Značka | Pinarello |
Model | Dogma F12 |
Modelový rok | 2020 |
Velikost | 56 |
Hmotnost | 8.1 |
Rám | Pinarello Dogma F12 |
Vidlice | Pinarello Onda |
Hlavové složení | MOST |
Kliky | Ultegra |
Měnič | Shimano XT Di2 |
Řazení | Shimano Ultegra |
Převodník | Garbaruk 46t |
Kazeta | Shimano XT - 11-40 |
Řetěz | Sram |
Brzdové páky | Ultegra Di2 |
Pedály | Bontrager |
Řídítka | MOST TALON ULTRA |
Představec | MOST TALON ULTRA |
Sedlo | Fizik 00 |
Pláště | Continental 5000 700x32 |
podle me bike super! MTB dily za mne bez problemu kdyz to je funkcni!fotky pruser s timhle pozadi,udelej lepsi fotky nekde ve meste,specialne na cernym pozadi by to byla pecka!
Já jsem příznivce Pinarella a tak mě tady mrzí, že tohle není originál.
milan.v: To máš jednoduchý. Osvědčení jedinci z bf budou pochopitelně reagovat na osvědčeně hnusnej rám osvědčeným způsobem.
A osobně si dokonce myslím, že ježto na Dogmě nelze dále pokazit již naprosto nic, tak zrovna tato, poněkud batmanovsky mysteriozní prezentace (včetně toho vybavení) rozhodně nevyznívá na pohled ještě úplně nejhůř! :)
waters: bez povídky? To sis dovolil moc ;)
Pár osvědčených jedinců a B-F jako celek zase jednou nepřekvapilo.. :o/
Říkám si, co je vlastně důvodem? Cena? Odlišnost, jít svou cestou proti proudu? Kombinace toho všeho a něčeho dalšího?
Prostě nechápu, přitom celkové hodnocení toho kola, které tu má jen dvě prakticky stejné fotky a nic k tomu, je nakonec skoro nadprůměrné…
A v jakem shopu na Ali takhle postavene Chinarello maji?
Pridej jeste dozadu radar, at se do centra dostanes v kuse..
Také si myslím, že na určité využití je jednoplacka na silnici a gravel ideální.
Já se přidám taky. Já mám doma čmeláka s jednopřevodníkem 48 a vzadu 11–36. Používám ho čistě na silnici a jsem z toho kola naprosto hotov a neměnil bych. Převody jsou přesně na moje potřeby, moji výkonnost a profil, který z 90ti% procent jezdím. Vyjedu s tím všechno a když potřebuji, tak je to slušná raketa. Pro mě jednopřevodník na silnici jasně vede a nebudu měnit.
Takže ve finále se mi to jeho kolo zamlouvá a jestli mu vyhovuje, tak není co řešit.
Heh, vim kde je to foceny, ale jeste jsem to tady v okoli nepotkal :)
Spis otazka, proc na takove urceni Dogma a ne GAN, ktery je pohodlnejsi a asi i vhodnejsi na dojizdeni :) Kdyz uz teda chces Pino :)
Ono je to v podstate uplne v pohode a vypada to dobre, akorat to neni vubec stavene na rychlost, protoze na to jsou ty skoky po dvou zubech proste moc velke
No já Ti nevim, chlape, v nicku Ti chybí n na konci, tady tomu chybí jeden převodník vepředu a přebývá pěkných pár zoubků (no možná i koleček) vzadu, trochu moc na takovou „leštěnku“, i když aspoň tu černou by tvrdí kluci z ex-DDR schválili, a to je mám docela v oblibě, ale budeš asi na jejich počest muset vymyslet nějaké pyrotechnické efekty, nedá se nic dělat :)
Dal bych XTR kazetu a šaltr.
Mně se to líbí, stejně jako hyste(o)rické výlevy diskutujících.
Pro me je to stejne svlastni hybrid, jako kdyz si da nekdo na bika berany a rika tomu gravel…:-)
Dokazal bych si predstavit za investovane penize lepsi stroj, ale kdyz je majitel spokojenej a dobre se mu na tom jezdi, proc ne…:-)
. Mohlo to být hezké kolo. Ne, kecám. Mohla to být slušná raketa. Ale ty převody to zabily.
věřím že to poletí, věřím že to máš nastavené jak potřebuješ a jak ti vyhovuje, věřím že se ti líbí :D
tak ať slouží
Řekl bych, že jsi našel díru na trhu s velomateriálem. Ani silnice – ani gravel, ale něco mezi tím, takovej city – gravel. Pro Pražáky dobrý :)
embi: najezdil jsem přes zimu taky dost, ale na toto bych nesedl ani v létě, jak je to škaredé :) přesmyk na tom nic nemění, kromě převodníků :)
No i blatniky tam na zimu prijdou:D Je to koncipovany jako celorocni dalkovy dojizdec do centra Prahy. Takze potrebuju aby to bylo rychly, zvladlo kostky a tramvajovy pasy v centru, aby nepadal retez, mtb pedaly mam abych mohl obcas chodit i jako clovek.
Tohle by byl parádní zimák. Jednoplacka, mtb pedály, široké gumy, elektrika…
Jsem pres zimu najezdil nejakych par stovek / tisic na silnicce a nejdebilnejsi mi na tom prisel ten presmykac. Takze za me super!
Paráda, včetně toho odpovídajícího pozadí jak z Černobylu.
U převodů je důležitý jediný parametr: vyhovují majiteli kola? Pak není co řešit :)
Odhlédnu-li od počtu převodů a hmotnosti (první bych čekal vyšší, druhé nižší), je to raketa – tedy po designové stránce – jednoduché, čisté a rozhodně netuctové (a to Pinarello ani team Ineos fakt nemusím).
https://www.merlincycles.com/…-177936.html f10 se dá kupit už za pár kaček… mě by spíš zajímalo co je to za záplety..
Za mně dobré. Na můj vkus je sice ta celočerná trochu moc a uvítal bych krapet bílé, ale to je detail.
Převody neřeším, to je hodně individuální, každý ať si točí, to co potřebuje.
A mě se to naopak líbí, pro někoho, kdo běžně jezdí na biku s Eaglem a na skoky v převodech je zvyklý, to může být cajk. Ne každý je výkonnostní cyklista.
Divný. Skoky na kazetě musí bejt velký a hlavně na spodku rozsahu musí bejt lahůdka třeba jet segment s průměrkou 44km/h. Jeden převod těžkej, druhej lehkej. To byl jeden z důvodů, proč jsem opustil 2×9. A tady je to znova v bledě modrým, tedy v matně černým.
tak na druhou stranu, má ne něm adekvátní pedály :-/
na mě působí dojmem čórky, vážně… tohle nemohl tomuto kolu udělat někdo, kdo si kolo koupil v kameňáku…
Jak psal kolega TK75. :)
nechapem, vycalujes za to prachy ako za auto, maximalne to domrvis prevodmi z MTB a nakoniec to ani nevies odprezentovat v galerii.
Hustě, to jim tady zas popraskaj cévky :D
Hele super.. ale jen 2 skoro stejný fotky? Není to málo, Antone Pavloviči?
Prevody jsou presne takovy, jaky pouzivam. Nic nechybi, nic neprebyva.
Coz o to, kolo bude jezdit paradne. Fotky jsou jak ze starejch utopickejch filmu od Capka :)
zhmotněná temná strana síly… toto je teda za mě jedno z neškaredších kol vůbec, to snad i mnoho e-bajků vypadá lépe (a to je opravdu nesnáším)