Zbyšek

Přidat foto

3 dny po nákupu

Dnes první jízda na nových kolech a jedou pekelně rychle a lehce, jsem úplně nadšen :-) Mavic Cosmic Pro UST carbon + kotouče Ultegra 160mm + Continental GP5000 TL 25mm + kazeta 105 11speed 11-30

Dnes první jízda na nových kolech a jedou pekelně rychle a lehce, jsem úplně nadšen :-) Mavic Cosmic Pro UST carbon + kotouče Ultegra 160mm + Continental GP5000 TL 25mm + kazeta 105 11speed 11-30.

7 let jsem jezdil na MTB, poslední 2 roky jen po silnici, tak jsem MTB prodal a začal hledat silničku na české silnice, nějakou endurance. Vzhledem k COVID-19 byly zásoby hodně omezené a nakomex se mi podařilo koupit tento stroj, mám na něm 2000km a je to super. Přes zimu bude upgrade zapletených kol, ultegra kotouče a kazeta 30–11 a přechod z 32mm plášťů na 28mm.

Upgrade 2020 10: koupena nová karbonová kola Mavic Cosmic Pro UST disk 2020, kotoučové disky Ultegra 160mm a kazeta Shimano 105 11speed 11–30. Obuto na bezdušové Continental GP5000 TL 25mm. Oproti originálním kolům Giant jsem ušetřil 1000g na váze.

Upgrade 2020 08: koupeno nové sedlo Specialized Power, nesrovnatelně lepší než originál Giant.

Upgrade 2020 06: koupen Varia radar od Garminu, na silnice s větším provozem je to hooodně šikovná věcička.

(vloženo 29.9.20)

jirkaRS jirkaRS
Ohodnoť bajk: (4.4  / 53 hlasujících)
Značka Giant
Model Contend AR1
Modelový rok 2020
Velikost 17
Hmotnost 8.5
Rám ALUXX Aluminum
Vidlice Advanced Composite, karbonový sloupek OverDrive, 12mm pevná osa
Kliky Shimano FC-RS510, převodníky 50/34 zubů
Středové složení cartridge
Přesmykač Shimano 105
Měnič Shimano 105
Řazení Shimano 105
Převodník Shimano 105
Kazeta Shimano 105, 11-30 zubů
Řetěz Shimano CN-HG701
Náboj přední Mavic 12x100
Náboj zadní Mavic 12x142 ID360
Brzda přední Ultegra 160mm centerlock
Brzda zadní Ultegra 160mm centerlock
Brzdové páky Shimano 105
Ráfek přední Mavic Cosmic PRO carbon UST DISC 2020
Ráfek zadní Mavic Cosmic PRO carbon UST DISC 2020
Dráty Mavic, ocel, přímé, ploché, dvakrát zeslabované
Pedály Shimano PD-R550
Řídítka Giant D-Fuse SL
Představec Giant Contact
Sedlovka Giant D-Fuse, karbonová
Sedlo Fizik Arione R3
Pláště Continental GP5000 TL 25mm

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
jirkaRS
jirkaRS

1.11.20 22:25

Tak Zbyšek dostal nové papuče, jak jen bude počasí, hned bude test day :-) zatím jen krátké dojmy, kola jsou daleko více točivější, o kilo lehčí a ten zvuk cvrčku je parádní.

Reagovat
jirkaRS
jirkaRS

2.10.20 16:22

Jo, na 100% to budou 28mm pláště. Tady okolo Pardubic jsou silnice docela v pohodě a kousek od tud máme Orlické hory a Železné hory a tam se jezdí pěkně. Navíc co jsem si koupil radar od Garminu, tak se nějak nebojím ani silnicích, kde je velký provoz.

