(Ex) Colnago EXtreme Power 2007

Přidat foto

Nějak se mi to všechno doma všechno sešlo, tak jsem to jen poskládal dohromady… Rám byl nejvyšší model Colnaga v roce 2007 a 2008, karbonové trubky jsou prý třikrát zužované a vyztužené vnitřními podélnými žebry, středová mufna má vsazený titanový CNC díl se závity, sedlovka je oversize. Prostě ideální pracovní nástroj pro Erika Zabela a Alessandra Petacciho. Bohužel je mi to velké a šlo světa:(

(vloženo 19.5.20)

edoard edoard
Ohodnoť bajk: (4.7  / 35 hlasujících)
Značka (Ex) Colnago
Model EXtreme Power
Modelový rok 2007
Velikost 58
Hmotnost 7,8
Rám karbon 3PRS
Vidlice Colnago Star
Hlavové složení FSA
Kliky Campagnolo
Středové složení Campagnolo
Přesmykač Campagnolo
Měnič Campagnolo
Řazení Campagnolo 10s
Kazeta 10s
Řetěz Campagnolo
Brzda přední Campagnolo
Brzda zadní Campagnolo
Brzdové páky Campagnolo
Ráfek přední Campagnolo
Ráfek zadní Campagnolo
Řídítka FSA
Představec FSA
Sedlovka FSA
Sedlo Selle San Marco ASPide
Pláště Continental GP4000s

Komentáře

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
tromboonen
tromboonen

21.5.20 21:07

No je fakt, že Spešli to dotáhli i u vnitřního vedení a kolem vstupů tam, pomocí příslušných trubiček, koncovek a kovových mini výztuh, i tu do luku prohlou harní troubu to zvládne bez tření a tím nebeypečí přepilování zevnitř, to zas jo, to se jim musí nechat… na Germánské CX hlíně, která to má nahoře u hlavy stejně a plastový nesmysl pod taky, akurát ten je tvarovaný právě přesně tak, aby to tam po tom křížení přesně sedlo, holt německá pečlivost, i když věkem to bude hluboce z dob pák s opratěmi myslím…

Reagovat
Honzis
Honzis

20.5.20 15:20

Jo, křížení někde mám a někde ne, i u Shimana, do plastového nesmyslu pod středem to občas jde pod úhlem a někdy „cinkaj“ lanka o spodní trubku, ale připadá mi to přirozenější dát opravdu z pravé páky doleva a z levé páky doprava, kor u těch vstupů hned u hlavovky.

Celkově moc pěkné a nadčasové kolo, i když ty mufny a do toho trubky úplně esteticky nemusím. Vše vynahradí leštěná sada a absence slopingu :-)

Reagovat
edoard
edoard

20.5.20 14:27

tromboonen: JJ.někde jsem četl, že to začal používat až Ritchey, Když koukám na dobový fotky ze silnice, tak to mají všichni klasicky – ono to jde dole do toho skluzu totiž někdy dost pod úhlem…

Reagovat
tromboonen
tromboonen

20.5.20 11:48

edoard: Tak to má být, já taky křížím všude, dokonce i u šňůr na prádlo jsem tuším naposled už měl křížení pod alu rámem, i tam to ty šňůry na prádlo zkulturnilo a mohly být kratší a estetičtější, šlo mi o to, jestli to je opravdu americká zvyklost a nápad, nebo už to tenkrát dělali mechoši těch týmů, kde tohle jezdilo a Amíci si to jen přivlastnili :)

Reagovat
jardalee
jardalee

20.5.20 11:48

vt: no mas vlastne pravdu videl sem i min :)

Reagovat
vt
vt

20.5.20 09:55

jardalee: co se ti nezda? vzdyt je tam dratu silene.

Reagovat
jardalee
jardalee

20.5.20 09:47

ram se mozna zkrouti ale vrati :) a aspon pro rekreacniho jezdce to urcite paradne tlumi ale ty vyplety vubec nechapu jak muzou fungovat a drzet :)

Reagovat
dodoslovensko
dodoslovensko

20.5.20 00:22

lakucinka 5*

Reagovat
nooski
nooski

19.5.20 22:02

edoard: erga od Shimana :-) konečně někdo vrátil dualy od Campy, tleskám a pomyslný klobouček k prachu cesty sklápím.

Reagovat
edoard
edoard

19.5.20 21:58

tromboonen: Jo, křížím to všude, nedře to rám a oblouk je plynulejší. Koukal jsem ale, že pokud jsou tam ta starší erga od shimana s vývodem do boku (alias šňůry na prádlo), tak křížit netřeba.

Reagovat
nooski
nooski

19.5.20 21:39

AldaK: právě že ty kliky byly ve starší verzi výrazně pěknější – měly frézované převodníky namísto těchto lisovaných. Nejpěknější novodobé kliky ale byla první verze Athen v UT provedení. https://www.retroroad.co.uk/…ace-chainset

Reagovat
AldaK
AldaK

19.5.20 21:33

Krása sama. A ty kliky to je umělecký dílo.

Reagovat
Singlespeed
Singlespeed

19.5.20 18:14

Dnešní špičkové stroje s rámovými trubkami velkých průměrů se ve zpomalených záběrech pod sprintery kroutí jako staré favoritky. Jak se kroutilo tohle nechci raději vidět. Ti nasypaní nařachanci tomu museli dávat řádně pokouřit :-).

Reagovat
tromboonen
tromboonen

19.5.20 17:32

Moc pěkné, i když Campě nerozumím, a tím pádem ani Colnagu, křížej se Ti ty lanka pod šikmou troubou, alias čemu u Spešlů a Amíků říkaj „California Cross“ a tvářej se, že to vynalezli? No aspoň to maj dobře udělaný i u vnitřního vedení a kolem vstupů a ty bowdeny od rodel vypadaj takhle líp, ale jestli to opsali od klasiků… no překvapení by to nebylo…

Reagovat
bikerman2
bikerman2

19.5.20 14:57

edoard
edoard

19.5.20 13:44

vpa007: Tento rám je prý bez limitu, Colnago to stavěl pro pořádně nadopované sprintery.

Reagovat
vpa007
vpa007

19.5.20 13:16

Krááásný! 5! A jakej že je váhove limit jezdce?

Reagovat
nooski
nooski

19.5.20 12:33

Moc pěkný rám.

Reagovat
polo
polo

19.5.20 11:47

Moc pěkná klasika, ještě víc by se mi na tom líbily Record kliky na čtyřhran.

Reagovat
cioran-m
cioran-m

19.5.20 11:31

Tak – ten rám je (pořád) pěknej.

Reagovat
doubeq
doubeq

19.5.20 11:25

Poklad, nádherný kolo.

Reagovat