Suspension Smith: They [bicycle brakes] are being used as a hydraulic brake lockout to stop the Lateral suspension from moving when I use the front main brakes.
wladeq: Zjevně si to nepochopil, navíc je to desetiletími ověřená konstrukce, BMW už to dělá fest dlouho a hlavním mínusem je ztráta citu od předního kola, jinak je to stabilnější řešení, zamezuje zanořování vidle při brzdění…
Goob: jasné že zkracuje, ale tady to bude brutal. Přední kolo chodí „vertikálně“, jestli jsi to nepochopil. Dupneš po brzdě a máš přední kolo o pět čísel blíž středu. Jak se to musí chovat v nějakém mordoru, to si nedovedu představit. Ale tajně věřím, že ví, co dělají, a mají to vychytané. I když podle toho obrázku to vypadá, že vůbec netuší. Jestli tohle má být sjezďák, tak potěš koště
Už jsem to pochopil :0)
„Eastern Creek is also a good example where turn one is a bumpy left hander taken at high speed and Lateral suspension may help in increasing stability and corner speed over these bumps.“
Doktor-Prase: to já vím, jen jsem to vytáhnul jako super-šílené a zajímavé řešení. :0)
Goob: dobře, tak to omezuje ty tlumiče, ale pořád si stejně nedovedu představit, co celé to „lateral suspension“ dělá…
Mícháte tu víc věcí dohromady, ten člověk má více projektů rozjetých – především na motorky.
Ta bajková brzda (na motorce, podotýkám) má svůj důvod:
https://www.facebook.com/…53252772626/?…
Ten člověk je super bastlíř, to se mi fakt líbí.
To netuším :-D
Páka na řidítkách: https://www.facebook.com/…53282772623/?…
A ještě přidali dvě hope brzdy :-D
mpIII> jako tlumič řízení chápu, ale proč je na něm pružina a ještě brzda? :-)
To mne zaujala ta „řídící tyčka“ na propojení vidlice a řídítek. Musí pobrat pohyby té kyvky a samovolně nezatáčet :-)
:0( no jo… Nejvíc crazy mi přijde ale tohle :-D Nějaký nápad, co tam dělá ta Formula brzda? https://www.facebook.com/…10583633560/?…
Zatímco běžný teleskop na kolech s položenější hlavou rozvor nezkracuje, neneneee nenenen neneneneneen.
Bože drahej.
Tak ne, teď jsem koukal na video: https://www.facebook.com/…18518952613/
a ta kyvka se normálně pohybuje nahoru a tlumič se stlačuje. Tedy to asi rozvor naopak natahuje.
No to nevím jestli chci :0)
Chápu to dobře, že se tedy bude zkracovat rozvor?
„The two suspensions give two wheel paths too the front wheel…the more vertical of the telefork and the secondary suspension has a wheelpath going rearwards.....so it simultaneously absorbs all bump force vectors.“
TJK> Tomu rozumím, k tomu slouží to odpružení v rámu, stejně to mají motorky od BMW, ale proč tam je ještě ta teleskopická vidle? Podle senzoru bude funkční… Jediné, co mě napadá je, že zvyšuje nedostatečný zdvih toho řešení v rámu.
Tvl, tohle má potenciál jezdce sežrat :-)
popisuje antidive a brzdny sily, asi to je delany aby eliminoval klasicky neduhy teleskopicke vidle