Velikost | 20 |
Hmotnost | 10,5 |
Rám | Canyon F10 |
Vidlice | DT Swiss XRM 100 |
Tlumič | DT Swiss XM 180 |
Kliky | X0 |
Středové složení | X0 |
Přesmykač | X0 |
Měnič | X0 |
Řazení | X0 |
Náboj přední | Novatec Light |
Náboj zadní | Novatec Light |
Brzda přední | X0 |
Brzda zadní | X0 |
Brzdové páky | X0 |
Ráfek přední | ZTR Alpine |
Ráfek zadní | ZTR Alpine |
Pedály | SH PD M-520 |
Řídítka | KCNC SC bone |
Představec | KCNC |
Sedlovka | Easton EC 70 |
Sedlo | Selle Italia SL Kit Carbonio |
Pláště | NN + RR |
Já spíš něco kolem 150mm ale Lux.stavitel Canyon rámu je génius a tohle se mi teda líbí moc.Sqělý komplet.
Oldaka: hehe, diky.:-) ano, L.
Juchuuu. dalsi LUX, vitej mezi nami :) To je Lko, ze? Alespon nevypada tak hrozne leseniozne jak XL
závidim a už šetřim na rámovku :D
krokus: já to převážím něčím přesným, ale… ono se to nezdá, velkej rám, pedály, košík na flašku, computer…
nice
Kde to nabralo tolik váhy? Při použitých komponentech bych čekal váhu pod 10.
parádní stroj
srebalat: ááááále datla.:-) mám rád SPD, XTR jsou lehčí spíš o málo (50g?) a jejich výhody budou asi jinde. Extra lehké Eggšlehače vyžadujou strašně tvrdou botu, to se ne všude hodí. Tož neblázním a negramařím přes míru.:-)
trocha mi uchadza, ze preco su na takom mega luxusnom a drahom biku take obycajne pedale(tu by sa dalo usetrit napr. dakych 0,2kg este:D).. ale neda sa inak ako
MMS: furt si hraju s tlakem a odskokem, ale už to bude tak, že prostě chodí hůř než předchozí reba. Orientační měření odtrhu to leda potvrzuje (někde okolo 15 kilo). Prostě to unavuje pracky na delších štrekách.
Kamikaze: je to fotkou, už jsem si taky všiml a pak to horečně ohledával v reálu.:-)
Kolo je nádhera, ale zdá se mi to nebo jsou ty kliky o zub posunuté?
Jediný co mi na tomhle kole trochu vadí, je ta obrovský horní rámová trubka, to mi tak nějak oku neladí, jinak ale super!
tmax: máš recht, ten kotouč je OEM a změna na 160 je otázka času (proběhne se změnou vidlice, která mi moc nevyhovuje)