 
                                 
                                 
                                 
                                 
                                Ze série zůstal jen rám, vidlice a pohon. Na tomhle setupu zvládlo letošní Trilogy bez ztráty kytičky
(vloženo 26.7.20)
| Značka | Rockrider | 
| Model | XC 50 | 
| Modelový rok | 2019 | 
| Velikost | 17" | 
| Hmotnost | 11,6 | 
| Rám | Hliník | 
| Vidlice | RS Judy silver | 
| Kliky | Sram NX 11s | 
| Středové složení | GXP PF92 | 
| Měnič | Sram NX 11s | 
| Řazení | Sram GX 11s | 
| Převodník | Sram NX 30z | 
| Kazeta | Sram GX 10-42 | 
| Řetěz | Sram GX 12s | 
| Náboj přední | Syncros (DT 370) boost | 
| Náboj zadní | Syncros (DT 370) boost | 
| Brzda přední | SLX | 
| Brzda zadní | SLX | 
| Brzdové páky | Zee | 
| Ráfek přední | Syncros xr 2.5 | 
| Ráfek zadní | Syncros xr 2.5 | 
| Pedály | Look S-track | 
| Řídítka | Ritchey Superlogic carbon 70cm | 
| Sedlovka | Reverse RCC 316 | 
| Sedlo | Prologo zero pass | 
| Pláště | Maxxis Forekaster TR EXO 2.35 / Maxxis Ikon 3C EXO TR 2.20 | 
Nakonec jsem ho klukovi koupil a váha v původním stavu je jak píšeš cca 13,1. Přes zimu vytuním bezduše a vyměním brzdy. Ty jsou tragický, jel sem na tom asi 30kiláků a hrůza. Ve srovnání s BRM395 je potřeba vyvíjet velkou sílu na páku.
Tak pěkně jsi tu hmotnost srazil. Já jsem u velikosti L navážil 13,1 kg, s dušemi a většinou původních dílů.
Už to čtu celé, dřív tam tuhle poznámku neměli…možná bych mu to měnil za Skeletony, ty má kámoš a nejsou drahé…
29" kola SWITCH & RIDE nabízejí větší rychlost a setrvačnost!
Kola SUN RINGLE Duroc 30 SRC Tubeless Ready s osami BOOST (15mm vpředu a 12mm vzadu). Vnitřní šířka ráfku: 30 mm.
Zapouzdřená ložiska. Ráfky s těsnícími páskami, kompatibilní s plášti Tubeless Ready.
Pro přechod na systém Tubeless Ready přidejte ventil Tubeless, preventivní kapalinu a nahraďte původní plášť modelem Tubeless Ready (v nabídce prodejen Decathlon).
Jako, žes je měl/máš na bezduše udělaný a funguje to? Ptám se jak blb, sám mám bezduše udělaný, ale tyhle Hutch.Toro jsou myslím základ a na bočnici o TLR není zmínka. Stejné pláště má i XC500…
Já myslím že jsem koukal že by být měli. Z ráfku jdou dost špatně z patky. Jezdil jsem na nich když bylo bahno a neměl s nimi jediný problém.
Já mám 172 a mám M.
Pokud tam jsou kola Duroc 30 a pláště Hutchinson Toro tak jde i bezduše. Páska je už nalepená jen dáš ventily a mlíko. Mám je jako náhradní do bordelu.
Kolik pls měříš? Barevně to máš moc pěkný. Sháním kolo pro mladýho…12,5let/169cm a přes 180cm mít bude, takže na další sezónu bude mít Lko. V Dekáči jsme to byli zkoušet na vystaveném XC100 a půjde to. Škoda, že standardní pláště nejsou bezdušové…