Reagovat
jardalee
jardalee

2.10.20 15:15

ale teda bohuzel nemuzu najit primo ten clanek kterej se tim zabyval ale tady je to videt treba na tehle zipech kde opet vnitrni sirka 21mm venkovni 29,9mm a vyrobce pro ne doporucuje prave idealni plaste 28mm aby ta „boule“ co nejmin precnivala rafek :)

Reagovat
jardalee
jardalee

2.10.20 15:03

ja bych se tech 28nebal 80kg je porad slusna hmotnost ,navic karbonovy bezduse budou tlumit velice slusne a nejaka uspora ve watech tam bude taky :) ale castecne zalezi jaky mas v okoli silnice,neveril sem tomu ale skoro vsude jsou lepsi nez okolo brna no :)

Reagovat
jirkaRS
jirkaRS

2.10.20 14:24

Jo, z kola jsem nadšený moc, ale tím že jsem prodal MTB, tak bych se chtěl přiblížit silničce ;-)

Reagovat
MajkyMajk
MajkyMajk

2.10.20 12:30

Mám Contend AR 2, takže pouze tiagru a hnusnou semihydraulickou brzdu, která, ale funguje za mě velmi dobře. Jinak mám stejný obutí a za menší bych neměnil, naopak časem dám možná 38mm, u AR 1 jsem koukal, že se vleze až 42mm. Za mě super pohodlný/rychlý kolo a rámová sada je fakt povedená, srovnávám s klasickou silničkou, kterou jsem díky tomuto prodal.

Reagovat
jirkaRS
jirkaRS

1.10.20 22:18

Jo, měřil jsem je, mají 32mm, jsou to all ground pláště se vzorkem a jsou o cca 200g těžší než plánované Continental GP5000 TL 28, takže s novejma lehčíma kolama od toho čekám hlavně rychlejší švihy.

Reagovat
Tom-T45
Tom-T45

1.10.20 21:58

Ono taky 32 gumy nemusí být vždy 32. Když to srovnám se svými GP5000, které v reálu mají 31 mm, tak se mi ty Tvé podle fotky zdají nějak širší. A pokud jsou navíc se vzorkem, tak je jasné, že nepojedou tak dobře. Změř si je šuplerou, abys pak nebyl překvapený, že ty vytoužené 28 nejsou užší o 4 mm, ale třeba o 8 :-)

Reagovat
xcxxann

1.10.20 20:45

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
jirkaRS
jirkaRS

1.10.20 20:40

80 kilo jenom svalů :-) :-) :-) tak to vypadá na 90% na Spinollo aero karbon 45mm a Continental GP5000 28 TL ;-)

Reagovat
jardalee
jardalee

1.10.20 20:26

u te sirky plastu taky rozhoduje hmotnost teda co se tyce toho pozdejsiho komfortu,pokud ses nejaky 65kg pirko tak muzes i ty 28 pripadne napumpovat na mensi tlak pro lepsi komfort :) jinak je tady jeste jeden aspokt kdybys mel aero vyplety tak tam je dulesity aby byla ta boula plaste co nejvic v zakrytu s tim aero rafkem ,ty mozna na vyslednou rychlost muze nejakej vliv mit :) treba na ty rafky na obrasku je doporucenej plast i 25c ,prave kvuli tomu aero efektu

Reagovat
jirkaRS
jirkaRS

1.10.20 19:31

Dobrý postřeh, 25mm jsem již zavhrnul, takže to budou 28mm. 32mm mám teď a chci zkusit změnu, pokud to bude hodně velký drncadlo, půjdu zpět na 32mm ;-)

Reagovat
PucalkovicAmina
PucalkovicAmina

1.10.20 18:44

Já jsem sice totální amatér, ale můžu porovnat pláště 25mm a 35mm, 25mm jedou lépe leda na úplně nové silnici, do kopce z kopce, ale jelikož naše silnice jsou jedny z nejhorších na světě, tak ve finále jezdím na 35mm rychleji, protože se nebojím, že kdejaký hrbol ze mě vytřese duši nebo mě pošle do pangejtu :) Ten rozdíl v komfortu je skutečně obrovský. Jinak krásný kolo 5*

Reagovat
jirkaRS
jirkaRS

1.10.20 13:42

Dík ;-)

Reagovat
yaourt
yaourt

1.10.20 12:36

Mimochodem moc pěkný kolo

Reagovat
yaourt
yaourt

1.10.20 12:33

grafik: ano a taky s klikou „ve čtvrt“, s ventilkama dole, bez brašen, bez tachometru, s popiskama pláště u ventilku, bez pumpičky, atd. atd. Nemá cenu se třeba na tyhle blbosti vykašlat? Pořád je na fotce stejné kolo

Reagovat
grafik
grafik

1.10.20 09:29

Fotí se s řetězem na velké pile.

