, tomu říkám komentář, máš ode mě 5*:-) jiz nějaký čas cítím, že se ti kolo líbí. No, ty ho uvidíš na živo :-)

BikerM – na živo k vidění v Přelouči a okolí. Není problém.

Kubad – tak jasný, Shimano kliky posledních generací ne každému padnou do oka. Já chci mít takto ucelenou sadu.

Cioran-m – nesmíš na to koukat v jednu ráno, to už ti padali oči :-) možná ti to přijde preplacany. Já mám rád barvičky, tak tvořím jak mi to přijde nejlepší. Vlastně se to během času pořád vyvíjelo a nějak to dopadlo… Mě se to ale líbí moc.

Bikerman2 – ani náhodou :-)

Díky všem za super komentáře, je za tím dost práce a tohle vážně potěší!

Reagovat
bikerman2
bikerman2

22.10.20 04:48

Klasicke zapletene kolesa a ine kluky

Reagovat
cioran-m
cioran-m

22.10.20 00:52

Je mi líto, práce krásná, detaily rámu taky, ale nějak to celý nefunguje nebo co. Vyšla z toho jakási divná věc.

Reagovat
kubad
kubad

21.10.20 23:22

Taky s tím bojuju, je v tom obrovský kus práce, ale nějak to nekousnu :D

asi kliky mě vadí nejvíc, ale i tak 5* za perfektní práci

Reagovat
tromboonen
tromboonen

21.10.20 23:18

Pěkné, pěkné… za 5

Reagovat
BikerM
BikerM

21.10.20 23:16

Asi moc nemam co k tomu dodat! Fakt krasa, rad bych to videl nazivo. At slouzi a dela radost!

Reagovat
Michal.jezdec
Michal.jezdec

21.10.20 22:56

To musí bavit :). Krásný počin a pěkné fotky. Za 5*

Reagovat
Pilane
Pilane

21.10.20 22:53

Takhle nějak si představuju manýrismus na poli cyklistiky :-)

wiki.rvp.cz o manýrismu praví:

„Italské slovo „maniera“ (způsob, styl) mělo v l6. století obecně kladný význam jako označení záměrně stylového a umělecky vytříbeného díla. Zdokonalování stylu a překonávání přírody ve složitosti pohybů („figura serpentinata"), nápaditosti kompozice, eleganci a idealizované kráse tvarůse postupně stalo hlavní složkou díla, které se přizpůsoboval i jeho obsah. Někdy až bizarní fantasknost a složitost díla („difficultà“) měla působit především virtuozitou provedení i zdánlivou lehkostí („facilità“, „sprezzatura“), se kterou umělec vyřešil svůj náročný umělecký úkol.

Typické pro manýristy přitom bylo eklektické přejímání již vytvořených forem a jejich působivé spojování v nových souvislostech."

A mě se to líbí !

Reagovat
midlander
midlander

21.10.20 22:43

Je to moc hezky udělaný, i když je otázka, zda to za ty prachy stálo, ale to je tvoje volba. ;-)

Reagovat
Kadel x road
Kadel x road

21.10.20 22:36

Paráda krasavec kde se berou takový pěkný ramy:-)

Reagovat
jardalee
jardalee

21.10.20 21:46

tywoe zase tolik vyhozenejch penez za starej rezavej favorit :D ne je to v pohode samozrejme slusnej ram a pekny komponenty to je super no,kdysi sem neco peknyho silnicniho ocelovyho ale levnejsiho planoval nez sem se ale vyposiloval k 99kilum,ted to uz nejak ztratilo smysl :)

Reagovat
kamaro
kamaro

21.10.20 21:41

Kde jsi chromoval? Klidně do SZ.

Reagovat
doubeq
doubeq

21.10.20 21:31

Jako vždycky parádní práce.

Reagovat
Lucase
Lucase

21.10.20 21:05

Pěkná úprava :)

Reagovat
DejfSejf
DejfSejf

21.10.20 20:50

5*perfektní práce

Reagovat
KUBULA
KUBULA

21.10.20 20:48

Mas to paradni. Jak uz jsem ti psal, me by to vice sedlo s komponenty v chromu, ale i tak jsem z vysledku nadseny. Urcite na tom musi byt i super svezeni.

Reagovat
Fazzy
Fazzy

21.10.20 20:45

jo, tohle mě baví ;)

Reagovat
kotew CZE JIHLAVA
kotew CZE JIHLAVA

21.10.20 20:29

Tak tohle se hodně povedlo, pecka a líbí dost, za 5*

Reagovat

Další galerie z kategorie

MrFish 5
valento3 0
diasure 3
diasure 3
radsoukup 3
kuldis 17