dederon

Přidat foto

Neváhal jsem a pořídil za super cenu téměř nejeté, 2.5 roku staré kolo. Najeto mělo 500 km čemuž i odpovídal stav.

Po první jízdě bylo cítit neskutečné pohodlí a to především díky dvoudílné sedlovce. Kola Reynolds s výškou tuším 45 mm dostatečně tuhá v kombinaci s 28 mm plášti opět hodně pohodlná a překvapivě rychlá. Myslím, že opravdu nemá dnes význam vozit 25 mm pláště, pokud nejsi závodník, nebo pokud ti kolo nedovolí širší. Na našich silnicích se zkrátka širší pláště upotřebí. Na rychlosti to není poznat.

Dost mě kolo překvapilo ve větru, kdy zahraje hodně aerodynamika a pocitově mi připadne, že to není takové trápení, nebo je to dost možná nadšením z nového kola :)

Sada ultegra opět potvrzuje tuhost, přesnost a pěkný design. Kliky Dura Ace s wattmetrem půjdou pryč. Jezdím víc na pivo, než na watty. Místo nich opět ultegra 52/36.

V porovnání s SH 105, co mám na štěrkoletu je bez debaty ultegra o malý kousek výš. Hlavně v brzdném účinku.

Teď trochu k negativům… Za mokra se musí velmi zlehka na brzdy. Pláště hodně kloužou a brzdný účinek je silný. Matný lak je krásný, ale při mytí se v něm hrozně drží šmír a mytí trvá o trochu déle. Jsem zastáncem pravidla, že silnic má být vždy čistá..

(vloženo 15.5.20)

honzaprikryl honzaprikryl
Ohodnoť bajk: (4.7  / 67 hlasujících)
Značka Canyon
Model Endurance CF SLX
Modelový rok 2018
Velikost 22
Hmotnost 7.6
Rám CANYON ENDURACE CF SL DISC
Vidlice CANYON ONE ONE FOUR SLX DISC
Hlavové složení CANYON | ACROS
Kliky SHIMANO Dura Ace SF 9000 52/36, stages wattmetr
Středové složení SHIMANO PRESSFIT
Přesmykač SHIMANO ULTEGRA, 11S
Měnič SHIMANO ULTEGRA, 11S
Řazení SHIMANO ULTEGRA, 11S
Převodník SHIMANO Dura Ace SF 9000 52/36, stages wattmetr
Kazeta SHIMANO ULTEGRA, 11S
Řetěz SHIMANO ULTEGRA
Náboj přední REYNOLDS
Náboj zadní REYNOLDS
Brzda přední SHIMANO BR-RS805
Brzda zadní SHIMANO BR-RS805
Brzdové páky SHIMANO ST-RS685, 11S
Ráfek přední REYNOLDS
Ráfek zadní REYNOLDS
Pedály SH 150
Řídítka Canyon H11 CF Aerocockpit
Představec Canyon H11 CF Aerocockpit
Sedlovka CANYON S15 VCLS 2.0 CF (25 / 13 MM SETBACK)
Sedlo Selle Italia
Pláště Continental gp 4000 ii 28 mm

Komentáře

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
kotew CZE JIHLAVA
kotew CZE JIHLAVA

16.5.20 19:26

Vypadá fajn, barva super, za 5*

Reagovat
honzaprikryl
honzaprikryl

16.5.20 12:54

mam 188 a je mi akorat

Reagovat
roupik
roupik

16.5.20 06:49

Mám stejný, akorát černý, a na XL měřím 194…sedí dobře

Reagovat
DejfSejf
DejfSejf

15.5.20 21:24

Jojo kolik kolik kolik…

Reagovat
MrtweyUbrus
MrtweyUbrus

15.5.20 21:17

Moc hezký kolo, kolik měříš na XL?

Reagovat
Tydlii
Tydlii

15.5.20 20:17

Krásný kolo, 5*

Osazeny v Recordu bych si to v garáži dokázal představit :)

Reagovat
1anna1
1anna1

15.5.20 15:11

honzaprikryl
honzaprikryl

15.5.20 15:08

skaj:

co mám na grevlu silniční kola s GP 5000, tak foukám 5.5 atm.. zkusím tedy 4 atm a pak poreferuju :)

Reagovat
skaj
skaj

15.5.20 14:46

Moc pekny kolo. A bezove plaste vypadaji na kazem kole skvele:)

@hatchet: 4/4.5atm nejsou uz snad 15 let malo, nekdy to zkus:) Foukam bezdusove Challenge Paris Roubaix TLR 27mm – 4 predek a 4.5 zadek na cca 90kg jezdce uplne bez problemu (a mozna kousicek jeste uberu). GP4000 s dusema jsem foukal o cca 0.5ATM vic. Bavim se o normalnich silnicich, snad jenom cerstve polozeny asfalt by me donutil tam trosilinku pridat… (ale nic takoveho jako 50km souvisleho pekneho asfaltu jsem stejne nikdy nevidel:)

Reagovat
honzaprikryl
honzaprikryl

15.5.20 13:23

tromboonen, hatchet:

béžový bok mi k mému kolu moc nesedí..