Reagovat
jirkaRS
jirkaRS

1.10.20 07:46

To nastavení z prodejny mi přijde dobrý, hodně záleží, z jakého úhlu se kolo fotí. Jinak budu laborovat s pootočením beranů dolů a snížení kokpitu. Díky za rady.

Reagovat
KRoser
KRoser

1.10.20 06:52

Osobně na nastavení pák mám takovou šablonu (viz. obrázek). To nastavení je opravdu o osobních preferencích, ale tímto natočením oblouků dolu a posunutí pák nahoru se dá zkrátit dosah klidně i o 3cm, bude to pohodlnější na zápěstí a při dolním úchopu ti nebudou sjíždět ruce dolu.

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

30.9.20 18:01

Jak by to melo vypadat ? ;). Tak to netusim. V praxi je to tak, ze ti musi tri zakladni uchopy sedet pri možné a maximalne kompromisni mire. To je jako ze sedlem pro horizontalni nastaveni. Spicka hore nebo dole znamena nic, nesmis pri jizde po rovine ze sedla klouzat vzad ci vpřed ;).

Reagovat
jirkaRS
jirkaRS

30.9.20 17:54

Je to nastavený z prodejny, sám jsem s tím nic nedělal, teď plánuji odebrat podložky z hlavového sloupku a posunout kokpit níž o cca 2 cm. Jinak zkusím ten úchop, zatím jsem to neřešil, jak by to mělo vypadat na 175cm?

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

30.9.20 17:43

Tak to ok a sorač. Nastaveni ti musi sedet i v dolnim uchopu pri jizde ze sedla, abys nesjizdel dlanemi dolu. Asi mas ktatky ruce a dlouhe tělo z toho co vidim.

Reagovat
jirkaRS
jirkaRS

30.9.20 17:36

Vše je stejné, jen je to na dalších fotkách foceno z jiného úhlu, horské kolo se dá vyfotit jakkoliv, silniční ne, jak jsem zjistil :-)

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

30.9.20 17:32

Tak to co jsem napsal plati pouze pro prvni fotku, potom uz byl posed upraveny pro foto.

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

30.9.20 17:26

Bohuzel, krasa nevystridala nadheru za ty otocene berany kamsi k nebesum. Vidim to na tri minus.

Reagovat
Zoidberg
Zoidberg

30.9.20 16:47

Pěkný. Na nezávodní brázdění českých silnic určitě dobrá volba. Pláště bych rozhodně nechal 32.

Reagovat
vpa007
vpa007

30.9.20 12:17

Jednoduchý, účelný, čistý a pěkný. A ty fluo doplňky tomu dávají šmrnc. Líbí! ;-)

Reagovat
bara2
bara2

30.9.20 11:42

Jsi mě pobavil: „něco mezi silnicí, kroskou a gravelem.“

Skoro jako Favoritka :-))

Reagovat
jirkaRS
jirkaRS

30.9.20 09:34

Rush: jojo, mají tuto řadu psanou jako ideální na české silnice, něco mezi silnicí, kroskou a gravelem.

Reagovat
RUSH
RUSH

30.9.20 08:33

Moc pěkné kolo, vůbec jsem nevěděl, že u Giantu existuje tato řada. Za 5!

Reagovat
Jano86
Jano86

30.9.20 08:18

Paráda! Za 5

Reagovat
jirkaRS
jirkaRS

29.9.20 22:26

Miťo: určitě, budu rád za společný švih se silničkama z okolí Pardubic.

