Homemade projekt
Celkom badatelny rozdiel po prechode z titanu prvykrat na karbon.
(vloženo 13.6.20)
| Značka | Red |
| Modelový rok | 2020 |
| Velikost | 56cm |
| Hmotnost | 6,8 |
| Rám | FM066 |
| Kliky | FSA K-Force Light WE |
| Středové složení | FSA MegaEvo 386 |
| Přesmykač | Sram Red 22 |
| Řazení | Sram Red 22 |
| Převodník | FSA K-Force Light WE 50-34 |
| Kazeta | Sram Red 22 XG-1190 11-28 |
| Řetěz | Sram Red 22 |
| Brzda přední | Sram Red 22 |
| Brzda zadní | Sram Red 22 |
| Brzdové páky | Sram Red 22 |
| Ráfek přední | Campagnolo Eurus |
| Ráfek zadní | Campagnolo Eurus |
| Pedály | Garmin Vector 3 |
| Řídítka | Lightweight Rennbügel |
| Představec | Force Team Light |
| Sedlo | Selle San Marco Regale Racing Saddle |
| Pláště | Continental Grand Prix 5000 25c |
Máš to moc pěkné, jaké máš pocity z kol?
Dík za reakcie. Bola to moja prva skusenost so skladanim kompletneho biku, takze to moze mat nejake chyby zaciatocnika – bowden skratim :)
@miťo – Oproti titanu je samozrejme lahsi (oproti Morati na Recorde o cca 1,8kg), takze pocitovo o dost rychlejsi + ovela menej pruzi
Paráda, za 5* , jinak málo fotek, vidím vše, ale člověk má rád detaily, u silniček a bajku o to více :-)
13.6.20 18:28
Bovden k šaltru je moc krátký, udělal bych smyčku klidně 2× větší :-).