4 atm je relativní.. ale pokud bychom uvažovali čistě hezké silnice a váhu jezdce 70 kg, tak ano, je to málo i na silnější pláště…

ještě k těm plášťům.. jezdil jsem na jiných karbon kolech GP 5000 s jejich chilli směsí a vyloupl se mi asi po 300 km kus pláště 2×2 mm – díra až na síťovinu. Reklamace neuznána :)

jiné GP 4000 jsem proříznul na boku pláště při sjezdu z Učky na Istrii

Reagovat
hatchet
hatchet

15.5.20 12:43

4,5 foukáš silničku? Nějak málo, ne?

Reagovat
Pikaču
Pikaču

15.5.20 12:35

Viděl jsem inzerát. Super kauf. Ať to jezdí.

Reagovat
tromboonen
tromboonen

15.5.20 12:04

Jo, pěkné i na Canyona i jinak… Re pláště, souhlas, až odejdou tyhle, nebo kdyby sis chtěl udělat radost, doporučuju Challenge Paris Roubaix 700×27c (na dost úzkém hliníkovém ráfku Vision (š28 brzdové) mají 28 na šířku a 24 na výšku), jsou z kaučuku, TPI 300, jedou velmi velmi dobře, s Michelin latex zelenými dušemi a vydrží hodně, i vlítnutí do díry, tlak dozadu 4,5 a dopředu dávám 3,5 až 4, tam je Challenge Strada, malinko užší, 700×25 c, ale takz maj 26 na šířku, mají speciální tvar díky vrstvení, oba modely, nižší a širší, i když jen o mm zhruba a proříznout nechtě bočnice by dalo práci, ani na ostrých kamenech to nejde, i kdzž člověk samo jede piánko a ve stoje… Vittoria Corsa mám galdy 27 mm a je to pocitově podobné včetně neklouzání, navíc oboje/vše troje má béžové boky a ty vypadaj skvěle na každém kole… ty pláště nestojí o moc víc, než Conti gp a výdrž budou mít minimálně stejnou, ne-li větší, nemají v sobě tu měkkou chilli gumu.

Reagovat
honzaprikryl
honzaprikryl

15.5.20 11:36

zarkow:

máš pravdu, je to XL.. opravuji v popisu :)

S klikama jsi mi dal brouka do hlavy.. každopádně waťák půjde pryč. Nabízím za 11.000 :)

Reagovat
zarkow
zarkow

15.5.20 11:33

Máš to moc pěkné, je to určitě 58 neboli L? Z fotek dle délky hlavy bych tipoval minimálně na XL?

Kliky škoda dávat pryč, tyto Dury jsou krásné, bral bych je hned.

Reagovat
honzaprikryl
honzaprikryl

15.5.20 11:27

rasto:

nemůžu si pomoct, ale kloužou.. v porovnání, co jsem měl Vittoria Corsa opravdu kloužou.. není to samozřejmě hrozné, ale přilnavost za deště byla dle měho názoru tak 5/10, zatímco Vittoria Corsa 8/10. Nevýhoda zase, že Vitorky jsem píchl co měsíc.. to u konťáků nehrozí..

Reagovat
bernie
bernie

15.5.20 10:56

Pěkný to máš :) …tak ať to lítá

2 KUBULA – nejlíp se silnice fotí: 1) bodnutím do závěje 2) opřením o obilní klasy :)

Reagovat
Lachtis
Lachtis

15.5.20 10:43

Krásná silnička a na cyklobazaru byla za fakt super cenu, dobrý kauf :-). Ať to jezdí, za mne 5*

Reagovat
rasto
rasto

15.5.20 10:36

kolo máš hezké, vymazlené. jsem v šoku Tvého hodnocení gp4000. jsi první, kdo říká, že pláště nedrží (kor 28). já na ně naopak nedám dopustit. na rozdíl od michelinek, které za mokra byly jako na ledu, contíky drží fest.

nechceš si dura ace ponechat i přes nevyužití wattmetru? mám za to, že ultegrama si minimálně váhově pohoršíš (neporovnával jsem, sú úchyl do campy).

s tou čistotou jsme na tom stejně. jak jsem si pořídil silnici, stal se ze mě leštič :-)

Reagovat
KUBULA
KUBULA

15.5.20 10:34

Moc pěkné kolo. Mám jen dotaz. Poslední dobou tu vidím několikátou silničku focenou v trávě? Proč? Silnička patří na silnici. To je stejné jako fotit formuli v Rally Dakar.

Reagovat