Reagovat
miťo
miťo

29.9.20 22:23

Ha, Seč! Tak až si zase dáme sraz s Kotewem a Doubkem, pozvem i tebe chlape ;-)

Reagovat
jirkaRS
jirkaRS

29.9.20 22:14

MateSP: nevím o čem mluvíš, ale jestli o těch věcech, co plavou na vodě, tak je to focený na přehradě Seč.

Reagovat
jirkaRS
jirkaRS

29.9.20 22:13

Fazzy: máš pravdu, je to jen o nohách. Na šířce gum asi závisí i vnitřní šířka ráfků, takže na každém kole je stejný plášť trochu jinak široký. Uvidíme, napíšu Ježíškovi o kola a pláště a uvidím, co donese.

Reagovat
MateSP
MateSP

29.9.20 21:57

na ty druhy fotce je uprostred pod persenikem sedma nebo fin? Na mobilu nepoznam, k cemu patri ta hanebne narolovana kosatka, ale asi to je az neco za tim. Kazdopadne Laser a zda se peknej Pirat. Kde to je foceny? :-)

Reagovat
Fazzy
Fazzy

29.9.20 21:44

jirka: No podle mýho měření měl Conti 5000 32 mm reálně 31 mm a Conti 4000 28 mm reálně 29 (jen pár km po nahození, možná se časem roztáhly. nevím).. Pouhým okem rozdíl nepatrnej. Ale rozumim ti, jen je škoda se připravit o nějakej komfort jen kvůli rychlosti, která se hmatatelně nedostaví. Taky čím „závodnejší“ pláště na endurance silničce, tím víc vzniká kolem pláště místa a tím míň závodně to začíná vypadat. Už se z toho opticky začíná stávat kroska, ale to je subjektivní :) Osobně teda na tý krosce a 32 mm pláštích odjedu i silniční sranda závody, ale to už jsem tam trochu divnej, uznávám.. Nakonec je to ale stejně pořád o nohách :)

Reagovat
jirkaRS
jirkaRS

29.9.20 21:29

Díky za názor, něco na tom bude. Jen ty 32mm jsou na silničním kole takový balóny, takže asi teda prubnu ty 28mm.

Reagovat
Fazzy
Fazzy

29.9.20 21:25

25 je zbytečný, pokud fakt nejsi nějakej lovec KOMů co řeší každej watt. Nijak tě to neporychlí a zbytečně zhoršíš komfort. Osobně bych taky zůstal u 32 pokud jezdíš i horší asfalty. Já jezdím horší asfalty celkem často, takže pro moje použití je třeba 32 rychlejší než 28.. Jinak sympatický kolo.

Reagovat
jirkaRS
jirkaRS

29.9.20 21:09

Jo, po těch Continental GP5000 TL pokukuju, jen si nejsem ještě jistý jestli 25 nebo 28, asi si hodím korunou 

Reagovat
miťo
miťo

29.9.20 21:07

Mám na krosce TCX Advanced na silničním páru kol Conti GP 5000 32mm a jedou dobře. Předtím tam byly Tufo Comtura 28mm, tohle je lepší. Comtury 28mm vozím na silničce.

Reagovat
jirkaRS
jirkaRS

29.9.20 20:54

Tím, že budu kupovat nová lehčí kola, tak bych na to chtěl hodit 25 nebo 28 za cílem získání větší rychlosti ma švihu.

Reagovat
miťo
miťo

29.9.20 20:42

Sympaťák to je, prostě Giant. Radím zůstat u 32mm obutí :-)

Reagovat
bara2
bara2

29.9.20 20:23

Jé, to je pěkné kolo. A konečně kousek, co má normální velikost, hned to vypadá lepší :-)

Reagovat
jirkaRS
jirkaRS

29.9.20 20:15

https://www.giant-bicycles.com/cz/plaste

Mají svoje, sice nemám porovnání, ale jede se na nich dobře.

Reagovat
midlander
midlander

29.9.20 20:05

Pěkné. Jsem netušil že Giant nabízí vlastní pláště a dokonce bezdušáky.

Reagovat

Další galerie z kategorie

princ 13
princ 7
rosicky 2
rosicky 3
andyapo 6
LM 16